Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Zestaw dla zielonego w temacie (i biednego)


Recommended Posts

Witajcie!

 

Przeczytałem poradniki, jednak dalej jestem zielony (widocznie czytanie ze zrozumieniem u mnie leży i kwiczy).

 

Mam 500 zł. Za tą kwotę chcę kupić maskę + replikę.

 

Nie znam się na tym kompletnie. Wczoraj kolega mnie zaprosił, żeby sobie postrzelać i po prostu to pokochałem. On swoją replikę kupił za 200 zł, jest ona na taki nabój, który nam się skończył po wystrzelaniu ok. 10 magazynków po 21 strzałów.

 

Czy jesteście w stanie mi polecić fajną replikę, która nie będzie wymagała ogromnych kosztów związanych z utrzymaniem (i ze świetną zabawą)? Nie musi mieć super zasięgu (no, te 30 metrów byłby bardzo fajne), ważne, żeby była tania w eksploatacji i wytrzymała.

 

A co do maski: jednak nie chciałbym dostać kulką w twarz, dlatego nie szukam okularów. Już i tak mam brzydką twarz, nie chcę żeby było jeszcze gorzej (a może jednak będzie lepiej?). W poradniku wyczytałem, że dobre okulary można kupić już za 70 zł; jak wygląda sytuacja z maskami?

 

Ubioru nie potrzebuję kompletnie.

 

Z góry dziękuję wam za wszystkie propozycje.

Link to post
Share on other sites

Żadna w zasadzie niedroga maska zintegrowana z okularami nie będzie miała odpowiednich atestów wytrzymałościowych, a przed używaniem chińskich wynalazków do ochrony oczu nie polecam. Najsensowniej jest poszukać siatkowej maski Stalker lub Bat ( tu już można kupić chińskie kopie) i zestawić je z porządnymi okularkami.

Maska w tym typie http://allegro.pl/stalowa-maska-ochronna-v-1-olive-cs-i6951299926.html lub bardzie rozbudowane to wydatek rzędu 3-4 dyszek, okularki znajdziesz za 2-3 dyszki.