Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Jak pisałem wcześniej, wynik fps na baterii 7,4V wyszedł ~320fps (co prawda na 0,25 ale nikt nie miał w pobliżu 0,2g kulek). Tak więc problem chyba nie leży tutaj. Z resztą dno puszki nie potrafiło przedziurawić na ogniu pojedynczym. Ale dla pewności oddam taki sam strzał na 7,4 lipo.

Swoją drogą czy rof 25k/s jest naprawdę tak gigantyczny, żeby już dochodziło do rozszczelnień?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Problem niskiej mocy na ogniu pojedynczym częściowo rozwiązany. Winna jest (lub też winne są) komora i/lub gumka. Po szybkiej przekładce komór HU, aug przebija denko puszki bez zająknięcia (aż mnie palec boli bo trochę krzywo trzymałem i kulka przeszła dalej). Na komorze TM miałem Madbulla przezroczystego + stock lufa (dystanser Madbull); zaś komora JG: Madbull czerwony + lufa Madbulla (dystanser ten sam) tak więc wnioskuje, że po prostu gumka mi się wysrała w TM'ie

Link to post
Share on other sites

Niestety dalej pozostał ale nie jest to takie dokuczliwe jak przedtem. Zasięg maxymalny skoczył mi do 60m, z 50m pojedynczy bez problemu, seria kilkunastu kulek też mieści się w sylwetce i dolatuje na tą odległość więc nie jest źle :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Czołem Waszmościom !!

 

Zakupiłem używanego AUGa A2 JG. W środku wstawiłem zestaw FTK M100: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1586, oprócz tego gumka guardera (przezroczysta) i precka src 509mm.

 

Wynik 305-310 (stabilny).

 

Rozbierałem GB 5 razy szukając przyczyny. Wszystko wydaje się grać ok. Strzykawka zaskakująco dobra. Test papierka wypada bardzo dobrze, czyli zakładam, że jest szczelność dysza - komora HU.

 

Testowałem również na innej komorze HU (mam 2). Bez zmian.

 

Płytka dociskająca GB + dodatkowo upchane szmaty coby GB nie drgnął (ale i tak siedzi bardzo sztywno). Na komorze teflon (aczkolwiek próbowałem z i bez, nie widać różnicy).

 

Chrono sprawdziłem inną swoją repliką i wskazania ma dobre. Niestety nie mam innych sprężyn żeby sprawdzić (stockową oddałem znajomemu zaraz po zakupie AUGa).

 

Ponieważ nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z AUGiem zakładam, że popełniam jakiś prostacki błąd który nie występuje w innych replikach. Doradźcie gdzie szukać przyczyny :(

Link to post
Share on other sites

1. Szmaty wyciągnij z body, jedyne co to ustabilizuj GB od tyłu.

2. Zmień gumkę na zieloną G&G, ale najpierw sprawdź w jakim stanie jest Twój guarder. Zdarza się, że nowe sztuki już przychodzą rozciągnięte. Po prostu zdejmij ją i połóż na kołnierz gumki kulkę. Powinna spokojnie na nim stać, a znając życie przeleci.

3. Kolejna sprawa to dopasowanie tłoka do szkieletu. Sprawdź czy w skręconym GB tłok chodzi swobodnie.

4. Odkręć śrubki trzymające komorę HU w lufie zewnętrznej (niech sprężyna dociska ją na maxa do GB).

 

A jak nie to przyślij mi go i już;p

Link to post
Share on other sites

To widać mój jakiś nietrafiony był, bo miałem FTK z M110 i dawało coś około 360. Wymiana (tylko) sprężyny na Guardera 120 dało skok na 400. Ja bym w pierwszej kolejności postarał się o innego springa.

Edited by AdrSer
Link to post
Share on other sites

Eh az denerwujace sa te przechwalki co to nie mozna z m100 wycisnac... 700 fps pewnie tez sie uda...

Zdazaja sie nietrzymajace parametrow springi (m100 powinno dac 100 m/s - jezeli daje duzo wiecej to zwyczajnie jest to za mocna sprezyna jak na oznaczenia).

Owszem Guarder robi mocniejsze... i wcale nie jest to zaleta (zwykly chwyt markitengowy - nizsze oznaczenie a naprawde mocniejszy spring. Uzytkownik cieszy sie jak debil ze ma 450 fps na m110 - a tak naprawde obciaza mu szkielet zwykle m120-m125).

Dochodzi dopasowanie szkieleta do szerokosci tloka, smarowanie (co z tego ze jest strzykawka jak tlok trze i mocno zwalnia oslabiajac fpsy).

Blokowanie sie sprezyny miedzy tlokiem a prowadnica sprezyny (zauwazcie ze rozni producenci maja rozne srednicy. sa takie konfiguracje tloka z sprezyna gdzie wogole nie da sie strzelac bo calosc sie blokuje - mialem - przerabialem).

m100 powinno dac 330 fps bez borka. Jak da lepiej - ok, ale to nie jest regula.

 

Zbyt mala ilosc fps - stawialbym na pseudoprecke SRC i polaczenie z komora.

Napewno nie ucieka nic kolo gumki ? Teflon fix odpowiednio mocny ?

Ten tune kit - jest na zwyklych nieborkowych czesciach.

Link to post
Share on other sites

Eh, aż denerwująca jest zazdrość.

 

Mówiąc o sprężynach mówimy o konkretnych modelach razem z firmami, a nie tylko o nazwie, "liczniku". Porównaj sobie SP120 Guardera lub Deep Fire z M120 G&G i M120 SHS. Gwarantuję Ci, że będziesz miał MINIMUM 30fps różnicy.

 

Odnośnie sprężyn Hurricane to zakres fps jest tki jaki podałem. Jeżeli ktoś wyciągnie więcej to niech się cieszy tylko.

 

Zmień tłok, głowicę cylindra, gumkę hu. Jeżeli próbowałeś cudować z teflonfixem to wyciągnij go. Źle zrobiony tylko odbiera fps (szczególnie na białym Guarderze).

 

Najbardziej stawiałbym na zespół HU (z naciskiem na gumkę).

Link to post
Share on other sites

Zmień tłok, głowicę cylindra, gumkę hu. Jeżeli próbowałeś cudować z teflonfixem to wyciągnij go. Źle zrobiony tylko odbiera fps (szczególnie na białym Guarderze).

 

EEEj, co to za rada. Może od razu zmień całego GB na mechboxa m170 to będzie ładny wynik.

 

Po ostatnich grzebaniach mam na tym zestawie 350 + - 5 fps. Dalsze machinacje chyba nie mają sensu.

Link to post
Share on other sites

A mozna wiedziec co zrobiles? Przyda sie innym ;)

 

No i tu głupia sprawa. W niedzielę od 14 do 23 składałem i rozkładałem gb wymieniając kolejno elementy (różne tłoki, głowice, próby z podkładkowaniem, różne dociski komory itd). Wszystkie wyniki miałem b. zbliżone. Ostatecznie rozebrałem wszystko do zera, kompleksowe czyszczenie i smarowanie od nowa (tym samym smarem co zawsze- litowym, w ten sam sposób co zawsze). Po złożeniu miałem 340. Pobawiłem się jeszcze komorą i jej dociskiem i wyszło 350. Oczywiście wcześniej starałem się uwzględnić rady jakie otrzymałem, i tak:

 

1. Między gb a klapką nie ma szmat. Jest tylko oryginalna klapka a gb siedzi na tyle sztywno w body że na razie nic tam nie robię.

2. Gumka została guardera (innej nie mam).

3. Tłok pracuje w szkielecie płynnie i bez zacinek- to podstawa podstaw.

4. Nie zauważyłem aby była jakaś różnica w fps gdy sprężyna dociska komorę lub gdy jest przykręcona (sprężyna nadal wtedy obecna - jak w stocku). Z czystego lenistwa już nie wrzucałem śrubek.

5. Rozciągałem oring tłoka na cylindrze (ktoś tu to poradził). Nie wiem, może to pomogło.

6. Nie zauważyłem żadnych różnic z teflon fixem czy bez. Teflon wywalony- gumka+ lufa wchodziły w komorę koszmarnie ciasno.

7. Oring dyszy jaki założyłem powodował, że dysza chodziła dość ciężko na głowicy cylindra. Początkowo niskie fps'y być może pochodziły stąd, że popychacz nie wyrabiał z maksymalnym wychyleniem przed zwolnieniem sprężyny głównej. Po paru h testów oring dyszy się ułożył, opory były mniejsze i popychacz wyrabiał. Ale to tylko taka moja teoria.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Witam,

jestem posiadaczem AU-1G z JG. Chciałbym poprawić osiągi mojego Auga, przeczytałem temat i nie wiem ile z tego zrozumiałem. Początkującemu trudno się przebić, przez ten gąszcz porad ;)

 

Chcę podnieść moc repliki do jakiś 450 fps-ów, na razie planuję zakup:

- sprężyny SP 120 Guardera

- prowadnicy sprężyny wzmocnionej, łożyskowanej Guardera do V3

- gumki Systemy Energy (kolor? czarna?, przezroczysta?)

 

W późniejszym czasie planuję założenie:

- Bore up Guardera

- lufy precyzyjnej Systemy 509mm 6,04

 

Zakup chcę rozłożyć na trzy transze, powinienem się zamknąć z tym w ciągu pół roku.

 

Obecnie mam wszystko w stocku poza batką - mam lipo 7.4V 25C 2200.

Nie wiem czy taki zestaw będzie działać, na początku chcę nadgonić mocą a potem poprawić bezpieczeństwo repliki i precyzję. Nie wiem czy wybrałem sensowne części. Nie chciałbym utopić ogromnej kasy w tuningu a tylko osiągnąć najlepszy efekt.

Proszę o pomoc :)

Link to post
Share on other sites

Osobiście zacząłbym od lufy, gumy i sprężyny. Nie wiem jaka jest stokowa prowadnica. Podejrzewam, ze jak dobrze zmontujesz ten zestaw to dojdziesz do wniosku, ze 450 FPSow jest niepotrzebne ;) No i raczej nie wyciagniesz 450 FPS nawet z Borkiem na tym springu.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Bojeq,

Ile chcę wydać? Jakieś 500 - 600 złotych, więcej raczej nie. Wolałbym to wydawać po 200 zł co dwa miesiące.

Co chcę osiągnąć? Najlepszy wynik za taką kwotę możliwy do osiągnięcia.

Batkę już mam, może zakupioną zbyt pochopnie, ale mam i wolałbym nie kupować drugiej i dopasować do niej rozbudowę - chyba, że to zły pomysł i lepiej batkę sprzedać i szukać lipo 11.

Wolę nie przekraczać 450 fps-ów, bo coraz częściej wprowadzane są ograniczenia i wydaje mi się, że 450 fps to max, więcej eliminuje mnie z wielu strzelanek.

Na moim terenie wiele osób ma i po 550 fps, więc chcę złożyć precyzyjną, mocną broń. Na razie, nawet gdy kogoś widzę jeszcze nie mam zasięgu, tudzież moje kulki dolatują ale zatrzymują je liście lub omijają wrogów jak w matrixie ;) Koledzy nie mają tego problemu i ja obrywam bez przeszkód.

Nie jestem typem snajpera, wolę się poruszać, ale chciałbym mieć solidny zasięg, dlatego wybrałem auga - bezkolbowy układ pozwala mieć relatywnie krótką broń jednocześnie pozwalając uzyskać porządny zasięg i dużą precyzję.

Nie wiem jak to lepiej wyjaśnić.

 

Z luf większość osób poleca systemy i ku niej się skłaniałem - czy prometheus jest o tyle lepszy, że uzasadnia wydanie tej 100 więcej?

 

AdrSer, Auga jeszcze nie rozbierałem, wolę to zrobić pod okiem kogoś bardziej doświadczonego, więc nie powiem Ci jaka jest prowadnica. Nie muszę mieć 450 fps - to raczej górna granica :)

 

wiciok, dzięki, pomieszały mi się te gumki strasznie ;)

 

Najbardziej zależy mi na informacji, czy części, które wybrałem będą ze sobą dobrze współpracować, czy może na miejsce jakiejś wybrać inną. Czy batka to wszystko uciągnie. Czy wszystko pasuje do tego Auga (Au-1G). Czy może coś jeszcze powinienem wymienić. Czy może coś planuję wymienić niepotrzebnie?

Ech, rozpisałem się :P

Pozdro :D

Link to post
Share on other sites

Co do prometheusa: ponad 50m zasięgu przy 280fpsach i ~70m przy 400fpsach.

Moim zdaniem:

Lufa promyka (ok 300zł)

wyciszone głowice i uszczelniona dysza - polecam Ultimate - ok. 100-120zł

tłok i sprężyna -SHS i Guarder - 100zł

kable, mosfet i jakieś ewentualne pierdółki ostatnie 100zł i to wszystko

Link to post
Share on other sites

Ok, przyzywaliście czarodzieja więc jestem;)

 

 

 

1 faza:

precka + gumka

 

Lufa Prometheus (Km Head) lub Guarder 6.02 (ostatecznie Systema). Różnica pomiędzy Promykiem, a Guarderem 6.02 jest duża. Zarówno w cenie jak i osiągach (AKSU JG, prec Guarder 6.02 300mm, 435fps - skuteczny zasięg 60m, max 65m na kulkach 0.3)

 

Gumka zielona G&G, Systema, biała Guarder (tego ostatniego odradzam, jeżeli będzie robił to ktoś, kto nie ma patentu na porządne uszczelnianie ich).

 

 

 

 

2 faza:

okablowanie + łożyska + prowadnica + dysza

 

Kable jakieś silikonowe (nie głośnikowe!), łożyska kulkowe SHS, prowadnica łożyskowana SHS, dysza CA (niebieska)

 

 

 

 

3 faza:

głowice + tłok + sprężyna

 

Głowice wyciszone Ultimate (cylindra może być Element), tłok SHS, sprężyna SP120 Guarder lub M125 Element

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...