erdy Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 (edited) Witam drogich forumowiczów. Mam ciekawy problem który na 99,99% nie był jeszcze poruszony. Od dwóch dni podkładkuje gearbox v2 od G&P...zębatki chodzą pięknie, zakręcone palcem robią około 10 obrotów praktycznie bez dźwięku (gearbox złapany na 3 śruby). Niby wszystko jest ok ale po podłączeniu silnika powstaje jakiś błąd w zazębianiu się silnika i zębatki silnikowej co skutkuje pięknym wyciem i grzaniem się silnika...próbowałem już chyba każdego ustawienia silnika i zębatki silnikowej bez skutku...jakieś porady ? Edited August 7, 2015 by erdy Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Może odwrotnie podłączyłeś silnik? Quote Link to post Share on other sites
erdy Posted August 7, 2015 Author Report Share Posted August 7, 2015 Zaraz spróbuję go odwrócić... być może to jest to. Dzięki za poradę. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Zaraz spróbuję go odwrócić... być może to jest to. Dzięki za poradę. Nie odwracaj silnika, tylko kable do niego idące. Quote Link to post Share on other sites
Galithar Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 sprawdź ułożenie kabli w rączce, moga blokować silnik i nie będzie on wtedy odskakiwał mimo odkręcania śruby na chwycie Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Mam ten sam problem, ale w emce składaku. Sam gearbox, zębatki chwyt, silnik i pracuje ładnie.Po złożeniu w całość wyje. Jak rozwiąże problem dam znać Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Wyreguluj silnik, na rozebranych połówkach wsun chwyt pistoletowy z silnikiem, zobacz się jak zgrywa silnik z I zębatką. Inną opcją jest zjechana lub nieodpowiednia zębatka na silniku. Quote Link to post Share on other sites
erdy Posted August 9, 2015 Author Report Share Posted August 9, 2015 Problem rozwiązany przez serwisanta nwm co on tam nagrzebał. Ale nie wyje już tak jak wyło. Myślę, że to wina jednak podkładkowania była. Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 Jakbyś mógł dopytać co to było, byłbym wdzięczny. Chyba, że sam serwisant zrobił coś nieświadomie i po prostu mu się udało. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 Mam ten sam problem, ale w emce składaku. Sam gearbox, zębatki chwyt, silnik i pracuje ładnie.Po złożeniu w całość wyje. Jak rozwiąże problem dam znać Chwyt jakiś standardowy, czy zmieniany? Może się zdarzyć, że w niektórych chwytach (np. G27 Elementa) silnik będzie pod innym kątem niż normalnie i po prostu nie będzie się dało go prawidłowo ustawić. Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted August 11, 2015 Report Share Posted August 11, 2015 Chwyt jest całkiem standardowy ( jakiś chiński). Tak jak napissałem wczesniej gearbox z zębatkami chwytem i slinikiem pracuje prawidłowo. Po złożeniu w załość tj. Gearbox w body z wszystkimi częściami, pracuje według mnie tragicznie. Składam repliki od wielu lat i w zasadzie zawsze odrazu wiedziałem co jet nie tak w takim przypadku. Teraz jestem już po zmianie trzech silników i 2 zębatek silnikowych. Pozostaje kwestia innego chwytu i body. Szkielet gearboxa napewno jest ok bo wcześnie działał bez zarzutu i jest to G&G. Czyli nie żaden chińczyk. Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted August 11, 2015 Report Share Posted August 11, 2015 Nie żeby to miało znaczenie, ale jaki to ostatecznie szkielet? G&G czy G&P? Bo dziś taki, a pięć dni temu inny. Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted August 11, 2015 Report Share Posted August 11, 2015 Rozmowa potoczyła się w ten sposób, że kolega któy założył temat problem ma rozwiązany i nie napisał co było dokładnie jego przyczyną. Ja mam podobny problem i sprawa tyczy się szkieletu G&G a reszta to składak. Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted August 12, 2015 Report Share Posted August 12, 2015 Nie zauważyłem. Mea culpa. Quote Link to post Share on other sites
Majkhel Posted August 12, 2015 Report Share Posted August 12, 2015 (edited) A może spróbuj z innym chwytem, bo wiciok może mieć jednak rację - GB ma tylko jedno możliwe ustawienie w szkielecie, z powodu pinów. Chwyt natomiast dopasowuje się do body i GB. Więc może ustawiać się (i silnik jednocześnie) pod innym kątem niż kiedy przykręcasz do samego GB. Można też spróbować zmienić podkładkowanie, żeby zmienić wysokość zębatki silnikowej w stosunku do silnika, lub lepiej - popróbować regulacji wysokości silnika w chwycie. Edited August 12, 2015 by Majkhel Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted August 13, 2015 Report Share Posted August 13, 2015 Mi jeszcze zdarzyło się tak, że tulejka a silniku była za gruba albo otwór w chwycie na nią za mały (zależ co podlegało wymianie) i regulacja silnika nic nie pomagała.Wspomniane kable (przy zmianie okablowania zwykle idą większe) też mogą przysporzyć wiele"radości". Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.