Bulls Posted September 22, 2017 Report Share Posted September 22, 2017 Cześć, niedawno zakupiłem replikę z silniczkiem o takim : https://gunfire.pl/product-pol-1152200334-Silnik-neodymowy-dlugi-High-Torque.html I problem nasunął się taki, że chciałem rozładować batkę nie strzelając na sucho z repliki, więc sobie wyjąłem silnik z maszynki podpiąłem na nowo i coś się zaczął zacinać, praktycznie nie obraca. Batke mam 11v 2.2mah. Ktoś mógłby powiedzieć co się stało, co należy zrobić ? Bo szkoda silnika za takie pieniadze. :\ Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted September 22, 2017 Report Share Posted September 22, 2017 A nie podpiąłeś go odwrotnie? Odpinałeś go żeby podpiąć pod niego batkę, powoli rozadowując ją? Dobrze rozumiem? Quote Link to post Share on other sites
Bulls Posted September 22, 2017 Author Report Share Posted September 22, 2017 Niee, dobrze podpiąłem. Dla pewności sprawdziłem na odwrót i to samo. Po prostu wyjąłem go z GB żeby nie napędzał części, nie chciałem ich zużywać a żeby bateria się rozładowała, bo nie mam rozładowarki a nie potrzebnie ładowałem. Quote Link to post Share on other sites
rogal138 Posted September 22, 2017 Report Share Posted September 22, 2017 A długo to rozładowywanie trwało ? Bo mogłeś zajechać szczotki. Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted September 22, 2017 Report Share Posted September 22, 2017 Na ciągłej pracy to było bardzo możliwe... Quote Link to post Share on other sites
damianm20 Posted September 23, 2017 Report Share Posted September 23, 2017 Szczotki można łatwo sprawdzić, bo są na widoku i łatwo wyjmowalne. Trzymają je sprężynki dociskające do komutatora na tyłku silnika. Jeśli szczotki są, to trzeba rozebrać, bo blokować silnik mogą sprężyny rozpychające magnesy, jeśli któraś strzeliła. Quote Link to post Share on other sites
Bulls Posted September 23, 2017 Author Report Share Posted September 23, 2017 A długo to rozładowywanie trwało ? Bo mogłeś zajechać szczotki. Na ciągłej pracy to było bardzo możliwe... Nawet nie zdążyłem rozładować, bo po wyjęciu przestał działać jak należy. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 Nie uwaliłeś części kabla przy wyciąganiu silnika? Quote Link to post Share on other sites
Bulls Posted September 24, 2017 Author Report Share Posted September 24, 2017 Nie uwaliłeś części kabla przy wyciąganiu silnika? Tzn. ? W sensie że gdzieś go tam w GB wyciągnąłem czy coś ? Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 W sensie, że po wypieciu słabo styka. Wsuwka się ułamała wewnątrz osłonki, czy coś przetarte do granic absurdu. Zebatka na silniku robi różne cuda - zwłaszcza jak kable są wesoło położone. Quote Link to post Share on other sites
Bulls Posted September 24, 2017 Author Report Share Posted September 24, 2017 Nie nic takiego nie ma. Ale zauważyłem że po mocnym "uderzeniu" w spust ma taki pewniejszy zapłon, tzn. że za każdym razem chce odpalić ale nie może. Tak jakby za mały przepływ prądu czy coś. A i oddałem silnik koledze to zauważył że poziomo jak jest położony to działa, a jak pionowo to nie działa. :x Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 A te szczotki sprawdzileś? Quote Link to post Share on other sites
Kriss88 Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 na 99% szzotki albo coś z wsuwkami Quote Link to post Share on other sites
Bulls Posted September 24, 2017 Author Report Share Posted September 24, 2017 Silnik działa, kumpel sprawdzał na swojej m'ce itd. U mnie coś z kabelkami. Wsuwki na początku są okej, więc chyba coś w GB, nie ? Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 Wtyczki, styki, kable. ale podejrzewam konektory na silniku Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 (edited) Wsuwki odpakowałeś z osłonek? Czasem serio wygląda wszystko ok, a potem okazuje się, że uwalona/kabel się wysunął. Jak będzie ok z wsuwami to pewnie kable... to ja bym jednak to rozkręcił. Ot, samego gejboxa i tak trzeba czasem nasmarować. Przy okazji zrobisz mały tuning. Edited September 24, 2017 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
Bulls Posted September 25, 2017 Author Report Share Posted September 25, 2017 Tak odpakowałem, wyglądały na okej. Dziś spróbuje rozkręcić go. A co do tuningu to mam wszystko możliwe w środku nowe, także :P Sprężyna i precka tylko zostało. Quote Link to post Share on other sites
Bulls Posted October 1, 2017 Author Report Share Posted October 1, 2017 #Close temat. Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted October 1, 2017 Report Share Posted October 1, 2017 Co było w końcu nie tak? Żeby dla potomnych zostało. Quote Link to post Share on other sites
Bulls Posted October 2, 2017 Author Report Share Posted October 2, 2017 W końcu to nie silnik, tylko chyba kabelki mi się w GB albo wypięły i muszę lutować, albo coś innego. Silnik 100% sprawny ! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.