szymucha2353 Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 w boyiu i cymie są tej samej długości głowice cylindra Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 (edited) Jedynie w niektórych cymach spotkałem się z nieco dłuższymi. Ale różnicy dla dyszy nie robi to w sumie żadnej... Edited January 5, 2012 by Jacek GROT Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Czyli pasuje i długa i krótka głowica cylindra? Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 BOYi ma charakterystyczną głowicę cylindra z takim "nadlewem" na górze. BOYiowska nie będzie pasować do cymy (chyba że spiłujemy ten "nadlew"). Cymowska do BOYia wejdzie, lecz jej wylot i dysza będą skierowane nieco do dołu, przez co będą problemy z FPS-ami, pobieraniem kulek itd. Quote Link to post Share on other sites
Lejtienant Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 Czy ta głowica cylindra ma standardową długość do V.3 Ak?http://azteko.pl/shs-glowica-cylindra-do-ak-v3-short-type-full-p-2133.html Bo long type wydaje mi się za długie. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 Czy ta głowica cylindra ma standardową długość do V.3 Ak?http://azteko.pl/shs-glowica-cylindra-do-ak-v3-short-type-full-p-2133.html Bo long type wydaje mi się za długie. tak Quote Link to post Share on other sites
Fedajkin Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 Taka mała informacja dla przyszłych kupujących - Głowica cylindra SHS M4 v GB2 pasuje do stockowego cylindra A&K/P&J typu 0, prawdopodobnie tak samo do innych chińskich produktów. Podejrzewałem, że może to być nieco niewymiarowy, delikatnie poszerzony cylinder (i odrobinę jest) bo ma szerszą dyszę głowicy. Jednak wszystko się uszczelnia bardzo dobrze, nawet bez warstwy taśmy teflonowej na uszczelkach głowicy. Robiłem tak na poprzedniej i pomagało ale tu nie było konieczne. Quote Link to post Share on other sites
bszlo Posted April 9, 2012 Report Share Posted April 9, 2012 A ja mam znowu pytanko. Mianowicie czy cylindry SHS'a czymś się różnią? Bo mają różne faktury na zewnątrz i nie wiem dafuq... czy to jakoś oznacza model czy coś? http://gunfire.pl/product-pol-1152196469-Cylinder-SHS-Typ-2.html Plus, to jest genialny błąd Gunfire czy co? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted April 9, 2012 Report Share Posted April 9, 2012 Jest to cylinder typ C, do luf 300-400. Quote Link to post Share on other sites
bszlo Posted April 9, 2012 Report Share Posted April 9, 2012 Tak myślałem, że gf się "pomylił" w opisie ;) A pytanie wyżej, cylindry różnią się czymś poza fakturą zewnętrzną? http://gunfire.pl/product-pol-1152196470-Cylinder-SHS-Typ-1.html http://gunfire.pl/product-pol-1152196477-Cylinder-SHS-Typ-1.html http://gunfire.pl/product-pol-1152196473-Cylinder-SHS-Typ-1.html Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
jakim Posted April 9, 2012 Report Share Posted April 9, 2012 W opisie pisze że są do różnych długości luf (1/3 -2). Tylko 1 i 3 cylinder pisze że do tych samych długości ... Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted April 9, 2012 Report Share Posted April 9, 2012 Pisać pisze, ale zaciekawiło mnie to że są te same typy cylindra które są przystosowane do luf 36-46cm. A jeden z nich według opisu GF jest od 20 do 35cm. Ot ciekaw czy inną inną budowę czy jak? Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted April 9, 2012 Report Share Posted April 9, 2012 Błąd i tyle, wszystkie to to samo tylko z zew troszke inne. Ot zała filozofia wprowadzenia klijęta w błąd Quote Link to post Share on other sites
bszlo Posted April 21, 2012 Report Share Posted April 21, 2012 Wie ktoś czy głowica cylindra AK krótka/długa będzie pasować do g36 jg? Bo nie wiem dlaczego tylko ak ma wyciszone modele i wydaje mi się, że powinno to jakoś smigać razem. Quote Link to post Share on other sites
bszlo Posted April 24, 2012 Report Share Posted April 24, 2012 (edited) Sry, że jeden pod drugim, ale nikt mi nie dał odpowiedzi, więc zaryzykowałem i sam sprawdziłem :P Otóż głowica cylindra od ak wersja short pasuje idealnie do g36 jg (różnica w długości prowadnicy dyszy to na oko jakiś milimetr, może dwa, ale nijak to nie przeszkadza) i genialnie się spasowała z cylindrem też shs. I mam pytanie, które zębatki dadzą mi przyzwoity rof na stockowym silniku jg, m130 guardera i lipo 11.1 (celuje w rof ponad 15rps] Czytając trochę wstecz, to coś koło 18:1 i w górę? Edited April 24, 2012 by bszlo Quote Link to post Share on other sites
Fedajkin Posted July 29, 2012 Report Share Posted July 29, 2012 Obecnie na Gunfire jest promocja do któregoś sierpnia, między innymi o połowe taniej są cylindry SHSa. Ktoś używał? Czy są zrobione ze stali? Które z nich (gładkie czy z wzorkiem na powierzchni) są bore upami? Zdaje się, że te z wzorkiem to bore upy ale wolę się upewnić. Na gunfire opis wskazuje, że cylinder standardowy typ 1 jest odpowiedni do 400mm, mam lufę 440mm. Z tematu http://forum.wmasg.pl/topic/65864-cylinder-typ-ma-znaczenie/page__st__280 wynika, że zamiana cylindra z typu 0 na jedynke powinna nieco podnieść fpsy i poprawić rozrzut strzałów. Zastanawia mnie po prostu, który z tych cylindrów w takim razie wybrać, na pewno o standardowej średnicy bo do takiego mam głowice. Będę wdzięczny za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Galaxter Posted February 24, 2013 Report Share Posted February 24, 2013 Witam co myślicie na temat cylindrów zintegrowanych z głowicą firmy SHS Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted February 25, 2013 Report Share Posted February 25, 2013 No tak jakby doszczelniać sprężynę... :icon_lol: Prawie nigdy nie ma tam nieszczelności, części musiałyby być na prawdę podłe, żeby tam puszczało. Quote Link to post Share on other sites
Galaxter Posted February 25, 2013 Report Share Posted February 25, 2013 Dzięki :) mam jeszcze pytanie odnośnie głowic cylindra SHS bo są 2 typu; długa i krótka o co chodzi ? Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted February 28, 2013 Report Share Posted February 28, 2013 o prowadnice dyszy. Do m4 krótka. nie wiem jak z resztą. Quote Link to post Share on other sites
SowaQ Posted April 7, 2013 Report Share Posted April 7, 2013 SHS - Zintegrowany zespół cylindra V2 Typ 0 - czy to ma sens czy faktycznie lipa ? ma ktoś ten wynalazek założony ? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 7, 2013 Report Share Posted April 7, 2013 SHS - Zintegrowany zespół cylindra V2 Typ 0 - czy to ma sens czy faktycznie lipa ? ma ktoś ten wynalazek założony ? Brak mi słów do Ciebie jeśli nie przeczytałeś trzech pierwszych postów.... Quote Link to post Share on other sites
grzegorz89 Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 W kwestiach grzebania w gb póki co jestem laikiem, jednak przy posiadaniu takiego zintegrowanego cylindra przynajmniej ma się 100% pewność że w tym miejscu powietrze nam uciekać nie będzie. Odpada również możliwość spasowania elementów takich jak cylinder i głowica. Brak gumowych uszczelek które kiedyś (być może po długim czasie) popękają. Ponadto myślę że produkt może być skierowany do replik z niskiej półki takich jak cymy czy dboye itp. Tam niczego nie można być pewnym. Być może posiadacze stokowych KWA i innych dobrych replik uznają taki zakup za niepotrzebny. Jeżeli się mylę, poprawcie mnie. Prawdopodobnie w niedługim czasie nabędę taki zespół cylindra z dyszą do swojego cm.045a ponieważ ostatnio zanotowałem spory spadek mocy (być może to przez hup). Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted June 7, 2015 Report Share Posted June 7, 2015 Jaka jest różnica między tymi cylindrami prócz materiału i żebrowania? Mają one jakieś inne znaczenie? http://gunfire.pl/product-pol-1152198915-Aluminiowy-cylinder-SHS-Typ-2.html http://gunfire.pl/product-pol-1152196475-Cylinder-SHS-Typ-2.html http://gunfire.pl/product-pol-1152198914-Aluminiowy-cylinder-SHS-Typ-2.html Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 7, 2015 Report Share Posted June 7, 2015 Jedyne co mi przychodzi na myśli to: ver. I ver. II ver. III Generalnie wszystkie trzy są do tych samych długości luf, kształt porta nie ma znaczenia. Żebrowanie cylindra jak jedna z firm to opisała, poprawia odprowadzanie ciepła z cylindra podczas szybkiej i długotrwałej pracy zespołu tłoka... :teeth: Who cares?! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.