fusi Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Witajcie :) Zbieram się powoli do ulepszenia swojego rk-02 od boyi :) Na początek chciałbym spodkładkować zębatki, wymienić kable na niskooporowe + wtyczki, zainstalować mosfet oraz zamontować uszczelnioną dyszę Chodzi mi głównie o to co będzie mi potrzebne aby sprawnie rozłożyć i złożyć gearbox( smary, rozpuszczalniki smarów itp). Chciałbym też wiedzieć jakie podkładki kupić najlepiej. Podkładki: http://azteko.pl/zestaw-stalowych-podkladek-do-kol-zebatych-shs-p-1649.html ) :) Dysza: http://azteko.pl/shs-krotka-aluminiowa-doszczelniona-dysza-do-ak-p-1807.html + kable/wtyczki t-deans/mosfet albo kupie od Kicpy albo zrobie sam :D Quote Link to post Share on other sites
adamso Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Nie wiem jak polecają specjaliści, ale do sprawnego rozebrania GB mi wystarczają dwa śrubokręty. (jeden dla śrubek, 2 dla podtrzymania sprężyny). Hmm, do pozbycia się starego smaru, zwykła szmata, a do smarowania smar Towota (chodź wielu twierdzi, że do układu cylindra się nie nadaje zupełnie, to u mnie "działa" jak należy) taki za 5 zł. Specjalne airsoftowe smary uważam za zdzierstwo. Podkładki powinieneś dobrać nie tylko o odpowiedniej grubości, lecz także średnicy, by nie wystawały poza łożysko. Czego natomiast nie polecam, to dopłacania za "posrebrzane kable ultra-hiper nisko-oporowe specjalnie dla ASG". Posrebrzanie przewodu wykorzystuje się głównie w urządzeniach elektronicznych pracujących z prądem o wysokiej częstotliwości i wtedy faktycznie ma to sens, tutaj jest to bez znaczenia. Quote Link to post Share on other sites
Ved Posted October 23, 2012 Report Share Posted October 23, 2012 A jaka dysza występuje w Rk-02? Krótka czy długa? Quote Link to post Share on other sites
FanatykAK Posted June 20, 2013 Report Share Posted June 20, 2013 Siema Mam w planach tuning AK74S mający na celu zwiększenie zasięgu i celności, oraz utrzymanie ROF na poziomie 10k/s, czyt. na poziomie realnego odpowiednika. Lufa PDI 6.01, guma Guarder przezroczysta/ G&G ( co do tego jeszcze nie zdecydowałem które, napewno 1 z tych dwóch). Możecie mi polecić reszte części które musze nabyć? Zależy mi na jak największej szczelności i solidności układu pozwalającej utrzymać 430-450 FPS ( w tych granicach, replika do lasu) jak najdłużej, bez awarii i zbędnych spin. Dziękuje za pomoc! Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted June 20, 2013 Report Share Posted June 20, 2013 Do regulacji RoF'u jest jakieś elektroniczne urządzonko, nie powiem jakie, bo nie pamiętam a nie chcę palnąć gafy. Skoro stać Cię na lufę PDI, to pewnie stać Cię też na inne droższe dziwactwa. Zestaw cylindra od Systemy plus tłok Madbulla w kolorze alien green (nie pamiętam nazwy modelu :P). Co do cylindra to albo Bore-Up plus sprężyna M130 albo standardowy plus M140, jeżeli chcesz się zmieścić w przedziale 430-450 FPS. Do tego dysza SHS i głowica tłoka tejże firmy. Quote Link to post Share on other sites
FanatykAK Posted June 21, 2013 Report Share Posted June 21, 2013 Może MOSFET? Quote Link to post Share on other sites
FanatykAK Posted June 22, 2013 Report Share Posted June 22, 2013 Do regulacji RoF'u jest jakieś elektroniczne urządzonko, nie powiem jakie, bo nie pamiętam a nie chcę palnąć gafy. Skoro stać Cię na lufę PDI, to pewnie stać Cię też na inne droższe dziwactwa. Zestaw cylindra od Systemy plus tłok Madbulla w kolorze alien green (nie pamiętam nazwy modelu :icon_razz:). Co do cylindra to albo Bore-Up plus sprężyna M130 albo standardowy plus M140, jeżeli chcesz się zmieścić w przedziale 430-450 FPS. Do tego dysza SHS i głowica tłoka tejże firmy. A nie lepiej zamiast Madbulla stalowego dać Deep Fire tytanowy? Quote Link to post Share on other sites
nizer Posted June 23, 2013 Report Share Posted June 23, 2013 Witam! Podepnę się pod temat. Przeczytałem już cały dział odnośnie tego kałacha i w każdym temacie co innego ludzie gadają... Moja replika to boyi rk-03 z 2013roku. GB to Pełny stok + 7.4lipo 1300mah 25-50c, kable niskooporowe i mosfet. Fps,y jakie teraz wyciągam na 0.20bb to +/- 395, interesuje mnie niewielki wzrost mocy +30, 40fps - będzie git. Pytanie czy wyżej wymieniona konfiguracja uciągnie sp130guardera? i czy oczekiwana prze zemnie moc zostanie osiągnięta?? albo może macie inne proste rozwiązanie, bo nie chce wymieniać "50"części i grzebać za wiele. No chyba że się bez tego nie obejdzie... Quote Link to post Share on other sites
Viader Posted August 2, 2015 Report Share Posted August 2, 2015 (edited) Pora troszkę odświeżyć. :icon_wink: Mam RK02, kupione w stanie agonalnym pod tuning. Kupiona nowa doszczelniona dysza, cylinder z głowicą, silnik High Torque, tłok i nowa głowica, zębatki 100:300. I tu dochodzimy do pytania: czy wszystko to i GB będzie pracować z M140? Czy GB wytrzyma, czy też brać słabszą sprężynę? P.S. Muszę nadmienić, że paluch mam ciężki więc będzie raczej chodzić na auto. Oczywiście nie jako RKM, ale może się zdarzać dłuższa seria z mid'a :icon_biggrin: Edited August 2, 2015 by Viader Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Szkielet V3 powinien (bo to jednak znal) wytrzymać SP170 (bo u mnie wytrzymał). A co do reszty to najlepiej napisz jakie te części masz bo trudno coś Ci odpowiedzieć. Zębatki na pewno mają ok przełożenie tylko jakiej są firm? Quote Link to post Share on other sites
Viader Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 (edited) Generalnie wszystko jest SHS'a: Tłok ze stalowymi zębami: http://gunfire.pl/pr...ymi-zebami.html Głowica tłoka: http://gunfire.pl/pr...ka-CNC-SHS.html Cylinder: http://gunfire.pl/pr...ik-typu-AK.html Silnik: http://gunfire.pl/pr...que-krotki.html Zębatki: http://gunfire.pl/pr...do-V-2-V-3.html Reszta stock. I jak będzie coś z tego? P.S. Preferuje Mid'y i w grę wchodzi Auto, tak jak pisałem wcześniej. Edited August 3, 2015 by Viader Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Że tak się zapytam: dlaczego cylinder ze zintegrowaną głowicą? Silnik weź z taiwangun, Jest tam ten sam, tyle, że bez naklejki, a jest tańszy o te 50zł. Quote Link to post Share on other sites
Viader Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Jednolity materiał. Zakładam że ze szczelnością nie będzie żadnych kłopotów. Silnik już kupiony :( Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 (edited) Akurat na połączeniu głowica cylindra - cylinder chyba najtrudniej o nieszczelność. Weź za to uszczelnioną dyszę. Edited August 4, 2015 by Pietracha Quote Link to post Share on other sites
Viader Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 (edited) Wziąłem dyszę z podwójnym oringiem. Powinno być ok. Dzięki za pomoc i informacje. http://gunfire.pl/product-pol-1152200426-Dysza-do-replik-typu-AK-dluga.html Edited August 4, 2015 by Viader Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 (edited) Dodam jeszcze od siebie że tą listwę na tłoku najlepiej wklej na jakiś mocny klej epoksydowy bo jeśli zacznie "jeździć" przód-tył to w końcu coś strzeli (albo głowica tłoka albo listwa "wyjedzie" z tłoka tyłem, nie wspominam o żywotności zębatek). [edit] I jeśli chcesz jechać w auto to na pewno ustaw dobrze AOE. [edit 2] A ten silnik jest iście kozacki, tego z TG nie macałem ale ten na pewno daje radę (nawet przy 170 rof jest dla mnie zadowalający przy 32:1 i 11.1). Jeśli kupiłeś już tą głowicę tłoka to z nią uważaj. Amelinium moim zdaniem przy mocniejszych sprężynach to kiepska sprawa. Szkielet niepotrzebnie oberwie. Zwykły POMowy SHS za 19 pln trzyma wyśmienicie nawet więcej niż 140 a nawet jeśli strzeli to nic strasznego się nie stanie. Pomyśl o sorbo na głowicy cylindra (choć przy zintegrowanym może być z tym problem). Edited August 5, 2015 by progressive Quote Link to post Share on other sites
Viader Posted August 6, 2015 Report Share Posted August 6, 2015 Żebyśmy się dobrze zrozumieli. Mam zęby z tłoka wymontować i wkleić na nowo? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted August 6, 2015 Report Share Posted August 6, 2015 Nie, masz je wyjąć i wkleić. Środkowo są one wsadzone od tak. Quote Link to post Share on other sites
Viader Posted August 6, 2015 Report Share Posted August 6, 2015 Ok, dzięki za info. Mam nadzieję, że mi się uda :D Quote Link to post Share on other sites
Viader Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 Ok, dzięki za info. Mam nadzieję, że mi się uda :icon_biggrin: A więc mała aktualizacja. Zgodnie z zaleceniami Waszymi podkleiłem zęby. Poskładałem wszystko i wyniki z chrono są na poziomie 470-494 FPS (na M140 to chyba całkiem dobrze). Niestety zauważyłem jeszcze jeden mały problem. A mianowicie 3 do 5 kulek po przerwie w strzelaniu lecą strasznie krótko, a jak po przerwie robiłem chrono to wyniki pokazały 100-140 FPS. Stąd moje pytanie: Co zrobiłem źle! Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 Docisk komory. Quote Link to post Share on other sites
Viader Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 Docisk komory. Wiem że to głupio brzmi, ale może coś więcej? Jak co i gdzie naprawić? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 Quote Link to post Share on other sites
Viader Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 Ok, ja mam sprężynę pomiędzy ścianką przednią a komorą, a tu widzę jakiś element raczej "home made". Czyli jedymoe potrzebuję popracować na dociskiem komory i to tyle, i aż tyle?! Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 No tak, ty masz Boyca więc jest sprężynka. W Cymie jest klocek L jako docisk komory. Jak masz sprężynkę to dobrze. Sprawdź organoleptycznie czy komora daje się wcisnąć w stronę lufy zewnętrznej. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.