McQ Posted August 8, 2007 Report Share Posted August 8, 2007 A teraz minusik, ale malutki. Zdaję sobie sprawę z tego, ze sklep internetowy się rozrasta, zamówień przybywa itp itd. Ale część klientów lubi pomacać przed zakupem, poogladać aby sobie coś co np. do krawata będzie pasować. Szkoda, że asg shop zamknął swoje podwoje i nie ma już możliwości do nich przyjechać. Albo możliwośc ta jest mocno ograniczona. Nie jest to głos krytyczny, lecz co najwyżej proszę to potraktować jako wskazówkę do rozważenia. Poza tym dalej to byli jedyni szpenie którzy naprawili moje GR. Maleństwo po naprawie do dzisiaj hula bez, odpukać w niemalowaną deskę klozetową, żadnych problemów. Brgs/McQ Quote Link to post Share on other sites
lob19 Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Chyba po prostu mam pecha.. Zamówienie złozyłem w sobote, z myślą że w poniedziałek przesyłka zostanie wysłana i we wtorek będzie u mnie (wysyłka kurierem). Nie dość, że od soboty nie dostałem żadnego maila (poza automatycznym "zamównie przyjęte do realizaji"), to jeszcze Pan do którego się dodzwoniłem w poniedziałek około 16:30 powiedział mi, że niestety nie może sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie.. Dzisiaj jest wtorek i niestety wyjeżdzam bez repliki, którą sobie zamówiłem. To co mnie pociesza to to, że prędzej czy później (a raczej później - w najbliższy poniedziałek, bo wtedy wracam) dostanę mój wymarzony karabin a w razie gdyby, odpukać, coś mu się stało to będę miał do dyspozycji świetny serwis.. Na razie jednak troche niemiłe zaskoczenie, zwłaszcza po przeczytaniu wszystkich hiper-pozytywnych komentarzy w stylu "Znowu super, zamówienie w poniedziałek - przesyłka w domu we wtorek! " Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Witam! Zacznę może od tego, iż trochę nie poważne jest zamawianie czegoś w sobotę podczas gdy we wtorek wiesz, że będziesz wyjeżdżać... Tym bardziej iż w “ważnych informacjach” sklepu wyraźnie jest napisane: "Czas realizacji zamówień: Ogólnie czas realizacji zamówień to maxymalnie 2 dni robocze..." Dodatkowo każdy karabin przed wysyłką jest sprawdzany i przestrzeliwany. A nie brany po prostu z półki i pakowany. Piszesz że: Nie dość, że od soboty nie dostałem żadnego maila (poza automatycznym "zamównie przyjęte do realizaji"), to jeszcze Pan do którego się dodzwoniłem w poniedziałek około 16:30 powiedział mi, że niestety nie może sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie.. . Supermarketem 24H nie jesteśmy i zgodnie z informacjami zawartymi w dziale “kontakt”, jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku. Dlatego nikt w sprawie zamówienia się nie kontaktował, bo jest po prostu nieczynne... Zamówienie zostało przyjęte do realizacji w poniedziałek. Jak dzwoniłeś w poniedziałek to wyraźnie Ci powiedziałem, iż nie jestem wstanie teraz tego sprawdzić ponieważ w danej chwili wszystkie zamówienia, które zeszły przez cały weekend są w etapie pakowania. I jeżeli chłopaki zdążą się wyrobić, to na pewno dostaniesz maila... Karabin został dzisiaj wysłany tak więc zdążyliśmy wysłać karabin zgodnie z informacją na stronie. W przyszłości proponował bym najpierw zapoznać się z wszystkim informacjami przed złożeniem zamówienia... Oszczędzi to powodowanie sztucznych problemów... Pozdrawiam Marek Quote Link to post Share on other sites
lob19 Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 Napisałeś, że "Zamówienie zostało przyjęte do realizacji w poniedziałek." Nie mam pretensji, karabin właśnie do mnie dotarł, ciesze sie jak dziecko, ale dobrze by było gdybym na bierząco dostawał maile o stanie realizacji.. Oczywiście nie mam nic przeciwko wam, wiem że jesteście świetnym sklepem i jesli przyjdzie mi coś zamawiać to nie będę się długo zastanwiał :) Musze też dodać, że kurier spisałsię na 6+ i z dodatkowym plusem. Dostał od Was mój numer, zadzwonił i powiedział, że może dostarczyć przesyłke o (uwaga!) godzinie 23 bo akurat przejzdza obok mojego domu! Wielki plus dla UPS :D Zamówiony kjarabin mógłbym więc odebrać w czwartek w nocy, ale że mnie nie było to odebrałem w piątek po południu. Paczka zapakowana pancernie, mogliby ją zrzucić z samolotu bez spadochronu prosto do mojego domu i nic by się jej nie stało ;) :D W środku wszystkie papiery, instrukcja itd. po prostu to co być musi i jestr i jest dobrze. Przyznaje - oczekiwałem zbyt wiele. Ale to co zrobił ASG Shop w końcu i tak sprawiło, że uważam ten sklep za świetny. Quote Link to post Share on other sites
klepczar Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 O ludzie ale tempo odpowiedzi na maile... DZIŚ w NIEDZIELE o 22:49 wysłalem maila z pytaniem... 40 minut później odpowiedź przyszła.... w NIEDZIELE O 23 pracuje ich poczta... wielki + szkoda tylko ze odpowiedź mało satysfakcjonująca ale to się zmieni:) Quote Link to post Share on other sites
Jnon Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Kontakt mailowy miły i rzeczowy po mimo to, że zadawałem głupie pytania :lol: Paczka opakowana naprawdę pancernie. Dostawa na drugi dzień. Quote Link to post Share on other sites
Luderson Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 + Paczka dotarla w 2 dni po zamowieniu wszystko ladnie zapakowane i w calosci, zmienilem adres dostawy i tez nie bylo z tym problemów. Pozdrawiam Załoge AsgShop. Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 (edited) Witam wszystkich! Uprzejmie informuję, że od dnia 06.09.2007 do 20.09.2007 z powodu urlopu osób zajmujących się sprzedażą - ASGshop.pl będzie nieczynny. Nasz serwis w tych dniach działa normalnie. Jeżeli masz pytania, proponujemy skorzystać z telefonu, ponieważ kontakt przez pocztę e-mail w dniach urlopu będzie utrudniony. Pozdrawiamy Załoga ASGShop.pl Edited September 6, 2007 by marzan Quote Link to post Share on other sites
Martini Posted September 9, 2007 Report Share Posted September 9, 2007 Ja tych Panów po prostu podziwiam... co prawda nie zamawiałem nic w ostatnich 3 miesiącach, ale jednak. Ba! Nawet nie mam założonego konta w ich sklepie a zamówienia wysyłam przez e-mail, to zawsze wszystko jest jak trzeba, mimo paru psikusów ( ale to akurat z mojej winy) Prowadzę sklep internetowy ( inna branża ) i szanuję to, że takiego marudę jak ja potrafią przez 30 minut wysłuchiwać i nie usnąć. Za każdym zamówieniem utwierdzają mnie, że to jaki jest dany sklep zależy tylko i wyłącznie od pracujących/prowadzących. A teraz totalny zaskok dla polskich klientów, który po dziś dzień wywołuje radość: kupiłem tam masę rzeczy a w tym wszystkim przepiękne cudeńko USP Compact. Po przywiezieniu do domku okazało się ze nie hula jak trzeba ( nie pobierał kulek i pierwsza taka usterka jaką moje oczy widziały - spust działał w ODWROTNEJ KOLEJNOŚCI - naciąg spustu nie powodował strzału, tylko jego zwolnienie!). Z braku czasu odesłałem tę replikę jakieś 6 miesięcy po stwierdzeniu usterki (po konsutlacji telefonicznej) na serwis gwarancyjny (gwarancję zgubiłem - znalazła się "po fakcie"). Panowie obejrzeli, stwierdzili że dziwne toto.... odesłali totalnie nowy sprzęt. O.o Najlepszy i jedyny sklep jak dla mnie :) Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted September 9, 2007 Report Share Posted September 9, 2007 Kolejny plus. Giwere naprawiono m iw tydizen - nowy system przyjmowania replik na serwis jest rewelacyjny i znacznie skraca czas na ktory musimy sie rozstac z replika! Wszystko zgodnie z moimi zaleceniami, sprawdzone i wymienione w najdrobniejszych szczegolach. No i w rozsadnej cenie ;-). Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 Witam wszystkich! Uprzejmie informuję, że niespodziewanie jesteśmy zmuszeni przedłużyć okres urlopowy do 23 września. Za wszelkie niedogodności i problemy z kontaktem w czasie urlopowym - przepraszamy. Od poniedziałku 24 września wracamy pełną parą do pracy. :-P Pozdrawiamy Załoga ASGShop.pl Quote Link to post Share on other sites
_Arczi_ Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 Taaaaa Celina zapewne gdzieś się opala na plaży i nie ma kto szykować paczek :P A my wierni klienci poczekamy ;) Ja tam za niedługo na pewno zawitam, bo replika mi zdechła. Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 Taaaaa Celina zapewne gdzieś się opala na plaży O.O Gdzie?! JADE ^_^! Quote Link to post Share on other sites
siemionman Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 W piątek 28.09.2007 złożyłem zamówienie - już po niecałych 2-óch godzinach otrzymałem informację, że zamówienie zostało wysłane do kuriera i że prawdopodobnie w poniedziałek będzie u mnie. Wczoraj po południu - po pracy - odebrałem paczkę. Zawartość w bezpieczny sposób zapakowana i dokładnie ułożona. WIELKIE DZIĘKI dla ekipy z asgshop!!! Wszystkim maniakom ASG serdecznie polecam ten sklep. Błyskawiczna realizacja + bardzo dobry i miły kontakt = zadowolony klient. ;-) Quote Link to post Share on other sites
KEZIU Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 W niedzielę zamówienie złożone przez kolegę, we wtorek rano paczka. Nie pozostaję nic innego jak tylko polecić sklep i wystawić + ;) . Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted October 17, 2007 Report Share Posted October 17, 2007 W czwartek zamówiona replika + upgrade, w piątek dociera mój przelew, link w korespondencji do śledzenia przesyłki w piątek popołudniu, w poniedziałek replika dociera do adresata ... nic tylko wystawić kolejnego plusa ... Quote Link to post Share on other sites
Sgt.Thomas Posted October 23, 2007 Report Share Posted October 23, 2007 Szybka realizacja zamówienia mega +, doskonały kontakt mailowo-telefoniczny kolejny mega +. Serdeczne podziękowania dla szanownych kolegów oraz pani Celiny z ekipy Asgshopa :) Quote Link to post Share on other sites
siemionman Posted November 9, 2007 Report Share Posted November 9, 2007 Kolejny WIELKI PLUS dla ASGSHOP za błyskawiczną realizację zamówienia - złożone we wtorek w południe, odebrane w środę po pracy!!! :uśmiech: POLECAM! Quote Link to post Share on other sites
_Garfield_ Posted November 14, 2007 Report Share Posted November 14, 2007 Kolejny + dla ASG Shop'u. Błyskawiczna wysyłka i świetny kontakt mailowy. Polecam ;) Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted November 17, 2007 Report Share Posted November 17, 2007 Witam wszystkich serdecznie ! Dziękujemy wszystkim za tak wiele pozytywnych opinii - staramy się jak możemy... Niestety sklep asgshop będzie nieczynny: od 17.11.2007 do 02.01.2008 Pragniemy poinformować, iż ma to związek (jak zapewne niektórzy klienci wiedzą ) z nagłą operacją jednego z naszych głównych serwisantów. Z powodu bardzo dużej ilości zleceń serwisowych, jesteśmy zmuszeni poczynić takowe kroki, aby móc wywiązać się z danych terminów. Przypominamy, że serwis działa normalnie i wszystkie wyznaczone terminy / zapowiedzi przyjęcia są jak najbardziej aktualne. Za wszelkie niedogodności przepraszamy... Od stycznia ruszamy pełną parą ! I już w tej chwili zapowiadamy, że pojawi się wiele ciekawych nowości ! Quote Link to post Share on other sites
AdRain Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 emh.. co to zrobić szkoda, ale ważniejsze jest zdrowie naszych serwisantów. Prezent na gwiazdke będe musiał zrobić gdzie indziej niestety Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 Pragniemy poinformować, iż ma to związek (jak zapewne niektórzy klienci wiedzą ) z nagłą operacją jednego z naszych głównych serwisantów. Oby wszystko bylo w porzadku! Pozdrowienia dla chlopa - niech zdrowieje jak najszybciej! Quote Link to post Share on other sites
_Misza_ Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 I tak powinno być, widać że zależy im na kliencie a nie zarobku. Kupiłem u nich baterie. Rozdarta folia, i troche to latało. Może w paczce, może u nich, usterka minimalna więc nie ma o co płakać. W każdym razie napisałem maila i po godzinie dostałem maila, nie ma problemu z wymianą. Na ich koszt wysłać i przyjdzie nowa batka. Batki nie wysyłałem, troche taśmy i po problemie, natomiast podoba mi sie jak dbają o klienta, chociaż to ich psi obowiązek ;). Quote Link to post Share on other sites
pafcio0 Posted November 23, 2007 Report Share Posted November 23, 2007 Generalnie polecam, polecam, polecam. Świetny kontakt i obsługa. Jedna taka jedna ciekawostka - kiedy razu pewnego wróciła do mnie M-ka po tuningu, miała ufajdany... ziemią (!) tłumik ognia i muszkę... :))) Quote Link to post Share on other sites
TUZIOL Posted December 6, 2007 Report Share Posted December 6, 2007 Pewnie chlopaki ciezko testowali Twoj sprzet zebys mial gwarancje, ze wszystko jest cacy ;) Ja rowniez moge spokojnie polecic asgshop. Ceny niekiedy sa tansze w innych sklepach ale na pewno to solidna i uczciwa firma :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.