mikadorus Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 Tak. Chyba każdy magazynek w systemie "dziura pełna kulek i sprężyna" tak robi. Magazynek, który podaje od "boku" jak w L96, pistoletach itp. zawsze podaje do ostatniej kulki. Zazwyczaj jak komora HU ma dziurę "na dole" to 2-3 kule zostają o ile nie przechylisz repliki. Quote Link to post Share on other sites
Skejter Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 A jak osiągi po wstawieniu lufy i gumki i sprężyny? Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 Mam dziwne wrażenie że stwierdzenie "poniżej 2500 zł nie ma snajperki" zdechło. Macał ktoś wersję z pseudodrewnem? Da się żyć, czy paskuda jak w starych marujcach? Quote Link to post Share on other sites
Dziećka Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 A jak osiągi po wstawieniu lufy i gumki i sprężyny? Post kolegi Mikadorusa: http://forum.wmasg.pl/topic/20253-mierzone-zasiegi-karabinow-wyborowych/page__st__60#entry1781517 Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 Jutro idę na większy test bo wtedy była mgiełka i na większą odległość po prostu nie dało się celować. Sprężyna M180 już siedzi a całość naciąga się lekko i przyjemnie. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted January 12, 2013 Report Share Posted January 12, 2013 Czy aby na pewno? Twardość przeźroczystego guardera wedle SpecShopu to 50°. Natomiast te z DeltaShopu: Biała: 70° silicon Czerwona: 80° silicon opis opisem, jeden z cycków przy 10-15 strzale (na chrono 500fps, kulka 0,40g), wyleciał razem z kulką. Możliwe że była to sprawka płaskiego dystansera, chyba taki typu H lepiej by dawał radę, ale w swd cieżko coś takiego osiągnąć. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted January 12, 2013 Report Share Posted January 12, 2013 Też mam płaski dystanser. Może gumka była walnięta od nowości czy coś w tym stylu. Jakby u mnie się coś takiego zdarzyło to napiszę. Quote Link to post Share on other sites
Voytas Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 Dostałem w końcu SWD by GFC : kolba zamiast dwóch lichych wypustków ma jeden szeroki elegancko blokujący się w korpusie, lufa zewnętrzna siedzi stabilnie, póki co żadnych luzów. Za to magazynki od A&K dyndają się w gnieździe ... Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 To nie lufa promuka jest grubsza od stocków. To chińskie stocki BYWAJĄ (bo nie zawsze) minimalnie cieńsze od standardu (a standardem jest 8,55mm o ile pamiętam). Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 (edited) Dzięki Dex. To w takim razie trochę gorzej bo to nie lufa promyka jest niekompatybilna tylko komora/ stabilizator "dzyndzel".. no cóż pilniki w ruch jak ktoś chce przy stockowej komorze zostać. (albo można zmontować bez "dzyndzla" stabilizującego ale czy jest taki sens?) Edited January 13, 2013 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
Kiekos Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 @Mendi, wybacz, że dopiero teraz, ale ostatnie dni spędziłem u siebie w warsztacie odnawiając okładziny i szczerze mówiąc nic innego mnie nie interesowało :icon_biggrin: Body zważyłem i sprawa wygląda tak: Gdzieś na forum widziałem już zdjęcie zważonego body (wydawało mi się, że Ty je wrzuciłeś) i chciałem porównać wynik, ale nie pamiętam gdzie to było zakopane. Oświeć mnie jeśli wiesz :icon_razz2: Quote Link to post Share on other sites
PiPERo Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 Mam problem z głowicą, a konkretnie nie wchodzi idealnie w hopa i uderza\obciera prawą ściankę, co z tym zrobić? Quote Link to post Share on other sites
SaintRose Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 Po czym powstał problem? Od nowości? Sprawdź czy głowica jest prosta, czy jest dobrze wkręcona, czy komora hopa jest równo zakręcona. Generalnie pewnie coś źle złożyłeś także rozłóż i złóż jeszcze raz. Jeśli to nie pomorze to zrób to jeszcze z 5 razy. Quote Link to post Share on other sites
PiPERo Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 Ma tak od nowości ale dopiero po 2 dniach zorientowałem się że tak nie powinno być. Quote Link to post Share on other sites
Kiekos Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 Powodów może być wiele: - krzywo dokręcona głowica - wykrzywiona dysza - źle wytoczona komora - źle odlane suwadło - źle odlany korpus Większość mało prawdopodobna, ale wszystko powinieneś teraz sprawdzić (wszystko co może spowodować odchylenie od osi). Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 (edited) Napisz do sklepu. Po co się męczyć z repliką jeśli może to wada egzemplarza? Może zaproponują naprawę, wymianę. Ale trochę dziwne, że tak niespasowane by było.. Na 100% wszystko jest prawidłowo dokręcone/ dopasowane? Edited January 17, 2013 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 @Kiekos thx za fatygę, Twoje body waży tyle co w większości a&k, niemniej jednak były egzemplarze 700g i takowy posiadam. @Pirero jak nowe to odeślij, nie masz pojęcia to nie kombinuj - chłopaki już napisali, powodów może być kilka, to przecież mimo wszystko chińczyk jest. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 (edited) Btw. Dziś wkręciłem stockową głowicę cylindra i leciutko obciera o prawą ściankę komory. Na "czeskiej koleżance" nie ma tego problemu. Tzn. Baaardzo leciutko trze na stocku. Edited January 19, 2013 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
PiPERo Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 (edited) Właśnie taki mam problem i nie wiem czy to w czymś przeszkadza czy traci 1fps bo nie mam na czym sprawdzić, a i tak nie mam z czym porównać. Czeska zamówiona już w czwartek ale żadnej odpowiedzi od nich nie mam. Same otarcie nie wygląda źle ale kto wie co by się działo na tysiącach z szczelnością Edited January 19, 2013 by PiPERo Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 Panowie - mylicie 1 podstawowy fakt: czeska komora NIE JEST szczelniejsza czy lepiej wykonana niż stockowa, jest jedynie ciut wygodniejsza w regulacji. Poza tym w czeskiej komorze łatwiej o nieosiowe ustawienie lufy (i krzywe podkręcanie kulki), bo nie posiada tego małego śmiesznego elementu centrującego. Dodatkowo jak ktoś za mocno powkręca 3 śrubki to można i lufę uszkodzić - nie Shamoth ? ;] Dystanser tez nie jest cudowny, trzeba się nakombinować by dorobić lepszy. Co więcej - gazowa konwersja mancrafta ogranicza ruch suwadła do ok. 20mm i dostęp do pierścienia czeskiej komory jest mocno utrudniony. W przypadku zwykłej komory, wystarczy w suwadle nawiercić otwór - pokazane i wytłumaczone na stronie producenta konwersji. Jeśli dysza trze o którąś z krawędzi otworu w komorze, to znaczy ze nie są centrycznie według siebie. Zwykle popuszczenie i dokręcenie ciut inaczej śrub na przedzie body (trzymających zespół lufy) rozwiązuje problem. Budowa sprężynowego swd firmy a&k i gfc jest identyczna, różnić się mogą jedynie wykonaniem lub kolorem części - ale zasada działania jest ta sama. Niemniej jednak obszerna recka o swd zawiera najczęściej zadawane pytanie i problemy, oraz odpowiedzi i rozwiązania. Polecam poczytać. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 (edited) Ale nikt nie mówi o czeskiej komorze a głowicy, która jest trochę inna. BTW. komora stockowa jest ciutkę ciaśniejsza niż czeska. Coś jak kom. PDI do L96. Edit: - Panowie jajca, wg tematu o SWD A&K wychodzi, że to czeska komora jest ciaśniejsza. A ja wyraźnie czuję różnicę, że to stockowa... Edited January 19, 2013 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted January 20, 2013 Report Share Posted January 20, 2013 komory w swd a&k miały ciut większy wlot niż komora czeska. To wy głowice cylindra czeskie ściągacie? Bezsens lekki, Bart czy Robb robią je od dłuższego czasu i są świetne, a tańsze. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted January 20, 2013 Report Share Posted January 20, 2013 No to stockowa komora się różni od tej z A&K bo jest ciaśniejsza. A przypadkiem te głowice nie są podobne (bart_a i z AFpro tylko. że bart_a trzeba przeszlifować i polakierować no i może ten mm różnicy długości?) Bo wtedy taniej wychodzi kupno czeskiej jeśli kupuje się coś jeszcze z ich sklepu bo za przesyłki się nie dopłaca. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted January 20, 2013 Report Share Posted January 20, 2013 przejechać papierkiem wodnym to i czeską bedzie trzeba - jak i większość ich produktów. Podobne te głowice mogą być, a ten milimetr o którym mowa, często stanowi o szczelności. W razie czego zawsze można zeszlifować, dokleić trudniej... Obróbka Bartowej głowicy (koszt samej z wysyłka to bodajże 35zł) to 5 min zabawy, a lakierownaie nie jest niby konieczne, mi na 4 egzemplarze 1 rdzewieć zaczęła - to ją polakierowałem ;p Przy czym przy ewentualnym zamówieniu, podajcie mu jaka jest średnica stockowej dyszy i otworu hu tych nowych swd. Quote Link to post Share on other sites
PiPERo Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 Dzisiaj rozkręciłem całą zabawkę i zabierając się za wymianę głowicy zauważyłem że airsoftprowa jest krótsza od stockowej o 1-1,5mm. :icon_eek2: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.