RadaGaSTreeT Posted May 5, 2016 Report Share Posted May 5, 2016 Jak chcesz 100m to musisz iść w kierunku kulek 0,43 i do tego jakieś 650fps. Kulki doniesie do 100m ale o celności ciężko będzie mówić. Po co mi aż tak ciężkie kulki? Tereny na, których się strzelam to wnętrza lasów, więc wiatru nie ma wcale. Mój kumpel przy 530fps używa w lesie 0.25g i nic mu nie znosi Wysłane z mojego QUANTUM_600 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted May 5, 2016 Report Share Posted May 5, 2016 Może nie próbował cięższych kulek. Poza tym w lesie z reguły nie ma warunków do dalekich strzałów. Tam dystanse są rzędu góra 60-70m. Quote Link to post Share on other sites
MiKorn Posted May 5, 2016 Report Share Posted May 5, 2016 Mam pewien problem- M14 Veteran. Strzelam na semi i nagle koniec reakcji na spust, jakby nie było zasilania, przełączam na auto- działa, wracam na semi- działa, po chwili znowu nie działa itd. Co gorsza na auto też jest taki problem- działa, później przestaje, a po zmianie trybu ognia znowu na chwilę zaczyna działać. Co jest winne? Styki? A słychać reakcję silnika, czy totalna cisza? Ja ostatnio miałem bardzo ciekawą i podobną przypadłość. Łoże mam wpasowane z ostrego i w czasie imprezy spadała mi z szyny rączka przeładowania. Złapałem ją na izolkę i replika przestała strzelać (po zmianie trybu ognia działała na jedno pociągnięcie spustu). Po ściągnięciu izolacji - jak ręką objął. Do teraz to dla mnie zagadka co dokładnie było przyczyną, ale może sprawdź czy wszystko masz dobrze poskładane. Jeżeli masz mosfet, to zrobiłbym też test bez niego, bo to chyba najbardziej prawdopodobna usterka. Quote Link to post Share on other sites
RadaGaSTreeT Posted May 5, 2016 Report Share Posted May 5, 2016 Może nie próbował cięższych kulek. Poza tym w lesie z reguły nie ma warunków do dalekich strzałów. Tam dystanse są rzędu góra 60-70m. Mówiąc o 100m zasięgu mam na myśli około 80 metrów zasięgu celnego, bo nie wierzę, że kulki będą leciały jak laser przez sto metrów. Gdybym z 80 metrów mógł trafić w kartkę A4 to byłoby idealnie. Wysłane z mojego QUANTUM_600 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
Czajson(wiking126p) Posted May 7, 2016 Report Share Posted May 7, 2016 (edited) A słychać reakcję silnika, czy totalna cisza? Ja ostatnio miałem bardzo ciekawą i podobną przypadłość. Łoże mam wpasowane z ostrego i w czasie imprezy spadała mi z szyny rączka przeładowania. Złapałem ją na izolkę i replika przestała strzelać (po zmianie trybu ognia działała na jedno pociągnięcie spustu). Po ściągnięciu izolacji - jak ręką objął. Do teraz to dla mnie zagadka co dokładnie było przyczyną, ale może sprawdź czy wszystko masz dobrze poskładane. Jeżeli masz mosfet, to zrobiłbym też test bez niego, bo to chyba najbardziej prawdopodobna usterka. Totalna cisza, u Ciebie było coś co zainicjowało problem, a u mnie nagle replika przestała działać jak dawniej, mam mosfet. Edited May 7, 2016 by Czajson(wiking126p) Quote Link to post Share on other sites
Agnar24 Posted July 26, 2016 Report Share Posted July 26, 2016 Dość późno odpisuję, ale może ktoś inny to przeczyta i wyjaśni mu sytuację. Zacznę od rzeczy oczywistych, czyli przerywa Ci się gdzieś obwód. Przyczyn może być wiele: przetarte kable, kiepskie luty, złącza, kostka stykowa. Pisałeś, że masz mosfet, więc teoretycznie jest więcej kabla i więcej miejsc w którym gdzieś może przerywać obwód. Trzeba by sprawdzić całe okablowanie i ich połączenia. Sam miałem taki problem kiedyś w swoim M14, ale po wymianie okablowania na nowe, gdzie prześledziłem wszystko od A do Z, problem zniknął. Kiedyś robiłem koledze M14 i zaczął mieć taki objaw, że jak potrząsnął repliką, to zaczęła mu ona strzelać na full auto, dopóki nie odpiął akumulatora. Powód? Kawałek kabla sygnałowego od mosfeta przy kostce stykowej miał zbyt mocno przyciętą izolację i kabelek dotykał gearboxa i na nim zamykał obwód, zamiast na kostce stykowej :P. Może też się kiedyś to komuś przyda. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted August 5, 2016 Report Share Posted August 5, 2016 (edited) Mam dwa pytania - czy lufa jest standardowo "aegowa" (wcięcia na zatrzask)? - ... będzie pasować? Wg informacji jakie dostałem z serwisu to będzie... natomiast w internetach mówią, że czarna do M14 CA. Może producent zmienił kolor? Zamierzam dziś kupić karabin i zrobić go do ok. 550fps (mosfet, tłok, cylinder na jakiś fajny polerkę, głowica tłoka, nieszczęsna głowica cylindra, silnik tornato F1 i dysza do M14 CA, prowadnica łożyskowana). No i preca PDI... a to wszystko do M14 S.O.C :icon_smile:. Po lekturze tematów podchodzę do tego jak do jeża. Edited August 5, 2016 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted August 5, 2016 Report Share Posted August 5, 2016 1. Tak 2. Nie jestem pewien, ktoś mi mówił, że tak. Tapnięte. Bo mogę. Quote Link to post Share on other sites
paszczak93 Posted August 8, 2016 Report Share Posted August 8, 2016 (edited) Witam mam pytanie odnośnie szyn montażowych do tej repliki Czy są jakieś polecane szyny innych producentów które elegancko się trzymają?Niestety szyna od g&g jest bardzo droga... CZy ktoś używał mid capów od G&G ? Edited August 8, 2016 by paszczak93 Quote Link to post Share on other sites
MiKorn Posted August 8, 2016 Report Share Posted August 8, 2016 Temat szyn powtarza się średnio co 2 strony i zawsze odpowiedź jest taka sama. Alternatywą dla montażu od G&G może być montaż typu A (zwany też military) od G&P. Osobiście używam jeszcze innego, ale nie mam zielonego pojęcia jaki to producent, cena nowego, ani gdzie go kupić. Trafiłem kiedyś na naszym komisie i bardzo sobie chwalę. Jakoś przy okazji wrzucę fotę, to może go ktoś zidentyfikuje. Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
paszczak93 Posted August 8, 2016 Report Share Posted August 8, 2016 Ok dzięki wiesz jest powtarzane ale nie jest sprecyzowane konkretnie przejżałem cały temat :). A co do mid capów nic nie zauważylem coś było że są tylko low capy ale azteko oferuje w swoim sklepie mid capy... Chciałbym się dowiedzieć czy są spoko czy mają jakieś problemy oprócz strasznej ceny :D Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted August 8, 2016 Report Share Posted August 8, 2016 Podobno są ok. Znajomi skarżą się tylko na cenę... Znacie jakiegoś dobrego serwisanta do M14 G&G? Gejboxy to składam od święta, bo wolę springi, ale kilka osób mi mówiło, że ta v7 jest bardzo specyficzna i ciężka do składania. I teraz nie wiem, czy doświadczenie z V3-V7 w standardzie TM są wystarczające do prawidłowego złożenia, czy po prostu chłopaki kręcą. BTW. ktoś - coś z tą głowicą z gunfire? Quote Link to post Share on other sites
MiKorn Posted August 8, 2016 Report Share Posted August 8, 2016 Mam 3 low-capy i jednego Mid-capa i oprócz kompletnie ubitej sprężyny w jednym low-capie to bez najmniejszych problemów - tylko cena zabija. Jak składałeś V3 i V7 TM to i tu sobie bez większego problemu poradzisz. :) Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 Jak składałeś V3 i V7 TM to i tu sobie bez większego problemu poradzisz. :icon_smile: Faktycznie łatwy tej gearbox. W porównaniu do zwykłej v7 to wręcz "prostacki" i przyjemny w składaniu. Mam pytanie - czy stockowa głowica cylindra/tłoka wytrzyma M140? Niestety, ale czekam na przesyłkę samych głowic od września.... a ich "ani widu, ani słychu". Pozostałe elementy czekają tylko na wstawienie. Aż z nudów sobie zainstalowałem mosfeta do mojego soc'a. BTW. na stockowej m14 SOC z precką udało mi się uzyskać 420fps po ładnym nasmarowaniu. Samo smarowanie dało ok. 20fps, czyli G&G się nie przyłożyło ;(. No chyba, że który ma na sprzedaż jakąś głowicę tuningową za grosze to chętnie przygarnę. Quote Link to post Share on other sites
Agnar24 Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 Głowica cylindra bez problemu. Moja wytrzymała nawet M170 i nie było problemu. Z głowicą tłoka to już trzeba coś lepszego włożyć. Ja używam czarny ultimate i jestem zadowolony ze względów szczelności i wytrzymałości ;). Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 By nie było - w soc jest glowica z tworzywa. Mówimy o tej samej? Quote Link to post Share on other sites
Agnar24 Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 Zapomniałem dodać, że mój to "Veteran". Głowicę cylindra mam z metalu + guma od strony tłoka. Quote Link to post Share on other sites
KubaL17 Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 Odnośnie szyn RIS nad zamek: Cymowska będzie pasować po wymianie śruby, która wchodzi w otwór pod zamkiem - ta z zestawu jest grubsza niż ów otwór. Sprawdzone empirycznie na EBR od G&G. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
MiKorn Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 U mnie w Veteranie siedział montaż cymy i śruby wymieniać nie musiałem. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 U mnie nie pasowały dwa... przy skręceniu chama był krzywo. Zamówiłem ten od gg i czekam na dostawę. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted November 26, 2016 Report Share Posted November 26, 2016 Jakby ktoś szukał głowic do G&G to aktualnie w UE sprzedaje je TYLKO https://www.unit13shop.eu/ . Pozostałe sklepy sprowadzają i okres trwa ok. 4 tygodni (i wcale nie powiedziane, że dostaniecie głowice). Jest jeszcze jakaś głowica "wyciszona" do gr14, która ma jakąś wypustkę i wygląda na powleczoną gumą, no, ale nie wiem jak wytrzymałość tego rozwiązania. W Niemczech można dostać. Za zestaw głowic G&G i przesyłkę wyszło w sumie 340zł ;/. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 Jakie są różnice pomiędzy poszczególnymi typami m14 od g&g poza długością lufy, materiałem body i kolorem zamka? Chodzi mi o różnice czysto mechaniczne (gb, hopup,..). Quote Link to post Share on other sites
MiKorn Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 Nie, wszędzie to samo. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 (edited) Niektóre mają plastikową głowicę cylindra np. SOC, różne są też łożyska - wersje 4 x 7mm i 2x 8mm lub 6x 8mm, co może być upierdliwe jak chcesz tuningować, bo wymusza zakup dwóch kompletów łożysk. Dodatkowo w zależności od modelu/szczęścia mamy różne silniki - standardowo będzie to G&G obsługujący sprężyny do m120 włącznie. I to jest silnik 18k obrotów. Drugi silnik to taki neodym http://azteko.pl/gg-...ki-p-14050.html Bez problemu radzi sobie z M170 ;D. By było jeszcze weselej w dwóch tych samych modelach miałem inne silniki. Tj. 18k i 25k neodym. Co śmieszniejsze pracowały na identycznych sprężynach - w stocku. Pozostałe elementy są podobne. Wersja ROC ma bardziej surowe elementy wykonane z metalu, ma to pewnie podkreślić jej "chińskość". Ogólnie to różnice bardzo niewielkie - na zdjęciach gunfire to SOC wygląda np. jakby grafitowy zamek wchodził w żółć - ale to tylko wrażenie ze zdjęcia. Elementy poszczególnych m14 pasują do siebie. Ale UWAGA - część rzutów jest felerna i listwę z GB trzeba wybijać. I jest to cholernie to lekko niebezpieczne przy cylindrach z rowkami. Prawidłowo listwa siedzi sztywno, ale da ją wysunąć mocnym ruchem ręki. Edited March 21, 2017 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 Większość z tego to nie problem. Najgorzej chyba z tą plastikową głowicą cylindra, bo natrudniej zapewne znaleźć zamiennik, chyba że plastikowa i tak daje radę przy mocniejszych sprężynach. Da się określić których modeli unikać, czy raczej zależy to od tego z jakiego wypustu/ generacji replika pochodzi? Nie ukrywam, że chciałbym zrobić z tego 600fps-owy bicz. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.