Cinmar Posted March 7, 2018 Report Share Posted March 7, 2018 Do zakupu GC16 Wild Hog 12 dzieli mnie tylko dobór części i obmacanie w łódzkim. Pytanie brzmi: co jest "must have" do wymiany na początek, a co można sobie odpuścić? Jak już mówiłem, preclufa sobie zaczeka. Tym razem proszę o konkretne linki, najlepiej z gf. I najlepiej krótki opis dlaczego właśnie to. Chcę od ręki zrobić to co trzeba, żeby cieszyć się niezawodną repliką. Przy okazji proszę też o wskazanie odpowiedniego, pasującego lipo. Jakie midy będą bezproblemowo współpracować? Markowe G&G stoją po 55 pln. Niby nie majątek, ale chyba można taniej. Budżet? Zwyczajowo jak najtaniej, ale bez kompromisu z jakością. Wolę mieć kilka części w kolejce "do zrobienia", niż wymienić wszystko na byle co. Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted March 7, 2018 Report Share Posted March 7, 2018 Kilka osób w tym wątku już pisało co powinno się, a co można wymienić. Midy GG warto, bo podają do ostatniej kulki. Quote Link to post Share on other sites
Cinmar Posted March 7, 2018 Report Share Posted March 7, 2018 To się zgadza. Sam na poprzedniej stronie dostałem odpowiedzi na to co się powinno, a co można. Tylko na co? Nie mam pojęcia które konkretnie części dobrać, żeby były kompatybilne i niezłej jakości. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted March 7, 2018 Report Share Posted March 7, 2018 Skoro nie wiesz jakie części dobrać to sam tego nie składaj. Skoro sam nie będziesz składać, oddaj do serwisu. Skoro oddasz do serwisu, niech serwis zajmie się doborem części. Quote Link to post Share on other sites
Cinmar Posted March 7, 2018 Report Share Posted March 7, 2018 To zdecydowanie dobry punkt widzenia. W takim razie aktualne zostaje tylko pytanie o lipo (chyba, że ktoś chce dodać coś w temacie magazynków). Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted March 7, 2018 Report Share Posted March 7, 2018 (edited) No z mid-cap'ami od G&G miałem kilka razy styczność bo klienci wraz z replikami mi je dostarczali. Powiem tak... wbrew temu co pisze gratek, są kijowe. Mają mega problemy z podawaniem kulek. Hicap g&g już jest lepszy, ale również potrafi pominąć kulkę, a przy dużym rofie nie wyrabia. Jakie magi polecam? AMOEBA! Akumulator? Hmmmm... jak już bierzesz się za tuning, to lipo 11stkę bym brał. Najlepiej jakieś pojedyncze lub dwudzielne. Nie kupuj trójdzielnego bo potem ciężko kable upchać, a tak po bokach masz lipo, a w prowadnicy kable na spokojnie. Edited March 7, 2018 by wallop Quote Link to post Share on other sites
ChinolASG Posted March 7, 2018 Report Share Posted March 7, 2018 Ja mam 5 Midów G&G i w poprzedniej replice Specna Arms podawały bardzo dobrze i w Predatorku też mi podają bardzo dobrze. Ważne jest by je co jakiś czas rozebrać, dobrze wyczyścić i przesmarować lekko, po czym podają mega dobrze. jeszcze mi się nie zdarzyło by mi się zacięły w nich kulki i nie podawały, Wbrew myślom są tak skonstruowane że włożenie sprężyny po rozebraniu ich jest bardzo proste. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted March 7, 2018 Report Share Posted March 7, 2018 (edited) Przesmarować? Żartujesz chyba... Apropo midów, mówie o tych z przedłużonym bolcem, co by wszystkie kulki podał. Edited March 7, 2018 by wallop Quote Link to post Share on other sites
Cinmar Posted March 7, 2018 Report Share Posted March 7, 2018 Z tego co jest w tym temacie, to widzę, że GC16 są stworzone pod 11,1. Chodziło mi raczej o konkretny model. Całe szczęście odchodzą mi koszty ładowarki, bo mam. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 GC16 pod 11,1? Plastikowy tłok? Ta śmieszna głowica tłoka i brak szczelności na układzie? Nie, te repliki nie są stworzone pod 11,1. Zębatki za to... baaaaardzo fajne :) Quote Link to post Share on other sites
Cinmar Posted March 9, 2018 Report Share Posted March 9, 2018 Była o tym dyskusja na kilka ładnych stron. Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted March 9, 2018 Report Share Posted March 9, 2018 Pod 7.4 też nie są, bo mosfet za szybko odcina. Quote Link to post Share on other sites
DevilBoy Posted March 9, 2018 Report Share Posted March 9, 2018 Z tymi mosftetami są cyrki ale tak jaki pisalem wcześniej, ja zwróciłem sie do g&g przez skype że mam problem z 7.4 lipo. To dostalem informacje że znaja problem i skontaktuja sie z dystrybutorem tj. Gunfire i w ciagu 3 tygodni dostalem paczke od gg z nowym mosfetem w ktorym poprawili ten problem. Wiec nie wiem czy czasem teraz juz ten problem nie wystepuje (to bylo jakos 1.5 roku temu) i od tamtego czasu mimo SP140 w replice gram na 7.4v bez jakiego kolwiek problemu. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted March 9, 2018 Report Share Posted March 9, 2018 (edited) Pod 7.4 też nie są, bo mosfet za szybko odcina. W starszych seriach tak, dlatego chyba tutaj pisałem, że mosfet jest do przeglądu i ewentualnie poprawu/wymiany. W nowych seriach tak jak DevilBoy pisze, tego problemu nie ma. Replika mechanicznie nie jest przygotowana w ogóle do strzelania XD Edited March 9, 2018 by wallop Quote Link to post Share on other sites
ChinolASG Posted March 9, 2018 Report Share Posted March 9, 2018 Przesmarować? Żartujesz chyba... Apropo midów, mówie o tych z przedłużonym bolcem, co by wszystkie kulki podał. Tak. Przesmarować ale najlepiej lekko patyczek do uszu nawilżyć olejkiem i przejechać, nie na walić silikonu po brzegi. I tak. Mówie o tych z bolcem by podawały wszystkie kulki. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted March 9, 2018 Report Share Posted March 9, 2018 Magazynki mają być suche, Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted March 9, 2018 Report Share Posted March 9, 2018 Miałem GC16 ponad rok temu, oczywiście problemy na 7.4 i tak wyglądała korespondencja z G&G oraz GF: "The ETU mosfet has the battery and gun protected function as it will detect how many power the guns need for the battery. If the volt is too low, the gun won’t fire. This is to protect the battery and also the internals of Airsoft gun. Since the velocity for GC16 Warthog is 120-130m/s, our RND suggests to use 11.1v Lipo battery. 7.4V battery is not that enough. If you insist to use 7.4V, we suggest you buy a larger capacity 7.4v Lipo, such as 1500mAh or 2000mAh." Swoją drogą pracownik chyba nie zna za dobrze swojego produktu, bo nie wiem jak do kolby w tych replikach da się upchąć 2000mAh ;) GF po dłuższej wymianie maili uznał, że nie widzi problemu w tym, że mosfet odcina 7.4 1200mAh po wystrzeleniu około 400-500 kulek. Quote Link to post Share on other sites
arreg Posted March 10, 2018 Report Share Posted March 10, 2018 W lipcu zeszłego roku sprawiłem sobie pierwsza replikę, wybór padł na GC16 wild hog 9". Oglądałem kilkanaście replik w rożnych sklepach i trochę się wahałem między wersją CM a GC, jednak po przeczytaniu posta #16 z tego wątku postawiłem na GC16. Założenie było takie: nic nie grzebać, biegać po lesie i grać. Replika świetnie spasowana, super wyważona świetnie leży w ręku. Prawie od samego początku używałem kulek G&G 0.25g. Cztery magazynki G&G 120 i jeden stokowy hi-cap w zapasie, w sam raz na niedzielne jebanki, w większości semi-auto, około 2-3 tyś. kulek na dzień. I tak fajnie było do zeszłego weekendu, kiedy to replika odmówiła współpracy. Po oddaniu kilkunastu strzałów na semi-auto, przełączyłem na auto. Replika wystrzeliła kilka kulek i przestała strzelać. Silnik kręcił gearboxem dysza chodziła , ale nie było słychać pracy tłoka. Po rozebraniu gearboxa okazało się że padł tłok, urwał się pierwszy ząb z kawałkiem tłoka. Po dokładniejszych oględzinach okazało się też, że padło też łożysko pod kołem silnikowym. Wymieniłem tłok, głowicę tłoka, dyszę i łożyska, wszystko za jednym razem, żeby się nie grzebać za jakiś czas. Latem używałem baterii 9.6 NIMH 1600mAV, jednak po spadku temperatur poniżej 5o C musiałem wymienić na LiPo 11.1 1200mAh i chyba ta bateria załatwiła tłok. Ze względu na limit max. 328 fps, nie wymieniałem sprężyny. Replika od samego początku dość dobrze trzymała 318-320fps. Ostatnio jednak "osłabła" do 280-290fps. Niestety nie mam chronometru żeby sprawdzić ile ma teraz po wymianie części. Plusy: +świetnie spasowana, +lekka, super wyważona, +upper and lower receiver metalowy, +wygodny uchwyt pistoletowy, +dobry magazynek hi-cap w zestawie, +możliwość programowania za pomocą spustu (auto lub 3 strzałowa seria), +dobra reakcja na spust, +w miarę dobre skupienie i rof, Minusy: -problemy z mosfet-em (odcina baterię przy zbyt niskim napięciu), -trochę słaba farba (gdzieniegdzie zaczyna włazić metal), -trochę głośna (przy strzelaniu z ukrycia przeciwnik łatwo namierza odgłos wystrzału - trzeba trafiać za pierwszym razem) -nie wszystkie magazynki pasują. Planuję założyć flata, wymienić lufę na dłuższą precyzyjną i dołożyć tłumik. Do lasu dzisiaj kupiłbym wersję 12". Magazynki GG 120 są fabrycznie lekko nasmarowane silikonem (rozebrałem jeden fabrycznie nowy). Na koniec filmik z samego upgrade gearboxa GG predator, po angielsku, ale moim zdaniem jeden z lepszych jakie znalazłem, może się komuś przyda. Quote Link to post Share on other sites
kapa3991 Posted March 10, 2018 Report Share Posted March 10, 2018 W lipcu zeszłego roku sprawiłem sobie pierwsza replikę, wybór padł na GC16 wild hog 9". Oglądałem kilkanaście replik w rożnych sklepach i trochę się wahałem między wersją CM a GC, jednak po przeczytaniu posta #16 z tego wątku postawiłem na GC16. Założenie było takie: nic nie grzebać, biegać po lesie i grać. Replika świetnie spasowana, super wyważona świetnie leży w ręku.Prawie od samego początku używałem kulek G&G 0.25g. Cztery magazynki G&G 120 i jeden stokowy hi-cap w zapasie, w sam raz na niedzielne jebanki, w większości semi-auto, około 2-3 tyś. kulek na dzień. I tak fajnie było do zeszłego weekendu, kiedy to replika odmówiła współpracy. Po oddaniu kilkunastu strzałów na semi-auto, przełączyłem na auto. Replika wystrzeliła kilka kulek i przestała strzelać. Silnik kręcił gearboxem dysza chodziła , ale nie było słychać pracy tłoka. Po rozebraniu gearboxa okazało się że padł tłok, urwał się pierwszy ząb z kawałkiem tłoka. Po dokładniejszych oględzinach okazało się też, że padło też łożysko pod kołem silnikowym. Wymieniłem tłok, głowicę tłoka, dyszę i łożyska, wszystko za jednym razem, żeby się nie grzebać za jakiś czas. Latem używałem baterii 9.6 NIMH 1600mAV, jednak po spadku temperatur poniżej 5o C musiałem wymienić na LiPo 11.1 1200mAh i chyba ta bateria załatwiła tłok. Ze względu na limit max. 328 fps, nie wymieniałem sprężyny. Replika od samego początku dość dobrze trzymała 318-320fps. Ostatnio jednak "osłabła" do 280-290fps. Niestety nie mam chronometru żeby sprawdzić ile ma teraz po wymianie części. Plusy: +świetnie spasowana, +lekka, super wyważona, +upper and lower receiver metalowy, +wygodny uchwyt pistoletowy, +dobry magazynek hi-cap w zestawie, +możliwość programowania za pomocą spustu (auto lub 3 strzałowa seria), +dobra reakcja na spust, +w miarę dobre skupienie i rof, Minusy: -problemy z mosfet-em (odcina baterię przy zbyt niskim napięciu), -trochę słaba farba (gdzieniegdzie zaczyna włazić metal), -trochę głośna (przy strzelaniu z ukrycia przeciwnik łatwo namierza odgłos wystrzału - trzeba trafiać za pierwszym razem) -nie wszystkie magazynki pasują. Planuję założyć flata, wymienić lufę na dłuższą precyzyjną i dołożyć tłumik. Do lasu dzisiaj kupiłbym wersję 12". Magazynki GG 120 są fabrycznie lekko nasmarowane silikonem (rozebrałem jeden fabrycznie nowy). Na koniec filmik z samego upgrade gearboxa GG predator, po angielsku, ale moim zdaniem jeden z lepszych jakie znalazłem, może się komuś przyda. Naprawdę ta replika ma tak mało fps w wersji 9 calowej? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted March 10, 2018 Report Share Posted March 10, 2018 Czyli wszystko to co mówiłem. Replika w stocku jest... kiepska, ale ma duży potencjał. Tłok i głowica tłoka to taki must have, żeby to strzelało długo i bezawaryjnie. Reszta "kiepskości" to już brak szczelności. Ten spadek fps'ów to norma... od grudnia przerobiłem 7 replik gc16, głównie predatory i w każdych były te same problemy ze zjechanymi zębami tłoka, pękniętą głowicą, brakiem szczelności i mosfetem. Spadki fps'ów względem tego co oferuje producent bywały masakryczne, często rzędu 100fps w stock replice. Ale serio, warto kupić replikę. Apropo filmików, nie oglądałem ich, tylko zerknąłem. Jakość bardzo dobra, ale jeśli chodzi o wartość merytoryczną nie jestem w stanie określić, tak czy siak na miejscu laika bez dostępu do odpowiednich narzędzi, części, chemii itp. oddałbym po prostu replikę do serwisu, DOBREGO serwisu. Żaden filmik nie zrobi z laika serwisanta, do tego konieczna jest praktyka. Quote Link to post Share on other sites
arreg Posted March 10, 2018 Report Share Posted March 10, 2018 Naprawdę ta replika ma tak mało fps w wersji 9 calowej? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka W wersji 9 calowej powinna mieć około 380-400fps. W Irlandii jest prawne ograniczenie do 1 J (328 fps na kulkach 0.2g) dlatego moja replika ma tak niski fps. Quote Link to post Share on other sites
kapa3991 Posted March 11, 2018 Report Share Posted March 11, 2018 Panowie, dobrze myślę, że, aby założyć tłumik do m4 z serii wildhog, dokładnie wersja 9 calowa, należy odkręcić cały moduł keymod, następnie tłumik płomienia, założony standardowo i dopiero po tych zabiegach można wkręcić Nowy tłumik dźwięku? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
arreg Posted March 11, 2018 Report Share Posted March 11, 2018 Panowie, dobrze myślę, że, aby założyć tłumik do m4 z serii wildhog, dokładnie wersja 9 calowa, należy odkręcić cały moduł keymod, następnie tłumik płomienia, założony standardowo i dopiero po tych zabiegach można wkręcić Nowy tłumik dźwięku? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Tłumik płomienia możesz odkręcić bez zdejmowania keymoda, musisz tylko znaleźć śrubkę blokującą tłumik, jest na bardzo mały imbus (nie pamiętam rozmiaru). W mojej replice jest po lewej stronie lufy. Quote Link to post Share on other sites
ChinolASG Posted March 12, 2018 Report Share Posted March 12, 2018 Magazynki mają być suche, Suche nie suche. Uwierz że tyle smaru co na patyczku do uszu rozprowadzisz nie zaszkodzi a raczej poprawi. Bo zawsze to jakiś poślizg i kulka nie jest usmarowana tak by ci hopek nie kręcił a ładnie się przesuwają w magu i podają. Quote Link to post Share on other sites
kapa3991 Posted March 12, 2018 Report Share Posted March 12, 2018 Tłumik płomienia możesz odkręcić bez zdejmowania keymoda, musisz tylko znaleźć śrubkę blokującą tłumik, jest na bardzo mały imbus (nie pamiętam rozmiaru). W mojej replice jest po lewej stronie lufy. Dzięki wielkie Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.