Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[SKLEP] - Machinegun.pl [ NIE POLECAMY ] cz.1 (zlikwidowany)


Recommended Posts

Szanowni Maniacy,

 

W związku z zamieszczanymi na Forum WMASG oraz docierającymi do Redakcji inną drogą informacjami o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu sklepu Machinegun oraz wobec, nierzeczowej w treści i aroganckiej w formie, odpowiedzi na prośbę Redakcji o wyjaśnienia, podjęta została decyzja o wpisaniu Machinegun na listę sklepów nie polecanych przez WMASG.

 

 

Redakcja WMASG.pl

 

 

 

------------------------------------------------------

 

Witam

 

Do 3 razy sztuka :) Wszystkich zainteresowanych sklepem Machinegun.pl przepraszam za kolejne zniknięcie wątku o tym sklepie ale to chyba jakieś fatum....

 

------------------------------------------------------

 

Proszę wpisywać tutaj swoje uwagi (sensowne a nie typu: wysłałem wczoraj maila i jeszcze nie odpowiedzieli, co robić ??, Dostałem wczoraj paczkę, super sklep – takie komentarze proszę kierować prywatnie do sklepu.) na temat sklepu.

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja jednakowórz udziele komentarza w stylu "wczoraj paczka doszła all ok itp" według mnie takie komentarze też powinny się tu znajdować. Czemu? Ktoś nowy kto jeszcznie nie kupował w tym sklepie przeczyta o przebiegu transakcji i będzie wiedzial że sklepowi można zaufać lub nie. Jeżeli były by tu same takie komentarze w stylu "od 3 tygodni czekam na paczke 0 odpowiedzi w koncu ją dostałem" to ktoś może zrazić się do sklepu.

 

No więc: 2 zamówienia oba bez przeszkód, wysłka szybka, dobry kontakt ze sklepem, mogę polecić!

 

Kolejne zamówienie- odbiór osobisty, niestety pan zapomniał jednego z towarów i musialłem się fatygować następnego dnia znowu, ale mam wakacje 8) dużo czasu a człowiek nie maszyna - każdy się myli. Towar dobry.

Link to post
Share on other sites

Zamówiłem w MG "Glocka 19 KSC" z odbiorem osobistym oraz kilka dodatków, Wszystko przebiegło znakomicie. Tyle ze magazynek był nieszczelny [wada fabryczna]. Skontaktowałem sie z MG, odesłałem maga i teraz mam w 100% sprawnego. Dlatego daje sklepowi

+ za obsługe

+ za ceny

+ za doskonały serwis gwarancyjny

 

A ibym zapomniał kontakt ze sklepem tez jest znakomity

 

POLECAM

Link to post
Share on other sites

2 zakupy:

gaziak Glock 17 + drobiazgi

elektryk AK-47 TM + drobiazgi

obydwa zrealizowane bez najmniejszych problemów

Dobry szybki kontakt mailowy - sprawa wymiany towaru który był w ofercie w momencie składania zamówienia ale akurat skończył się tuż przed jego przyjęciem na inny podobny załatwiona ekspresowo.

Link to post
Share on other sites

Kupiłem już tam trochę rzeczy w tym dwa aegi….

Jeden z zamówionych aegów miał usterkę(wada produkcyjna M15A4 RIS – nieszczelność głowicy tłoka). Odesłałem go do naprawy. Paczkę wysłałem 31.03.2005(PP Priorytet). Karabin wrócił do mnie 12.04.2005. Czyli karabinu nie miałem tylko(albo aż – zależy kto ma jakie wymagania ;) 12 dni… Poprosiłem też Panów z MG o wymianę gumki HU co też uczynili. Broń teraz działa jak należy.

 

Na maile zazwyczaj dostawałem odpowiedź ekspresowo - czasem po kilku minutach, czasem godzinach, ale zawsze szybciej niż 24h.

 

Raz nie dano mi zniżki dla stałych klientów, ale napisałem maila i powiedziano mi, żebym przy kolejnym zamówieniu wspomniał o tym to mi odliczą od ceny. Wiec nie było problemu..

 

Przy ostatnim zamówieniu w paczce brakowało jednego opakowania kulek, a za przesyłkę zapłaciłem tak jak by się ono w środku znajdowało. Po wymianie mailowej między mną a sklepem sprawa się wyjaśniła, Pan z MG przeprosił mnie za zamieszanie, dosłał mi brakujące kulki i dołożył jedną paczkę gratis…dzięki.

 

Daję plusa.. Nieporozumienia i pomyłki się zdarzają, chyba w każdym sklepie, ale jak się chce to można je wyjaśnić. Polecam.

Link to post
Share on other sites

Hmmm... w sumie trudno znaleźć lepsze miejsce by powiedzieć "DZIĘKUJE" za zakupy. Muszę przyznać, że spokojnie załapałbym się do nominacji w kategorii "Dziwny klient". Od momentu złożenia zakupu (poniedziałek) zmodyfikowałem je dwa razy. Najpierw z poczty na kuriera, potem poprosiłem o parę dodatkowych szpargałów.

I co?

I dzisiaj o 11 wesoły Pan na którego wołają "Kurier" przyniósł wszystko, jak należy.

 

Jedyne "ale" to zabawy z księgowaniem - w ogólnym rozrachunku parę godzin nie zbawi jednak, nic a nic.

Na uwagę zasługuje też fakt, że zaczęto odbierać telefony->w zeszłym tygodniu ta sztuczka nie działała :wink:

 

POLECAM

Link to post
Share on other sites

Trzeci juz moj zakup dokonalem w Machinegun i jestem zadowolony.

Wraz z zakupami zostawilem u nich moj P90, aby wymienili co trzeba.

 

Co tu duzo mowic, pelen profesjonalizm, fachowa obsluga, sympatyczni ludzie ale....Czasem ciezko sie z Panami skontaktowac telefonicznie (praktycznie dopiero po 15), albo mailowo (pare dni ciszy), jednak nie jest to tak bardzo uciazliwe a ja usprawiedliwiam to okresem wakacyjnym.

 

Wielki plus za caloksztalt!!!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Jak dotąd same plusy. Przede wszystkim kontakt doskonały i można śledzić każdy etap transakcji. Odpowiedzi na maile szybkie i konkretne. Mogliby tylko lepiej pakować drobne części bo ostatnio, gdy zamawiałem tłumik i montaże, to jedna szyna dojechała lekko zgięta...ale i tak ze wszystkich sklepów, w których kupowałem obsługa i wysyłka na najlepszym poziomie. A ceny? Ceny są zawsze bolesne. Pozdro.

Link to post
Share on other sites

Trzy zamówienia już w tym to ostatnie już spore (ponad 3000 zł) i nietypowie, bo miałem wyjazd i chciałem zamówić kilka dni wcześniej z dopiskiem by wysłali paczkę za kilka dni (środa) by doszła w czwartek. Żadnych problemów nie było, tak wysłali jak prosiłem, doszło w czwartek rano. Brakowało tylko z zestawu walizki która się skończyła, ale napisali mi na rachunku że doślą jak tylko pojawi się na magazynie.

Kontakt mailowy doskonały, odpowiedzi rzeczowe i dzięki ich podpowiedziom zmodyfikowałem zamówienie na korzyść, co mnie również wyniosło trochę taniej.

Doświadczenia ze sklepem to jeden wielki PLUS i chętnie będę do niego często wracał.

Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o zakupy to są OK - najlepiej zaopatrzeni itd. - gorzej jak ktoś jest z Wa-wy jak ja i zapragnie osobiście odebrać towar - można sobie poczekać. Zdecydowanie gorzej wyglądają moje doswiadczenia z serwisem gwarancyjnym - za to daje im duuuży minus.

Link to post
Share on other sites

Zamówiłem od nich w środę (20 lipca) Glocka 17 ksc-kwa i standardowy pack (kulki, gaz, olej silikonowy) na łączną kwotę 459 zł ze wcześniejszą wpłatą na konto. Tutaj mały minus, ponieważ pieniądze zaksięgowali dopiero w piątek - dlaczego nie w czwartek? Przesyłkę miałbym może nawet w sobotę ...

Dalej - priorytetowa paczka wysłana w piątek przyszła do mnie dzisiaj rano. Po uporaniu się z pancerną paczką od MG ukazało się wszystko, co zamówiłem.

Można uznać, że zaksięgowanie, wysyłka i odebranie trwało przez trzy dni robocze.

Czyli : Plusik! Warto zaznaczyć, że Glock był naładowany do pełna gazem (nie z tego, co zamówiłem) i częściowo nasmarowany (mag) i troche korpusu.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

to i ja dorzuce pochlebna opinie na temat www.machinegun.pl. Zaplacilem przelewem przedplate za zamowienie a jak paczka doszla to sie okazalo, ze jest za pobraniem i kurier nie chcial dac jesli nie zaplace. Zaplacilem bo zalezalo mi na tej przesylce i na czasie. Napisalem maila z wyjasnieniem, przyznali mi racje i zwrocono mi pieniedze. Obsluga klienta na poziomie profesjonalnym, szybko i bez problemowo. POLECAM !

 

[edit] no moze faktycznie zbyt mocno powiedziane, po prostu szybko poprawili swoja pomylke :)

Link to post
Share on other sites

ja mogę wypowiadać się tylko w plusach - ostatnie zamówienie (propan + kulki) zaakceptowali we wtorek, wysłali tego samego dnia, a paczka przyszła w środę (płatność za pobraniem). Nie radzę za to płacić przekazem/przelewem, bo raz czekałem dzień na zaakceptowania, dwa dni na zaksięgowanie 4 dni na paczkę :roll:

 

BTW czy powyżej tych 5000 zł nie ma innych bonusów niż 2% zniżki? Co to jest 2% ...

Link to post
Share on other sites

Witam!

Oto moje zdanie na temat Machinegun.

Ogólnie sklep działa dobrze jeśli chodzi o jednorazowe zamówienia.

Kupujesz, paczka przychodzi szybko i wszystko wygląda na pierwszy rzut oka świetnie.

Niestety to tylko pozory...

 

Prawdziwe schody dopiero zaczynają się jak stajesz się stałym klientem - co dla mnie jakąś paranoją. 8O

 

Gwoździem do trumny jest zwrócenie uwagi Machinegun-owi jakiejś uwagi lub zrobienie czegokolwiek nie po ich myśli.

 

W sklepie zakupiłem parę sztuk elektryków i mnóstwo innych rzeczy.

Sprawa, która przesądziła o zerwania współpracy z tym sklepem dotyczyła reklamacji nowego karabinu GR16 oraz miesięcznego pistoletu Glock 18C.

Karabin oraz pistolet otrzymali w dniu 9,08,2005 po 8 dniach (to jest 18,08, 2005) zapytałem co słychać w sprawie reklamacji:

Poniżej przedstawiam konwersację ze sklepem:

 

Ja:

A i co z tym Gr16?

 

Machinegun:

w serwisie

 

Ja:

:) to wiem ze jest w serwisie. Ale karabin długo nie postrzelał i jest

juz tydzień u was i bardzo by mi zależało, aby był zrobiony na ten weekend.

Czy to jest możliwe????

 

Machinegun:

wątpliwe, gdyż aby ocenic usterke nalezy go przestrzelac na długi

dystans = na swiezym powietrzu, a wcentrum wwy, gdzie sie miescimy jest to z

wiadomych wzgledów niemozliwe dopiero w weekend bedziemy mogli go wywiezc za miasto

pozdro

 

Ja:

No to bardzo nie fajnie, że karabin nie jest jeszcze nawet

sprawdzony. Biorąc pod uwagę fakt, iż karabin juz od zeszłego wtorku leży u was

(wliczając weekend). Zastanawiam się gdzie te zazwyczaj trzy dni na serwis....

 

Machinegun:

chyba nie załapałes tego, co napisałem :(

 

Ja:

No faktycznie nie załapałem tego tak wiec proszę o bardziej rozpisane

info... Bo jeśli ktoś mi mówi że potrzebuje weekendu na rozpoznanie usterki a

weekend juz miną i dalej usterka jest nie rozpoznana. To chyba mam prawo

wiedzieć co się dzieje z moim towarem wartym 1600zł.

 

Machinegun:

nie, weekend dopiero bedzie i to na dodatek to sa dni wolne od pracy, wiec chyba nie bedę sobie

zawracał dupy w tym czasie i grzebal w aeg :)

mam 14 dni roboczych na naprawę, mam nadzieję ze nie wkurzysz mnie na

tyle, ze bede mial ochotę wykorzystac cały ten czas

pozdro

 

Ja:

No to super biorąc pod uwagę, że karabin jest już u was od 9.08.2005r

to juz nie dużo wam zostało czasu...

Biorąc pod uwagę Twoja nie znajomość prawa proponuje zapoznać się ze

stroną federacji konsumentów.

Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. (DzU z 2002 r. Nr 141, poz. 1176)

Masz 14 dni KALENDARZOWYCH

 

Tak więc 24.08.2005 reklamacja powinna juz być u mnie a biorąc pod uwagę,

że jeszcze dodatkowo macie gloka to proponował bym jednak zawrócić sobie ....

Pozdrawiam

 

Machinegun:

Twój gun strzela normalnie, nie widze podstaw do reklamacji

tak wolisz?

 

Itd itd.

 

Jak widać po powyższej konwersacji weekend (14, 15 sierpnia) po prostu w Warszawie nie istniał. 8O

Dodatkowo aroganckie odpowiedzi i straszenie, że specjalnie wykorzystają najdłuższy możliwy czas rozpatrzenia reklamacji. Po wytknięciu im błędu, iż w świetle prawa maja 14 dni kalendarzowych a nie roboczych - kolejne straszenie nie uznania reklamacji.

 

Jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak chamskim traktowaniem przez jakikolwiek inny sklep.

 

Ponad to Machinegun manipuluje regulaminem na stronie - w całkiem sprytny sposób.

Jeśli dochodzi do czegoś np. W moim przypadku wysłania reklamacji - odwołują się do regulaminu, który różni się od regulaminu pisemnego dołączanego do każdego karabinu/pistoletu zakupionego w ich sklepie.

Wszystkie regulaminy pisemne, które dostałem (i na nich się opierałem) różniły się od tego zamieszczonego na stronie. Efektem tego było jak zwykle straszenie mnie, że nie odbiorą przesyłki wysłanej DHL. Machinegun nie powiadamia o zmianach regulaminowych swoich klientów co doprowadza do tego ze mogą robić z klientem co chcą.

 

Oczywiście kontakt w sprawie reklamacji po prostu tragiczny. :roll:

Nie odpowiadają na maile, nie da się dodzwonić...

 

Karabin wreszcie otrzymałem po 18 dniach, ale ani słowa o usterce chociaż prosiłem, aby napisali co się stało.

Co do gloka to oczywiście reklamacji nie uznali z powodu używania za mocnego gazu (Green Gaz)

Tylko szkoda, że jak kupowałem gaziaka to polecili mi właśnie ten gaz.

 

Do Gloka muszę kupić nową cześć - mają sprowadzić część do końca września i jeszcze zażądali 20 zł za wymianę części. 8O

Glok miał miesiąc i był używany sporadycznie jako broń boczna, dodatkowa.

 

Przystałem jednak na ta wymianę lecz to są ostatnie pieniądze jakie wydam w tym sklepie.

Link to post
Share on other sites

Hehe, widze ze nie jestem osamotniony w swojej negetywnej opinii o MG, ktorej IMHO i tak nie warto wpisywac w ten watek. Bowiem jak nic ten watek dziwnym trafem wkrotce wyparowuje ... 8O Ile to juz bylo, ze 3 razy? :?

 

A tak na marginesie to moja korespondencja z nimi byla jeszcze bardziej szokujaca niz ta przytoczona przez Marzana, bo niedwuznacznie szantazowali mnie, ze jak nie wycofam swojej krytycznej wypowiedzi na forum, to przestana mnie w ogole obslugiwac jako klienta... W sumie mialem ich ten prostacki szantaz w nosie, bo innych sklepow nie brakuje, ale niesmak pozostal mi po wsze czasy do MG.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...