Skejter Posted January 22, 2013 Report Share Posted January 22, 2013 Witam. Mamy problem z repliką, a mianowicie,komorą hop up,otóż blokują się kulki i karabin się zapycha,a na minimalnym podkręceniu karabin strzela na max 5 m.Testowaliśmy z kolegą rożne ustawienia: komora element+dystanser trapezowy+gumka guarder czarny = zacina komora element+dystanser stock+gumka guarder=zacina komora stock+dystanser trapezowy+guma guarder=zacinka a minimalny hopek to kulki lecą na ledwo 5 m bez mocy. ( karabin lr 300) Również na SR-25 komora elementa+gumka systemy,dystanser trapezowy to samo ( magazynek oryginalny pmag,mid CA). Wina kulek odpada ( g&g) Nie mam pomysłu co powoduje w/w objawy..... Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted January 22, 2013 Report Share Posted January 22, 2013 Problem powoduje komora. Komora do wymiany. Quote Link to post Share on other sites
Skejter Posted January 22, 2013 Author Report Share Posted January 22, 2013 Obydwie? Quote Link to post Share on other sites
-=speedy=- Posted January 22, 2013 Report Share Posted January 22, 2013 Ja bym sprawdził na innej gumce bo wszystkie konfiguracje testowałeś na guarderze. Quote Link to post Share on other sites
Skejter Posted January 22, 2013 Author Report Share Posted January 22, 2013 (edited) Ja bym sprawdził na innej gumce bo wszystkie konfiguracje testowałeś na guarderze. A na gumce systemy to samo,fakt, wypadło mi z głowy.Systema i guarder= ten sam efekt. Edited January 22, 2013 by Skejter Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted January 22, 2013 Report Share Posted January 22, 2013 Nieprawidłowy montaż? Uszkodzona dysza? Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted January 22, 2013 Report Share Posted January 22, 2013 Jak znam życie masz lr 300 od P&J. Generalnie nie napisałeś jaki producent, no ale zgaduje. Próbujesz włożyć gumkę z kołnierzem do komory gdzie są gumki bez kołnierza. Jak dla mnie zakup komory elemeta to zły pomysł. Raz na kilka sztuk zdaży się, że nie ma z nią problemu. Tak więc komora do wymiany. Chyba, że masz odpowiednie narzędzie, którym poprawisz niedoskonałości komory. A tak pozatym proces dopasowania komory, gumki, dyszy i jakby nie było szkieletu gearboxa jest dosyć długi. Raz na jakiś czas nie-serwisantowi uda się kupić odpowiednie części i złożyć poprawnie bez dopasowania. Quote Link to post Share on other sites
Skejter Posted January 22, 2013 Author Report Share Posted January 22, 2013 No system miałem parę, i śmigały,aczkolwiek sadzę,że po prostu gumka się zjechała i kołnierz gumki zamiast precyzyjnie trzymać gumkę podwija się i blokuje kulka podczas strzału, a dysza jednocześnie dozuje następną kulkę i zapchanie gotowe.Tak na mój rozum... Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 Czyli rozumiem, że masz trafioną gumkę przeźroczystą guardera(?), czarną guardera oraz systemę. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 A jest możliwości ze magazynek po podpięciu do repliki odsuwa komorę HU od GB.? Próbowałeś na magu innej firmy? Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 Jesli twoje lr300 to PJ to problem moze lezec w spasowaniu gumki z komora hopup i dysza. Czy przy wymianie komory wymieniles rowniez dysze? Ja do swoich P&J pakowalem komory G&P i w obu przypadkach mosialem wymieniac dysze , a w zasadzie caly zestaw dysza, glowica, cylinder gdyz te czesci w produktach P&J/A&K sa niestandardowe. Co do samej komory to jak dla mnie tez nie najlepszy wybor. Mialem stycznosc z produktami Elementa i w zasadzie odradzam gdyz wedlug mnie nie nadaja sie do niczego. Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 Ale tu nie ma co gdybać. Kolega napewno ma P&J i problem leży po stronie komory jak jednej tak drugiej. Gumka przeźroczysta guardera jeszcze jakoś współpracuje z dyszą P&J, ale generalnie grzebiąć przy hop-up P&J/A&K trzeba się liczyć z tym, żę należywymienić komorę, gumkę i dyszę. Quote Link to post Share on other sites
zbyt Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 miałem tak samo w M4 PJ na oryginalnej komorze A&K - wymiana na czerwonego elementa i przezroczystego guardera zero zacinek przez kilka paczek G&G btw, podobnie było w boyi hk416 full stock, stosując magazynki inne niż dołączony hicap (nawet lowcap boyi zacinał), ciężko się też magi wkładało, chyba ta stokowa komora przeźroczysta ma minimalnie inaczej wejście do maga... wymiana na czerwonego elementa + zieloną G&G i wszystko zaczęło działać Quote Link to post Share on other sites
Skejter Posted January 23, 2013 Author Report Share Posted January 23, 2013 Czytajcie ze zrozumieniem....Element komora,gumki i systema i guarder CZARNY, LR 300 a&k, a problem sie powtarza na kilku typach magazynków. Quote Link to post Share on other sites
-=speedy=- Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 sprawdz dysze czy ma dobre doszczelnienie wzgledem komory Quote Link to post Share on other sites
Ramzi Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 To, Ja z innej bajki. Jakiej firmy jest lufa? Quote Link to post Share on other sites
Skejter Posted January 23, 2013 Author Report Share Posted January 23, 2013 Madbull ( wersja z zaokrąglonym końcem ze strony hopka, nie splaszczanym) w sr, a w lr stockowa. Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 No to ja przeczytałem ze zrozumieniem. Komora do wymiany. Jak masz zanjomego co Ci użyczy na chwilę komorę, gumkę i lufę ( gumka i komoraw standardzie TM) z innej repliki gdzie to wszystko działa, to będziesz mógł sprawdzić co i jak. Oczywiście pozostaje kwestia dyszy o ile jest stock. Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 Tred, ma trochę racji. Stock komora jest z "dziurą" = koszt. Komora Elementa....ech, nie szkoda wam kasy na taki "badziew" ? Ogolnie, można powiedzieć, że to komorą powoduje problem, ale gumka Guardera czarna również nie nadaje się na aktualne temperatury. Konkluzja jest taka, że jeśli spoglądając w lufe z hopkiem ustawionym na 0 nie widzisz elementu podkręcającego, to do zmiany jest gumka. Tak jak Ci napisali - trzeba zgrać te 3 elementy: komore, gumke i dysze. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 Komora do wymiany !! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.