MyN3 Posted August 3, 2011 Report Share Posted August 3, 2011 No to pewnie źle złożyłeś bo to na pewno nie wina silnika bo M100 to żaden problem dla każdego silnika.. Sprawdź może zębatki są źle ustawione lub za mało/za dużo podkładek lub/jeśli wymieniałeś okablowanie to może jest za szerokie i silnik tylko trochę "wchodzi" w zębatki.. Quote Link to post Share on other sites
Sihan Posted August 3, 2011 Report Share Posted August 3, 2011 (edited) Replika jest dobrze złożona , wyjąłem JG 2 gen , włożyłem SHSa ( tak , wyregulowałem jego położenie , tak kable nie ustawiają go źle ) spradzałem na wszystkich moich AEGach gdzie mam długie silniki i lipa :/ Edited August 3, 2011 by Sihan Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted August 3, 2011 Report Share Posted August 3, 2011 Oddaj do sklepu ;) Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted August 18, 2011 Report Share Posted August 18, 2011 Czy ktoś miał styczność ze złotym silnikiem SHS`a ? Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Pytanie w sprawie silników SHS'a. Mam u siebie w Giecie stockową sprężynę koło ~M90. Chciałbym kupić silnik który przy baterii lipo 7,4V da mi natychmiastową reakcję na spust. Lepszy byłby do tego silnik high speed czy high torque? Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 ja bym się skłonił do tego torque, bo z tego co moja wiedza obejmuje silniki high speed muszą się dopiero rozkręcić do swojej pełnej prędkości obrotowej a torque mają od początku swoją maksymalna predkość obrotową i moc :biggrin: Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Nie wiem co wy macie do Magnumów systemy. Ja mam i jestem zadowolony ;) Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted September 3, 2011 Report Share Posted September 3, 2011 Ja mam TURBO XHT (Czerwony SHS) i przy 2 letniej sprężynie JG w MP5SD5 daje niesamowity ROF Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted September 3, 2011 Report Share Posted September 3, 2011 Ja tez mam ten silnik (długi) i jest taki sam jak element, po porządnym podkładkowaniu zębatek SHS 13:1 jest super cichy ^^... Srr. MyN3, ale o tym silniku pisałeś już kilka razy, tak wiem ja też, ale starczy :D:D :hahaha: Pzdr Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted September 3, 2011 Report Share Posted September 3, 2011 Kwestia rofu w tej replice jest dla mnie drugorzędna. Najważniejsza jest reakcja na spust dlatego pytałem co będzie lepsze czy "rozkręcające się" silniki Hi-Speed czy super mocne Hi-Torque? Oczywiście jeżeli oba dadzą podobną reakcję to wybiorę ten na którym wykręcę większą szybkostrzelność. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted September 3, 2011 Report Share Posted September 3, 2011 Zależy jaka sprężyna, bo np. m100 to ci pociągnie silnik z MP5 galaxy... Jeżeli mówimy o silniku Hi-speed. Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted October 16, 2011 Report Share Posted October 16, 2011 Używa ktoś tego konkretnego silnika? https://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_silniki/silnik_krotki_shs-2327.html Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 Pewnie coś jak silnik Boyi Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted October 28, 2011 Report Share Posted October 28, 2011 Czy ktoś zna jakiś sklep gdzie dostępny jest wzmocniony krótki silnik SHS? Quote Link to post Share on other sites
Wiśnia Posted October 28, 2011 Report Share Posted October 28, 2011 Szukałem wczoraj - bida. Na razie nigdzie nie ma. Na azteku wisi ale nie maja aktualnie na stanie. Trzeba czekać. Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted October 28, 2011 Report Share Posted October 28, 2011 Mało sklepów zamawia towar ze względu na dolara.. Za ok 2-3 tygodnie powinno się pojawić trochę sprzętu (przynajmniej w tedy według statystyk ma spaść dolar..) Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted October 29, 2011 Report Share Posted October 29, 2011 (edited) W Azteko "Najwcześniej za miesiąc". EDIT: Przepraszam za podwójny posta ale już nie mogę edytować. U krakmanów nowa partia części od SHS też będzie za jakiś miesiąc :/ Edited October 29, 2011 by LogaN Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted January 1, 2012 Report Share Posted January 1, 2012 (edited) czy ktoś posiada silnik http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/silniki/silnik-dlugi-high-torque-shs.html i mógłby powiedzieć czy normalne jest grzanie się silnika po kilku kilkusekundowych seriach do ok 80'C bateria to lipo 11,1V, sprężyna SP130 a zębatki standard, dodatkowo mosfet gate merf 3.2, strzelam burstem pozdrawiam Edited January 1, 2012 by szymucha2353 Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 Ogólnie może się grzać, szczególnie na 130. A za ciasno nie masz GB poskładanego? Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 nie, mam dobrze spodkładkowany i nasmarowany GB i dociśnięcie silnika też jest dobrze ale to chyba przez A-B w mosfecie a jest jakiś sposób na chłodzenie silnika [słyszałem coś o ciekłym azocie] ? pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 a jest jakiś sposób na chłodzenie silnika [słyszałem coś o ciekłym azocie] ? Powiedz coś o tym więcej. Jestem cholernie ciekawy jakie praktyczne zastosowanie w asg może mieć ciekły azot... Może załatwię sobie trochę i będę zawsze nosił w kamizelce... Lub wynalazek ten zrewolucjonizuje broń maszynową i wyeliminujemy efekt grzania się luf, tym bardziej w WKM-ach... :P Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 czy ktoś posiada silnik http://www.taiwangun...torque-shs.html i mógłby powiedzieć czy normalne jest grzanie się silnika po kilku kilkusekundowych seriach do ok 80'C bateria to lipo 11,1V, sprężyna SP130 a zębatki standard, dodatkowo mosfet gate merf 3.2, strzelam burstem pozdrawiam Miałem z nim kontakt również grzał się strasznie na lipo 2S 5A i sp120. Wyczyść może spirytusem komutator i szczotki często to pomaga. Ale podejrzewam że to w przypadku tego silnika nic nie da. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 Miałem z nim kontakt również grzał się strasznie na lipo 2S 5A i sp120. Wyczyść może spirytusem komutator i szczotki często to pomaga. Ale podejrzewam że to w przypadku tego silnika nic nie da. wyczyściłem i mniej iskrzy Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 a może silnik Ci się ,,kończy,, ?? tzn koniec jego żywotu... kolega w teamie ma jakąś chińską emkę i silnik pewnie też i jak sieje krótkimi ale częstymi seriami , to chwyt silnikowy w zimie może posłużyć za ogrzewacz dłoni:D Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 Mam silnik TURBO XHT jak wiadomo jest to SHS. Grzał się od początku w tej chwili mam go w HK 416 z M130 Guardera łożyskowaniem prowadnicy spr kable 1,5mm mosfet od GATE bateria 10,8v również się grzeje :icon_smile: W zasadzie nie ma co się dziwić i wątpię żeby to było jakieś strasznie niebezpieczne dla niego chyba że ktoś podczas jednej serii pozbywa się Hi-Cap`a Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.