Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Limit FPS a masa kulki


Recommended Posts

Cześć,

mam następujące pytanie. Czy limity FPS dla rozgrywek (np CQB) ustalane/sprawdzane są dla kulek aktualnie używanych przez gracza, czy są przeliczane na wartości dla kulek 0.2g (czyli na energię kinetyczną)?

U podłoża tego pytania leży (znowu) wybór repliki bocznej. Jedna z tych, które biorę pod uwagę ma 360fps przy 0,2g i zastanawiam się, czy załadowanie jej np. kulkami 0,25 będzie OK w kontekście limitu 350FPS.

Nie chodzi tu oczywiście o oszukiwanie przy pomiarze a o realne trzymanie się zasad.

Link to post
Share on other sites

dla kulek 0.2 na wyzerowanym hopku. Czyli jak załadujesz mazowieckiego stocka kulkami 0.40 to nadal się nie będzie nadawał do cekube. Przykro mi, energia kulki zostaje taka sama

 

Wydaje mi się jednak, że o 10 FPS różnicy nikt problemu robić nie będzie. Zdarzało mi się nie raz uczestniczyć w spotkaniach, w których limit CQB to był 400 fps

Edited by Obi-Wan
Link to post
Share on other sites

Ja już ten pistolet mam, a jutro chrzest bojowy :icon_smile:

Generalnie na miejscu jest też serwis i to był jeden z powodów kupna w sklepie stacjonarnym, a nie poszukiwania tańszego odpowiednika "gdzieś tam". Co do używek, to nie znam się, więc nie kupuję...

 

 

Oj żebyś się czasami na tym serwisie nie oszukał. A o jakości sprzętu sugeruje akt że sprzedawca nie informuje o nazwie producenta.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...