Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Asgshop.pl


Recommended Posts

A teraz minusik, ale malutki.

Zdaję sobie sprawę z tego, ze sklep internetowy się rozrasta, zamówień przybywa itp itd.

Ale część klientów lubi pomacać przed zakupem, poogladać aby sobie coś co np. do krawata będzie pasować.

Szkoda, że asg shop zamknął swoje podwoje i nie ma już możliwości do nich przyjechać. Albo możliwośc ta jest mocno ograniczona.

Nie jest to głos krytyczny, lecz co najwyżej proszę to potraktować jako wskazówkę do rozważenia.

Poza tym dalej to byli jedyni szpenie którzy naprawili moje GR. Maleństwo po naprawie do dzisiaj hula bez, odpukać w niemalowaną deskę klozetową, żadnych problemów.

 

Brgs/McQ

Link to post
Share on other sites
  • Replies 601
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Chyba po prostu mam pecha..

 

Zamówienie złozyłem w sobote, z myślą że w poniedziałek przesyłka zostanie wysłana i we wtorek będzie u mnie (wysyłka kurierem).

Nie dość, że od soboty nie dostałem żadnego maila (poza automatycznym "zamównie przyjęte do realizaji"), to jeszcze Pan do którego się dodzwoniłem w poniedziałek około 16:30 powiedział mi, że niestety nie może sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie..

Dzisiaj jest wtorek i niestety wyjeżdzam bez repliki, którą sobie zamówiłem.

 

To co mnie pociesza to to, że prędzej czy później (a raczej później - w najbliższy poniedziałek, bo wtedy wracam) dostanę mój wymarzony karabin a w razie gdyby, odpukać, coś mu się stało to będę miał do dyspozycji świetny serwis..

 

Na razie jednak troche niemiłe zaskoczenie, zwłaszcza po przeczytaniu wszystkich hiper-pozytywnych komentarzy w stylu "Znowu super, zamówienie w poniedziałek - przesyłka w domu we wtorek! "

Link to post
Share on other sites

Witam!

Zacznę może od tego, iż trochę nie poważne jest zamawianie czegoś w sobotę podczas gdy we wtorek wiesz, że będziesz wyjeżdżać...

 

Tym bardziej iż w “ważnych informacjach” sklepu wyraźnie jest napisane:

"Czas realizacji zamówień:

Ogólnie czas realizacji zamówień to maxymalnie 2 dni robocze..."

 

Dodatkowo każdy karabin przed wysyłką jest sprawdzany i przestrzeliwany.

A nie brany po prostu z półki i pakowany.

 

Piszesz że:

Nie dość, że od soboty nie dostałem żadnego maila (poza automatycznym "zamównie przyjęte do realizaji"), to jeszcze Pan do którego się dodzwoniłem w poniedziałek około 16:30 powiedział mi, że niestety nie może sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie.. .

 

Supermarketem 24H nie jesteśmy i zgodnie z informacjami zawartymi w dziale “kontakt”, jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku. Dlatego nikt w sprawie zamówienia się nie kontaktował, bo jest po prostu nieczynne...

Zamówienie zostało przyjęte do realizacji w poniedziałek.

 

Jak dzwoniłeś w poniedziałek to wyraźnie Ci powiedziałem, iż nie jestem wstanie teraz tego sprawdzić ponieważ w danej chwili wszystkie zamówienia, które zeszły przez cały weekend są w etapie pakowania. I jeżeli chłopaki zdążą się wyrobić, to na pewno dostaniesz maila...

 

Karabin został dzisiaj wysłany tak więc zdążyliśmy wysłać karabin zgodnie z informacją na stronie.

 

W przyszłości proponował bym najpierw zapoznać się z wszystkim informacjami przed złożeniem zamówienia...

Oszczędzi to powodowanie sztucznych problemów...

Pozdrawiam

Marek

Link to post
Share on other sites

Napisałeś, że "Zamówienie zostało przyjęte do realizacji w poniedziałek."

Nie mam pretensji, karabin właśnie do mnie dotarł, ciesze sie jak dziecko, ale dobrze by było gdybym na bierząco dostawał maile o stanie realizacji..

 

Oczywiście nie mam nic przeciwko wam, wiem że jesteście świetnym sklepem i jesli przyjdzie mi coś zamawiać to nie będę się długo zastanwiał :)

 

Musze też dodać, że kurier spisałsię na 6+ i z dodatkowym plusem. Dostał od Was mój numer, zadzwonił i powiedział, że może dostarczyć przesyłke o (uwaga!) godzinie 23 bo akurat przejzdza obok mojego domu! Wielki plus dla UPS :D

 

 

Zamówiony kjarabin mógłbym więc odebrać w czwartek w nocy, ale że mnie nie było to odebrałem w piątek po południu.

Paczka zapakowana pancernie, mogliby ją zrzucić z samolotu bez spadochronu prosto do mojego domu i nic by się jej nie stało ;) :D

W środku wszystkie papiery, instrukcja itd. po prostu to co być musi i jestr i jest dobrze.

 

Przyznaje - oczekiwałem zbyt wiele. Ale to co zrobił ASG Shop w końcu i tak sprawiło, że uważam ten sklep za świetny.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam wszystkich!

 

Uprzejmie informuję, że od dnia

06.09.2007 do 20.09.2007

z powodu urlopu osób zajmujących się sprzedażą - ASGshop.pl będzie nieczynny.

 

Nasz serwis w tych dniach działa normalnie.

Jeżeli masz pytania, proponujemy skorzystać z telefonu, ponieważ

kontakt przez pocztę e-mail w dniach urlopu będzie utrudniony.

 

Pozdrawiamy

Załoga ASGShop.pl

Edited by marzan
Link to post
Share on other sites

Ja tych Panów po prostu podziwiam... co prawda nie zamawiałem nic w ostatnich 3 miesiącach, ale jednak. Ba! Nawet nie mam założonego konta w ich sklepie a zamówienia wysyłam przez e-mail, to zawsze wszystko jest jak trzeba, mimo paru psikusów ( ale to akurat z mojej winy) Prowadzę sklep internetowy ( inna branża ) i szanuję to, że takiego marudę jak ja potrafią przez 30 minut wysłuchiwać i nie usnąć.

 

Za każdym zamówieniem utwierdzają mnie, że to jaki jest dany sklep zależy tylko i wyłącznie od pracujących/prowadzących.

 

A teraz totalny zaskok dla polskich klientów, który po dziś dzień wywołuje radość: kupiłem tam masę rzeczy a w tym wszystkim przepiękne cudeńko USP Compact. Po przywiezieniu do domku okazało się ze nie hula jak trzeba ( nie pobierał kulek i pierwsza taka usterka jaką moje oczy widziały - spust działał w ODWROTNEJ KOLEJNOŚCI - naciąg spustu nie powodował strzału, tylko jego zwolnienie!). Z braku czasu odesłałem tę replikę jakieś 6 miesięcy po stwierdzeniu usterki (po konsutlacji telefonicznej) na serwis gwarancyjny (gwarancję zgubiłem - znalazła się "po fakcie"). Panowie obejrzeli, stwierdzili że dziwne toto.... odesłali totalnie nowy sprzęt. O.o

 

Najlepszy i jedyny sklep jak dla mnie :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam wszystkich!

 

Uprzejmie informuję, że niespodziewanie jesteśmy zmuszeni przedłużyć okres urlopowy do 23 września.

 

Za wszelkie niedogodności i problemy z kontaktem w czasie urlopowym - przepraszamy.

 

Od poniedziałku 24 września wracamy pełną parą do pracy. :-P

 

Pozdrawiamy

Załoga ASGShop.pl

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

W piątek 28.09.2007 złożyłem zamówienie - już po niecałych 2-óch godzinach otrzymałem informację, że zamówienie zostało wysłane do kuriera i że prawdopodobnie w poniedziałek będzie u mnie. Wczoraj po południu - po pracy - odebrałem paczkę. Zawartość w bezpieczny sposób zapakowana i dokładnie ułożona. WIELKIE DZIĘKI dla ekipy z asgshop!!! Wszystkim maniakom ASG serdecznie polecam ten sklep. Błyskawiczna realizacja + bardzo dobry i miły kontakt = zadowolony klient. ;-)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Witam wszystkich serdecznie !

 

Dziękujemy wszystkim za tak wiele pozytywnych opinii - staramy się jak możemy...

 

Niestety sklep asgshop będzie nieczynny:

od 17.11.2007 do 02.01.2008

 

Pragniemy poinformować, iż ma to związek (jak zapewne niektórzy klienci wiedzą ) z nagłą operacją jednego z naszych głównych serwisantów.

 

Z powodu bardzo dużej ilości zleceń serwisowych, jesteśmy zmuszeni poczynić takowe kroki, aby móc wywiązać się z danych terminów.

 

Przypominamy, że serwis działa normalnie i wszystkie wyznaczone terminy / zapowiedzi przyjęcia są jak najbardziej aktualne.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy...

 

Od stycznia ruszamy pełną parą !

I już w tej chwili zapowiadamy, że pojawi się wiele ciekawych nowości !

Link to post
Share on other sites

I tak powinno być, widać że zależy im na kliencie a nie zarobku.

 

Kupiłem u nich baterie. Rozdarta folia, i troche to latało. Może w paczce, może u nich, usterka minimalna więc nie ma o co płakać. W każdym razie napisałem maila i po godzinie dostałem maila, nie ma problemu z wymianą. Na ich koszt wysłać i przyjdzie nowa batka.

 

Batki nie wysyłałem, troche taśmy i po problemie, natomiast podoba mi sie jak dbają o klienta, chociaż to ich psi obowiązek ;).

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...