Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

silnik nie daje rady naciągnąć sprężyny


Recommended Posts

Witam

Mam pewien problem z moim m4 z gb v.2

Mianowicie silnik nie może naciągnąć sprężyny.

Sprawdzone na drugim silniku i też nic :/

 

Gb był ostatni rozbierany i kumpel składał i obawiam się, że coś mogło zostać źle złożone.

Jakieś pomysły ???aktualnie tłok jest naciągnięty do połowy bo trochę uciągnoł.

Potrzebuje to szybko zrobić bo jutro mam strzelankę.

 

Uprzedzając pytania czemu rozbierałem gb, to dysza wymagała wymiany oraz dlatego że kupiłem używke i

chciałem sprawdzić czy wszystko jest ok, jak się okazało w cylindrze było pełno piasku, lecz to inna histroia.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

1. za slaba bateria ( niski aperarz lub woltarz albo moc)

2. za slaby motor ( dlatego preferuje motory z duzym moment obrotowy i prosze nie mylic high torque z high speed - to sa 2 rozne typy o 2 roznych charakterystykach ; opcjonalnie motor ci szlag trafil )

3. zle podkadkowanie ( sa tutoriale na youtube jak to robic )

4. za mocno docisniety motor

4. zacinka ( czyli rozkrec gb i sprawdz czy wszystko dziala ok. )

 

Jak juz wszystko zlozysz do kupy to wyzeruj motor nie uzywajac sprezyny glownej.

 

Z podkłądkowaniem to jest tak, że robił to niby serwisant i co podobnoi się zna

 

Wyslij do kogos kto sie na tym zna a nie do kogos kto ma urojenie ze sie zna. Tutoriale odnosnie podkladkowania sa dostepne na yt. proponowalbym ci samemu to zrobic. Nie jest to trudne ale czasochlonne i dosyc upierdliwe.

Jak juz zaczniesz sie zabierac za to uprzednio oczysc cale GB i kola zebate ze wszelakich smarow i innych badziewi ( opilkow metalu, wlosow etc etd ) szczotka do zebow benzyna ekstrakcyjna czy rozpuszczalnikiem.

Edited by johny13
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Myslę, że to mogą byc zjechane zębatki.Jak czasem łapie a czasem nie, to może kilka zębów jest ułamanych.Jak będziesz rozkręcał to jeszcze koniecznie wysmaruj tłok, zębatki ale dobrym i firmowym smarem.Może kable mało prądu dają i silnik nie ma przez to energii.Powodów może być bardzo dużo.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...