kordi989 Posted September 10, 2015 Report Share Posted September 10, 2015 Witam ! Wiem, że takich tematów było od groma, lecz moje poszukiwania nic nie przyniosły. Rozmyślam nad zakupem repki AK 74M i teraz, nie wiem co będzie lepsze, kupować LCT czy E&L'a. Moja wiedza o tych 2 markach kończy się na tym, że E&L ma ponoć lepsze body a LCT-bebechy. Jednak nie wiem czy jest to różnica wielka i co w tym porównaniu wychodzi lepiej. Czy bardziej się opłaca kupić LCT czy E&L ? Podkreślam, że chciałbym by replika miała przyzwoite osiągi w stocku, na bardziej zaawansowany tuning niż gumka HU i ew. precka, fundusze pozwolą mi dopiero po pewnym czasie. Z góry dzięki :) Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted September 10, 2015 Report Share Posted September 10, 2015 Powiedziałbym odwrotnie LCT ma lepszą budę, a E&L bebechy. Quote Link to post Share on other sites
Mati86 Posted October 1, 2015 Report Share Posted October 1, 2015 Miałem oba, tylko LCT - taką mam filozofię. Dwie trzy rzeczy wymieniasz przy starcie i ideał. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted October 1, 2015 Report Share Posted October 1, 2015 LCT ma sto razy lepszą budę i trochę gorsze wnętrze. Quote Link to post Share on other sites
Hudy01 Posted October 1, 2015 Report Share Posted October 1, 2015 LCT ma sto razy lepszą budę i trochę gorsze wnętrze. Względem "starych" E&L czy nowych z gen II? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted October 1, 2015 Report Share Posted October 1, 2015 Nowych jeszcze nie miałem. Quote Link to post Share on other sites
FanatykAK Posted October 1, 2015 Report Share Posted October 1, 2015 Miałem oba, tylko LCT - taką mam filozofię. Dwie trzy rzeczy wymieniasz przy starcie i ideał. Jakie to rzeczy? Quote Link to post Share on other sites
wooziee Posted October 1, 2015 Report Share Posted October 1, 2015 Prowadnica sprężyny, bo jest plastikowa w LCT. I zapewne gumka HU Quote Link to post Share on other sites
lech Posted October 2, 2015 Report Share Posted October 2, 2015 (edited) Przewinela mi sie przez rece cala masa zarowno LCT jak i E&Li. Glowne roznice w body to sposob oksydowania. W LCT na goraco, w E&L na zimno. Jednoczesnie robi to cala roznice i jesli tylko masz sakiewke kompatybilna z cenami LCT - nie ma sie nad czym zastanawiac. Co do bebechow. LCT tez zle nie jest, wentylowana alu glowica tloka, alu glowica cyl z podwojnym uszczelnieniem, dobry cylinder, o zębach nawet nie wspominając. Oczywiscie. Nie ma neodymu w stocku, nie ma lozyskowanej prowadnicy sprezyny w stocku, lozyska to tylko 6mm (chociaz osobiscie naprawde nie cierpie z tego powodu) - ile wart jest silnik i prowadnica? Wybieranie E&L z uwagi na te pierdoły to jak podejmowanie decyzji o kupnie malucha zamiast mercedesa, bo ma ładniejsze nakrętki na wentyle ;) Dokladnie wczoraj robilem przeglad swojego rpk od lct po +/- roku od zakupu i przebiegu ok 60tys kulek. Wszystko wyglada jak nowe, spring nie stracil ani jednego fpsa. E&Le nie sa zle, nie ma co do tego watpliwosci. Ale LCT jest lepsze wizualnie. Bebechy zmienia sie przeciez predzej czy pozniej. Ps. Bym zapomnial. E&Le maja fajna znalowa komore przykrecana do GB, LCT ma plastik niczym cyma. Osobiscie zmienilem na komore E&L jak tylko bylo okazja ;) Edited October 2, 2015 by lech Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted October 2, 2015 Report Share Posted October 2, 2015 W zasadzie to co napisał Lech wyczerpuje temat. Od siebie dodam, że w RPK LCt na początku wymieniłem jedynie dysze (a wystarczy o-ring w fabrycznej dyszy), prowadnica stalowa z łożyskiem + teflonfix. Na stockowej spręzynie dało 460fps, więc po minimalnych poprawkach na starcie jest potencjał nie gorszy od E&L. Bym zapomnial. E&Le maja fajna znalowa komore przykrecana do GB, LCT ma plastik niczym cyma.Eee tam. Ja bym napisał że plastik niczym Marui :icon_smile: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.