Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Operation Flashpoint 2


Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No i wyszła kolejna bodżetówka w stylu Terrorist Takedown - pod nazwą OFP 2... :)

a pamiętam jak wielu, w wątku o ARMA 2, pisało jakie to ARMA2 gówno i co to OFP2 nie pokaże, bo to przecież OFP... :)

 

no i pokazało... totalne dno do popykania na joypadzie, tylko teren ciut większy do łażenia, nie ma ścian od razu z boku...

 

ARMA nigdy nie wyjdzie na konsole, a jak by wyszła to by spłycono ją właśnie to bezmózgowej strzelanki... taki urok konsol właśnie

Link to post
Share on other sites

To jakiś koszmar a nie OFP, grałem w OFP długo, potem była Arma, narzekałem na bugi i czekałem na nowe OFP II, ale widzę, że im dalej tym gorzej. Po zapowiedziach miała to być taka arma, tyle, że lepsza a wyszło.......... grrrrrrrrrr co oni zrobili

Link to post
Share on other sites

Dajcie spokój... Tyle obiecywania, futrowania nas ultra realistycznymi i pełnymi ''prawdziwej wojny'' filmikami i fotosami, a pograłem godzinę i jestem cholernie zawiedziony. Klawiszologia totalnie zdupiona, a strzelanie to jakiś arcade... No i oczywiście brak leanów, żeby czasem konsolowcy nie byli zawiedzeni...

 

Ja się zawiodłem. Sięgnę jednak po ARMĘ II i zobaczę, co mi zaoferują twórcy legendarnego Operation Flashpoint;)

Link to post
Share on other sites

nic, tak miało być...

od zawsze było wiadomo, że OFP2 to właśnie ARMA, codemaster zrobiło biznes i wypuściło strzelankę z tytułem, za który zapłacili kupe kasy - teraz ona musi się zwrócić, a żeby tak była gra musi być grywalna dla przeciętnego 8 latka i jego konsoli...

Link to post
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=gC1WMlDvHOc...feature=related - operation flashpoint na xboxa pierwszego. Nie da się army na konsolę zrobić? Oczywiście, że się da.

 

Leany w grach na konsole są obecne (przynajmniej na ps3), a że twórcom OFP2 nie chciało się ich zaimplementować to inna sprawa.

 

Nie wiem kto dał się nabrać na to, że ofp2 będzie ultrarealistyczne. Jeszcze nie miałem kontaktu z grą, mam nadzieję, że wyjdzie demo, ale czy próbowaliście grać w trybie hardcore? Powinno być dużo trudniej.

 

Pokaż mi tego przeciętnego ośmiolatka, którego stać na konsolę za 1300 zł + hd tv za powiedzmy 1600 zł i do tego gry po 160-200 zł sztuka. :)

Link to post
Share on other sites

Jeszcze nie miałem kontaktu z grą, mam nadzieję, że wyjdzie demo, ale czy próbowaliście grać w trybie hardcore? Powinno być dużo trudniej.

Poziomy trudności różnią się tylko ilością informacji podawanych na ekranie (cele, kondycja żołnierzy itp.). Niestety zabrali również kompas hłe hłe

 

To, że po długim biegu celuje się równie dobrze jak w każdej innej sytuacji to już szczyt...

Link to post
Share on other sites

ARMA 2 to siedlisko bugów, słabo zoptymalizowany silnik, jakiś nie wiem co, ale realizm to nie jest, jeśli idzie o pojazdy i można by jeszcze długo wymieniać. Ogólnie faktycznie bliższa staremu Flashpointowi niż OFP2, ale kompletnie niegrywalna, chyba że ktoś lubi się męczyć.

 

Flashpoint 2 natomiast może i nie jest taki full real, może i nie ma freelooka (czy jak to zwał), może i nie taki potencjał, brak leanów, itp, ale gra jest fun.

 

Chodzi super płynnie (wymagania minimalne to nie jakaś ściema), nie ma jakichś dziwnych bugów, AI dobre, poziom trudności wciąż wysoki, super balistyka, długo można wymieniać. Ogólnie poziom realizmu wciąż jest wysoki, bije na głowę wszystkie Ghost Recony, Rainbowy i SWATy, ale zarazem pozostaje fun. Z tym brakiem leanów, to nie wiem po co narzekacie - ostatnia gra gdzie ich używałem to był COD1.

 

Ogólnie nie wiem co się tu niektórzy tak burzą - wiadomo było, że OFP2 to będzie zupełnie inna gierka, że będzie uproszczona (ale to nie przez konsole, tylko dlatego, że to jest gra, a gra ma sprawiać przyjemność) i wiadomo też było, że ARMA 2 będzie zabugowana i niedorobiona, bo Bohemia robi gry, w które nie gra.

Link to post
Share on other sites

Z tym brakiem leanów, to nie wiem po co narzekacie - ostatnia gra gdzie ich używałem to był COD1.

Jakie to ma znaczenie dla innych? Jak dla mnie to możesz nawet przestać używać FIRE. Dla niektórych różnica między "wychylić się" a "wyleźć" zza osłony jest spora. Podejrzewam, że poprawią to w pierwszym patchu.

 

Ogólnie nie wiem co się tu niektórzy tak burzą - wiadomo było, że OFP2 to będzie zupełnie inna gierka, że będzie uproszczona...

Była zapowiadana jako symulator pola walki i na to ludzie mieli nadzieję. Tytuł Operation Flashpoint do czegoś zobowiązywał.

 

... (ale to nie przez konsole, tylko dlatego, że to jest gra, a gra ma sprawiać przyjemność)
Weź pod uwagę, że jest spora grupa ludzi, którym w grach przyjemność sprawia coś innego niż Tobie. Edited by goren
Link to post
Share on other sites
wiadomo też było, że ARMA 2 będzie zabugowana i niedorobiona, bo Bohemia robi gry, w które nie gra.

 

Ciekawa teoria. W każdym razie pierwowzór - stary dziadek OF: CWC był zabugowanym i niedorobionym shooterem, który trzeba było uprosić, bo to tylko gra xD

 

Chodzi super płynnie (wymagania minimalne to nie jakaś ściema), nie ma jakichś dziwnych bugów, AI dobre, poziom trudności wciąż wysoki, super balistyka, długo można wymieniać. Ogólnie poziom realizmu wciąż jest wysoki, bije na głowę wszystkie Ghost Recony, Rainbowy i SWATy, ale zarazem pozostaje fun. Z tym brakiem leanów, to nie wiem po co narzekacie - ostatnia gra gdzie ich używałem to był COD1.

Lżesz. OP2 było hucznie zapowiadane, jako najbardziej realistyczny symulator pola walki, jaki kiedykolwiek powstał. Miało być realnie, trudno i napełnione akcją cudo, a co dostaliśmy?

 

Otóż dostałem zwykłego shootera, jakich pełno już na świecie. Realizm widać tylko po tym, że strzał w głowę oznacza śmierć... AI kuleje, a skrypty zniechęcają do dalszej gry. Czekałem na tą grę latami, pełen nadziei i optymizmu, a zawiodłem się.

Jeśli uważasz, że OP jest bardziej realne niż Ghost Recon to chyba nie grałeś w żadnego GR. Zdecydowanie bardziej czułem wojenny klimat w produkcji Ubi Softu...

 

Swoją drogą to też ciekawe, że Skrija to wyspa bogata w roponośne tereny, a jest zurbanizowana jak Sahara - miasteczko to kilka domów na krzyż bez żadnego znaczenia strategicznego...

Link to post
Share on other sites

No i masz przecież symulator pola walki - są żołnierze, karabiny, balistyka, rozkazy, ludzie walczą, padają trupy, taktyka Rambo się nie sprawdza - no jak na polu walki :wink:

 

A tak poważnie, było wiadomo, że robią ją inni ludzie, było wiadomo, że wyjdzie też na konsole i pewne kompromisy muszą być, było widać co i jak na filmikach z gameplayu. Nie wiem skąd wam się wzięły te wygórowane oczekiwania. Jak ktoś łyka wszystko co mówią w reklamach, to niech idzie pracować do McDonnalda - tam przecież mają super warunki, doskonałe płace i niesamowite możliwości awansu.

 

Tytuł Flashpoint do niczego autorów nie zobowiązywał - Codemasters ma do niego prawo i z tego prawa korzysta. Może i to wszystkich oburza, ale autorzy mieli taką a nie inna koncepcję tej gry i ją zrealizowali. Raczej trudno im się dziwić, że woleli uczynić tę grę dostępną dla większej liczby odbiorców i zarobić, niż poświęcić lata ciężkiej pracy i wydać produkt dla wąskiej grupy 'fascynatów-masochistów' po czym wylecieć z roboty, bo tytuł zrobił finansową klapę.

 

Jest oczywistym, że na dzisiejszym rynku nie ma już miejsca, na symulacje totalne, skierowane tylko do pasjonatów, bo to kosztuje kupę kasy i czasu (czytaj miliony dolarów) i ta kasa się musi zwrócić. Jeśli ktoś wciąż zastanawia się dlaczego Army są tak zabugowane, to odpowiedź jest prosta, bo Bohemia nie ma forsy na betatesty i pełne skończenie produktu.

 

Zresztą bądź sobie niezadowolony, czy rozczarowany, ja wracam przejść 3 misję.

Edited by mmaruda
Link to post
Share on other sites
No i masz przecież symulator pola walki - są żołnierze, karabiny, balistyka, rozkazy, ludzie walczą, padają trupy, taktyka Rambo się nie sprawdza - no jak na polu walki

 

Widzę, że nie za bardzo wiesz, co oznacza symulator, ale ok...

 

A tak poważnie, było wiadomo, że robią ją inni ludzie, było wiadomo, że wyjdzie też na konsole i pewne kompromisy muszą być, było widać co i jak na filmikach z gameplayu. Nie wiem skąd wam się wzięły te wygórowane oczekiwania. Jak ktoś łyka wszystko co mówią w reklamach, to niech idzie pracować do McDonnalda - tam przecież mają super warunki, doskonałe płace i niesamowite możliwości awansu.

Nie jest problemem zrobić w wersji na PC kilka pierdół, które dodawałyby realności. Konsolowcy są skazani na arcade, ale ja nie mam zamiaru cierpieć ich kosztem.

Po filmikach promujących OF można było spodziewać się, że rzeczywiście będzie to następca Cold War Crisis, więc po prostu czuję się oszukany, bo dostałem nie to, co mi obiecywano(a gry komputerowe to nie wybory, więc warto spełniać obietnice;). Dobrze, że sam zdecydowałem się oszukać Codemasters xD

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...