Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wymieniałeś coś w niej?

W związku z tym że jestem już użytkownikiem CO2 powinienem wymienić:

Dyszę, valve locker, firing pin

 

Dodatkowo w każdej replice stockowej warto wymienić gumkę hop up i lufę na precyzyjną. Z tym ostatnim to dramat, ja swoją będę musiał sprowadzić z WGC.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Czy mógłbyś podac szczegóły WADY/USTERKI?

W tym miesiącu kupuję WE-MSK GBB i chciałbym poprosic was o szczegółowe opisanie repliki w jednej wiadomosci.

Życiorys waszej MSK.

Jak sie sprawuje, co jest nie tak, co wymienialiscie w replice, co chcielibyscie wymienic, proponowany tuning Jakie częsci cena w przyblizeniu, roznica miedzy gren gazem a Co2 w sesie dzwieku wystrzału, poprawach w zasiegu celnosci zuzyciu broni (flakow) itp.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Jeśli ktoś nie wie to można repliki WE (przynajmniej część) przerobić na HPA za pomocą KITu od Aylana.

 

Więcej info o tu: http://www.alyanairsoft.com/

 

Tanie nie jest, sporo z tym roboty miałem ale działa :icon_smile:

 

Uwagi zgłosiłem twórcy KITu więc następni powinni mieć łatwiej niż ja :icon_wink:

 

W ten weekend będę testował w boju i wtedy w osobnym wątku napiszę co o tym sądzę :icon_smile:

 

Jeśli komuś nie przeszkadza butelczyna i wąż to naprawdę daje radochę. Tylko obecnie boltcatch nie łapie jak ostatnia kulka się wystrzeli, ale po modyfikacji w MSK da się go uruchomić.

Edited by Ghola
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ghola mógłbyś być taki dobry i zważyć przedni chwyt do którego przykręca się szyny?

Orientowałeś się może jakie bajery pasują do tej repliki np łoża magpulla itp?

 

Pytanie do właścicieli msk jak wygląda osadzenie lufy zewnętrznej w konstrukcji to jest stal z stalą czy jak zwykle znal?

Znajdzie się ktoś z śląskiego środowiska kto posiada msk bo chciałbym przyjrzeć się replice przed zakupem?

Link to post
Share on other sites

A mógłbym, waży coś koło 350 gram. Około bo musiałem odejmować wagę latarki i chwytu do niej ;)

 

Na tym filmiku masz założoną króką lufę i inne łoże przednie :)

 

 

Ok, drobna pomyłka, wcześniej na PW ci pisałem że obsada to żelazo, niestety nie do końca, sama lufa jak to co co wkręcasz obsadę to żelazo, to w czym lufę mocujesz to jest znal.

 

Chodzi mi o ten element jaśniejszy na zdjęciu:

 

20150929_203812.jpg

 

Czyli miałeś jednak nosa.

Link to post
Share on other sites

No taki zestaw jak na filmie by mi najbardziej pasował.

Mam nadzieję że w pl znajdzie się ktoś z rozwalonymi bebechami.

To nie komis, ale msk to rzadka replika więc napiszę tutaj najwyżej dostanę ostrzeżenie.

 

Kupię replikę msk, bebechy strzelające czyli spust i zamek mogą być padnięte oraz brak lufy i momory hop-up.

Bolt catch musi być kompletny jak i wszystkie piny, zero zniszczeń jak krzywa lufa itp.

 

Obsada z tego co widziałem na youtubie to solidny kawałek znalu/aluminium więc raczej małe szanse aby zdechło.

Będzie Ci się chciało zrobić komplet zdjęć jak wygląda ten cały blok i jego mocowanie do korpusu? Pytanie pod kątem wytrzymałości na ultra cięzki stalowy zamek z daytony :)

Link to post
Share on other sites

Już mi się nie chce wklejać zdjęć :P

 

Masz link do całego Albumu :)

 

https://picasaweb.google.com/kamiyaru/MSK?authuser=0&authkey=Gv1sRgCLWv_5-lqend3gE&feat=directlink

 

Ostatnie 5 zdjęć to jest ta obsada. Na zdjęciu z widoczną lufą wenętrzną widać jak to włazi w mocowanie plus jest widoczna ta podkładka o którą pytałeś na PW.

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Cześć,

w teamie, który prowadzę mamy we msk. Przerobiła od października jakieś 3-4k kulek głównie na co2 i ostatnio pojawił się mały problem, a mianowicie na semi, gdy nie wciśnie się spustu do końca z wystarczającą siła to replika strzela auto do momentu puszczenie spust, a na auto czasem potrafi wywalić całego maga do skończenia gazu.

Z rzeczy, które były robione - delikatnie oszlifowałem dół boltcarriera i górę młotka i na ten plastikowy bolec, w który uderza boltcarrier nałożyłem springa od aega, by amortyzować uderzenia oraz regularnie ją smarowałem.

Ktoś się orientuje co to może być? W przypadku semi mam podobnie na scarze od we.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Kocham jak Forum WMASGu nie wysyła mi powiadomień o jakiejś odpowiedzi w wątku ;)

 

Miałem podobną sytuację którą opisałeś, co prawda w innej replice bo w WE PDW, ale mechanizm jest w miarę podobny. Mi akurat wpadła kulka pod mechanizm spustowy, zaklinowała się tam. Dlatego stwierdzam ze należy obejrzeć cały mechanizm bo on jest właśnie odpowiedzialny za serię i singla.

Link to post
Share on other sites

Po rozbiórce mechanizmu spustowego , warto zwrócić szczególną uwagę na cześć nr 76.

Owa część która nazywa się '' sear '' odpowiada w dużej mierze za prawidłowe działanie w wybranym

trybie , auto lub semi .

'' Sear '' po pewnym bliżej nieokreślonym przebiegu potrafi się wytrzeć , i stąd pojawia skłonność

karabinka do strzelania tylko w auto .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...