flinston20 Posted October 3, 2013 Report Share Posted October 3, 2013 Co do rofu. Mam wsadzone to samo co PlanB i jestem bardzo zadowolony. Silnik G&P High speed 120 sprężyna 120 z zestawu i kable (czytaj druty) standardowe. Przy dłuższych seriach trochę się grzeją. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted October 6, 2013 Report Share Posted October 6, 2013 No bo jest różnica miedzy High speed a Torque up rocker21. Chiński co posiadasz jest Torque up. Quote Link to post Share on other sites
Karol93 Posted November 8, 2013 Report Share Posted November 8, 2013 Przymierzam sie do zakupu ktorejs emki od specna arms i mam pare pytan: 1. Na stocku na tej sprezynie dajacej 410 fps replika troche posluzy? Wiem ze za krotko sa na rynku zeby zadawac takie pytania, ale ludzie znajacy sie w temacie moga juz cos ocenic po jakosci bebechow. 2. Lipo 11,1 - czytalem ze niby lipo ready sa te emki i GF mowilo ze mozna uzywac - jak wy oceniacie? Da rade? Czy zajedzie GB? 3. Przy kupnie repliki cos odrazu wymienic? Gumke napewno, czytalem ze dysze(guardera moze byc?) i glowice tloka (SHS?) dla lepszej szczelnosci by sie przydalo. Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 Chopie, skąd mamy wiedzieć ile posłuży. Nie jesteśmy magikami, ale orientacyjnie z rok.. Jeżeli sprężyna się ubije i fps spadają to idzie do wymiany. A koszt nowej ? 40zł? Tym bardziej że masz patent "szybkiej wymiany sprężyny" czyli nie musi rozkładać całego GB. Więc pytanie o sprężynie jest co najmniej nie trafione.. 11,1 jak 11,1. Zobacz posty wcześniej, używam 7,4 tylko że na lepszym silniku od rocker'a i rof jest porównywalny/większy. Jeżeli Ci chodzi o to. Jeżeli chcesz od razu stracić gwarancję to czemu nie. ____________________________________________________ Btw. Trochę nie byłem w temacie od jakiegoś czasu, ktoś ma fotki wnętrzności ? Quote Link to post Share on other sites
Karol93 Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 Nie pytalem o sprezyne, tylko o to ile na tej mocniejszej sprezynie wytrzyma... No ale juz nie wazne. To 7,4 i moze zmiana silnika... Gwarancji nie strace jak przy kupnie wymienie w tym samym sklepie... No nic co sie mialem dowiedziec to sie dowiedzialem. Quote Link to post Share on other sites
rocker21 Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 (edited) Wymieniając silnik na jakikolwiek nie stracisz gwarancji... Edited November 11, 2013 by Marrtinez Niepotrzebny cytat Quote Link to post Share on other sites
komandoczołg Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 Jak dla mnie nie ma co wymieniać silnika bo stock i 9,6V daję przyjemne 12-14 kulek na sekundę. Bebechy ci nie jestem wstanie powiedzieć. Gumka hop up i strzela nieźle. Moim zdaniem nie ma co się brać za gb. Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted November 13, 2013 Report Share Posted November 13, 2013 Ta gumka to od razu, u mnie nawet to cholerstwo nie chciało kręcić. Strzelało na 30 metrów. Quote Link to post Share on other sites
Konte Posted November 13, 2013 Report Share Posted November 13, 2013 Ja wsadziłem 6.02 Guardera i jestem zadowolony ;) Na taiwanie dostaniesz Quote Link to post Share on other sites
Vender Posted December 7, 2013 Report Share Posted December 7, 2013 Na święta planuję sobie sprawić jedną ale mam kilka pytań: - Gumkę HU wymienić standardowo na magiczną zieloną G&G czy jakąś inną polecacie ? - Czy coś jeszcze polecacie wymienić ? Używać raczej będę na standardowej 9,6V, semi Only więc IMO jedynie Mosfet by się przydał, ew. preclufka ? - Magi, jakie polecacie/używacie ? Czy używał ktoś PMagów z TG ? To na razie tyle z pytań. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam, Vender. Quote Link to post Share on other sites
komandoczołg Posted December 8, 2013 Report Share Posted December 8, 2013 @Vender: 1. Guma jak zawsze, ja mam systemę ładnie kręci a koledzy słyszałem G&G zielone. 2. Kabelki to największy szit, twarde gówniane cienki łamliwe aluminium. Do wymiany tylko to v.2 serwisant lub jak umiesz to działaj. Ze względu że jestem na elektronice w technikum jestem bardzo przekonany do takich układów jak mosfet dlatego śmiało montuj. Ponadto polecam zmienić komorę na coś lepszego. Lufa i gb to takie jak w chińczykach więc zależy od cb ale spokojnie stock daję niezłe wrażenia i przyzwoite osiągi(strzelam już ponad 2 lata i naprawdę ta emka w stocku grzeszy feelingiem strzelania :maniak_jezyk2: ) 3. używam low Dboys, szare metalowe. Takie najtańsze z azteko. Dają rade tylko rzep było trzeba wkleić. CeberBP ma racje emki mają wszystkie to samo w środku bo to jedna seria tylko różnice zew. tak jak w cymach też są serie z tym samym wew.. Quote Link to post Share on other sites
Michu779 Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 Witam maniaków. Mam zamiar zakupić tą oto replikę [http://gunfire.pl/product-pol-1152200036-Replika-karabinka-Specna-Arms-SA-B07.html] i chciałbym przerobić ją na parasnajperkę i osiągnąć przy tym jakieś [550 fps-ów].Jakie części musiałbym wymienić aby osiągnąć taki wynik?Proszę o pomoc.Z góry dziękuje. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 :teeth: Uwielbiam takie tematy. Części wyjdą Cię dwa razy tyle co replika :icon_smile: Precka Promyk/PDI - 300-400zł Szkielet GB CNC lub KWA 2GX - 350-500zł Zębatki Double/Triple TU - 200-300zł Tłok SHS/KingArms/Madbull/Ultimate - 40-80zł Cylinder Ultimate typ 0 - 50zł Sprężyna SP150 Guarder/Modify - 60-70zł Mosfet NanoAB/PicoSSR - 60-100zł Gumka HU Madbull/Prometheus - 40-50zł Zestaw cichych głowic Modify/Systema - 100-150zł Komora HU KingArms/Madbull/ProWin - 100-150zł Silnik HT JBU/Guarder/GFC/SHS - 150-200zł LiPo 11,1V z dobrym C + ładwoarka do tego - 60+40zł Kable silikonowe + wtyczki - 20-30zł Ktoś kto to poskłada porządnie i przestrzela. Powodzenia :teeth: Quote Link to post Share on other sites
Michu779 Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 A mogą być te zębatki http://gunfire.pl/product-pol-1152195382-Zestaw-zebatek-100-300-SHS.html I zestaw bore-up np Guarder? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 Mogą być. Borka Guardera już nigdy nie kupie, Ty sobie możesz kupić. Quote Link to post Share on other sites
Michu779 Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 To lepiej kupić osobno głowice i cylinder? Czy kupić ten bore-up? Jeśli nie guarder, to jaki polecasz? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 Systema/Modify Quote Link to post Share on other sites
Michu779 Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 Dzięki wielkie za pomoc. Temat do zamknięcia. Quote Link to post Share on other sites
Konte Posted January 6, 2014 Report Share Posted January 6, 2014 (edited) Ja mam ta emke kilka miesiecy, zadnych problemow. Wymienilem tylko hu na zielona g&g, lufe na precke guarfera i silnik na hi-speeda. Wszystko hula ... skupienie, rof i zasieg spoko. Ciagle zadnych luzow (upuscilem kilka razy). POLECAM !!! Po cholerę drugi raz edytujesz post i dodajesz to samo? Nudzi Ci się? nie edytuje tylko zle sie dodalo z komorki bo internet sie zacial. Nie stresuj sie tak ... a jak masz zly dzien to meliska dobra na nerwy .... ;P Edited January 6, 2014 by Konte dubel Quote Link to post Share on other sites
komandoczołg Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 (edited) Panowie pytanie natury czysto technicznej. Jeżeli w jednym z łożysk zauważyłem brak kuli, a replika nie wydaję z siebie żadnych nie korzystnych oznak to strzelać dalej czy odłożyć i wymienić to łożysko? Edited January 20, 2014 by komandoczołg Quote Link to post Share on other sites
Guest dante44 Posted January 25, 2014 Report Share Posted January 25, 2014 Nie bierz zębów od SHS warto dołożyć i kupić modify Quote Link to post Share on other sites
Groh Posted February 12, 2014 Report Share Posted February 12, 2014 Witam Czy ktoś próbował zamontować w SA-B03 Mblocka? Po wstepnej przymiarce do głowy przychodzi mi tylko demontaż blaszki od boltcatcha (troszkę wadzi) lub szlifowanie MBlocka. Jakieś pomysły? Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted February 15, 2014 Report Share Posted February 15, 2014 Naszła mnie ochota dobrać się do wnętrza mojej pociechy więc dodam kilka uwag: - Naklejka QD (plomba GB) zeszła sama pod wpływem smaru więc jej przydatność jest tak wielka co grupa polityków. Mogę po grzeszyć w bebechach i nadal mieć gwarancję - Zębatki to na moje oko potwierdzają, że to stal, brak jakiegokolwiek zużycia po hmm, chyba 6k kulasów (mało ale zawsze) - Podkładkowanie jest lipne, szczególnie zębatka silnikowa i warte ingerencji, po wykonaniu poprawek przy M100 nie słychać nic prócz silnika i bijącego tłoka, dosmarowanie jak pisałem na samym początku to konieczność - Tłok i zespół cylindra - tu mnie zaskoczyło. Głowica tłoka posiada łożyskowanie więc sprężyna ma połowiczne wsparcie przy skrętach co mnie cieszy. Sama głowica jest wentylowana i co ciekawe pozytywnie przechodzi test strzykawki po max 5 mm od dziury w cylindrze. Dysza też nie jest najgorsza i przy odpowiedniej (nie dużej) ilości smaru ładnie uszczelnia. Głowica cylindra ma jedną uszczelkę więc mile widziany teflon fix. Sam tłok wydaje się trwały, Smarowanie na tłoku i głowicy to już inna bajka w porównaniu do zębatek - jest go wystarczająco dużo. Nadal replikę oceniam bardzo wysoko jak na "chińczyka". Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 15, 2014 Report Share Posted February 15, 2014 Piny w tych emkach to jakiś bullshit, mam tak samo jak kolega dybek. Muszę dorwać zwykłe wybijane piny po jakiejś okazyjnej cenie, bo tutaj jak wkładam imbusa to kręci się 360stopni w śrubie :icon_biggrin: Nie piny tylko śruby od pinów. Zwykła M4x8 z łbem grzybkowym na imbus 2.5mm i bangla aż miło. Poza tym, używajmy dobrych kluczy to nie bedą się gniazda śrub robić okrągłe. Naszła mnie ochota dobrać się do wnętrza mojej pociechy więc dodam kilka uwag: - Naklejka QD (plomba GB) zeszła sama pod wpływem smaru więc jej przydatność jest tak wielka co grupa polityków. Mogę po grzeszyć w bebechach i nadal mieć gwarancję Raczej się zorentują że było coś grzebane ;) - Zębatki to na moje oko potwierdzają, że to stal, brak jakiegokolwiek zużycia po hmm, chyba 6k kulasów (mało ale zawsze) Zębatki są jak najbardziej stalowe, Raczej nie dawaliby aluminiowych :) - Podkładkowanie jest lipne, szczególnie zębatka silnikowa i warte ingerencji, po wykonaniu poprawek przy M100 nie słychać nic prócz silnika i bijącego tłoka, dosmarowanie jak pisałem na samym początku to konieczność W egzemplarzu, który robiłem w ten czwartek, była aż jedna podkładka... Po dołożeniu po dwie cieniutkie podkładki do każdej z zębatek, też elegancko chodzi. - Tłok i zespół cylindra - tu mnie zaskoczyło. Głowica tłoka posiada łożyskowanie więc sprężyna ma połowiczne wsparcie przy skrętach co mnie cieszy. Sama głowica jest wentylowana i co ciekawe pozytywnie przechodzi test strzykawki po max 5 mm od dziury w cylindrze. Dysza też nie jest najgorsza i przy odpowiedniej (nie dużej) ilości smaru ładnie uszczelnia. Głowica cylindra ma jedną uszczelkę więc mile widziany teflon fix. Sam tłok wydaje się trwały, Smarowanie na tłoku i głowicy to już inna bajka w porównaniu do zębatek - jest go wystarczająco dużo. Nadal replikę oceniam bardzo wysoko jak na "chińczyka". Też byłem ciekaw jak wypadnie zespół cylindra, wypadł ok. Nie musiałem dawać teflonu na głowicę cylindra, ponieważ efekt strzykawki był od razu na dzień dobry. Dysza nie wzbudziła na początku mojego zaufania, ale nawet jest szczelna, może nie idealnie ale jak na stockową część, była ok, jednak warto zmienić na coś lepszego. Tłok jest zwykły, nylonowy, lekko ciemny, na fabryczną sprężynę wystarczy. Łożysko głowicy tłoka nasmarowałem, głowice dla bezpieczeństwa, skręciłem przy użyciu średnio mocnego kleju do gwintów. Co do smaru fabrycznego - badziewny. Na zębatkach praktycznie go nie było, w cylindrze też nie grzeszył obecnością. Zębatki nasmarowałem , cylinder najpierw umyłem, potem kilka kropel gęstego smaru silikonowego i śmiga aż miło. na prowadnice dyszy tez dałem smar silikonowy, szczelność w miarę ok, ale tak jak pisałem, zalecam zmianę dyszy na lepszą. Dość miłe było to, że nie ma w tej replice objawu typowego dla zwykłych chinoli - uciekający spust, wyskakujący co chwile antireversal, itd. Wszystko siedziało w miarę sztywnie. Pozytywne są też łożyska. Bez luzów, osadzone w sumie były średnio, ale tak czy siak, od czego jest klej do osadzania łożysk :) Po wklejeniu łożysk, wypodkładkowaniu, zębatki kręcą się elegancko, bez oporów i bez luzów. Minusy: - okablowanie - chińskie, żałosne druty - do wymiany. Wstawiłem silikonowe 1mm łącznie z deansem - teraz ok. - silnik - słaby, czop aluminiowy, nie chodził swobodnie, trzeba było poprawić (za mała średnica wew. podstawy od strony silnika). - zębatka na silniku - tutaj raczej mała uwaga - sprawdzić trzeba wkręt dociskowy, czy dobrze jest dokręcony, ja wykręciłem go, dałem klej do gwintów i ponownie wkręciłem - teraz siedzi sztywno i nie rusza się zębatka. poza gb: gumka hop up jest jakaś dziwna, krótka, z małym elementem podkręcającym kulki. Założyłem guardera białego. Jest ok. Bateria - klient dostarczył z urwanym kablem. Zimny lut na ogniwie. Ogólnie wrażenie pozytywne (w rękach miałem fabrycznie nowy egzemplarz), Spasowanie korpusu bardzo fajne, działający boltcatch, itd. Do pełni szczęścia brakuje mi w niej chwytu pistoletowego z metalowymi insertami (nie ufam wersjom na wkręty). Ciekawe jak będzie wyglądała farba i anoda po kilku miesiącach użytkowania, pewnie będą odpryski, bo wyglądało to w sumie dość miękko wszystko. Kolba (na małe ogniwa) z oznaczeniem LMT na dole, chodzi ciężko po prowadnicy. fabryczne ustawienie było takie, że przy zwykłym naciśnięciu blokady kolby, można było ja zsunąć. Korki w kolbie są średnie, trochę strach, że się zgubią, ale tutaj z pomocą przychodzi wiertło 3mm i kawałek schockcordu i już nie zgubimy koreczków :) Wersja SA-02. Quote Link to post Share on other sites
rocker21 Posted February 23, 2014 Report Share Posted February 23, 2014 Kto tutaj używa baterii 11.1v? Mam ostatnimi czasy pewien problem z podawaniem kulek na auto i nie bardzo wiem czym to jest spowodowane, ponieważ rof nie jest jakiś kosmiczny. Na singlu wszystkie kulki elegancko podaje, lecz na auto różnie bywa (3 strzały puste, 3 normalnie, 5pustych, pół low capa normalnie, nie wiem od czego to zależy). Na baterii 9,6v problem nie występuje. Opóźniacz popychacza załatwiłby sprawę czy trzeba coś więcej ingerować? Spotkał się ktoś z takim problemem w tych emkach? Może winna jest dysza alu shsa? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.