Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

E&L seria M4


Recommended Posts

Nie miałem do czynienia z tym Modyfy Quantum. Chciałem spróbować. Ale akurat nie było. Prawdę mówiąc to nie wierzę w te tytany. Tytany to w samolocie. Ale ciekawe co mówisz o jakimś dodatkowym połączeniu między zębami. W każdym razie póki co to w moich dwóch replikach 465 fps i tym bardziej w drugiej 600 + fps tłoki SHS się bardzo szybko zesrały. Może te tak chwalone tłoki robią teraz gorsze ?  W każdym razie teraz w obydwu replikach mam tłoki MADBULL - TŁOK PX PISTON-02 - FULL TEETH

https://www.specshop.pl/product-pol-14378-MadBull-Tlok-PX-Piston-02-Full-Teeth.html

I dwa miesiące i jakieś 2-3 tyś. kulek chodzą. Ale jak padną to na pewno wypróbuję tego "tytanowego".

Link to post
Share on other sites
  • Replies 431
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

14 godzin temu, Ciapciak napisał:

Tłok Modyfy Quantum ma wszystkie zęby połączone dodatkowym stalowym wzmocnieniem. Abstrahując od wszelakich powłok, które i tak na pierwszym zębie ulegną przetarciu, nie widzę możliwości pęknięcia zęba (oczywiście zachowując jakąkolwiek przyzwoitość jego montażu). Prędzej wyrwie tą listwę z tłoka, aczkolwiek tworzywo, z którego jest ten tłok, jest na pewno lepsze niż niebieski SHS, który sam w sobie potrafi wiele wytrzymać (pod warunkiem, że nie trafi się na sztukę, która pęknie od trzymania w pudełku, co niestety się zdarza). Wiem bo ostatnio miałem nieprzyjemność szlifowania takiego tłoka, żeby pasował do ciasnego gearboxa :D . Nie widziałem jeszcze zabitego quantuma, ale też nie często je widuję bo swoje kosztuje. 

A ja widziałem, mam nawet jeden u siebie :)

Nie polecam tych tłoków bo nie są warte swojej ceny. IMO SHS o wiele lepszy bo nawet jak padnie to nie jesteśmy w plecy 100-140zł, a zaledwie 30. Tłoki SHS'a są różne, ale polecam używanie tylko jednego - pełnego, bez wycięć (fioletowy lub niebieski bo to, to samo). Ten model SHS'a u mnie nie padł nigdy, a montowałem ich naprawdę sporo. W sumie wrzucam je do każdej repliki, którą robię czy to 300fps czy 600, czy 10rps czy 40... nie ważne. To tylko i wyłącznie kwestia poprawnego poskładania repliki i imo te tłoki są niezniszczalne. Miałem tylko jeden przypadek w którym pękło czoło tłoka, ale było to spowodowane moim błędem, a dokładniej odkręciła się głowica tłoka no i wiadomo... przeorała całą pneumatykę. ALE! Tłok miał tylko lekkie pęknięcie, uratowałem go i do dziś pracuje w mojej zapasowej specnie zrobionej na 400fps. Nie raz też miałem zacinke w replice, zgrzyt zębatek i nic, tłok cały.

To wzdłużne wzmocnienie listwy w Modify imo dużo daje, ale tak czy siak korpus tłoka jest leciwy.

13 godzin temu, Rych33 napisał:

W każdym razie teraz w obydwu replikach mam tłoki MADBULL - TŁOK PX PISTON-02 - FULL TEETH

https://www.specshop.pl/product-pol-14378-MadBull-Tlok-PX-Piston-02-Full-Teeth.html

I dwa miesiące i jakieś 2-3 tyś. kulek chodzą. Ale jak padną to na pewno wypróbuję tego "tytanowego".

Jeden z najlepszych tłoków na rynku :)

Link to post
Share on other sites

No ja go w ogóle kupiłem jak były po 130 :P teraz sa za 80 to jest to znośna cena, bo nikt nie brał. Ale przy okazji wiemy jaki "narzut" robi GF na nowości. 50zł :D

Fakt, zęby są z dodatkową listwą. Fajne to jest i ma sens. Składu plastiku nie badałem, ale tak jak wallop mówi - pokrycie jest tytanowe, nie szczęka w całości.

No jeden uszczerbek jest w miejscu gdzie "zryrałem" gb na zacince. Generalnie innych grzechów nie ma.

Co do SHS'ów. Po dwóch strzałach w replice kumpla na stockowej spręzynie:

36789937_484900358614381_5009276977878663168_n.jpg

Link to post
Share on other sites

A mi już w sumie nawet nie jeden, a kilka. ale zazwyczaj to ma SP140+. Ten jak mówiłem padł po wyjęciu z pudełka.

Faktem jest że teraz nie ma znaczenia co kupisz, a tuning moim zdaniem nie wymaga wiedzy, tylko szczęścia do części. Albo budowania pancerników z częściami w gearboxie za 1000 zł na M110-120 MAX. Raz a dobrze, na cały okres użytkowania repliki.

W sumie więcej nie potrzeba.

Edited by KnightMoritz
Link to post
Share on other sites

Nie no, stawiam na złe ustawienie tłoka bo widzę, że kupiłeś tłok z 15,5 zęba (drugi ząb spiłowany do połowy), a niestety nie da się dobrze ustawić tłoka gdy mamy pół drugiego zęba, inaczej zębatka tłokowa będzie blokować się o ten drugi ząb. Zawsze usuwam cały drugi ząb i 3/4 lub 1/2 trzeciego.

 

Serwis to wiedza i szczęście do części jak i samej repliki. Dziś tak naprawdę nie wiadomo na jaką partię trafimy, wszystkie repliki i części to masówka. Nawet kupując najdroższe, najlepsze części z najlepszych partii przy złym poskładaniu paść może wszystko. Repliki HPA też padają i nie są wcale takie nieśmiertelne :)

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, KnightMoritz napisał:

Tłoki ustawiać umiem i zawsze przykładam się do tematu... a na piłowanie nie było czasu.

Eeeee trochę sobie teraz zaprzeczyłeś :/ Spiłowanie zęba to 5min roboty

Ja tam stawiam na złe ustawienie tłoka :)

Link to post
Share on other sites

Ja też przerobiłem sporo niebieskich Shsów i niestety dwa się zdarzyły takie jak pokazał Knight Moritz. Jeden w ogóle pękł w jakimś losowym miejscu na jakiejś śmiesznej sprężynie, ewidentnie wada fabryczna. Aczkolwiek wiele tych Shsów robi przy ponad 500 fps długo i szczęśliwie. Niestety losowość jest spora. 
Ten z wycięciami w mojej opinii to to samo, ale przez wycięcia wymaga idealnego dopasowania do gb v2 lub v3  ebb bo lubi się przyblokować na prowadnicach jak nie są ciągłe jak w standardowym v3, dlatego raczej nie ma sensu stosować. Z opinii jakie zasłyszałem i własnych doświadczeń to pomarańczowy madbull > quantum > jeszcze jeden cudak był ale nie pamiętam nazwy > shs > inne szmelce. Co ciekawe niektóre czerwone tłoki JG potrafią wytrzymać na prawdę sporo, miałem jeden w replice GFC/JG z jakimś kosmicznym przebiegiem i nadal śmiga przy 470 fps i 20 rps. Jest już tak styrany że zęby są cieniutkie, ale o pękaniu nie myśli. Z zębatkami JG już się tak dotarł i dopasował, że replika wydaje tylko dźwięk stuku głowic :D żadnych świstów zębatek. 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam,

Rozważam zakup ELAR SOPMODII Platinum.  Czytam ten wątek i nasuwa mi się parę pytań. 

Na razie wystarczy mi ~400fps, później być może dodam mocniejszą sprężynę do ok 450fps.

Jestem kompletnie atechniczny i wolę dołożyć (choć nie za dużo) teraz i mieć spokój, przynajmniej na jakiś czas. Dlatego myślę o:

Replika: http://www.airsoft-militaria.pl/product-pol-40003-Replika-karabinka-ELAR-SOPMODII-Platinum-AR15-by-E-L.html

 

mosfet: http://www.airsoft-militaria.pl/product-pol-8617-Uklad-Mosfet-JeffTron-Micro-z-aktywnym-hamulcem.html

hop up: http://www.airsoft-militaria.pl/product-pol-5577-Gumka-Hop-Up-G-G.html

tłok: http://www.airsoft-militaria.pl/product-pol-6763-Tlok-SHS-7-stalowych-zebow.html

DEANS: http://www.airsoft-militaria.pl/product-pol-39555-Wtyki-T-CONNECT.html

 

1. Co uważacie o tym zestawie?

2. Co można zrobić gdyby trafił mi się model z luzami między upper i lower receiverem, lub po prostu pokrzywiony?

3. Widzę, że w wątku dużo jest o modyfikacjach i częściach tych replik, a jak jest z żywotnością samych emek? Czy mam się spodziewać ciągłych nakładów finansowych do nich?

Link to post
Share on other sites

mosfet może być, reszta do kitu. Wywnioskuj co mi padło w replice i jakie przygody miałem z tym, oraz co kto radził.

Nie masz akumulatora w zestawie.

Zielona G&G to crap w tej chwili

Tłoki SHS'a lubią paść nawet na full stalowej szczęce, a co dopiero na 7.

T-connect jak t-connect, cena OK, chociaż wiesz, że one chodzą w normalnym elektrycznym lub modelarskim za 50 groszy, nie?

Co można zrobić jak trafi się crapowo złożona? odesłać. A sopmody są najgorzej poskładane. Chcesz dobrze porobioną - MUR albo klasyczna, tylko RIS założyć i jazda. Jak chcesz bardziej klasyczny wygląd, ale modularność zachować - pozostaje kupić moją wersję długą MUR, dociąć ładnie front i założyć klasyczny tłumik płomienia. Ta lufa stalowa jest niestety krótka. Ewentualnie dokupujesz chwyt transportowy do klasycznej - i też jest fajnie. Chociaż ja myślę o zakupie klasycznej i dołożeniu ACOG'a.

Co do ostatniego pytania - przy akumulatorze 11,1 po paru tysiącach lubi wykrzaczyć głowicę tłoka. Tłok padnie na bank po 1000-2000. Reszta to dopieszczanie i doszczelnianie. Stockowa dysza jest generalnie w porządku jak na stocka. Zestaw głowica cylindra + cylinder też jest w porządku, przynajmniej w mojej był, ale z racji że szukałem doszczelnień - wymieniłem na normalny dwuczęściowy, bodajże ultimate cylinder i modify głowica tłoka, albo cholera wie - może i na odwrót?

Zębatki są niezniszczalne, ale zawczasu zaopatrz się w kluczyk do zębatki silnika -taki mega mały imbus, może 1, może 1.2 - u mnie był kiepsko dokręcony i zębatka spadła z osi.

ja Ci proponuję coś takiego:

https://gunfire.pl/product-pol-1152196475-Cylinder-SHS-Typ-2.html

https://gunfire.pl/product-pol-1152204568-Wzmocniony-tlok-z-15-stalowymi-zebami.html

https://gunfire.pl/product-pol-1152204603-Podwojnie-doszczelniona-glowica-cylindra-CNC-do-replik-typu-M4-M16.html

http://azteko.pl/ultimate-glowica-tloka-silent-16608-p-3711.html <--- tą głowicę tłoka sam używam w moim E&L

Oprócz tego gumka czerwona lub niebieska SHS'a i musisz dobrać do tego odpowiednią dyszę, czyli kupić kilka, sprawdzić i ewentualnie resztę odesłać jeśli ich nie uszkodzisz, albo sprzedać w teamie. Te dwie gumki najbardziej przypominają stare G&G, którym teraz bliżej do cymowskich stocków mieszanką. Znalazłem swoją starą zieloną G&G i jest dużo bardziej intensywna kolorystycznie oraz miękka.

Pomyśl też o springu SHS 120 lub 130, a jak Ci nie pyknie ten tłok supershootera - kup sobie Modify Quantum z powłoką tytanową. Drogie, ale fajne, mam, polecam.

Co tam Ci mogę doradzić... E&L to bajeranckie repliki. Z zewnątrz wykończone naprawdę dobrze. ta powłoka, którą pokryta jest moja, to pancerne jest. Papierem ściernym nie dojechałem :D nie są idealne i wymagają trochę miłości, ale lubią się odwdzięczyć fajnym strzelaniem i są lansiarskie. No i banalnie proste są w składaniu dzięki systemowi szybkowymiennej sprężyny.

Dorzuć sobie też ze dwa magi E&L'owskie. Jak je potraktujesz druciakiem, to wychodzi faaaaaaaaaaaaajna blacha i generalnie zajebiście podają. Nie mam uwag. Można nimi jebać o glebę i się nie pogną jak te chińskie stanagi z gównoblachy.

Plus - tylko wersja MUR ma o ile dobrze pamiętam wszystko obustronne - od selektora, przez zwalniacz magazynka po zwalniacz działającego boltcatcha, nawet rączka przeładowania jest obustronna ;) Wszystkie manipulatory stalowe są - rączka przeładowania też! No cud miód i orzeszki jak dla mnie.

Edited by KnightMoritz
Link to post
Share on other sites

Rych33 dzięki za szybką odpowiedź ;) Niestety tłok jest niedostępny, w internetach tez nie znalazłem. Co myślisz o tych tłokach?

https://www.specshop.pl/product-pol-13839-Arma-Tech-Tlok-wzmocniony-Stalowe-zeby-CNC-Full-Teeth-APP235.html    - wygląda tak samo tylko ta cena i firma :P

http://www.asg.warszawa.pl/airsoft/czesci-replik-asg/czesci-wewnetrzne-aeg/gearboxy-i-ich-czesci/tloki/p,madbull-tlok-x-factor-full-teeth,6773.html   - a może ten?

Link to post
Share on other sites

Zgadza się. Ja tez kupiłem w Militaria ten niby zielony, a dostałem pomarańczowy. Ale chodzi już od jakiegoś czasu w SA-B06 na 600 fps i nic się złego nie dzieje. Wiem bo po około 3 tyś. kulek zmieniałem dyszę, więc go sobie obejrzałem. Ale tu strzelam tylko na semi.

Link to post
Share on other sites

Rych33 dzięki, zamawiam i montuje ;) 

2 godziny temu, KnightMoritz napisał:

Oryginalny tłok ma wszystkie chyba plastikowe. Nie wiem po co było te 14 stron gadania i pisania? Rozumiem że wyszukiwarka wmasg w tej chwili leży i kwiczy, ale bez przesady. Info jest.

Ten, tylko poczekać aż będzie dostępny.

https://gunfire.pl/product-pol-1152199541-Tlok-Quantum-z-zebami-pokrytymi-tytanem.html

 

  Czytanie ze zrozumieniem też leży i kwiczy ;) Pytałem ile zębów ma a nie jakie.

Link to post
Share on other sites
W dniu 23.07.2018 o 06:21, KnightMoritz napisał:

mosfet może być

Nie może być. Te mosfety mocno się grzeją, wręcz płoną.

 

W dniu 23.07.2018 o 06:21, KnightMoritz napisał:

Zielona G&G to crap w tej chwili

Ale to nadal gumka i może podpasować. Jest gorsza od starszej wersji, nie jest już tak "uniwersalna", ale nadal przy dobrze dobranej dyszy i dobrze poskładanej replice daje prawidłowe wyniki.

 

W dniu 23.07.2018 o 06:21, KnightMoritz napisał:

Tłoki SHS'a lubią paść nawet na full stalowej szczęce, a co dopiero na 7.

Nic dziwnego, że te tłoki Ci padają. Na powyższym zdjęciu ewidentnie było widać, że o korekcie AOE zapomniałeś albo zrobiłeś ją na odwal się.

 

W dniu 23.07.2018 o 06:21, KnightMoritz napisał:

Cylinder ok, ale brałbym typ0 i nawiercił go w odpowiednim miejscu + wypolerował.

Tłok... wyżej mówisz, że tłoki shs'a lubią paść, a polecasz tłok shs'a który pada zawsze. Bitch please. Fioletowy tłok lub jego bliźniak w kolorze niebieskim - te tłoki przy prawidłowym poskładaniu nie padają.

Głowica cylindra jest taka sobie, bywają krzywe przez co replika traci oś i za nic nie da się tej osi później uzyskać. Lepiej dołożyć 20-30zł do Retro Arms lub Ultimate (polecam tą drugą, szczególnie w połączeniu z dyszą ultimate'a)

Głowica tłoka - wiesz, że jest ona dość gruba i praktycznie nie da się wkleić żadnego lepszego, bardziej miękkiego zderzaka? Niby Myrdred chce tylko 400-450fps, ale widziałem już pęknięty najmocniejsze szkielety przy stosunkowo słabych sprężynach i naprawdę nic mnie już nie zdziwi. Zderzak to norma, a przy tej głowicy jest on wykluczony bo spartoli ustawienie tłoka.

W dniu 23.07.2018 o 06:21, KnightMoritz napisał:

Oprócz tego gumka czerwona lub niebieska SHS'a i musisz dobrać do tego odpowiednią dyszę, czyli kupić kilka, sprawdzić i ewentualnie resztę odesłać jeśli ich nie uszkodzisz, albo sprzedać w teamie. Te dwie gumki najbardziej przypominają stare G&G, którym teraz bliżej do cymowskich stocków mieszanką. Znalazłem swoją starą zieloną G&G i jest dużo bardziej intensywna kolorystycznie oraz miękka.

Coooooooooooooo? XD

Czerwona co prawda czasem daje magiczne wyniki, ale jest gruba, delikatna i ciężko się ją montuje tak by jej nie uszkodzić. Niebieska to shit. Dlaczego tylko te dwie gumki polecasz? Chłopie, powinno przetestować się praktycznie każdą gumkę na rynku przeznaczoną dla replik aeg, a Ty podajesz dwie w sumie najgorsze. Już Big Dragon (BW) z TG za 6,50zł jest lepsza od shs'ów. Najlepsza gumka to ta, która da najlepszą szczelność. Nie da się stwierdzić, która gumka najlepiej podpasuje. Można gdybać i polecić te, które najczęściej dają prawidłowe wyniki, ale to i tak nadal loteria.

Pamiętaj też, że gumkę jest łatwiej wymienić niż dyszę i zajmuję to o wiele mniej czasu. Ja od dłuższego czasu stosuje tylko jeden sprawdzony set i gdy replika jest już poskładana na cacy testuję po kolei wszystkie gumki i ostatecznie montuję tą, która daje najlepszą szczelność (najwięcej fps). Są to często różnice 50-100, a nawet i 300fps - różnie. Czasem różnica jest 5-10fps - nie ma reguły.

W sumie robisz to na odwrót. Polecasz dwie gumki i pod nie dobierasz dyszę... Kompletny bezsens.

Piszesz tak jakbyś nie miał w rękach ani czerwonego/niebieskiego shs'a, ani starej zielonej g&g - te gumki różnią się od siebie praktycznie wszystkim i ani trochę nie są do siebie podobne... no poza tym, że każda z nich to gumka hu. Długość kołnierza jest różna, twardość, kolor, struktura materiału i jego grubość.

Tak samo jak piszesz o tym, że aktualne g&g są podobne do cymowskich stocków. No i co z tego? Cymowski stock jest całkiem spoko, silikon, dość miękki, nie zamarza. W zupełności wystarcza o ile daje dobrą szczelność. Pod flata idealna. Dziś stockowe gumki nie są już tak złe jak kiedyś. Oczywiście zależy od konkretnej marki i repliki, ale... w większości przypadków wymiana gumki jest zbędna i wymienia się ją tylko ze względu na szczelność, a nie z powodu zamarzania czy złego kręcenia.

Stara i nowa zielona G&G ma kilka różnic. Te nowe są gorzej wykonane, mają nadlewki, ubytki, mają też inny, jaśniejszy kolor i są nieco twardsze. Nie są najgorsze, da się uzyskać na nich szczelność aczkolwiek są nieadekwatne do ceny i nie warto ich kupować.

W dniu 23.07.2018 o 06:21, KnightMoritz napisał:

Pomyśl też o springu SHS 120 lub 130, a jak Ci nie pyknie ten tłok supershootera - kup sobie Modify Quantum z powłoką tytanową. Drogie, ale fajne, mam, polecam.

To niech kupuje od razu, bo tak będzie w plecy 40zł. A i tak PX Piston lepszy od Modify :D

Nadal jednak jestem zdania, że tłok shs'a w zupełności wystarczy, ale nie ten czarny bo to syf.

W dniu 23.07.2018 o 06:21, KnightMoritz napisał:

Co tam Ci mogę doradzić... E&L to bajeranckie repliki. Z zewnątrz wykończone naprawdę dobrze. ta powłoka, którą pokryta jest moja, to pancerne jest. Papierem ściernym nie dojechałem :D nie są idealne i wymagają trochę miłości, ale lubią się odwdzięczyć fajnym strzelaniem i są lansiarskie. No i banalnie proste są w składaniu dzięki systemowi szybkowymiennej sprężyny.

Pomijając kwestie złego spasowania, źle osadzonej, luźnej lufy (stalowej XD), brakiem osi, brakiem szczelności, krzywym body i kilkoma innymi problemami - tak, repliki są bajeranckie bo mają system szybkiej wymiany springa dzięki któremu poskładanie repliki jest banalnie proste. Kupujesz części shs'a, wkładasz i masz 600fps :D

 

W dniu 25.07.2018 o 20:49, Manias92 napisał:

Witam, posiadam ELAR MUR Custom Carbine (Platinum Version). Chcę wymienić tłok,  żeby lipo 11 nie zjadła zębów. Wiecie może ile zębów ma fabrycznie montowany tłok? Nie chce specjalnie rozbierać gb :P

Bez rozbierania GB nic nie zrobisz. Wymiana tłoka przez laika może przynieść więcej problemów niż korzyści. Przygotowanie repliki pod Lipo 11 tak aby nic nie zostało uszkodzone to nie tylko wymiana tłoka.

W dniu 25.07.2018 o 21:02, Rych33 napisał:

Mam ten sam karabin i lipo 11,1V. Próbowałem kilka różnych na sprężynach od 130 do 170. Kup ten : https://www.specshop.pl/product-pol-14378-MadBull-Tlok-PX-Piston-02-Full-Teeth.html

I będziesz pan zadowolony. Byle nie SHS.

Chyba najlepszy tłok na rynku. Ale SHS też da radę, tylko nie każdy :)

 

W dniu 25.07.2018 o 21:24, Manias92 napisał:

Rych33 dzięki za szybką odpowiedź ;) Niestety tłok jest niedostępny, w internetach tez nie znalazłem. Co myślisz o tych tłokach?

https://www.specshop.pl/product-pol-13839-Arma-Tech-Tlok-wzmocniony-Stalowe-zeby-CNC-Full-Teeth-APP235.html    - wygląda tak samo tylko ta cena i firma :P

http://www.asg.warszawa.pl/airsoft/czesci-replik-asg/czesci-wewnetrzne-aeg/gearboxy-i-ich-czesci/tloki/p,madbull-tlok-x-factor-full-teeth,6773.html   - a może ten?

Oba tłoki bardzo dobre, ale osobiście jestem zwolennikiem tylko i wyłącznie tłoków z pełną metalową szczęką. Tłok Arma-Tech jest dobry, ale miałem tylko ten czarny/szary, nie wiem co i jak z niebieskim i czerwonym. Myślę, że to będzie to samo, ale nie jestem pewny.

 

W dniu 25.07.2018 o 23:09, Rych33 napisał:

Ten ponoć jest równie dobry, ale trochę droższy. Osobiście go w replice nie miałem więc tylko powtarzam opinię kolegi, który sobie chwali.

https://www.militaria.pl/madbull/tlok_madbull_px02_z_14_metalowymi_zebami_mil17325_a_p47973.xml

Pomarańczowy i zielony to jest to samo. Miałem oba, nie różnią się praktycznie niczym i wytrzymują tyle samo.

22 godziny temu, Manias92 napisał:

Czytanie ze zrozumieniem też leży i kwiczy ;) Pytałem ile zębów ma a nie jakie.

Tak, ale w internecie jest masa informacji o tym jakie są rodzaje tłoków i jaki tłok siedzi w Twojej replice.

Link to post
Share on other sites

Już tak nie psiocz na te E&L :P moja jest spasowana dobrze, nawet bardzo dobrze. Lufa osadzona była dobrze, sztywno, tylko materiał uppera nie wytrzymał, trochę przez moje pierwsze "poprawki", a trochę przez to że sobie spadła parę razy. Wprowadziłem poprawki i spokój - spadła od tego czasu na OT kilkanaście razy i nic się nie stało :P A od czasu wprowadzenia modów jest ok. I osiowość jest zachowana w każdej osi.

Każda replika wymaga poprawek kosmetycznych, za żadne pieniądze bym jednak się nie zamienił za VFC :P zbyt zabawkowe i nie ma żadnej która wygląda spoko. Oczywiście mówię u MUR'ku, nie o rzeczywiście kiepsko wykonanych sopmodach. Tyle.

Edited by KnightMoritz
Link to post
Share on other sites

Witam przymierzam się do zakupu swojego E&L'a i w sumie powrocie do ASG po przerwie poprzednio miałem 2 m4 G&P i AK RK03. Teraz pora na kolejną emkę. Ale standardowe mi się już znudziły dlatego zastanawiam się nad mk18, co byście polecili w nim wymienić od razu w sklepie?

Mogę wydać około 300-400zł na start.

 

Chodzi konkretnie o te sztukę.

http://redberet.pl/p/37/1152249357/e-amp-l-replika-elar-mark-18-mod1-platinum-version--seria-m-repliki-elektryczne-repliki-asg.html

Edited by Ardici
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, KnightMoritz napisał:

Masz panie dosłownie post wyżej napisane, żeby sopmodów nie brać. Ale nie wiem, spróbuj pojechać do sklepu i wybrać którąś, może akurat będzie dobrze spasowana.

A wybacz cholera bo szukam czegoś dla siebie a klasyczne m4a1 mi się przejadły (dwie poprzednie G&P) Czyli sopmody kategorycznie? Każda sztuka miała takie luzy?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...