Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Plan zdobywania pomieszczeń


Recommended Posts

Witam,

 

Potrzebuję na wczoraj planu zdobycia pomieszczeń z rysunku oraz wyjścia z nich według wszystkich zasad taktyki. Szukałem wiele tutoriali ale żaden nie odzwierciedlał tego czego bym chciał się dowiedzieć np: dwoje drzwi naprzeciwko siebie. W cqb jestem zielony (dosłownie :maniak_jezyk2: ) i jakakolwiek moja taktyka czarna wywodzi się z CoDa czy Bfa.

Będę bardzo wdzięczny za bardzo szybkie odpowiedzi :icon_smile:.

Plan

 

PS: Sorki za literówkę przy drzwiach.

 

Kurrrr... cze jaka kucha! Sory tu jest prawidłowy link: klik

Edited by Didi
Połączyłem posty.
Link to post
Share on other sites

Na chłopski rozum to bym zrobił tak, że pół ekipy idzie lewą stroną korytarza, a drugie pół prawą. Na znak (proponuje hasło "żyrafy wchodzą do szafy") obie ekipy szturmują odpowiednie pomieszczenia. Następnie na znak (proponuję hasło "pawiany wchodzą na ściany") obie ekipy wychodzą na korytarz i przemieszczają się do kolejnego pomieszczenia. To tak na chłopski, airsoftowy rozum.

Link to post
Share on other sites

Chcesz zdobyć pomieszczenie to używasz starej i dobrej procedury. 2 granaty i po sprawie jest czysto.

Albo idziesz na youtube i oglądasz chrisa i jego taktyczne gówno i się na nim wzorujesz, a jak chcesz to dobrze zrobić to kupujesz książki i się uczysz, oczywiście uwzględniając różnice w podejściu do tematu wojska i policji.

Link to post
Share on other sites