KaXardas Posted February 9, 2013 Report Share Posted February 9, 2013 silnik cymy z "niebieską dupą" czy ten: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=3313&name=Guarder_-_Silnik_Infinite_Torque-Up_-_Krotki chodzi mi o jakość wykonania i szybkostrzelność jaką mi zapewni na m130-m140 z 10.8V akum Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 Bierz Guarder i nawet sie nie zastanawiaj. Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted February 10, 2013 Author Report Share Posted February 10, 2013 tyle że cymy już mam i nie wiem czy opłaca się wydać 200zł na ten :D Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 Lepiej wziąć GFC albo ELEMENTA niż śmiesznego Guardera. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 tyle że cymy już mam i nie wiem czy opłaca się wydać 200zł na ten :icon_biggrin: To pisz od razu, że już masz :icon_evil: Na tym pakiecie cyma spokojnie pociągnie te sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted February 10, 2013 Author Report Share Posted February 10, 2013 (edited) ok.. a jakiś inny dobry silnik do 250zł? Pasujący do: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_231&products_id=3369&name=Guarder_-_FTK_SP150_do_AK z m130-m140 Edited February 10, 2013 by KaXardas Quote Link to post Share on other sites
ZuBeR Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 Silnik cymy na neodymach uciągnie M140. Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted February 11, 2013 Author Report Share Posted February 11, 2013 (edited) ok, ok.. ale polećcie mi jakiś silniczek lepszy jakościowo... moją uwagę przyciągnął ten o SHS: http://www.specshop....Krotki_-_DJ0006 znacie jakiś lepszy dostępny w PL? Edited February 11, 2013 by KaXardas Quote Link to post Share on other sites
Jedenasty Posted February 12, 2013 Report Share Posted February 12, 2013 (edited) Tak: http://allegro.pl/ko...3022924376.html Tu zaoszczędzisz trochę: http://azteko.pl/shs...num-p-2164.html Wykonaniem, a raczej opakowaniem wyżej stoją: systema, ultimate, ics. Ale ludzie dobrze mówią, czarny silniczek z niebieską pupą uciągnie dużo. Jeśli chcesz zmieniać, to Tornado, Element UT, SHS HT nawet pod SP150 sobie poradzą. A jak Cię rof nie będzie zadowalał, to przerzuć się na LiPo. P.s. Na tym zestawie FTK do Guardera zapomnij o szybkostrzelności. Są co prawda tacy, co pakują pod to silnik Elementa HS, bo przełożenie nie wymaga takiej siły, jaką dają silniki HT, ale ten rof i tak nie urywa, a silnik się szybciej zmęczy. Edited February 12, 2013 by Jedenasty Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted February 12, 2013 Author Report Share Posted February 12, 2013 Dlaczego "zapomnij o szybkostrzelności"? sprężyna będzie m130 :( a bakteria 10,8V no i ten silnik od astona :D Quote Link to post Share on other sites
Jedenasty Posted February 12, 2013 Report Share Posted February 12, 2013 Ponieważ zębatki stokowe mają przełożenie średnio coś koło 18:1 (?). Te zębatki- ITU mają przełożenie ~45:1, jest to chyba największe przełożenie dostępne na rynku i idąc za tym najwolniejsze. Sprężynę M130 przy tym zestawie można "naciągnąć palcem" :icon_rolleyes:. Nawet w tym zestawie FTK masz SP150. Pod M130 wsadziłbym tam silnik hi-speed, ale nie jest to najbardziej przekonująca konfiguracja. Lepiej wziąć zębatki stockowe lub jakieś SHSy (np. 18:1) i na Twoim cymowskim silniku z M130 nie powinno być problemów. Jak wsadzisz ten silnik od astona, to możesz zastosować nawet tytanowe przerzutki rowerowe, tylko nie wiem, gdzie je zmieścisz, chyba w jakimś gb v6 z ośką za silnikiem :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted February 12, 2013 Author Report Share Posted February 12, 2013 dobra.. a z tym zestawem, m130 , silniczkiem SHS i akum 10,8V o jakim rofie możemy mówić? Quote Link to post Share on other sites
Jedenasty Posted February 12, 2013 Report Share Posted February 12, 2013 Sam jestem ciekaw, ale stawiam, że dobrze poniżej 10bb/s. Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted February 12, 2013 Author Report Share Posted February 12, 2013 serio tak słabo? :( czego to wina? tak w pierwszej kolejności? Quote Link to post Share on other sites
Jedenasty Posted February 12, 2013 Report Share Posted February 12, 2013 Ponieważ zębatki stokowe mają przełożenie średnio coś koło 18:1 (?). Te zębatki- ITU mają przełożenie ~45:1, jest to chyba największe przełożenie dostępne na rynku i idąc za tym najwolniejsze. Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted February 12, 2013 Report Share Posted February 12, 2013 (edited) Weź SHS 18:1, na SP120, silniku Cymy z czerwoną dupą i 7.4V 2300mAh, 30C mam 16 kulek na sekundę. Tak "mało", bo nie lubię RoFa jak sraczki, wolę normalne częstotliwości. Edited February 12, 2013 by SirHawk Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted February 12, 2013 Author Report Share Posted February 12, 2013 (edited) dobra... to jak zmienię te zębatki to jaki rof się uda zdziałać? może podam wymogi: 450fps minimum 18bb/s minimum NIE Lipo Edited February 12, 2013 by KaXardas Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted February 12, 2013 Report Share Posted February 12, 2013 Sugeruj się tym: Przełożenie x:y oznacza stosunek cykli silnika do cykli zębatek. Gdy "x" jest coraz większy od "y", maleje RoF. Gdy "y" jest coraz większy od "x" rośnie RoF. Oczekiwany RoF możesz wyliczać z proporcji: RoF teraz/przełożenie teraz = RoF później/przełożenie później. Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted February 12, 2013 Author Report Share Posted February 12, 2013 Dzięki ;] To jakie zębatki polecacie? tak żeby i rof był i żeby m140 utrzymały? (jeśli istnieje taka możliwość to rzućcie linkiem) Quote Link to post Share on other sites
-=speedy=- Posted February 12, 2013 Report Share Posted February 12, 2013 Ja osobiście próbowałem tych zębatek z zestawieniem m140 + silnik GFC Tornado F1 + Mosfet i spokojnie naciągały tłok na 10.8V. Przy tym przełożeniu ROF jest bardzo przyjemny. Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted February 12, 2013 Author Report Share Posted February 12, 2013 Ja osobiście próbowałem tych zębatek z zestawieniem m140 + silnik GFC Tornado F1 + Mosfet i spokojnie naciągały tłok na 10.8V. Przy tym przełożeniu ROF jest bardzo przyjemny. "tych zębatek" których? bo się trochę zgubiłem ;] Quote Link to post Share on other sites
-=speedy=- Posted February 13, 2013 Report Share Posted February 13, 2013 tych: http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/kola-zebate/zestaw-stalowych-zebatek-13-1-super-high-speed-acm.html Quote Link to post Share on other sites
Jedenasty Posted February 13, 2013 Report Share Posted February 13, 2013 Ja bym użył 16:1 lub 18:1, ale pewnie dlatego, że lubię traktory. I dlatego, że gdybym zapragnął mocniejszej sprężyny, to miałbym zapas mocy na przełożeniu. 13:1 to już pewne ryzyko przy tuningach mocowych. Quote Link to post Share on other sites
l_isek Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 Silnik cymy (czarny z niebieska dupą) bez problemu pociągnie 130 guardera dając potężny roof na stokowych zębatkach (przy lipo 11,1V - przy innych batkach będzie zdecydowanie słabiej) Quote Link to post Share on other sites
Guest TheMango Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 (edited) Silnik cymy (czarny z niebieska dupą) bez problemu pociągnie 130 guardera dając potężny roof na stokowych zębatkach (przy lipo 11,1V - przy innych batkach będzie zdecydowanie słabiej) |_isek "NIE Lipo" ;] Ogólnie mam podobny problem też gb cymki, stock zębatki utrzymają sp140? Edited February 14, 2013 by TheMango Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.