FragleS Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 Pytanie za 100 pkt. Co sądzicie o szkielecie gearboxa JG v3 np. TEN Wczoraj uwaliłem sobie wzmocniony szkielet G&G :( Jakieś spostrzeżenia, możliwości tuningów na tym szkielecie?? Do tej pory ganiałem z takim konfigem: * szkielet G&G * zestaw bore-up Classic, ale została zmieniona głowica tłoka na modyfi wzmocnioną z alu. * tłok DF zielony z tytanowymi zębami zwężony * zębatki chińskie SHS 32:1 (lub 1:32, bo nie wiem w która stronę sie podaje) * łożyska guarder stalowe ślizgowe 6 mm * łożyskowana prowadnica - nie wiem jaka * sprężyna guarder 160MS * antireversal systema No i już mi się znudziło :P, a poza tym nie mam kasy na jakieś kosa szkielety. Wszystkie bebechy chce zostawić, tylko zmienić sprężynę na max M140 Na jakie to łożyska jest?? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Od 2 lat strzelam snajperskim augiem. Przemielil jakies 50-80 k kulek na springu m130 z tulejka - borek itp dawalo 500 fps. Ostatnio z uwagi ze troche sie rozszczelnil - wstawilem m160 guardera i po strzelance nic sie nie stalo. Przy czym to nie jest nawet wzmocniony gearbox JG czarny - ale zwykly od agua 350 fps. Tylko kwestia taka ze nie uzywam wogole auto. Samo semi. Quote Link to post Share on other sites
HoVer Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 (edited) Witam ! Mam takie małe pytanie, jak najlepiej rozładować baterię ? Gdy nie ma się ładowarki mikroprocesowej, a wolno ładowarkę... Bo wiem, że strzelanie na pusto szkodzi... A nie chce marnować kulek, bo wiem że najlepiej nie używać tych wystrzelonych... :/ [sorki... nie ten temat ^^ ] Edited January 8, 2010 by HoVer Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Kupic druga baterie i strzelac na pierwszej az sie rozladuje ... Odradzam rozladowanie zarowkami i innymi pierdolami... Wogole odradzam rozladowaywanie - najlepiej wystrzelac do konca, ewenatualnie raz na jakis czas doladowac mimo ze nie jest rozladowana na maxa. Zawsze tak robilem nigdy nie bylo problemow z batkami. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted January 13, 2010 Report Share Posted January 13, 2010 Ewentualnie możesz kupić baterie Li-po która na doładowywanie jest uodporniona:) Tylko czemu to pytanie zadajesz w temacie o tuningu AUG'a JG to ja nie wiem. Quote Link to post Share on other sites
vanyel1985 Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Po 2 [!!] strzałach na M130 padł mi stockowy popychacz CA :( Co polecacie kupić? Popychacz Systemy wystarczy, czy może zainwestować w Prometheusa? Warto? Chciałbym mieć już choć z tą jedną częścią święty spokój. A może problem leży w konfiguracji? Podam poniżej: Systema M130 [Guarderów nie było ;/] Zębatki Helical Super Torque Up CA Tłok DF z tytanowymi zębami Zestaw Bore Up CA Prowadnica mosiężna DF z łożyskowaniem Silnik ICS Turbo 3000 Mosfet AB Anti-reversal stock CA Pakiet Lipo 11,1V 20c Myślicie, że instalacja samego tylko wzmocnionego popychacza rozwiąże sprawę? Może wymienić też od razu stockowy anti-reversal? Chciałbym mieć spokój na jakiś czas z bebechami.. Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Wystarczy kolejny stockowy tyle że dobrze włożony, popychacze raczej rzadko padają... Quote Link to post Share on other sites
vanyel1985 Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Popychacz był dobrze włożony. Być może jakiś wadliwy egzemplarz, bardzo możliwe, że inny stock by na tym śmigał bez żadnych problemów. Zastanawiam się też czy konfiguracja "elektryczna": silnik ICS 3000 + mosfet AB+ lipo 11,1v 20c 1500mAh to nie po prostu jest "za dużo" jak na M130 i bynajmniej nie chodzi mi tu o sam kosmiczny ROF... Proszę o inne rady. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Moze byc zdeczka duzo... Ale popychacz jak pisal kolega nie peka raczej ... moze wina temperatur na dworze. W kazdym razie ja nigdy o peknietym popychaczu nie slyszalem a replik zrobilem pewnie z 50 do tej pory. Moglbys zdjecie zrobic gdzie ci pekl ? To mogloby cos wyjasnic. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Ja mam stockowy popychacz CA i na m130 przeżył dość długo(10k?) i ciągnie. Tak samo szkielet. Mam stockowy TM i też na m130 ciągnie (podobnie jak popychacz). Jak widać szkielety to wciąż loteria. Quote Link to post Share on other sites
tombhg Posted February 17, 2010 Report Share Posted February 17, 2010 Hej mam Auga JG lecz jestem poczatkujacy chcialem troche wiecej z niej wycisnac niz normalnie da rade. Co lepiej wybrac: 1. CA - Zestaw Bore UP do AUG http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=2770 2.Guarder - Zestaw BoreUp do AUG http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=3355 3. Czy moze wogole cos takiego: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=4297 A jezeli juz o lufy chodzi to 6.04 czy 6.02? Czy ta jest odpowiednia: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=6455 I czy do bore upów sprezyna około 130 czy mocniejsza? Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted February 17, 2010 Report Share Posted February 17, 2010 BU CA i lufa 509mm Systemy? Dlaczego? Poczytaj na forum, albo zrób inaczej, pożałujesz i dowiesz się dlaczego miałeś zrobić inaczej ;-). Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 A ja jako wlasciciel dwuch augow powiem tak ... Co chcesz osiagnac w replice ? Do czego ma byc ? Stockowy gearbox jest bardzo mocny i wytrzyma duzo ... stockowe zebatki tez. W stocku masz naprawde ladny cylinder z dziura na samym koncu - ktory pozwoli strzelac szybko i nie tracic fpsow. Sam mam w aqugu - parasnajperskim borka CA, ale dzisiaj bym go raczej nie kupowal. Na replike szybkosciowa to wiadomo - zebatki beda dobre, silnik mozna ewenatualnie zmodyfikowac na hi speeda... ale to co jest podstawa to lipol 11.1 Bez mocnej batki ani rusz. Do tego jakas uszczelniona dysza, nawet odradzal bym precke (jak siac to siac wszedzie a nie po sznurku ... w mojej kosiarce nie ma precki) Nawet pokusil sie bym jak w moim o wstawienie krotszej lufy i cylindra typu 1 lub 2. Konwersja na cqb (kosztujaca w chinach 6 dolcow) tlumik i jest fajna repliczka na cqb. (moja ma jeszcze gearbox king armsa na 8 mm lozyskach kulkowych ale to juz jest lekka przeginka.) Na replike parasnajperska: - Lufa precyzyjna - sugerowana systema (w cenie do 150 zl), lub promyk (jak masz 210) -Sprezyna m120 (da jakies 420-450 fps) lub opcjonalnie m130 jak chcesz wiecej i nie planujesz kupowac borka. -Zebatki zostawiasz jakie sa powinny wytrzymac. Jak nie - wymieniasz na inne tanie chinczyki. - Albo borek (bo wtedy masz od razu uszczelniona dysze, wyciszona glowice tloka i cylinder troche wiekszy) albo tylko dysza uszczelniona i wyciszona glowica tloka. Kwestia funduszy i czy zalerzy ci na wyciszeniu. Ostatecznie mozna zostawic stockowa glowice tloka a poszukac lepszej uszczelki albo ja rociagnac. -prowadnice sprezyny na wzmocniona lozyskowana. -batka - lipol 11.1 - ale wtedy sugeruje wymienic tlok na taki z metalowymi zebami zeby nie zmielilo go za szybko. Czego sie nie wymienia :(komory hopa - bo jest dobra, a metalowa gp droga i nic nie zmienia, samego gearboxa - chyba ze chcesz 8 mm kulkowe lozyska zeby zyskac odrobine wiecej rofa. Zebatki w stocku tez sa ok i duzo wytrzymaja.) Pamietaj ze lozyskowanie, czy to glowicy tloka, czy prowadnicy sprezyny daje dodatkowe fpsy( teoretycznie poprawia prace ale glownie - mocniej spreza sprezyne wiec masz 10 fps wiecej na kazdym lozyskowaniu). Jak chcesz miec mozliwosc zwiekszenia fpsow o dokladna wartosc - aluminiowa tulejka do srodka tloka pomoze. Max 2 cm - (2 cm daja jakies 25-30 fps na m125). Ale oczywiscie mozesz tylko wymienic sprezyne na m120 i cieszyc sie jakims 410 fpsami ;) Quote Link to post Share on other sites
tombhg Posted February 26, 2010 Report Share Posted February 26, 2010 Wow , dzieki wielkie, juz wiem jak działać :) Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted February 26, 2010 Report Share Posted February 26, 2010 Ja też się udzielę, mam już AUG'a A2 III gen. Ogółem gearbox nawet fajny, nie ma co narzekać. Tłok ja bym wywalił, gdyż stałem się posiadaczem tego z przebiegiem 2k bodaj. Oczywiście pierwsze trzy ząbki już nadjechane. Kolega chyba miał zacinkę i nawet nie zareagował. Jest także coś co mnie zaskoczyło. to mój pierwszy chinol, który ma szczelność w GB jak marui. Dosłowny efekt strzykawki. JG chyba bardziej się stara niz inni. wymieniłem na razie łożyska na tulejki SRC ze stali i dodałem nową prowadnicę z łozyskowaniem. Podkładkowanie wzorowe. I tutaj mam jeden problem. Zdarza się, że singla nie chce ciągnąć, ale auto bez wysiłku. ktoś może wie o co chodzi? Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Było maglowane wiele razy w wielu tematach... zaprawde powiadam Wam szukajcie a znajdziecie....lenie! Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Dacinger. Auto - zwierane jest NA ZEWNATRZ gearboxa - tyl spustu. To jest zupelnie inny obwod niz semi ... Moze w semi masz nadlamana jakas blaszke w gearboxie ? Moze nadpalony stycznik ? Moze pekniety kabel ? Sprawdz... wlasnie to jest piekne w augu ze ma dwa obowody i jak jeden zdechnie drugi daje rade ;) Co do szczelnosci ... aug w stocku ma swietna komore, dopasujac uszczelke - da sei z robic strzykawke na lufie ... Zamykasz palcem lufe - wciskasz stlok i masz strzykawe ... Wogole jak masz problem daj znac czy to na gg czy na priva - auga mam rozkminionego do kazdej srubki ... Wlasnie czeka na lufe cqb z chin :) Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 (edited) Nie, na pewno nie. Nic z tych rzeczy, bo GB nie ma tego problemu poza body. Muszę najwyraźniej źle to wkładać. Poza pięknie strzela, ale w body już nie. tu jest haczyk. EDIT: Mam już dość tej repliki. Żałuję jej kupna. GB rozkręcałem 2 razy wszystko sprawdzając. Trudno najwyraźniej muszę walić auto. Co za kiepski atut. Spust. Niby taki super. Ja już tam wolę kałacha. Kolejna kasa na marne. Jak zwykle jakieś gówno mi się trafiło. EDIT2: zrobiłem "bardzo dobry interes" nie ma co. Dalej strzela jak strzelał. Do k...wy co z tym gównem jest. Wyjąłem zatrzask i wykręciłem możliwe śruby. GB wleciało na swoje miejsce, bez siły. Gdybym wiedział, że takie coś się stanie to bym nigdy tego nie kupił. @szumitek, czytałem co napisałeś, niestety problemy ze spustem były inne niż mój. U mnie singiel działa, tylko czasami mam efekt "słaba batka" i nie może naciągnąć, dopiero za drugim razem strzeli. Edited February 27, 2010 by decigner12 Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Silnik stockowy jest bardzo slaby... masz pewnie m120 teraz ? Na 7.4 lipoli o ile nie ma duzej wydajnosci moze byc roznie... A sprawdzales czy z jednej strony gearboxa nie wypadla ci sprezynka ktora popycha przerywacz ? Jakbys zrobil foty rozlozonego gearboxa z kazdej strony i wyslal mogloby to pomoc ... Sprawdz tez bez body gearboxa - ale polozony i na lewej i prawej stronie bo moze to kwestia grawitacji i cos nie wraca jak stoi gearbox. Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 To w końcu singiel dział, tylko się czasem zacina, czy działa tylko na zewnątrz obudowy? Bo już się gubię przez typowy w Twoim przekazie chaos ;) Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Już wiem co jest przyczyną. Łącznik styków. Jakiś badziewny jest. Na tym od AK działa, tylko bez blaszki na spuście. Po prostu nie wchodzi tak szybko jak ten od AUG'a. Dlatego zdjąlem blaszkę od auto i zrobiłem auga semi-only. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Aa czyli standardowo stycznik. Auto zalaczalo ci sie szybciej niz semi ? Mozna to tez wyregulowac odginajac blaszki od auto do tylu. Tak zeby spust nacisniety baardzo mocno dopiero je dociskal. Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Przecież to już było omawiane... nie to żebym się znowu czepiał ;) Wszystko zapewne da się naprawić bez wyrzucania auto, wystarczy odpowiednio odgiąć blaszki i po kłopocie... Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 No nie do końca. Dzisiaj zrobiłem modyfikację łącznika. I nie wiem dlaczego teraz w ogóle semi nie działa. Dojdę do tego jutro. Quote Link to post Share on other sites
AdrSer Posted April 13, 2010 Report Share Posted April 13, 2010 Witam, Niedawno zakończyłem "obróbkę pilnikiem" mojego AUGA do wersji A3. Wymaga jeszcze drobnych poprawek, ale to przy następnej fali "natchnienia". Trochę o użytych materiałach: -body TM -Obudowa komory przeładowania BE (tutaj duzo piłowania bo troszkę większy SIZE, a szkoda było mi ciąć Marui) -front set TM'a -lufa zewnętrzna BE (znowu cięcie) -tłumik od M14 SOCOM,a -podstawa pod risem - ceownik aluminiowy (i znowu pilnik :)) -RIS pod optyke, oraz dodatkowe montaże - G36 -profil pod przednie montaże wycięty z tego samego ceownika co pod optykę -lufę udało mi się upchnąć 455mm (zostalo 2cm zapasu, żeby było równo z wylotem tłumika). Całość z pełnym magazynkiem, baterią oraz lunetą waży3,5Kg. Link do galerii: http://picasaweb.google.pl/108320166967040...622163919984194 a tutaj moja inspiracja: http://www.steyr-mannlicher.com/index.php?...1307259f64c1b2f Udało mi się już sprawdzić go w "terenie". Skrócenie lufy i zmniejszenie wagi zaowocowało zwiększeniem poręczności przy praktycznie nieodczuwalnej różnicy w zasięgu oraz skupieniu. Jak ktoś planuje podobną zabawę chętnie podzielę się swoimi doświadczeniami. Na koniec jeszcze ciekawy link z dobrym filmikiem z A3 w roli głównej: http://www.steyrarms.com/microsites/aug/ Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.