Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4A1 PTW [A&K]


Recommended Posts

to cos w polaczeniu glowicy tloka i dyszy ona powinna cofnac sie z tlokiem aby umozliwic wejscie kulki moze ten oring wew glowicy tloka padl

 

ja rozwniez dokupilem cylinder systemy stalowy a w stockowy cylinder wsadzilem sprezyne 90 systemy

w stockowym alu mega szybko wyrabia sie gwint wew obudowy i stad zakup stalowego

 

ale zastanawia mnie inna rzecz, mamy w ekipie druga taka replike a wniej po zastosowaniu tej samej baterii zabatka tlokowa zatzymuje sie w innym miejscu ,dlaczego?

( dodam ze przedmuchalem oczy , otwory w zebatce i silnik, dodatkowo zmienilem szczoti na nowe ---- i zero zmian jezeli chodzi o miejsce zatrzymania)

jeden gosc z tego forum pisal ze niby bez obciazenia moze zatrzymac sie dalej to dlaczego u mnie zatrzymuje sie z obciazeniem i bez w tym samym miejscu (wydaje mi sie ze wlasnie tak powinno byc)

 

http://youtu.be/QmO9_X8uqco

Edited by Marrtinez
Link to post
Share on other sites
  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

PTW systemy prosto z pudełka nie nadaje się do strzelania a co dopiero klony

Moja się nadawała podobnie jak kilku znajomych. Wiadomo, zawsze coś można poprawić ale Twoje stwierdzenie jest zdecydowanie przesadne.

 

ale zastanawia mnie inna rzecz, mamy w ekipie druga taka replike a wniej po zastosowaniu tej samej baterii zabatka tlokowa zatzymuje sie w innym miejscu ,dlaczego?

Mam dwie Systemy PTW i miałem w rękach kilka innych egzemplarzy włącznie z CTW i A&K. Zębatka zatrzymuje się w różnych pozycjach. Jest także różnica w jednym egzemplarzu pomiędzy single i auto pod tym względem. Moim zdaniem ta różnica zależy przede wszystkim od silnika. W jednej z moich system wymieniłem silnik i zębatka po tej operacji zatrzymywała się już w innym miejscu.

 

Uwaga! Należy pamiętać, że zatrzymanie zębatki zależy od fotokomórki, która jest czuła na światło dlatego jak otworzysz replikę i pada do środka światło to wpływa na zatrzymywanie się zębatki. Najczęściej stąd wynika zdziwienie. Zasłoń ręką gearbox przy otwartej replice i wtedy sprawdź.

Edited by goren
Link to post
Share on other sites

tak jak piszesz tez mam wrazenie ze to silnik bo w drugim egzeplarzu na filmiku wszystko dziala tak jak powinno

(test z zakryciem gb nie powiodl sie ) przypomne ze otwory w zebatce jak i fotkokomorka zostaly przedmuchane

wydaje mi sie ze moj brat bedzie musial z tym zyc :)

Link to post
Share on other sites

Panowie czy warto kupić tą replikę, czy lepiej kupić zwykłego AEGa m4a1 od firmy KWA i go stuningować oraz wsadzić do niego ascu gen 3+ ? I jeszcze jedno, jaki jest skuteczny zasięg tego PTW od A&K ? Z góry dziękuję za info :)

Link to post
Share on other sites

poprzednia moja replika to byl skladak samych smakowitosci miedzy innymi ascu i gx2 i zmienilem ja na rzecz tego ptw mimo ze strzelala cudownie

musisz wziac pod uwage ewentualny koszt naprawy zakup dodatkowego cylindra (aby korzystac z pelnej funkcjonalnosci- jedna replika do wszystkiego) no i zakup magow

ja zmienilem lufe gumke i cylinder na systemowe (zmienilo sie skupienie i kultura pracy - chciaz i ona wedlug mnie jest lepsza w stocku niz aega -aeg bez ascu) zasieg jest taki jak w aegach z podobna moca i dlugoscia lufy przynajmniej u mnie :)

zawsze znajdzie sie specjalista ktory dobiera jakies gumki i uzyskuje wiecej w kwestii zasiegu w aegach jak i w ptw

ja sie ta replika zajaralem i emocje nie opadly do dzisiaj :D

Link to post
Share on other sites

no to sie zaczelo

ta uzywana szt odmowila posluszenstwa w trakcie gry dzisiaj

zero rekcji na spust ,bezpiecznik caly, szczotki z przebiegiem nie wiele ponad 300 strzalow ---> slyszalny cichy przerywany sygnal z mosfetu

 

czy ktos cos podpowie ? silnik - przewody ? mosfet? ecu?

Edited by SAiMOn1983
Link to post
Share on other sites

PTW jest po bardziej skomplikowanym AEGiem. Ma swoje zalety, ma swoje wady. AEG też się potrafią rypać jak głupie (mam/miałem kilka takich, które pochłonęły masę czasu i kombinowania żeby działały jak powinny), naprawa aega jest po prostu znacznie tańsza (mosfet aeg można zrobić za kilka złotych, mosfet PTW to koszt rzędu złotych kilkuset), z drugiej strony wymienne cylindy, działający zwalniacz suwadła, genialne reakcja na spust... coś za coś.

Link to post
Share on other sites

a wiec jest tak:

mosfet wyglada okey(brak nadtopien na koszulce termokurczliwej) kable na nim nigdzie sie nie krzyzuja kabel czteropinowy wyglada na caly jego wtyczki tez (mosfet daje sygnal dzwiekowy przerywany )

test:

(SEMI)po przewinienciu recznie zebatki tlokowej na wysokosc oczu jest reakcja na spust ale zabatka zatrzymuje sie w roznych miejscach za kazym razem kiedy na chwile przestane naciskac spust gb staje i nie reaguje przy ponownym wznowieniu nacisku na spust

(AUTO)tak samo zeby byla reakcja musze ustawic zebatke pierwszym zebem przy diodach silnik bedzie tak dlugo krecic jak bede trzymac spust po puszczeniu i "blednym " zatrzymaniu brak reakcji

Link to post
Share on other sites

Może czyszczenie czujników coś da, lub może ich pozycja jest nie prawidłowa. Sprawdź silnik czy nie jest uszkodzony. Niestety elektronika nie jest najlepsza. W jednej PTW jaką robiłem, świecące światło na czujniki powodowało błędy, w innej nie miało to znaczenia.

Link to post
Share on other sites

diody i otwory w zebatce przedmuchiwalem sprawdzeustawienie oczu i czy swiatlo ma wplyw na odczyt diody

jak sprawdzic silnik bo czytalem na forum ptw ze moze byc uszkodzone uzwojenie z tad blad zatrzymania zebatki w innym miejscu

(docztalem podobne/identyczne zachowanie jak w replice mojego brata)

 

dzieki za podpowiedz

Link to post
Share on other sites

Najlepiej wyjąć silnik. Wymontować szczotki i sprawdzić czy pomiędzy elementami komutatora jest obwód zamknięty, czyli czy druty nie są spalone. Jeżeli to będzie ok, to dobrze. Ja przylutował bym kable do silnika, tak jak to pokazuje instrukcja Systemy

http://www.systema-p...bly_Manual.pdf Możesz jeszcze kabelek od szczotki docisnąć do obudowy w miejscu gdzie zachaczana jest sprężyna szczotki tez jest to w instrukcji. Tylko wcześniej usuń izolację. To polepszy przepływ prądu.

 

Edit

 

Nie wiem czemu do linku na końcu dostawia się kropka, trzeba ją usunąć i będzie działać

Edited by separator
Link to post
Share on other sites

silnik wyglada okey

kontaktowalismy sie w sprawie repliki ze sklepem na K i wyglada ze replika do nich poleci na poczatku przyszlego tygodnia

dodatkowo wydaje mi sie ze kola zebate stawiaja wiekszy opor niz w moim egzemplarzu zobaczymy co znajdzie serwis

u poprzedniego wlasciciela w tej replice ten sam sklep wymienial elektronike

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

pierwsze info z serwisu mosfet i silnik kaput i 400 piekny kawalerze :icon_smile:

(mam nadzieje ze poznam szczegoly i przyczyne ,czekam na wiecej info od brata)

 

teraz po wymianie silnika i wymianie mosfetu zebatka ustawia sie za kazdym razem w dobrej pozycji

mimo awarii kolejna sztuka tego ptw leci do naszego teamu

Edited by Marrtinez
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

moze nie dobrze ze pytasz bo przypominasz :)

moja sztuka odmowila posluszenstwa

rozebralem gb i wymienialem smary (test i wszystko smiga okey)

dnia nastepnego rozebralem jeszcze raz troche z nudow i po zlozeniu zero reakcji

sprawdzilem wszystkie kable

mosfet=>ecu

plytka selektora=>ecu

mosfet=>silnik

zasilanie

wszystko okey

silnik sprawdzony

wszystkie znaki na niebie wskazuja mosfet (nawet cuchnie jak przygrzana elektronika )

moja wersja jest z obudowa odprowadzajaca cieplo :D

chyba tej sztuce nie udalo sie odprowadzic ciepla :P

 

zastawnawiam sie nad forma naprawy

-zlozyc reklamacje w sklepie na "G" kupiona w marcu

-wyslac do naprawy do sklepu na "K" ( szybka obsluga znaja sie bo ich najwiecej sprzedali i naprawili )(ale strasznie obdrapuja sprzet jakby wszystko mlotkiem robili i zabka :)

-czy moze zamowic mosfet od sklepu na "K" i samemu zmienic

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...