Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Rodzina ar15 boyi/dboys vs rodzina ar15 specna arms.


Recommended Posts

Specna i zmiana gumki hu. Na boyi nawet nie patrz, wszystko tam lata.

 

Korpus w Specnie jest całkiem ładny (ideałem na pewno nie jest, jest trochę niedoróbek, no ale to w końcu chińczyk), natomiast spasowanie jest świetne. Absolutnie zero luzów. Nie wiem, jak to wygląda w G&P, ale tutaj naprawdę nic się nie rusza.

 

Natomiast Boyi... Boyi można by kupić, gdyby kosztowało 400zł za wersję metalową, a nie blisko 700. Upper i lower gibają się na boki i to bardzo. Kumpel ma 2 emki od nich i o ile pierwsza, czyli zwykłe, kilkuletnie już M4 full metal jak była nowa, to wyglądała nawet całkiem w porządku - czarnoszare malowanie (z biegiem czasu oczywiście poszły uszy w korpusie), to już całkiem nowa S-system jest pokryta jakąś badziewną czarną farbą i wygląda po prostu brzydko. Spasowanie nadal kijowe.

 

W Boyi już na starcie trzeba zmienić łożyska, bo stokowe mają mniej więcej milimetrowe luzy na boki, w związku z czym się sypią (hehe, kumplowi w nowej replice padło mniej więcej po paczce kulek).

 

W specnie natomiast na starcie jest do zmiany gumka HU.

 

Warta uwagi jest też CYMA, ale Specna IMHO jest lepsza.

 

Moja recenzja Specny już się wrzuca na wmasg, będziesz tam mieć dokładne zdjęcia korpusu.

Link to post
Share on other sites

W bojcu nie dość, że lata to do tego nie strzela prosto z pudła. Kumpel z teamu miał 3 bojce z czego każdy miał jakies usterki eliminujące go w boju. A to połamane zęby po hi capie, krzywo odlany szkielet gb( bie było żadnej szczelności - kulki leciały na 3 metry). Nie wspominam o tragicznej jakości wykonania. Tam sa takie luzy między połówkami body, że nawet magic pin nie dał rady ich zniwelować. Jestem posiadaczem specny. Za te pieniądze polecam.

Edited by Said
Link to post
Share on other sites

Komora jest ok, ja swoją specne zrobiłem pod CQB. Na sp90, gumce Guardera, Promyku i stock komorze mam 45m skutecznego, dalej nie miałem okazji strzelić. Powtarzalność strzałów też bardzo dobra, może dzisiaj zabiorę się do chronowania.

Link to post
Share on other sites

SA na pewno nie jest spasowane tak jak G&P. SA jest spasowane lepiej, jak skała. Tam absolutnie nic nie lata.

Bzdury gadasz... Widać że nigdy nie trzymałeś w rękach emki od G&P, a porównywałem i tą i SA. G&P to klasa sama w sobie, wszystko jest ze sobą idealnie spasowane. I w środku jest o wiele lepiej.

Edited by Krwawy
Link to post
Share on other sites

Bzdury gadasz... Widać że nigdy nie trzymałeś w rękach emki od G&P, a porównywałem i tą i SA. G&P to klasa sama w sobie, wszystko jest ze sobą idealnie spasowane. I w środku jest o wiele lepiej.

Chyba, że po prostu posłużył się sposobem wypowiedzi nazywanym często ironią ;)

Link to post
Share on other sites

Nie to nie była ironia. GP to nic specjalnego, no może czasem ma jakieś ciekawe oznaczenia naniesione. Tak się składa, że o dziwo też miałem w rękach GP i specne. Tylko że nie po jednej sztuce. W GP zawsze coś jeździło, a w niektórych połówkach body można było wpinać karty kredytowe, bo takie tam szpary były. W specnie na minimalnie luźny ris trafiłem raz. Mam też jedną sztukę u siebie, nic nie lata.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Syf nie syf, po prostu z takimi cenami nie opłaca się brać boja. Model boja który miałem okazję tykać , nie był aż taki zły- luz był delikatny na szynach i standard na kolbie.

 

Specna którą robiłem koledze nie miała dystansera, gumka fatalna, komora i jej luzy na regulacji też nie za bardzo. W środku smarknięte smarem na przerywacz zamiast na zębatki, jakieś syfne opiłki. Bardzo dobrze spasowana- luz na flip upach i kolbie (tu nie aż taki lekki, troszku wkurzający). Części w środku też ma lepsze specna (moim zdaniem).

 

Za cenę podstawowej specny kupiłem używaną ca, z duuuuuużo lepszymi częściami i wyglądem.

Link to post
Share on other sites

Panowie czyli jak kupuje się specnę to od razu trzeba otwierać GB i szlag trafia gwarancję ?

To bardzo się opłaca ten interes.

Przy kupnie wymień gumkę hop-up i możesz bez problemu śmigać z tą repliką przez okres gwarancyjny, a za większy tuning wziąć się dopiero po gwarancji.

Link to post
Share on other sites

Przy kupnie wymień gumkę hop-up i możesz bez problemu śmigać z tą repliką przez okres gwarancyjny, a za większy tuning wziąć się dopiero po gwarancji.

 

To wtedy będzie latał z suchymi zębatkami i zapaćkanym smarem cylindrem i dyszą. Wystarczy przy zamawianiu repliki poprosić o jej serwis, gwarancja zostanie.

Link to post
Share on other sites

To wtedy będzie latał z suchymi zębatkami i zapaćkanym smarem cylindrem i dyszą. Wystarczy przy zamawianiu repliki poprosić o jej serwis, gwarancja zostanie.

Oczywiście, że tak, ja odnosiłem się tylko do tuningu tejże repliki, ale może przez niewyspanie źle się wyraziłem ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...