Aszur Posted March 26, 2013 Report Share Posted March 26, 2013 (edited) Witam. Poszukuję informacji na temat replik: LCT AIMS NV http://gunfire.pl/pr...go-AIMS-NV.html LCT LCKM NV (zastanawiam się, czy nie jest to przypadkiem wersja 2009) http://www.wgcshop.c...catid=6&cat=436 1. Czy są oksydowane? 2. Czy kolbę w AIMSie można bez problemów odkręcić, celem zamontowania kolby od AKM? Wysłałem zapytanie do gunfire.pl , ich odpowiedź: 1. Górna część repliki jest oksydowana natomiast dolna część korpusu malowana. Replika w całości wykonana jest z metalu. (dotyczy aims) Odpowiedź na pytanie 2. - negatywna. _ Mam wątpliwości, czy powyższe odpowiedzi są wiarygodne, wiec zwracam się do Was. Przeglądanie zdjęć nie pozwala na jednoznaczną ocenę. Edited March 26, 2013 by Aszur Quote Link to post Share on other sites
drache Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Może to troche odkopanie tematu, mając AIMS-a od VFC mogę powiedzieć, że na zdjeciach http://www.foxairsof...ic-airsoft-gun/ kolba różni się w dolnej części zaczepu od mojej, z drugiej strony wygląda od góry, że normalnie jest przykręcona na ogonie jak u mnie. A ja spokojnie wymieniłem na kolbę od ostrego AKM. Z kolejnej strony http://www.bomanufacture.com/en/produit-40-aims-nv-aeg jestem już w 95% przekonany, że da się ją odkręcić. Quote Link to post Share on other sites
Aszur Posted April 6, 2013 Author Report Share Posted April 6, 2013 (edited) Dzięki. Zamówiłem AIMS`a i jeśli tylko potwierdzi się, że jest oksydowany to go zatrzymam. Planuję konwersję na MPI-KMS, model używany przez NVA (armię NRD). http://i33.photobuck...yofIM001770.jpg Po rozpadzie Niemieckiej Republiki Demokratycznej szeroko eksportowany do Azji i Afryki: http://25.media.tumb...9khx4o1_500.jpg http://www.wgraj.org...ed2c90a34a5.jpg Warto jednak mieć możliwość podmiany na AKM, stąd moje pytanie. Edited April 6, 2013 by Aszur Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted April 6, 2013 Report Share Posted April 6, 2013 Nie sądzę by był oksydowany, na pewno nie w pełni. Quote Link to post Share on other sites
Aszur Posted April 8, 2013 Author Report Share Posted April 8, 2013 A jednak jest oksydowany. Podmiana kolby na drewnianą też wchodzi w grę. Nie wiem jak wygląda wnętrze korpusu w innych AK, w przypadku LCT trzeba będzie prawdopodobnie więcej popracować z `temperówką`, ale na oko, jest to do zrobienia. Quote Link to post Share on other sites
pride Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 taka informacja dla chcących zakupić ak ze "stajni" LCT - przyszykujcie sobie + 400zł na wymianę części gearboxa ponieważ na stocku nie da się strzelać :) -sprężyna 90 - dramat -dysza - dramat -prowadnica sprężyny - dramat -silnik - nic nadzwyczajnego Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 Cały nowy gearbox cymy można za 150 kupić :>. Podkładki, smary i heja. Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 (edited) Który gearbox i zestaw cylindra z tłokiem jest wytrzymalszy i szczelniejszy? Tzn CYMA czy LCT? Edited April 13, 2013 by SirHawk Quote Link to post Share on other sites
suharinho Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 taka informacja dla chcących zakupić ak ze "stajni" LCT - przyszykujcie sobie + 400zł na wymianę części gearboxa ponieważ na stocku nie da się strzelać :icon_smile: -sprężyna 90 - dramat -dysza - dramat -prowadnica sprężyny - dramat -silnik - nic nadzwyczajnego Witam. W moim egzemplarzu AIMSa akurat wszystko śmiga (odpukać w niemalowane) na m120 - m140. Jedyny słaby punkt to dysza. Faktycznie uszczelniona, ale nie zapewnia max efektu. Aktualnie kupiłem podwójnie uszczelnioną 19,8 mm i będę dopasowywał, bo LCtowska jest krótsza, ma 19 mm. Kupiłem nawet drugą uszczelnioną LCT, ale efekt ten sam co w stocku, średnie uszczelnienie. Kolba dostała w końcu lekkiego luzu bocznego. Guma na glowicy cylindra częściowo się odkleiła/oderwała, ale jeszcze siedzi na miejscu. Oksydowanie bardzo dobre, bo swoją replikę conajmniej raz w tygodniu używam z różną częstotliwością i w różnych warunkach pogodowych, a ślady, zadrapania itp. są nikłe. Stosuję czasami mieszanke olejów samochodowych. Zabezpiecza przed korozją i utrudnia osadzanie/zamarzanie wilgoci. W Cymie 048M po pierwszym wyjściu w teren część farby na lufie zeszła, więc mam jakieś porównanie. Drewna przyzwoite, lakier szybko mi się wytarł tam gdzie ociera się o oporządzenie. Zawsze można pozbawić lakieru i zabezpieczyć gotując w oleju, albo wymienić na ostre. No i w końcu w mocno używanej replice chwyt pęka (być może za mocno dokręcałem śrubę). Podsumowując: oksyda + gearbox+ spasowanie+ dysza - chwyt - Pozdrawiam Przemek Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 (edited) taka informacja dla chcących zakupić ak ze "stajni" LCT - przyszykujcie sobie + 400zł na wymianę części gearboxa ponieważ na stocku nie da się strzelać :icon_smile: Fajna bajeczka... Pińcet od razu. Porównywanie LCT z Cymką jest lekką przesadą... :P Edited April 13, 2013 by Alexanderexis Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted April 18, 2013 Report Share Posted April 18, 2013 Co do chwytu to pękł ci tak samo jak mi( z tyłu) ? Czytając opis spodziewałem się trochę lepszej jakości (luz kolby). Quote Link to post Share on other sites
Mazda_PL Posted May 26, 2013 Report Share Posted May 26, 2013 Witam Pozwolę sobie odkopać temat. Jestem zainteresowany AKM'em od LCT. Pytanie brzmi: co na to powiecie. Zamierzam swoje AK-47 ( cm.046 ) zmienić na coś lżejszego, i ładniejszego, gdyż powoli mnie waga i wygląd wnerwia, a AKM ma swój urok, mimo to, że to prawie to samo. Proszę mi powiedzcie, jeżeli ktoś miał styczność z tego rodzaju repliką, czy jest warta takiej kosmicznej ceny ( wg. GunFIre ), bo 1500 zł piechotą nie chodzi. Czy jak wydam te 1500 zł, to będę mieć dobrą replikę, czy tak jak mówicie na początek będę musiał do niej wpakować nową sprężynę, dyszę i części do GB ? Powiedzcie mi swoją opinię na temat tej repliki, czy jest warta tej ceny, i najważniesze czy jest warta zamiany za AK-47. Czy to jest równa półka, czy ciut wyżej. Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted May 26, 2013 Report Share Posted May 26, 2013 Jest warta. Co do wagi, nie rozumiem Twojej logiki. Jak replika wykonana w całości ze stali może być lżejsza od repliki ze ZnAlu. Quote Link to post Share on other sites
Mazda_PL Posted May 27, 2013 Report Share Posted May 27, 2013 Fakt. Mój błąd. Za dużo się naczytałem książek gdzie to prawdziwą '47 jest cięższa od AKM czy '74. Pomyliła mi się wersja ostra z airsoftową. Może o tej wadze wspomniałem przez przypadek, ale może i nie do końca. Bo skoro waży 3,5 kg to kolba powinna być mocniej przymocowana, i "twardsza". Może to spowodowało u mnie to, że o wadze napisałem. Ale pomińmy tą kwestię. Powiedz mi, co w niej jest takiego lepszego, ze jest warta prawie dwukrotnej ceny cm.046 ? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted May 27, 2013 Report Share Posted May 27, 2013 Wykonanie jest dwukrotnie lepsze. Quote Link to post Share on other sites
Mazda_PL Posted May 28, 2013 Report Share Posted May 28, 2013 A mechanika, system działania jest na równym poziomie z cymką ? Widziałem komentarze wyżej, gdzie to mówili, że trzeba na dzień dobry dzióbać w GB. To prawda ? Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted May 28, 2013 Report Share Posted May 28, 2013 Gearboxa się nie bój, Najważniejsze jest to, że z zewnątrz nie rozklekota się jak cyma. W lct masz wszystko stalowe. w cymie 046 98% znalu. Dodam, że repliki stalowe cechują się lepszą wytrzymałością niż Znalowe( cynk+alu) Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted May 28, 2013 Report Share Posted May 28, 2013 Ewentualnie, możesz przełożyć np silnik z cymki do LCTka. Quote Link to post Share on other sites
Mazda_PL Posted May 28, 2013 Report Share Posted May 28, 2013 Chyba mnie namówiliście. Może ten silniczek przełożę, bo stabilne 400 FPS'ów ma. To powinno starczyć do szturmówki. Dzięki raz jeszcze za odpowiedzi. Jak coś chcecie to piszcie, ja się z chęcią poedukuję na temat tego AKM'a :) Quote Link to post Share on other sites
pride Posted May 28, 2013 Report Share Posted May 28, 2013 (edited) Fajna bajeczka... Pińcet od razu. chłopcze nie wiem czy mam ci pokazać rachunek i poprosić o wypowiedź jednego z moderatorów który mi dobierał bebechy do repliki i je zakładał. Zębatki, Tłok, sprężyna,dysza, prowadnica, silnik poszły od razu bo tak jak mówię mierne osiągi generowały teraz jest o niebo lepiej. Może to przypadłość mojego egz. ale nie miałem wyboru ponieważ był sprowadzany nie bity i kupiony w salonie u żółtego brata z wgc :icon_smile: Edited May 28, 2013 by pride Quote Link to post Share on other sites
Mazda_PL Posted May 29, 2013 Report Share Posted May 29, 2013 Dobrze, że powiedziałeś o WGC. Myślałem, że go nikt z tego sklepu nie kupował. Powiedz mi jak bardzo różni się cena tamtego AKM'a + cła ? Gra jest warta świeczki ? Quote Link to post Share on other sites
pride Posted May 30, 2013 Report Share Posted May 30, 2013 (edited) Cena za replikę + 80$ transport - przeliczasz na złotówki i doliczasz 23 vatu i 3 cła - cena końcowa- ja za swojego akms'a dałem ze wszystkim ok 1400 zł W polskim sklepie akmsa od LCT nie widziałem. Jak zdecydujesz się zakupić kałacha od LCT to kup sobie też zestaw dobrych kluczy imbusowych ( nie topex itp.) bo te kałaszki to system G&G czyli wszystko na imbusach. Edited May 30, 2013 by pride Quote Link to post Share on other sites
Mazda_PL Posted May 31, 2013 Report Share Posted May 31, 2013 Czyli jako tako, aż tak cena nie różni się od GunFire ( 1550 zł ). Trzeba to jeszcze raz na chłodno policzyć, ale dzięki za pomoc. :) Quote Link to post Share on other sites
dawidcwik Posted July 16, 2013 Report Share Posted July 16, 2013 Panowie, czy ktoś może wie z doświadczenia czy do replik LCT ( dokładnie AIMS) wersji NV pasują cymowskie magazynki(i podają)? Myślę nad kupnem druma i nie wiem czy zaczep jest taki sam w różnych replikach AK czy różnią się bardzo. Quote Link to post Share on other sites
Johnnie Walker Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 Mam LCT-ka (AK-74M) i jakoś GB oceniam na wielki plus porównując go do GB innych renomowanych firm. Dysza - wystarczy zmienić o-ring i przesmarować silikonem prowadnicę dyszy. Spring - na dobrze poskładanym układzie generuje 430 fps Oo. Prowadnica sprężyny niestety im nie wyszła, reszta to wzmocnione części. Silnik? Słaby? To zastanawia mnie jakim cudem lepiej ciągnie SP170 Guardera od Systemy Magnum... I jakoś bez zająknięcia ciągnie full auto... Co prawda mój LCT to typowy custom już, ale ich części oceniam na wielki plus. Magi od Cymy trzeba dopasowywać przynajmniej w wypadku mojego egzemplarza, ale z podawaniem ujdzie w praniu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.