Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Rogaś

V12 od Valken Airsoft.

Recommended Posts

Guest Gość

O co chodzi z podkładkowaniem "poppeta" w V12? Może mi ktoś wytłumaczyć w jakim celu się to robi i na jakiej zasadzie to działa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupujesz zestaw podkładek poppeta. Redline Airsoft je wykoinuje. Na stockowego popeta zakładasz jedną z czterech podkładek (różnią się grubością), skracasz tym drogę otwarcia się zaworu poppet dzięki czemu oszczędzasz nieco powietrza, co za tym idzie, więcej strzałów. Zaczynasz od najmniejszej i sprawdzasz FPS. Dodajesz podkładki do momentu aż spadną FPS lub replika przestaje strzelać. UWAGA !!! Możliwe że będzie trzeba pewne ustawienia w modzie zmienić po zastosowaniu podkładek.

Podkładek jest jak już pisałem cztery, montaż podkładek i kalibrację repliki musi być wykonana w obecności chrono ! Nie da się tego na oko zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Gość

A czy skrócenie czasu otwarcia elektrozaworu nie da takiego samego efektu? Dobrze rozumiem, że po spodkładkowaniu poppeta maksymlna ilość fps na danej dyszy spada? Ilość oszczędzonego gazu jest na tyle duża, że warto się z tym w ogóle bawić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie. Dlatego że stockowy poppet ma duże porty dawki i pomimo skrócenia czasu otwarcia elektrozaworu nie redukuje przepływu powietrza przez poppet. Dlatego pojawiły się podkładki.

 

FPS'y mogą spaść lub nie, wszystko zależy od tego jak dobrze to wszystko ze sobą wykalibrujesz i jak złożoną masz replikę. Podaje głównie teorię a w praktyce bywa różnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilość oszczędzonego gazu jest na tyle duża, że warto się z tym w ogóle bawić?

 

Podbijam pytanie.

 

Na ostatniej imprezie butla 0,8l (nabita do 2400 psi) skończyła mi się po ca 1200 strzałów - czerwona dysza, reg 80 psi, strzelane głównie na auto.

 

Musiałem ratować się elektrykiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co się dziwisz :)

Czerwona dysza lubi amkać powietrze. Sprawdź jaką masz ustawioną dawkę. Ustawienie nr 3. Czerwona dioda. Ile mrugnięć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz zjechac do 3-4ms. Ale jak pisałem wyżej. Masz czerwoną dysze a ona lubi pożerać powietrze i pewnie jedziesz na max cisnieniu dla wysokich FPS.

 

Ja obecnie mam zlota dysze. Lufe 455mm Promyka. Butla 88/4500 i z 1000psi jestem w stanie wystrzelić prawie 2000kulek przy cisnieniu 80psi na kulkach 0.30g. Co w przeliczeniu na 0.20 daje okolice 450fps.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gram na ciśnienieniu 80 psi, większego jeszcze nie ustawiałem.

 

Przy najbliższej okazji zmniejsze na 3-4 ms.

 

Dzięki za radę, pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3-4ms przy lufie 509mm nie będzie za mało? To ile do lufy 300mm? Mam lufę 300mm i wydawało mi się, że przy 3ms widziałem pogorszenie lotu kulki w stosunku do 5ms. Niestety nie miałem jeszcze okazji ustawić moda z chrono, więc nie wiem jak faktycznie wyglądają osiągi.

Edited by sierotkaxmarysia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ustawiałe, tylko trochę się bawiłem opcjami jak przestrzeliwałem czy w ogóle działa ;) Będę miał chrono to wszystko skonfiguruję jak należy, no ale ciekaw jestem jaka dawka gazu przy czerwonej dyszy jest odpowiednia do lufy 300mm i czy to było tylko złudzenie podczas strzelania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Mam mały problem z moim Valkenem, mam zamontowane w body G&P lufa promyk 509 mm komora Retro Arms. Po wyminie na ProWin dysza (czerwona) zaczęła ocierać o lewą stronę komory, kulki były jakby słabiej podkręcane(flat hop na niebieskim Madbullu z dystanserem promyka). Czy przyczyną może być brak osiowości?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie tak, nie masz osiowości względem komory i lufy, zdystansuj silnik od lewej ścianki. Sprawdzić możesz też osiowość wkładając lufe bez komory do lufy zewnętrznej. Przy otworze na magazynek jak i przez zdjętą atrape suwadła zobaczysz jak lufa osiada na dyszy. Czy jest za wysoko/nisko, czy za bardzo w lewo/prawo. Wtedy wprowadzasz korekty :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osiowość potrafi nawet sie skaszanić przez zbyt mocno podajace kulki magazynki. Prą od dołu w dysze i dysza od gory może byc porysowana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możecie mi podpowiedzieć jak zdejmuje się króciec EU?

 

Próbowałem odkręcić, ale stawia dziwny opór. Nie chcę się z nim "szarpać" i czegoś popsuć...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...