slawek96 Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 Guarder SP120 bardzo długo trzyma fps. Quote Link to post Share on other sites
Obi-Wan Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 Tylko ma zaniżoną wartość, więc bym musiał chyba 110 kupić Zresztą tak sobie myślę, że nawet jak mi się ten SHS ubije, to fps dalej będą oscylować w granicach 400, co dla mnie jest zadowalające. A i pozytywnie to wpłynie na żywotność. Dobrze kombinuję? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 Dobrze kombinujesz, choć ja i tak dałbym sorbo. Quote Link to post Share on other sites
zolkee Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 Lufa Guarder 509 509 to długość lufy? jaką do emki od EA (ML-AXL) najlepiej dobrać długość? trapi mnie to pytanie bo chce jakas precke, a do tego musze jeszcze dobrać cylinder zeby to było szczelne... pozdro Quote Link to post Share on other sites
Obi-Wan Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 (edited) Dzwonili do mnie ze zbrojowni. Jak zamówię replikę z wymienioną sprężyną i prowadnicą, to tracę gwarancję. Jak chcę tuningować i zachować gwarancję, to muszę kupić jeden z "modeli tuningowanych". Czyli wychodzi na to, że do wyboru mam albo full stock, albo... To. http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?products_id=2353&manufacturers_id=164 Warto? Ten bore-up wydaje mi się zbędny Co ciekawe, na tuningowaną jest pół roku gwarancji, a na stocka cały rok Pomożecie podjąć decyzję? :D Edited March 7, 2016 by Obi-Wan Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 Jak ci klęknie tuningowana replika, to możesz powołać się na rękojmie. I to jeszcze podwójną, Bo zarówno za replikę, jak i usługę modyfikacji. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 Lufę najlepiej takiej długości jak stockowa, w M4 14,5cala to 363mm w 10,4 bodaj 290mm. Już to pisałem-bore przy 120stce to overkill, nie ma z tego żadnego pożytku, co więcej alu głowica cylindra... 420-430FPS, witki opadają. Quote Link to post Share on other sites
Obi-Wan Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 No to skłaniam się ku pełnemu stockowi Quote Link to post Share on other sites
xxx768 Posted March 8, 2016 Report Share Posted March 8, 2016 440 to ja wyciągnąłem wymieniając zespół cylindra na SHS z plasticzaną głowicą tłoka + SP120. Cylinder wypolerowałem sobie tak przy okazji. Quote Link to post Share on other sites
Sten Posted April 4, 2016 Report Share Posted April 4, 2016 Poczytałem, ale chce dopytać. Gb stock, silnik systema magnum, precka systema, gumka systema, prowadnica shs. Chcialbym tam wsadzić sp130 + sorobo 70' - strzelane bedzie na singlu. Wytrzymuje taki zestaw spokojnie bo wiecej kasy juz nie będę miał zeby w nia wpakować, chcialbym zeby na tych częściach spokojnie sobie postrzelala trochę bez dodatkowego wkładu $$. Będę mógł na takim zestawie spac/strzelać spokojnie ? :-) Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 4, 2016 Report Share Posted April 4, 2016 Czyli nie czytałeś. 130 nie wytrzyma. To je King Arms. Quote Link to post Share on other sites
Sten Posted April 4, 2016 Report Share Posted April 4, 2016 Godzine czytałem temat, Ty wiesz lepiej, spoko :-D Tylko szkoda ze przez temat przewijaja się teksty "m120 spokojnie, m130 w górę ze wzmocnieniem"... To moze poproszę o jakąś opinie osoby ktorej mka już trochę popracowala na m130 :-) Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 Miałem dwa KA, w obu gb padł na 130stce, niczym się w środku nie różnią od EA, więc te farmazony które sklepy wypisują o "wzmocnionych częściach" to pic na wodę, fotomontaż, chcesz, wsadzaj, nie za mój hajs przecież będziesz potem wymieniał uszkodzone części :D. Może mblock by pomógł, choć nie wiem jak z instalacją tego ustrojstwa w EA (ciasno tam jest dość). Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 SORBO, 100% szczelności, docisk na czoło GB i będzię ok. A jak siębtak bardzo boisz to kup sobie GB Ultimate przynajmniej i sorbo. Przełóż bebechy. Sprzedaj szkielet EA. Silnik Magnum sobie odpuść. Lepiej kupić Guardera bo Magnum to przerost formy do 130. Quote Link to post Share on other sites
KubaL17 Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 W montażu mblocka delikatnie przeszkadza sprężynka od blaszki bolt catcha, ale da się upchać tak, by działało jedno i drugie. Komora stock EA/KA, blaszka bolta KA (świecisrebrna :teethh: ), mblock chyba Arma Tech. Quote Link to post Share on other sites
Sten Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 Nie chodzi o to, że się boję, kwestia, że teraz muszę zrobić repliki żeby mi pośmigały bo przez najbliższe kilka lat będą inne priorytety finansowe. Dużo nie strzelam, ale chcę mieć pewność, że nic mi nie strzeli po 20k kulek ;/ Systema magnum po prostu była kiedyś kupiona i jest, specjalnie nie będę kupować aż takiego silnika, a że jest to już tam siedzi :D Spotkałem się z kilkoma opiniami, że szkielet EA + sorbo wytrzyma spokojnie SP130, kumplowi na auto szkielet KA - fabryczny set na M130 trzyma już ze 3-4 sezony. Stąd wolę popytać dokładnie. Ostatecznie wybiorę opcję SP120 + sorbo a za kilka lat się wsadzi szkielet CNC. A swoją drogą zastanawia mnie to, że szkielety KA nie wytrzymują SP130 a jakaś tam specna ciągnie podobno bez wzmocnień m150 O_o Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 (edited) Część posiadaczy specny zdało sobie sprawę, że wy*bali kafla na chińską padlinę, potem jeszcze pięć setek żeby strzelała jak markowa replika prosto z pudełka, więc muszą sobie jakoś teraz racjonalizować i piszą takie bujdy na forum. GB E&C SP140 Guardera, bez mblocka i sorbo zmielił 1500kulasów na singlu po czym odstrzelił przód, jak Pan Bóg przykazał. Przerabiałem to i kasa wywalona w błoto, podobnie jak ten GB JG "jak KWA". Edited April 5, 2016 by Nath Quote Link to post Share on other sites
Mark97 Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 Jak już chcesz replikę na lata to szkielet CNC i wsio, koszt wydaje się być spory, ale brak awaryjności oraz obawy o popsucie repliki to rekompensują. :) Quote Link to post Share on other sites
Deneb Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Cześć, po kilku strzelankach z EMką w lesie czas przyszedł na wymianę podzespołów. Nie będę ukrywał, że jakimś maniakiem, mega-spec-operatorem nie jestem, wątek przeczytałem od dechy do dechy ale będę wdzięczny za rzucenie okiem czy wszystko co wybrałem będzie ze sobą grać. Aluminiowa prowadnica sprężyny z łożyskowaniem v.2 http://zbrojownia.li...acturers_id=173 Wzmocniony polimerowy tłok ze stalowymi zębami [sHS] (pytanie czy ilość zębów odpowiednia) http://zbrojownia.li...acturers_id=173 Wzmocniona aluminiowa głowica cylindra M4 http://zbrojownia.li...acturers_id=173 Wzmocniona wyciszona głowica tłoka z łożyskowaniem (głowica plastikowa, bo podobno aluminiowe strasznie głośne są) http://zbrojownia.li...products_id=954 Cylinder Stalowy Typ 0 (też do wymiany?) http://zbrojownia.li...roducts_id=2012 Sprężyna SP120 http://zbrojownia.li...roducts_id=1087 Mosfet Gate PicoAAB http://gunfire.pl/pr...te-PicoAAB.html Do wymiany pójdą też kable, polecacie spiłowanie zębów w dwóch miejscach pod AOE i podkładkę pod tłok/dyszę. Do tego lufa precyzyjna - jaka średnica? Lufa będzie trochę dłuższa niż oryginalna, żeby kulka miała więcej czasu na odbieranie energii. I pytanie chyba najważniejsze od laika - czy jest sens wkładać 400 - 500 zł w GearBox v2? Celem jest jakieś 400 fps - 450 jak Perun pozwoli. Generalnie chce żeby wszystko było solidne, raz rozebrać, wymienić i nie otwierać aż GearBox strzeli albo replikę wymienię. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Alu głowica tłoka jest po pierwsze ciężka, po drugie mocno wali w przód GB. Głowica z tworzywa POM jest bardzo fajna, leciutka i nie bije tak mocno w przód GB, mam w EA założoną głowicę SHS bodaj i jest bajka. Cylindra bym nie wymieniał. AOE zawsze warto zrobić. lufa to temat rzeka-pytanie jaki budżet Prometheus 6,03 daje lepsze skupienie niż JBU 6,01, choć jest szerszy. Quote Link to post Share on other sites
Deneb Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Dzięki za podpowiedź. Pytanie o tłok: plastikowy ze stalowymi zębami czy aluminiowy ze stalowymi zębami. Ilość zębów rozumiem mam kupić taką jaka jest teraz zamontowana - jeszcze się do tłoka nie dostałem. Głowicy tłoka z tworzywa od SHS nie znalazłem dostępnej. Oprócz cylindra co do reszty nie miałeś zastrzeżeń - rozumiem, że jest ok. Lufa - no ceny promyka to mnie zatrwożyły :D jeśli faktycznie jest taki skok jakościowy, że opłaca się wydać prawie 4 razy więcej niż za JBU... to pewnie wezmę promyka. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Co do promyka to dostajesz to, za co płacisz, a jeśli będziesz się repliki pozbywał, to zawsze możesz go wyjąć, wsadzić stocka, a promyka opchnąć solo za 230-250 złociszy, albo go sobie zostawić do innej repliki, jeśli masz życzenie. Moim zdaniem lufa znacznie wpływa na skupienie. Ciężar tłoka wpłynie na szybkostrzelność, ja wsadzam plastiki, bo lżejsze, więc nie stracę szybkostrzelności, a jak się ma coś poddać, to raczej sama szczęka tłoka, niźli jego korpus. Co zaś się tyczy zębów to kiedyś dość znany w rodzimym świadku serwisant pouczył mnie, że stalowa szczęka to do tuningu na rof, a w mocówce to panie plastiki (z ewentualnie jednym-dwoma stalowymi zębami), bo jak złapiesz zacinkę albo inszy problem miał będziesz, to lepiej połamać zęby w tłoku za 30 złociszy niż w zębatce za 130. Ja wsadziłem tłok z pełną stalową szczęką, bo taki akurat miałem pod ręką i póki co, odpukać, zęby całe-i te na zębatce i te na tłoku. Głowicę cylindra przed wymianą bym próbował doszczelnić domowymi sposobami-dobrać oring żeby nie było przedmuchu, ewentualnie łatać teflonem. Warto przed tuningowaniem sprawdzić czy nie wieje na dyszy (u mnie wiało) i ewentualnie ją wymienić na jakąś uszczelnioną. Dużo zależy od konkretnego egzemplarza, ja tuning w swoim zrobiłem jak miałem grubo ponad 5000 kulek wystrzelane, więc replika mogła się już nieco "przechodzić" wewnętrznie. Quote Link to post Share on other sites
Deneb Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 Dzięki Nath za cenne uwagi. Rozebrałem GB - zęby całe (w sensie sprężyna mi nie wybiła :P). Cylinder został wypolerowany na lusterko - teraz będzie szczelność. Z grzechów, które mam zamiar świadomie popełnić - nie zrobię AOE - tak jak pisałeś, najwyżej strzeli plastikowy ząb tłoka (15 zębów z czego 7 metalowych). Pytanie natury moralnej: czy zamienić głowicę cylindra z SHS na tą http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?products_id=2151&manufacturers_id=156 Generalnie chodzi mi o inny kształt (od strony tłoka) i polski producent. Materiał mosiądz zamiast aluminium od SHS. Z promykiem zrobię jak piszesz. Quote Link to post Share on other sites
Piotrek99 Posted June 13, 2016 Report Share Posted June 13, 2016 Witam. http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?manufacturers_id=164&products_id=2004 Czy szkielet tego "wzmocnionego gearboxa" wytrzyma bez problemu SP130 Guardera? I jakie części gearboxa trzeba będzie wymienić przy takim tuningu? Li-po 7.4 wystarczy albo trzeba kupić 11.1? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted June 13, 2016 Report Share Posted June 13, 2016 Wzmocniony szkielet to jest w KWA. Tutaj jest zwykły szkielet King Armsa. Swoją drogą pokarało mnie za włożenie tłoka z pełną szczęką- ostatnio pożyczyłem swoje EA i wróciło do mnie z dwoma zębami zębatki wyrwanymi. Tłok, ofkors, bez śladu uszkodzenia. I tak właśnie highspeedowe zęby shs poszły się pieścić. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.