miniker17 Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 Oficjalny wątek o silnikach SHS. /Posty wydzielone z wątku zbiorczego o częściach SHS. /you-dash Co myślicie o ich silniku http://www.taiwangun...e_shs-2322.html Quote Link to post Share on other sites
Przypadek Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 Miał już ktoś doczynienia z ich silnikami? dokladnie chodzi mi o ten http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_silniki/silnik_krotki_high_torque_shs-2323.html Najbardziej zalezy mi na info czy bez problemu pociągnie M130 guardera (bateria Li-Po 7,4 5000 mAh 30C, zębatki to CA o normalnym przełożeniu). W opisie piszą że może ciągać do M170. Quote Link to post Share on other sites
Sheck Posted April 14, 2011 Report Share Posted April 14, 2011 Witam Chciałem założyć u siebie zębatki 100:200 SHS Jaki silnik do tego lepiej torque'a czy hi speeda ?? (oczywiście oba shs) Spring maksymalnie M120-130 Nie zależy mi na jakimś dużym ROFIE, ale też żeby reakcja na spust nie była zbyt powolna. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 14, 2011 Report Share Posted April 14, 2011 silnik torque, hi speed zanim nabierze prędkości zajmie mu to wiecej czasu. i na m130 bedzie sie grzał trochę za bardzo. Quote Link to post Share on other sites
Phoesis Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 Testował ktoś silnik high torque SHS? Zastanawiam się czy warto go brać czy może lepiej kupić silnik Cymy. Niby SHS jest mocniejszy, ale też dużo bardziej prądożerny. Silnik ma chodzić na SP120 (w przyszłości SP130), stockowych zębach i li-po 7,4V 2200mAh 30C. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 SHS = Element praktycznie :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 Testował ktoś silnik high torque SHS? Zastanawiam się czy warto go brać czy może lepiej kupić silnik Cymy. Niby SHS jest mocniejszy, ale też dużo bardziej prądożerny. Silnik ma chodzić na SP120 (w przyszłości SP130), stockowych zębach i li-po 7,4V 2200mAh 30C. Kup lepiej PJ .Shs jakbym miał uzywac na w/w lipo to od sp150. Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Witajcie Mam silnik GUARDERA HIGH SPEED REVOLUTION 40 ooo obr. ROF na M120? bardzo duży... (podkładkowanie idealne zero luzu). Chciał bym kupić zębatki o przełożeniu 32:1 czy ten silnik da rade uciągnąć. np. M130, M140. P.S. GB v.3 Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 (edited) Witajcie Mam silnik GUARDERA HIGH SPEED REVOLUTION 40 ooo obr. ROF na M120? bardzo duży... (podkładkowanie idealne zero luzu). Chciał bym kupić zębatki o przełożeniu 32:1 czy ten silnik da rade uciągnąć. np. M130, M140. P.S. GB v.3 Jaki pakiet zasila replike ze za duży masz rof ? Moze wystarczy przejść na pakiet lipo 7,4V .NA silniku P&J i 130 Guardera rof oscyluje w granicach 13-14 rps pakiet 2S 4Ah 25-50 nano-techa zeby 18:1. Edited May 6, 2013 by you-dash Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 (edited) Zapomniałem napisać 9.6V Firefox 4ooomAh, ROF mierzony w specu wyniósł 39 rps. A co do silnika PJ, to nie chce wyrzucać silnika, za który dałem 169zł. dlatego pytam czy do silnika wysoko obrotowego, nadają się zębatku TURE UP Bo na tym ROFie zajechałem już 4 zębatki, 2x środkową, 2x tłokową. Chcę go zmniejszyć, a przy tym zwiększyć moc. Edited May 23, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Silnik powinien dac rade na zebatkach o wyzszym przelozeniu. Licz to w ten sposob: Dzielisz sile potrzebna do naciagniecia sprezyny przez przelozenie zebatek ktore masz (13 czy 18.7 ?). Dla m120 jest to 10 kg. Dla m135 12 kg. Dla m150 15 kg. Jezeli masz teraz zebatki 18.7:1 (stock) to obciazenie silnika masz 10 000 g / 18,7 - 534 Dla zebatek 32:1 i springa m135 bedzie to - 12000/32 = 375 Dla zebatek 32 i springa m150 - 468. Wiec nawet m150 nie bedzie obciazac silnika mocniej niz stock na m120. Licz sie tez z spadkiem predkosci - przy m135 bedzie to gdzies : 23-25 rps. (skoro mniejsze obciazenie to raczej 25). Przy m150 okolo 23. Jezeli masz zebatki 13.4 :1 (te shsa speedowe). 10000/13,4=746 12000/32 = 375 (dwa razy mniej obciaza silnik). Zmiana predkosci bedzie (jezeli teraz masz 13 a przechodzisz na 32): 17 rps przy m135 jakies 18 -20 przy m150. Pamietaj tez ze do 32:1 potrzebujesz tloka POLOWKOWEGO i zaden inny nie podejdzie. Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 (edited) mam stokowe, JG, znaczy miałem... 18.7:1 - dzięki kocur już wszystko wiem... Edited May 6, 2013 by you-dash Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted May 28, 2011 Report Share Posted May 28, 2011 Jak wypada ten http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_silniki/silnik_krotki_high_torque_shs-2323.html silnik w porównaniu z elementem ultra high torque .? Silnik byłby pakowany do stockowego GB w CM.040 z sp120 guardera .pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted May 28, 2011 Report Share Posted May 28, 2011 (edited) Sorry, za double-posta ale czas EDYTY się skończył . Silnik http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=5573&name=Element_-_Silnik_Ultra_Torque_-_Krotki Zębatki http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_kola_zebate/zestaw_stalowych_zebatek_18_1-high_speed_shs-2341.html Tłok http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_tloki/wzmocniony_tlok_z_15_stalowymi_zebami_shs-2286.html Dysza http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_dysze/dluga_aluminiowa_doszczelniona_dysza_do_ak_shs-2296.html SP 120 Guardera Stick 9.6v Będzie śmigało .? Pozdrawiam .forzamilan Edited May 28, 2011 by forzamilan Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 28, 2011 Report Share Posted May 28, 2011 będzie miło śmigac pod warunkiem że ten stick jest w miarę ok :) Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 Mam silnik SHSa, ultra high torque, typ krótki. Jako że miałem trochę wolnego czasu, złożyłem do kupy moje M249, wylądował w nim wcześniej wspomniany silnik. Po krótkich testach z M140 i lipo 7,4V 2,2Ah 25C stwierdzam, że jest to najfajniejszy silnik jaki do tej pory miałem. ROF i reakcja na spust wyśmienita. W oparciu o wcześniejsze doświadczenia z silnikami na neodymowych magnesach, do M140 zakupiłem w ciemno lipo 11,1V, tymczasem przy silniku SHS'a tak mocny lipol okazuje się być zbędny... Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne, dalsze testy - niebawem. Jakby kto pytał, nie zdążyłem zmierzyć ROFa, bo kostka stykowa w krowie przerwała zabawę :) "Na ucho" było 17-18k/s przy M140, zębach JG V gen i wspomnianym wcześniej lipolu 7,4V. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 Bynajmniej wrażenia kuszące, może moja 7,4 lipo po prostu nie jest na tyle mocna ile powinna. Ale kokam.... Próbowałem z UT elementa i przy Sp120 i lipolce 7,4V to on dawał na ucho 680 rpm. Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 (edited) Mały up odnośnie mojego poprzedniego postu n/t Silnika SHSa. Zmierzyłem przed sekundą ROF i... Dla przypomnienia setup: M140 SHS Zębatki JG V gen. łożyska 8mm, przemysłowe Kable 2mm^2 Lipo 7,4V 2200mAh 25/50C Fullymax (sprawdzany przed podpięciem do repliki miał 7,6V Silnik SHS Ultra Torque Up ROF - 21k/s! To wszystko bez mosfetu i na zdychającej, ledwo dychającej kostce stykowej. Rewelka jak dla mnie. Dla porównania dobrze znany JG III gen przy konfigu: M120 Guarder, kable 1,5mm^2 + mosfet, łożyska kulki 8mm G&P, zębatki SHS 13:1 i batka 9,6V 1600mAh daje ROF ~20k/s. To tyle w temacie silników - SHS wymiata. Edited June 22, 2011 by slepy Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Heh, mój kokam chyab stracił "Pałer" Muszę kupić nową 7.4V :) Bynajmniej na SP130 w M4 JG, zębatkach V gen JG i silniku M42 na 7,4V 1500mAh 30C lipo mam rof na poziomie 300 rpm. Zabójczy :teethh: Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 ja miałem wg chrono 2560 kulek na minute. ale silnik jest za mocny z takim akumulatorem i zabija zebatki :) Jutro otworze to zobacze co dokąłdnie mu dolega, dam ten sam silnik ale 7,4v jednak ;p Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Chciałbym podrkęcić ROF w moim SCAR-H, sprężyna to lekko ubita M120 SHS, zębatki są stockowe, jak pójdą zmieniam na SHS 16:1. Zasilanie LiPo 7.4 35c. Brać high torque, czy high speed? Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted July 19, 2011 Report Share Posted July 19, 2011 (edited) Chciałbym podrkęcić ROF w moim SCAR-H, sprężyna to lekko ubita M120 SHS, zębatki są stockowe, jak pójdą zmieniam na SHS 16:1. Zasilanie LiPo 7.4 35c. Brać high torque, czy high speed? Ja mam SP120, zęby JG IIIg. Silnik High Torque, Li-Pol'a 7,4V 20C 1500mAh, jeszcze MOSFEcik i przewody 1,5mm^2 i wykręciłem 18-19k/s, (może mało, nie wiem ile można max, jeszcze dojdą zębatki Super High Speed i będzie to co chce osiągnąć ;)) po 3 zacinkach i wystrzeleniu 2k kulek tłok mnie pożegnał, i już leci z metalową szczęką SHS ^^ Srr, że tak troche OT :( Pzdr. Edited July 19, 2011 by bamper12 Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted July 24, 2011 Report Share Posted July 24, 2011 Wsadziłem do MP5 SD5 JG silmik Turbo (czerwony) XHT (SHS) okablowanie niskooporowe i bateria 9,6 2200 G&P ROF jest niesamowity w domu tylko sprawdziłem czy strzela pojechałem na strzelankę to na samym starcie jak ustawiałem HU przestraszyłem ROFem przeciwników :icon_biggrin: Teraz zastanawiam się nad zakupem 13:1 SHS`a też powinno dodać troszkę ^^ Jestem zadowolony z tego pożeracza kulek :icon_wink: Silnik na pewno kupię jeszcze jeden do innej repliki ^^ Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 (edited) A na ząbkach 300:100 SHS rof nie powala, 12V i silnik Super Torque Elementa przy M140 tylko 20rps :( Edited May 6, 2013 by you-dash Quote Link to post Share on other sites
Sihan Posted August 3, 2011 Report Share Posted August 3, 2011 (edited) Kurde chyba pechowo trafiłem , mam silnik hi torqe długi , zębatki XYT , sprężyna M100 G&G batka 9.6 V . stary silnik JG 2 gen ładnie ciągnie , SHS nie daj rady zrobić 1 cyklu :/ Wcześniej do innej repliki już ładowałem krótkiego hi torqe i śmigał aż miło . Miał ktoś już taki problem ? Edited August 3, 2011 by Sihan Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.