SAiMOn1983 Posted May 13, 2014 Report Share Posted May 13, 2014 (edited) to cos w polaczeniu glowicy tloka i dyszy ona powinna cofnac sie z tlokiem aby umozliwic wejscie kulki moze ten oring wew glowicy tloka padl ja rozwniez dokupilem cylinder systemy stalowy a w stockowy cylinder wsadzilem sprezyne 90 systemy w stockowym alu mega szybko wyrabia sie gwint wew obudowy i stad zakup stalowego ale zastanawia mnie inna rzecz, mamy w ekipie druga taka replike a wniej po zastosowaniu tej samej baterii zabatka tlokowa zatzymuje sie w innym miejscu ,dlaczego? ( dodam ze przedmuchalem oczy , otwory w zebatce i silnik, dodatkowo zmienilem szczoti na nowe ---- i zero zmian jezeli chodzi o miejsce zatrzymania) jeden gosc z tego forum pisal ze niby bez obciazenia moze zatrzymac sie dalej to dlaczego u mnie zatrzymuje sie z obciazeniem i bez w tym samym miejscu (wydaje mi sie ze wlasnie tak powinno byc) http://youtu.be/QmO9_X8uqco Edited May 13, 2014 by Marrtinez Quote Link to post Share on other sites
goren Posted May 17, 2014 Report Share Posted May 17, 2014 (edited) PTW systemy prosto z pudełka nie nadaje się do strzelania a co dopiero klony Moja się nadawała podobnie jak kilku znajomych. Wiadomo, zawsze coś można poprawić ale Twoje stwierdzenie jest zdecydowanie przesadne. ale zastanawia mnie inna rzecz, mamy w ekipie druga taka replike a wniej po zastosowaniu tej samej baterii zabatka tlokowa zatzymuje sie w innym miejscu ,dlaczego? Mam dwie Systemy PTW i miałem w rękach kilka innych egzemplarzy włącznie z CTW i A&K. Zębatka zatrzymuje się w różnych pozycjach. Jest także różnica w jednym egzemplarzu pomiędzy single i auto pod tym względem. Moim zdaniem ta różnica zależy przede wszystkim od silnika. W jednej z moich system wymieniłem silnik i zębatka po tej operacji zatrzymywała się już w innym miejscu. Uwaga! Należy pamiętać, że zatrzymanie zębatki zależy od fotokomórki, która jest czuła na światło dlatego jak otworzysz replikę i pada do środka światło to wpływa na zatrzymywanie się zębatki. Najczęściej stąd wynika zdziwienie. Zasłoń ręką gearbox przy otwartej replice i wtedy sprawdź. Edited May 17, 2014 by goren Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted May 19, 2014 Report Share Posted May 19, 2014 tak jak piszesz tez mam wrazenie ze to silnik bo w drugim egzeplarzu na filmiku wszystko dziala tak jak powinno (test z zakryciem gb nie powiodl sie ) przypomne ze otwory w zebatce jak i fotkokomorka zostaly przedmuchane wydaje mi sie ze moj brat bedzie musial z tym zyc :) Quote Link to post Share on other sites
Wili Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 Panowie czy warto kupić tą replikę, czy lepiej kupić zwykłego AEGa m4a1 od firmy KWA i go stuningować oraz wsadzić do niego ascu gen 3+ ? I jeszcze jedno, jaki jest skuteczny zasięg tego PTW od A&K ? Z góry dziękuję za info :) Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted May 23, 2014 Report Share Posted May 23, 2014 poprzednia moja replika to byl skladak samych smakowitosci miedzy innymi ascu i gx2 i zmienilem ja na rzecz tego ptw mimo ze strzelala cudownie musisz wziac pod uwage ewentualny koszt naprawy zakup dodatkowego cylindra (aby korzystac z pelnej funkcjonalnosci- jedna replika do wszystkiego) no i zakup magow ja zmienilem lufe gumke i cylinder na systemowe (zmienilo sie skupienie i kultura pracy - chciaz i ona wedlug mnie jest lepsza w stocku niz aega -aeg bez ascu) zasieg jest taki jak w aegach z podobna moca i dlugoscia lufy przynajmniej u mnie :) zawsze znajdzie sie specjalista ktory dobiera jakies gumki i uzyskuje wiecej w kwestii zasiegu w aegach jak i w ptw ja sie ta replika zajaralem i emocje nie opadly do dzisiaj :D Quote Link to post Share on other sites
Wili Posted May 23, 2014 Report Share Posted May 23, 2014 Dzięki :) Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted May 25, 2014 Report Share Posted May 25, 2014 (edited) no to sie zaczelo ta uzywana szt odmowila posluszenstwa w trakcie gry dzisiaj zero rekcji na spust ,bezpiecznik caly, szczotki z przebiegiem nie wiele ponad 300 strzalow ---> slyszalny cichy przerywany sygnal z mosfetu czy ktos cos podpowie ? silnik - przewody ? mosfet? ecu? Edited May 25, 2014 by SAiMOn1983 Quote Link to post Share on other sites
Wili Posted May 26, 2014 Report Share Posted May 26, 2014 Widzę, że standardowe AEGi są lepiej dopracowane od PTW, czy może się mylę ? Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted May 26, 2014 Report Share Posted May 26, 2014 dopracowane?? konstrukcja czy moze szczegoly zew.? Quote Link to post Share on other sites
Wili Posted May 26, 2014 Report Share Posted May 26, 2014 Mam na myśli konstrukcje wewnętrzną. W AEGach jest chyba mniej awaryjna ? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 PTW jest po bardziej skomplikowanym AEGiem. Ma swoje zalety, ma swoje wady. AEG też się potrafią rypać jak głupie (mam/miałem kilka takich, które pochłonęły masę czasu i kombinowania żeby działały jak powinny), naprawa aega jest po prostu znacznie tańsza (mosfet aeg można zrobić za kilka złotych, mosfet PTW to koszt rzędu złotych kilkuset), z drugiej strony wymienne cylindy, działający zwalniacz suwadła, genialne reakcja na spust... coś za coś. Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 a wiec jest tak: mosfet wyglada okey(brak nadtopien na koszulce termokurczliwej) kable na nim nigdzie sie nie krzyzuja kabel czteropinowy wyglada na caly jego wtyczki tez (mosfet daje sygnal dzwiekowy przerywany ) test: (SEMI)po przewinienciu recznie zebatki tlokowej na wysokosc oczu jest reakcja na spust ale zabatka zatrzymuje sie w roznych miejscach za kazym razem kiedy na chwile przestane naciskac spust gb staje i nie reaguje przy ponownym wznowieniu nacisku na spust (AUTO)tak samo zeby byla reakcja musze ustawic zebatke pierwszym zebem przy diodach silnik bedzie tak dlugo krecic jak bede trzymac spust po puszczeniu i "blednym " zatrzymaniu brak reakcji Quote Link to post Share on other sites
Halama Posted May 27, 2014 Author Report Share Posted May 27, 2014 Może czyszczenie czujników coś da, lub może ich pozycja jest nie prawidłowa. Sprawdź silnik czy nie jest uszkodzony. Niestety elektronika nie jest najlepsza. W jednej PTW jaką robiłem, świecące światło na czujniki powodowało błędy, w innej nie miało to znaczenia. Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 diody i otwory w zebatce przedmuchiwalem sprawdzeustawienie oczu i czy swiatlo ma wplyw na odczyt diody jak sprawdzic silnik bo czytalem na forum ptw ze moze byc uszkodzone uzwojenie z tad blad zatrzymania zebatki w innym miejscu (docztalem podobne/identyczne zachowanie jak w replice mojego brata) dzieki za podpowiedz Quote Link to post Share on other sites
Halama Posted May 28, 2014 Author Report Share Posted May 28, 2014 (edited) Najlepiej wyjąć silnik. Wymontować szczotki i sprawdzić czy pomiędzy elementami komutatora jest obwód zamknięty, czyli czy druty nie są spalone. Jeżeli to będzie ok, to dobrze. Ja przylutował bym kable do silnika, tak jak to pokazuje instrukcja Systemy http://www.systema-p...bly_Manual.pdf Możesz jeszcze kabelek od szczotki docisnąć do obudowy w miejscu gdzie zachaczana jest sprężyna szczotki tez jest to w instrukcji. Tylko wcześniej usuń izolację. To polepszy przepływ prądu. Edit Nie wiem czemu do linku na końcu dostawia się kropka, trzeba ją usunąć i będzie działać Edited May 28, 2014 by separator Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 silnik wyglada okey kontaktowalismy sie w sprawie repliki ze sklepem na K i wyglada ze replika do nich poleci na poczatku przyszlego tygodnia dodatkowo wydaje mi sie ze kola zebate stawiaja wiekszy opor niz w moim egzemplarzu zobaczymy co znajdzie serwis u poprzedniego wlasciciela w tej replice ten sam sklep wymienial elektronike Quote Link to post Share on other sites
Wili Posted June 18, 2014 Report Share Posted June 18, 2014 I jak tam co było zepsute ? Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted June 19, 2014 Report Share Posted June 19, 2014 moj brat troche zamulil z wysylka i dopiero w tym tygodniu replika pojechala na serwis (nie mam info od brata na temat szczegolow najwyrazniej jeszcze nie kontaktowal sie z nim nikt z serwisu) jak tylko sie dowiem czegos w sprawie napewno napisze Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted June 24, 2014 Report Share Posted June 24, 2014 (edited) pierwsze info z serwisu mosfet i silnik kaput i 400 piekny kawalerze :icon_smile: (mam nadzieje ze poznam szczegoly i przyczyne ,czekam na wiecej info od brata) teraz po wymianie silnika i wymianie mosfetu zebatka ustawia sie za kazdym razem w dobrej pozycji mimo awarii kolejna sztuka tego ptw leci do naszego teamu Edited July 15, 2014 by Marrtinez Quote Link to post Share on other sites
sulam Posted June 30, 2014 Report Share Posted June 30, 2014 A jak Twoja się sprawuje ? Ile już przemieliła kompozytu ? Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted June 30, 2014 Report Share Posted June 30, 2014 caly czas pracuje i oby jak najdluzej :) mam ja od 040314 staram sie grac co weekend wyrzucajac jakies 2tys kulek na spotkanie (glownie gram na wkladce 90 i semi) co najwazniejsze macam codziennie Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted July 1, 2014 Report Share Posted July 1, 2014 Silnik i elektro wymieniałeś na chiński/jakiś bardziej markowy zamiennik/systemowski? Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted July 1, 2014 Report Share Posted July 1, 2014 chiny Quote Link to post Share on other sites
Wili Posted July 19, 2014 Report Share Posted July 19, 2014 I jak tam się spisuje chińskie PTW ? Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted July 20, 2014 Report Share Posted July 20, 2014 moze nie dobrze ze pytasz bo przypominasz :) moja sztuka odmowila posluszenstwa rozebralem gb i wymienialem smary (test i wszystko smiga okey) dnia nastepnego rozebralem jeszcze raz troche z nudow i po zlozeniu zero reakcji sprawdzilem wszystkie kable mosfet=>ecu plytka selektora=>ecu mosfet=>silnik zasilanie wszystko okey silnik sprawdzony wszystkie znaki na niebie wskazuja mosfet (nawet cuchnie jak przygrzana elektronika ) moja wersja jest z obudowa odprowadzajaca cieplo :D chyba tej sztuce nie udalo sie odprowadzic ciepla :P zastawnawiam sie nad forma naprawy -zlozyc reklamacje w sklepie na "G" kupiona w marcu -wyslac do naprawy do sklepu na "K" ( szybka obsluga znaja sie bo ich najwiecej sprzedali i naprawili )(ale strasznie obdrapuja sprzet jakby wszystko mlotkiem robili i zabka :) -czy moze zamowic mosfet od sklepu na "K" i samemu zmienic Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.