gregoszcz Posted October 9, 2014 Report Share Posted October 9, 2014 Hejka wszystkim. Mam taki mały problem na m150 czy m170 ma tyle samo fps, tj. ok 520. Miał ktoś z was podobnie? Bo mnie się już kończą pomysły. Cylider 0, lufa 509 mm. Pozdrawiam Shrek Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted October 9, 2014 Report Share Posted October 9, 2014 (edited) Albo masz gdzieś nieszczelność która pokazuje się dopiero przy mocniejszej sprężynie, albo m170 ubita/m150 o zaniżonej numeracji. Jakich producentów sprężyny? Edited October 9, 2014 by zajcu97 Quote Link to post Share on other sites
gregoszcz Posted October 9, 2014 Author Report Share Posted October 9, 2014 (edited) Obydwie G&G Też właśnie myślałem nad nieszczelnością, ale już brak pomysłów jak ją znaleźć. m150 ma większy przebieg jak m170 Edited October 9, 2014 by gregoszcz Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted October 9, 2014 Report Share Posted October 9, 2014 Jak obydwie tych samych producentów to może być tylko albo nieszczelność, albo m170 jest ubita, albo jeszcze coś co się rzadko zdarza czyli że chronometr na kulkach 0,20 nie wyłapuje tak dużej prędkości wylotowej (czyli większej od 520fps) Quote Link to post Share on other sites
gregoszcz Posted October 9, 2014 Author Report Share Posted October 9, 2014 Próbowałem na cięższych kulkach i to samo. Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted October 9, 2014 Report Share Posted October 9, 2014 To przychodzi mi już tylko na myśl nieszczelność, ewentualnie możesz sprawdzić na m170 innej firmy bo widywało się też takie cuda że sprężyna m150 i m170 dawały tyle samo mocy. Quote Link to post Share on other sites
relativy Posted October 9, 2014 Report Share Posted October 9, 2014 Sprawdź na innej sprężynie, bo już widziałem takie cuda, że M110 dawało 530fps. Quote Link to post Share on other sites
gregoszcz Posted October 9, 2014 Author Report Share Posted October 9, 2014 No chyba trza tak będzie zrobić. Choć widać po pracy gira, że m170 jest mocniejsza. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted October 9, 2014 Report Share Posted October 9, 2014 Wypróbuj też oringi na głowicy tłoka :) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted October 10, 2014 Report Share Posted October 10, 2014 Nawet jakby była nieszczelność to i tak m170 by dała więcej jak M150. Taka prosta logika no, że chyba jakiś wredny gremlin siedzi Ci w GB :D. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 10, 2014 Report Share Posted October 10, 2014 Kup SP150+ Modify. Lajtowo daje 550+ na cylindrze typ1 i lufie 455mm. Quote Link to post Share on other sites
gregoszcz Posted October 10, 2014 Author Report Share Posted October 10, 2014 No właśnie dziwne to trochę. Może oring się nie zdąża uszczelnić na m170, no bo wszystko sprawdzane po 7 i zespoł cylindra razem z komora i lufą jak szczykawka szczelny. Będzie czas to jeszcze będę kombinował. Quote Link to post Share on other sites
gregoszcz Posted October 10, 2014 Author Report Share Posted October 10, 2014 (edited) No właśnie dziwne to trochę. Może oring się nie zdąża uszczelnić na m170, no bo wszystko sprawdzane po 7 razy i zespoł cylindra razem z komora i lufą jak szczykawka szczelny. Będzie czas to jeszcze będę kombinował. Edited October 10, 2014 by gregoszcz Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted October 10, 2014 Report Share Posted October 10, 2014 Sprawdz na innym chrono. Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted October 10, 2014 Report Share Posted October 10, 2014 (edited) Pytanie jaka gumka? Może być tak, że jak jest za miękka to uszczelnia się max przy springu m150. Przy m170 może być już zbyt duże ciśnienie i się nie uszczelnia. edit: I faktycznie lepiej najpierw sprawdzić na innym chrono Edited October 10, 2014 by tred211 Quote Link to post Share on other sites
destructor Posted October 11, 2014 Report Share Posted October 11, 2014 Zważ sprężyny i wszystko się wyjaśni. Quote Link to post Share on other sites
gregoszcz Posted October 12, 2014 Author Report Share Posted October 12, 2014 Na innym chrono sprawdzone i wyszło to samo. Trza będzie z tymi oringami po kombinować i twardszą gumkę założyć, bo systema może za miękka. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 12, 2014 Report Share Posted October 12, 2014 Niebieski MB lub czarny Guarder. Quote Link to post Share on other sites
destructor Posted October 12, 2014 Report Share Posted October 12, 2014 Ta zmiana gumek i innych pierdół ma sens, jeśli wiesz, że to na 100% jest problem nie uszczelniającej się sprężyny. Zważ obie i się okaże, bo być może to jednak te twoje m170 jakieś lewe. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted October 13, 2014 Report Share Posted October 13, 2014 Nawet jakby była nieszczelność to i tak m170 by dała więcej jak M150. Taka prosta logika no, że chyba jakiś wredny gremlin siedzi Ci w GB :icon_biggrin:. No akurat właśnie niekoniecznie. Niby nielogiczne, ale jednak występuje. Miałem ostatnio taki przypadek. Quote Link to post Share on other sites
gregoszcz Posted October 17, 2014 Author Report Share Posted October 17, 2014 Wiciok a co było nieszczelne w twoim przypadku? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 A cholera wie, problem ustąpił w sumie sam z siebie :teethh: Quote Link to post Share on other sites
gregoszcz Posted October 19, 2014 Author Report Share Posted October 19, 2014 Kufa szkoda, że u mnie tak nie chce się stać. ;P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.