Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Nowy tłok pękł w nowym GB


Recommended Posts

Witam wszystkich,

Od kilku miesięcy mam replikę M15A4 ,którą kupiłem na allegro. Ostatnio zauważyłem że mam pęknięty GB. Zdecydowałem się na SpecnaArms z łożyskami 9mm z szybką wymianą sprężyny.

Podczas wyjmowania wnętrza i czyszczenia starego gearboxu zauważyłem że do wymiany jest również tłok.

Więc zamówiłem SHS z 15 stalowymi zwężonymi zębami. Wszystko montowałem sam i wszystko grało jak trzeba jednak po zamontowaniu nowego tłoka i sprężyny M120 chciałem go przestrzelić i jak się okazało tłok wytrzymał jeden magazynek typu hi-cap. Urwała się ostatnia i najgrubsza zębatka. Niewiem co robić gearbox jest wyposażony w Bore-up i zębatki helikalne.

Proszę o pomoc...

Link to post
Share on other sites

Wrzuć zdjęcie tego tłoka.

Albo rzeczywiście trafiłeś na badziewie, albo coś źle poskładałeś.

 

Kupiłeś tłok połówkowy do zębatek, które potrzebują pełnych zębów na tłoku?

Jeśli ma 100:200 albo 100:300 to rzeczywiście trochę nie halo, ale równie dobrze może mieć np. Guardery ITU.

Pomijam już bezsens tego przy takiej sprężynie :icon_wink:

Link to post
Share on other sites

Nie zębatki są SHS 32:1. Jak dałbym tłok o pełnych zębach to by go zębatki nie puściły

 

file:///C:/Documents%20and%20Settings/PC/Pulpit/unnamed.jpg

Link to zdjęcia tłoka

 

Najpierw nic nie chciało ruszyć tylko silnik i bateria się grzała. Potem jednak załapało i ruszyło jak ruszyło to włożyłem magazynek wystrzeliłem te 350 kulek i przy którymś już pojedynczym strzale tylko zębatki i dysza chodziła a tłok się nie cofał, rozkręciłem gb i tu taka sytuacja

Link to post
Share on other sites

Nie zębatki są SHS 32:1. Jak dałbym tłok o pełnych zębach to by go zębatki nie puściły

 

file:///C:/Documents%20and%20Settings/PC/Pulpit/unnamed.jpg

Link to zdjęcia tłoka

 

Najpierw nic nie chciało ruszyć tylko silnik i bateria się grzała. Potem jednak załapało i ruszyło jak ruszyło to włożyłem magazynek wystrzeliłem te 350 kulek i przy którymś już pojedynczym strzale tylko zębatki i dysza chodziła a tłok się nie cofał, rozkręciłem gb i tu taka sytuacja

 

Link mi nie działa. Chyba mam coś nie tak z komputerem. U Ciebie działa dobrze?

Link to post
Share on other sites

Jak kupisz następny tłok, to proszę z gearboxa wyjmij zębatki następnie włóż tłok w gearbox i go złóż i zobacz czy tło w złożonym gearboxie chodzi na prowadnicach bez oporów, po potrząśnięciu gearboxem tłok sam powinien się przesunąć.

 

Ja akurat z tym tłokiem miałem tak że by zwyczajowo za szeroki do mojego gearboxa i się nie nadawał, nie chciał się przesunąć.

Link to post
Share on other sites

Bo kupiłeś ujowy chiński SHS. :icon_wink:

 

No tak bo przecież trzeba wydać min 3k na replikę, aby w ogóle strzelała. Na częściach SHS'a jadę kilka lat i wszystko śmiga przy prawidłowym poskładaniu GB i regularnym serwisie (500fps przy stockowych zębatkach i silniku - cymowskie reszta shs'a)

 

Popieram EnedeBeats - ludzie zganiają winę na produkt mimo tego, że ewidentnie nie znają się na rzeczy bo myślą, że wrzucą podkładkę i zębatkę, nawalą smaru i ma hulać.

Skoro gościu twierdzi, że Specna ma GB z 9mm łożyskami to jest to ''początkujący'' i niestety musi nauczyć się na błędach, a doradzanie mu co kupić nie ma sensu bo wszystko poleci.

 

młody481 - jeżeli nie żal ci 80-100zł to oddaj to w doświadczone ręce i miej spokój na wiele paczek kulek. Nie napisałeś, czy tłok stockowy chodził bez zarzutu na starym, czy nowym szkielecie. Podejrzewam, że na starym.

 

 

 

Kup nowy tłok, bądź weź stary i oddaj replikę w doświadczone ręce. Zapomnisz o temacie i nie narazisz się na dodatkowe koszta bo jak polecą ci zębatki to dopiero będziesz żałował, a o skrzywionym szkielecie nie wspomnę.

Edited by White1981
Link to post
Share on other sites
Na częściach SHS'a jadę kilka lat

 

Gratulacje, wygrałeś na loterii.

To, że ktoś nie umie poskładać to swoją drogą. Ja tam wyznaje zasade, że tuning to wymiana części na lepsze ale widzę, że niektórzy mają swoją definicje. :)

Edited by zielen
Link to post
Share on other sites

Tłok oczywiście, że nie był stockowy był firmy DeedFire z jednym metalowym zębem. Nie wiem dokładnie ile poprzedni właściciele wystrzelili na nim kulek. Ja jestem czwartym właścicielem więc można powiedzieć że swoje przeżył. Dokładnie jak mój poprzedni gearbox był stockowy i pękł ale długo wytrzymał.

 

Przepraszam wystąpił błąd gearbox jest z 8 mm łożyskami.

 

Tak jak wspomniał White1981 jestem początkującym i nie znam wszystkich tajników lub nawet i podstawowych informacji na temat gearboxów i ich działania jak np. AOE. Pękł mi tłok i może nawet lepiej. To oznacza że jednak nie powinienem próbować swoich sił w samoręcznej naprawie GB tylko udać się do fachowców.

Link to post
Share on other sites

zielen - nie wygrałem:) U nas większość ludzi ma GB złożone w większości z SHS'a i jeszcze nikt nie narzekał, ale też nikt tam nie wsadza SP150, czy robi z tego kosiarki. Są to moim zdaniem repliki z dobrymi osiągami porównując te cuda za kupę kasy, gdzie brak kasy na porządną lufę, czy komorę. Gdyby było jak mówisz to nie dochodziły by inne ''chińskie'' marki.

 

młody481 - jeżeli dopiero się uczysz, a kupiłeś nowy szkielet i sam chcesz go złożyć to nie jest dobry pomysł. Zawsze coś trzeba podszlifować i trzeba wiedzieć, gdzie można to zrobić, aby zaraz coś się nie posypało. Poszukaj serwisanta w okolicy i dopłać mu 2-4 piwka, żeby złożył to przy tobie. Bardzo szybko zrozumiesz na co zwracać uwagę i jak ma to wyglądać. Wtedy wymianę uszczelek, czy smarów będziesz mógł robić sam, a przy SP120 więcej wymieniać nie powinieneś przez dłuższy czas.

Link to post
Share on other sites

A ja znam drugą połowę która zmieliła tone części SHS na śmiesznych konfiguracjach. Ja do tej również należę.

Przypłych chińczyków jest spowodowany wylewem dzieciaków i mało rozgarnientych ludzi którzy MUSZĄ mieć tuning bo to jakieś przedłużenie ichniego nie powoem czego. Muszą mieć magiczny napis tuning na profilu na WMASG i wklepują sobie w google a tu niestety zbyt dużo. To szukają "taniej i dobrej" alternatywy (pikny oksymoron). Popyt -> podaż. Zleceniodawcy śmieją się w niebogłosy licząc mamone za przeklejone znaczki marek na tych samych produktach, takich samych albo gorszych od stock'a (rozwala mnie to - KWA FULL TUNING - zębatki SHS).

Link to post
Share on other sites

Mylisz pojęcia:)

Zamiana markowych części typu G&P, czy KWA na SHS'a to czysty idiotyzm. Dodatkowo większym jest tuningowanie repliki na srylion FPS, a później płacz, że aku nie daje rady, bądź kulki za drogie bo nie wezmą pod uwagę tego, że na kulkach 0,25 i mniejszych nie pojadą, albo założą dobrą lufę i płacz, że kulki średniej półki (bez antyreklamy) tną się na potęgę.

Sam osobiście mam replikę za dużo złotówek i przez myśl nie przyszło mi nic innego poza wymianą sprężyny na ciut mocniejszą.

 

Ale zamiana Cymowskich, PJ itp części na SHS'a jak dla mnie nie jest złym pomysłem. Zresztą co tu mowa o podkręcaniu czegokolwiek jak nowi maniacy sami muszą wszystko robić i psują wszystko jak leci, a w najlepszym przypadku po 15 min jadą do domu bo aku nie naładowane, bądź coś się zepsuło i nie strzela.

Link to post
Share on other sites

Mylisz pojęcia:)

Zamiana markowych części typu G&P, czy KWA na SHS'a to czysty idiotyzm.

 

Idiotyzmy ty wygłaszasz. Głowice tłoka G&P są jedne z najgorszych na świecie, a KWA pakuje (przynajmniej pakowało) niewentylowane.

 

Niebieskie tłoki SHS z czarną listwą kładą wszystkie stockowe tłoki. Aluminiowe czerwone głowice SHS są super. Zębatki 4tej generacji czarne są super. Łożyska ślizgowe są super.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...