johan1998 Posted March 19, 2017 Report Share Posted March 19, 2017 Jak w tytule, moja specna jest lekko krzywa , chodzi o to, gdy patrzy się z góry na replikę to widać że całość jest prościutko lecz kolba jest lekko wykrzywiona w prawo. Czy to normalne czy może specjalnie? Osobiście uważam że to jest nawet wygodne lecz nie wiem czy tak ma być. To jeden problem, drugi dotyczy tego iż gdy kończy się łoże to wystaje lufa zewnętrzna, i ona także jest bardziej przybliżona do lewej strony łoża xD Powiedzcie mi Panie oraz Panowie czy aby jest to specjalnie czy chińczyk źle odlał? Jest to moja pierwsza emka więc nie znam się :D na innych stronkach nic o tym nie piszą :/ Pozdro! :D Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted March 19, 2017 Report Share Posted March 19, 2017 Nie, to nie jest normalne XD Jeśli replika nowa ze sklepu to ja bym zwrócił. Quote Link to post Share on other sites
johan1998 Posted March 19, 2017 Author Report Share Posted March 19, 2017 No w sumie ja też ale była już na strzelance i mogą jej nie chcieć przyjąć :/ Co gorsza, bawiłem się bolt catchem aż się blaszka skrzywiła i muszę ją wymienić :/ Wątpię by ją chcieli ja przyjąć :/ Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted March 19, 2017 Report Share Posted March 19, 2017 Jeśli kolba doszła krzywa to powinni to naprawić/wymienić. To, że się bawiłeś nie ma żadnego znaczenia. Chcesz nie wymiany karabinu ale przedmiotu wolnego od wad. Jak oni to zrobią to już nie twój interes. Quote Link to post Share on other sites
władek Posted March 19, 2017 Report Share Posted March 19, 2017 Nie mogłem się powstrzymać :icon_mrgreen: Specna daje możliwość strzelania zza winkla :hahaha: Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 Próbuj wymienić. Tobie może nie przeszkadza ale pewnego dnia będziesz chciał ją sprzedać i to już zaniży jej wartość. Dlaczego masz tracic? Quote Link to post Share on other sites