Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

E&L seria M4


Recommended Posts

 

Ok, napisałem do Ed'a, podobno tak jest.

 

No poświęciłem i nadal stoję przy swoim.

 

To całkiem dużo mówi... :icon_lol:

 

Wiedza swoje, praktyka swoje.

 

:icon_lol:

 

Hmmmm... w połowie długości cylindra jest jeszcze więcej materiału. Górna część szkieletu także najczęściej pęka w narożnikach, ale według mnie jest to powiązane z pęknięciem tej dolnej części.

 

Jako przykładu użyłem szkielet ultimate, pęknięty, tam są wejścia na śruby i tam szkielet jest cienki.

 

A tu taka ciekawostka :icon_smile:

SP130, blisko 530fps i sorbo. RA tak bardzo <3

 

67314608b73d.jpg

 

Pewnie dopierdzielenie śruby pod cylindrem tak, że z krzyżaka zmieniła się w swastykę nie miało żadnego wpływu na zdarzenie ;)

 

Mi już wystarczy, uśmiałem się :icon_lol:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 431
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmmm... a może to po prostu zastępcza śruba? Sugerując się tym można definitywnie stwierdzić, że pęknięcie nastąpiło przez brak śruby powyżej cylindra. Wiesz, demontowanie zespołu cylindra kilka razy w ciągu godziny wyrabia śruby :icon_wink:

Edited by wallop
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
W dniu 5.06.2018 o 13:12, Ijet napisał:

Tak tu tylko zostawię.
Oryginalny bagnet M9 (Ontario) zatrzaskuje się na lufie w E&P, ale siedzi pewnie, ale nie super sztywno i ciut się telepie.   

Co to za RISy? Weszły bez problemu?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Uhhhh poddaję się trochę. Nakupowałem części porządnych, wydałem ponad 300zł już i nadal jest lipa. Przed tuningiem replika miała 380fps na stockowej sprężynie, kupiłem SP120 Guardera, głowicę cylindra SHS, cylinder Ultimate, głowicę tłoka ultimate, dyszę modify... efekt: 370fps...

Na tej samej komorze, na której nic nie było zmieniane. Nie mam pojęcia co z tym dalej cholera zrobić. Gubi conajmniej 50fps gdzieś. Strzykawka jest porządna.

Link to post
Share on other sites

Jeśli gb jest szczelny tj. głowica tłoka uszczelnia się z cylindrem, głowica cylindra z cylindrem i dyszą to nieszczelność następuje na połączeniu dysz<>gumka

Tudzież, sprawdź osiowość bo repliki E&L są krzywe. No i testuj różne gumki i dysze, innego wyboru nie masz. Ewentualnie serwis.

Link to post
Share on other sites

Ta jest idealnie prosta replika, bo sam ją prostowałem śrubami :P

Znalazłem jakąś tam nieszczelność na układzie komora z lufą, star teflon się zużył. Może to to?

Dysza przepraszam bardzo guarder, guma zielona G&G. Dysza tej samej długości co stock, więc powinno być dokładnie tak samo.

 

Link to post
Share on other sites

@KnightMoritz. Z zieloną G&G jest taki problem że kulka przechodzi z dużym oporem przez kołnierz co powoduje duże straty fps. Możesz to stwierdzić przepychając kulkę przez kołnierz np. ołówkiem i porównać z oryginalną gumką. Lekki opór powinien być. Ale przy G&G jest stanowczo za duży. Ja obecnie mam ten zestaw i jest ok.

https://airsoftarmory.pl/pl/p/Modify-Baton-Ryusoku-gumka-Hop-up-/1632

Z tą gumką też nie miałem żadnych problemów https://jarmix-militaria.pl/gumki-komory-hop-up/maple-leaf-gumka-hop-up-aeg-75?from=listing&amp;campaign-id=19

Czarny Prometheus pękł mi przy 465 fps.

Link to post
Share on other sites

Tam na dole strony co podałem jest wyszczególnione jaką w jakich zakresach fps należy zastosować.

Jeszcze dodam że maple leaf lepiej siedzi w naszych komorach ze względu że posiada te prążki na obwodzie.

Edited by Rych33
Link to post
Share on other sites

Ta gumka ma taką trójkątną wypustkę. I dobrze działa ze zwykłym dystanserem. Ja mam dystanser flat modify i regulacja wydaje się precyzyjniejsza. Kusi mnie sprawdzić jeszcze z tym dystanserem  http://asgrevolution.com.pl/sklep/hop-up/953-dystanser-omega-maple-leaf-solid.html

Na zdjęciu gumka wywrócona na lewą stronę  i ta trójkątna wypustka.

5f0c3d006d06.jpg

Edited by Rych33
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, KnightMoritz napisał:

Konkrety, tak jak lubię.

Niestety, ale przez internet nie da się konkretnie Ci pomóc. Dobór gumki i dyszy to indywidualna sprawa dla każdej repliki. Nie ma jednego setu, który pasuje do każdej repliki, a emki e&l to krzywe i loteryjne repliki. Nie wiadomo, która gumka da Ci najwięcej fps'ów. Tylko testowanie np. 10 gumek i chronowanie repliki po każdej zmianie da Ci jasny pogląd na to którą gumkę zamontować.

 

Twardość gumki nie jest zależna od tego ile replika ma fps'ów. Gumka ma po prostu pasować. Wiadomo, twardsza gumka będzie wytrzymalsza, ale przy niskich fps'ach, nawet do 500 (co już jest sporo) można spokojnie montować najbardziej miękkie gumki na rynku takie jak przezroczysty Guarder czy czarna guma Prometheus'a. Imo 75* to zbyt twarda gumka.

Edited by wallop
Link to post
Share on other sites

W obu przypadkach jest to strzał na ślepo :)

Z tego co wiem Rych swoją emkę też tuningował, gdyby obie emki miały te same części to jeszcze można mówić o jakimś pewniejszym zakupie, a tu... nie wiadomo co on ma w środku (gdzieś pisał, nie chce mi się szukać).

Link to post
Share on other sites

A co ma piernik do wiatraka ? Czy replika jest tuningowane czy nie. Jeśli w replice stockowej zmienisz pięć różnych gumek, to od razu zauważysz na chrono różnicę. Zwykle jest to 5 - 15 fps. Ale potrafi być też 20 -30 fps i więcej. Jak np. w przypadku gumki G&G. I podobne różnice będą w replice tuningowanej choćby nie  wiem jak.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...