Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Tenlon

Porządne głowice cylindra

Recommended Posts

Cześć, 

Od pewnego czasu borykam się z glowica cylindra od Tornado... próbowałem dopasować do niej 4 dysze i każda ma luzy, a przy dyszy która idealnie mi się doszczelnia na pełnym midcapie mam spadek ponad 100fps, jak zostaje 40-50kulek, wszystko wraca do normy.

Jakie głowice do GB v2 polecacie ? Słyszałem, że Tornado to rebrand SHS'a, więc odpada, od Ultimeta jest kilka modeli, a nie chce kolejny raz kupować czegoś co okaże się... lipne.

Na allegro znalazłem głowice MaxxModel oraz Retro Arms, skłaniam się ku Retro, ponieważ najlepiej z gumka zgrywa mi się regulowana dysza od nich.

 

Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualnie nie ma takich głowic ani dyszy, które pasują do siebie idealnie. Trzeba przerabiać i dopasowywać. Kup dyszę z podwójnym uszczelnieniem, zmniejsza to kołysanie dyszy. Pro tipa na każdą głowicę i dyszę Ci nie zdradzę bo potem inni zaczną kraść pomysły i przypisywać je sobie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Wymiana oringow

2. Zeszlifowanie dyszy, aby zawsze siadała w kołnierzu gumki, pomimo kołysania

3. Rozbicie/poszerzenie głowicy cylindra

Zapewne, któreś z tych rozwiązań podejdą, może jeszcze wymiana/skrócenie sprezyny popychacza, ale chciałbym uzyskac odpowiedz na pytanie, która glowica cylindra jest na obecną chwilę najlepiej wykonana, czy niebieski ultimate z gumowym zderzakiem bd dobrym wyborem, czy jest coś ciekawszego na rynku.

Zajmuje się grzebaniem w mojej replice hobbystycznie i nie mam dostępu do kilkudziesięciu rodzajów danej części, a chyba po to jest ten dział, aby wymieniać się swoimi doświadczeniami, chyba że zarabiasz naprawianiem zabawek na życie, wtedy chylę czoło.

 

Pozdrawiam 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polimerowa czarna dysza z Ultimate idealnie siedzi na niebieskiej aluminiowej głowicy cylindra od Ultiimate. Luzów nie ma mimo pojedynczego oringa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak było ze starymi seriami głowic Ultimate. Aktualnie są inne i ciężko dostać te stare. Tak samo kiedyś czarne głowice Retro Arms miały nieco większą średnicę zewnętrzna trzpienia i idealnie pod nie pasowała dysza Guardera. Aktualnie w szaro-srebrnych już jest luz. Aktualnie dysza i głowica Ultimate posiadają luz. Tak samo jest z Lonexem. 

Proponuję spróbować dyszy AimTop z Taiwangun. Kosztuje około 15zl, jest plastikowa, czerwona i nieco ciaśniejsza od typowych Guarder, RA, Ultimate czy SHS. Niestety wykonanie pozostawia wiele do życzenia i trzeba je ładnie wykończyć usuwając nadlewki etc. 

Edited by fint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam jeszcze taki pomysł, żeby wywalić prowadnice dyszy i dać tokarzowi, aby zrobił prowadnice o większej średnicy(nie pamiętam czy glowica wraz z prowadnica jest z jednego kawałka, ale w stockowych glowicach, można zdemontować prowadnice), ewentualnie zrobić całą głowicę. 

Chce uniknąć fuszery jaka jest rozbijanie oryginalnej prowadnicy i uniknąć wydawania kasy na 10glowic i 10dysz, tylko po to, aby uzyskać bardzo stabilne fpsy +/- 1

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma tak małego noża, aby zrobić rowerek w dyszy, chyba że oddam gdzieś indziej,  ale to znowu dodatkowe koszta za zabawkę, które bd przerostem formy na treścią w AEGu,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maxx Model + dysza Ultka 21,25mm
Retro Arms + dysza Ultka 21,25mm
Maxx Model + dysza Arma Tech 21,3mm
SHS fiolet V3 (skracany) + dysza Ultka 21,25mm
Maxx Model + dysza Rocket zielona 21,3mm
 

Najlepsze połączenia.

Lonexowe głowice cylindra z owalnymi otworami pod trzpienie szkieletu to największa kupa jaką mogli wypuścić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Rogaś napisał:

Maxx Model + dysza Ultka 21,25mm
Retro Arms + dysza Ultka 21,25mm
Maxx Model + dysza Arma Tech 21,3mm
SHS fiolet V3 (skracany) + dysza Ultka 21,25mm
Maxx Model + dysza Rocket zielona 21,3mm
 

Najlepsze połączenia.

Lonexowe głowice cylindra z owalnymi otworami pod trzpienie szkieletu to największa kupa jaką mogli wypuścić.

O to mi chodziło :)

Zamowilem MaxxModel z Czech, bo w PL nigdzie nie znalazłem.

Jezeli chodzi o dysze ultka, to rozumiem, ze ten model ? W opisie ma 21.3

https://www.specshop.pl/product-pol-13223-Ultimate-Dysza-Uszczelniona-M16A2-M4A1-RIS-SR16-16655.html

 

Jak tylko wszystko do mnie dotrze, dam znać czy pasi

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proba poszerzenia glowicy(prowadzenia dyszy), udana, glowica AE(mosiadz), aktualnie nie ma w ogóle luzów, niestety regulowana dysza Retro Arms dobrze pasuje do śmietnika, pomimo, ze element z gwintem zew. dobrze pasuje, to już drugi element nakręcony jest za wąski przy końcu i dysza się zacina... Moze rozwiercenie by pomogło, ale za dużo dlubaniny. 

Mam nadzieję, że MaxxModel zdziała cuda :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam zamówiłem maxxa niedawno, już do mnie dotarł ale czekam na lufę jeszcze. Mam gearbox g&g g2 i stock dyszę, doszczelnioną podwójnie. Liczę, że wszystko będzie pasowało :) mierzyłem dyszę ale mam suwmiarkę bez panelu cyfrowego. Wychodzi 21mm z groszem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Rogaś napisał:

Nie wiem jak to składasz i co robisz ale u mnie w 4 replikach i wielu replikach klientów nic takiego nie występuje :)

Po prostu zakładam dyszę na głowicę + odrobina smaru xD 

Bez modyfikacji, dysza kołysze się i tyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tenlon, rozbierałem gearbox ale nie zauważyłem luzów na dyszy. Jak dla mnie wszystko spoko siedzi :) mam 415 fps na 0.20 i zasięg około 75 metrów na 0.32 także raczej spoko. Za 2 tygodnie montuje maxxa i lambdę one, cyl typ 1 i głowice ultimate pom, liczę na efekty :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, fint napisał:

Po prostu zakładam dyszę na głowicę + odrobina smaru xD 

Bez modyfikacji, dysza kołysze się i tyle.

Czyli wychodzi na to, że producent wypuszcza różnego rodzaju szrot i wszystko jest kwestią losowosci i nieważne czy to SHS, czy Maxx...

Teraz nasuwa się pytanie, po co brać pneumatyke z górnej półki, skoro i tak trzeba rzeźbić ? Moze poza głowicami tloka, które rzeczywiście, różnią się wytrzymałością.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurdę. Już miałem tu nie pisać. Ale Fint  to wallop, który myśli że jak zmienił nick to dalej może pisać tu głupoty typu "Aktualnie nie ma takich głowic ani dyszy, które pasują do siebie idealnie"  Otóż są.  i nie trzeba się  wspomagać żadnym smarem. Który co najwyżej robi robotę  na pierwszych kilku strzelankach. No chyba że mówimy o onanizowniu się, To wtedy faktycznie smar może pomóc. Ja od lat mam komorę Maxx Model i dyszę Suprt Shoter podwójne uszczelnioną. I tu nie ma mowy o żadnym kiwaniu czy nieszczelności.

 

 

 

 

 

 

 

h No chyba że mówimy o onanizowaniu się. Od lat 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Rych33 napisał:

i nie trzeba się  wspomagać żadnym smarem. Który co najwyżej robi robotę  na pierwszych kilku strzelankach.

Czyli radzisz nie smarować trzpienia głowicy cylindra przed montażem dyszy? 

9 godzin temu, Rych33 napisał:

pomóc. Ja od lat mam komorę Maxx Model i dyszę Suprt Shoter podwójne uszczelnioną. I tu nie ma mowy o żadnym kiwaniu czy nieszczelności.

Super Shooter czyli SHS podwójnie uszczelniona kiwa się na głowicach Ultimate, Maxx, Prometheus, SHS/Tornado, a nawet czarnych Retro Arms. Podwójne uszczelnienie faktycznie nieco niweluje to kiwanie się, ale nadal ono występuje i wciąż występuje dlawienie się kulkami przy w pełni naładowanym magazynku.

Myślę, że nawet nie wiesz o co chodzi... Byc może faktycznie trafiłeś na dobrze dopasowane części, ale jest to czysty przypadek. Miałem te części i to wiele sztuk, baaa nawet mam kilka teraz i niestety nie pasują do siebie idealnie.

Kolega chce sprawdzone połączenie tak by kupić coś pewnego, a nie liczyć na cud. 

11 godzin temu, Tenlon napisał:

Teraz nasuwa się pytanie, po co brać pneumatyke z górnej półki, skoro i tak trzeba rzeźbić ? Moze poza głowicami tloka, które rzeczywiście, różnią się wytrzymałością.

 

Dokładnie tak. Przez moje ręce przewinęło się pełno dysz i głowic cylindra jak i innych części i powtarzalności jako tako nie ma. Kup sobie 10 dysz SHS i jedną głowice. Zobaczysz, że każda dysza będzie siedzieć na głowicy inaczej jednak nigdy nie będzie to połączenie wzorowe. Nie znam sprawdzonego jednego setu. Czasem faktycznie trafi się dysza i głowica, która siądzie Perfect ale to zwykła losowosc. Na następny dzień kupisz to samo zestawienie i już będzie inaczej. 

Nie widzę krzty januszostwa w odpowiednim dopasowaniu dyszy czy głowicy. Co w tym złego? Wydaje mi się, że chcesz kupić części, które pasują drop-in, włożyć do GB i wsio. Niestety nie tak to wygląda. 

Nie ma sensu kupować części np Prometheus i wydawać na cylinder 100zl czy na głowicę 150zl. Takie same efekty uzyskać możesz na częściach o wiele tańszych. Cylindry Tornado czy SHS, które dostaniesz za 30-40zł dają identyczne wyniki co cylindry z wyższych półek. Ważne jest tylko to by cylinder był stalowy, prosty i gładki. 

Glowica tłoka też nie musi być nie wiadomo jaka. Czerwony SHS za 20-30zl robi robotę nawet w replikach 600fps i nie pęka. Jednak tak czy siak z czystej przyzwoitości lepiej już dołożyć do glowicy Ultimate. Z kolei kupowanie Prometheus za ponad 100zl to przerost formy nad treścią i pogłaskanie swojego ego. Można, będzie to działać prawidłowo ale wątpię aby był zauważalny przyrost fps, powtarzalności itd. Może to być skok o kilka fps, który i tak nie wiadomo czy spowodowany jest właśnie drogą częścią czy nieco mocniejszym dokreceniem śrubki lub różnicami w wadze kulek. Czasem nawet ustawienie repliki pod innym kątem może dać przyrost kilku, jak nie kilkunastu fps. 

Większość setów jakie składam to cylindry shs/Tornado, głowica tłoka Ultimate, tłok SHS bądź Retro CNC, głowica cylindra SHS i dysze różne, te które mam pod ręką, a najczęściej to shs, retro arms, Ultimate. Czasem w replice zostawiam nawet dysze stock jeśli ma uszczelnienie np niektóre repliki VFC czy G&G. Nie ma sensu przepłacać jeśli coś daje w pełni poprawne wyniki fps, powtarzalność na poziomie 2-3fps, nie powoduje żadnych problemów jak i nie ma wątpliwości co do wytrzymałości. Reszta to kwestia dopasowania części i poprawnego poskladania. Na tym głównie polega serwis, a nie na kupowaniu części drop-in, które nie istnieją. 

Nawet tak rekomendowane i polecane części Retro Arms, które są wykonywane chyba na najwyższym możliwym poziomie mogą mieć taki fail jak niepasująca komora RA do szkieletu RA czy też płytka selektora RA, która koliduje z łożyskami RA w szkielecie RA. Nie ma nic idealnego. 

Edited by fint

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, fint napisał:

Czyli radzisz nie smarować trzpienia głowicy cylindra przed montażem dyszy? 

Super Shooter czyli SHS podwójnie uszczelniona kiwa się na głowicach Ultimate, Maxx, Prometheus, SHS/Tornado, a nawet czarnych Retro Arms. Podwójne uszczelnienie faktycznie nieco niweluje to kiwanie się, ale nadal ono występuje i wciąż występuje dlawienie się kulkami przy w pełni naładowanym magazynku.

Myślę, że nawet nie wiesz o co chodzi... Byc może faktycznie trafiłeś na dobrze dopasowane części, ale jest to czysty przypadek. Miałem te części i to wiele sztuk, baaa nawet mam kilka teraz i niestety nie pasują do siebie idealnie.

Kolega chce sprawdzone połączenie tak by kupić coś pewnego, a nie liczyć na cud. 

 

Dokładnie tak. Przez moje ręce przewinęło się pełno dysz i głowic cylindra jak i innych części i powtarzalności jako tako nie ma. Kup sobie 10 dysz SHS i jedną głowice. Zobaczysz, że każda dysza będzie siedzieć na głowicy inaczej jednak nigdy nie będzie to połączenie wzorowe. Nie znam sprawdzonego jednego setu. Czasem faktycznie trafi się dysza i głowica, która siądzie Perfect ale to zwykła losowosc. Na następny dzień kupisz to samo zestawienie i już będzie inaczej. 

Nie widzę krzty januszostwa w odpowiednim dopasowaniu dyszy czy głowicy. Co w tym złego? Wydaje mi się, że chcesz kupić części, które pasują drop-in, włożyć do GB i wsio. Niestety nie tak to wygląda. 

Nie ma sensu kupować części np Prometheus i wydawać na cylinder 100zl czy na głowicę 150zl. Takie same efekty uzyskać możesz na częściach o wiele tańszych. Cylindry Tornado czy SHS, które dostaniesz za 30-40zł dają identyczne wyniki co cylindry z wyższych półek. Ważne jest tylko to by cylinder był stalowy, prosty i gładki. 

Glowica tłoka też nie musi być nie wiadomo jaka. Czerwony SHS za 20-30zl robi robotę nawet w replikach 600fps i nie pęka. Jednak tak czy siak z czystej przyzwoitości lepiej już dołożyć do glowicy Ultimate. Z kolei kupowanie Prometheus za ponad 100zl to przerost formy nad treścią i pogłaskanie swojego ego. Można, będzie to działać prawidłowo ale wątpię aby był zauważalny przyrost fps, powtarzalności itd. Może to być skok o kilka fps, który i tak nie wiadomo czy spowodowany jest właśnie drogą częścią czy nieco mocniejszym dokreceniem śrubki lub różnicami w wadze kulek. Czasem nawet ustawienie repliki pod innym kątem może dać przyrost kilku, jak nie kilkunastu fps. 

Większość setów jakie składam to cylindry shs/Tornado, głowica tłoka Ultimate, tłok SHS bądź Retro CNC, głowica cylindra SHS i dysze różne, te które mam pod ręką, a najczęściej to shs, retro arms, Ultimate. Czasem w replice zostawiam nawet dysze stock jeśli ma uszczelnienie np niektóre repliki VFC czy G&G. Nie ma sensu przepłacać jeśli coś daje w pełni poprawne wyniki fps, powtarzalność na poziomie 2-3fps, nie powoduje żadnych problemów jak i nie ma wątpliwości co do wytrzymałości. Reszta to kwestia dopasowania części i poprawnego poskladania. Na tym głównie polega serwis, a nie na kupowaniu części drop-in, które nie istnieją. 

Nawet tak rekomendowane i polecane części Retro Arms, które są wykonywane chyba na najwyższym możliwym poziomie mogą mieć taki fail jak niepasująca komora RA do szkieletu RA czy też płytka selektora RA, która koliduje z łożyskami RA w szkielecie RA. Nie ma nic idealnego. 

Konkretna wypowiedź, niestety zgadzam się z kolegą. Niestety, ponieważ wszystkie te części to tak czy inaczej produkcja masowa, sam pracuję w fabryce mebli ze stali i każdy wyglada tak samo a jest tak na prawdę inny. Nawet jeżeli produkty przechodzą kontrolę jakości, jeżeli takowa w ogóle istnieje w ich fabrykach, to są odstępstwa na które mogą sobie pozwolić. Kupujący nie wie, że tolerancja błędu konkretnego produktu może wynosić X mm, gram, nadlewki lub innego błędu :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapomniałem zaznaczyć, że mówimy tu o pneumatyce tylko i wyłącznie. Powyższy post ndt. innych części jak np elektronika, silniki, zebatki czy lufy. Tutaj oczywiście jeśli chodzi o losowosc jest dość podobnie, ale im drożej tym ta losowosc ogranicza się do minimum jak np w przypadku luf precyzyjnych dlatego czasem tania stalowa lufa np PPS może dać komuś bardzo dobre skupienie, a komuś innemu już nie. W przypadku luf droższych praktycznie każda lufa da taki sam przyrost osiągów. 

Podobnie ma się sprawa zebatek czy silników. Zebatki Big Dragon u jednego wytrzymają M150, a u innego padną na M90. Nieco drożej są czarne SHS, które są w mojej opinii nie do zajechania. Jeszcze wyżej nowe Prometheus lub Siegetek. Wykonanie zebatek jest tak samo ważne jak przy każdej innej części, ale wytrzymałość musi być na najwyższym poziomie zwłaszcza jeśli budujemy szybkie i mocne repliki i tutaj kupowanie Siegetek za 600zl nie jest głupie, a często okazuje się wielką oszczędnością. Tak samo jak szkielety GB. 

Edited by fint

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, fint napisał:

Czyli radzisz nie smarować trzpienia głowicy cylindra przed montażem dyszy? 

Super Shooter czyli SHS podwójnie uszczelniona kiwa się na głowicach Ultimate, Maxx, Prometheus, SHS/Tornado, a nawet czarnych Retro Arms. Podwójne uszczelnienie faktycznie nieco niweluje to kiwanie się, ale nadal ono występuje i wciąż występuje dlawienie się kulkami przy w pełni naładowanym magazynku.

Myślę, że nawet nie wiesz o co chodzi... Byc może faktycznie trafiłeś na dobrze dopasowane części, ale jest to czysty przypadek. Miałem te części i to wiele sztuk, baaa nawet mam kilka teraz i niestety nie pasują do siebie idealnie.

Kolega chce sprawdzone połączenie tak by kupić coś pewnego, a nie liczyć na cud. 

 

Dokładnie tak. Przez moje ręce przewinęło się pełno dysz i głowic cylindra jak i innych części i powtarzalności jako tako nie ma. Kup sobie 10 dysz SHS i jedną głowice. Zobaczysz, że każda dysza będzie siedzieć na głowicy inaczej jednak nigdy nie będzie to połączenie wzorowe. Nie znam sprawdzonego jednego setu. Czasem faktycznie trafi się dysza i głowica, która siądzie Perfect ale to zwykła losowosc. Na następny dzień kupisz to samo zestawienie i już będzie inaczej. 

Nie widzę krzty januszostwa w odpowiednim dopasowaniu dyszy czy głowicy. Co w tym złego? Wydaje mi się, że chcesz kupić części, które pasują drop-in, włożyć do GB i wsio. Niestety nie tak to wygląda. 

Nie ma sensu kupować części np Prometheus i wydawać na cylinder 100zl czy na głowicę 150zl. Takie same efekty uzyskać możesz na częściach o wiele tańszych. Cylindry Tornado czy SHS, które dostaniesz za 30-40zł dają identyczne wyniki co cylindry z wyższych półek. Ważne jest tylko to by cylinder był stalowy, prosty i gładki. 

Glowica tłoka też nie musi być nie wiadomo jaka. Czerwony SHS za 20-30zl robi robotę nawet w replikach 600fps i nie pęka. Jednak tak czy siak z czystej przyzwoitości lepiej już dołożyć do glowicy Ultimate. Z kolei kupowanie Prometheus za ponad 100zl to przerost formy nad treścią i pogłaskanie swojego ego. Można, będzie to działać prawidłowo ale wątpię aby był zauważalny przyrost fps, powtarzalności itd. Może to być skok o kilka fps, który i tak nie wiadomo czy spowodowany jest właśnie drogą częścią czy nieco mocniejszym dokreceniem śrubki lub różnicami w wadze kulek. Czasem nawet ustawienie repliki pod innym kątem może dać przyrost kilku, jak nie kilkunastu fps. 

Większość setów jakie składam to cylindry shs/Tornado, głowica tłoka Ultimate, tłok SHS bądź Retro CNC, głowica cylindra SHS i dysze różne, te które mam pod ręką, a najczęściej to shs, retro arms, Ultimate. Czasem w replice zostawiam nawet dysze stock jeśli ma uszczelnienie np niektóre repliki VFC czy G&G. Nie ma sensu przepłacać jeśli coś daje w pełni poprawne wyniki fps, powtarzalność na poziomie 2-3fps, nie powoduje żadnych problemów jak i nie ma wątpliwości co do wytrzymałości. Reszta to kwestia dopasowania części i poprawnego poskladania. Na tym głównie polega serwis, a nie na kupowaniu części drop-in, które nie istnieją. 

Nawet tak rekomendowane i polecane części Retro Arms, które są wykonywane chyba na najwyższym możliwym poziomie mogą mieć taki fail jak niepasująca komora RA do szkieletu RA czy też płytka selektora RA, która koliduje z łożyskami RA w szkielecie RA. Nie ma nic idealnego. 

Jestem świadomy,  że nie wszystko w aeg jest drop in, ale też nie mam rozeznania w roznych markach, więc stąd moje pytania odnośnie pneumatyki, bo z doświadczenia zawodowego, wiem, ze firmy produkujące pneumatyke do celów przemysłowych robią części "drop in" więc patrząc na wysokie ceny banalnych w budowie części aega, liczylem na perfekcyjne spasowanie.

Tak czy inaczej, dziękuję wszystkim za pomoc, jutro ma być kurier z garścią dysz i glowica Maxx, skusiłem się jeszcze na komore Maxx, bo ProWin strasznie wybredny i zapewne miał większy wpływ niż samo "wobble nozzle"

Wynikami zapewne pochwalę się jutro, aż jestem ciekawy.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 5.10.2019 o 22:04, Rogaś napisał:

Maxx Model + dysza Ultka 21,25mm
Retro Arms + dysza Ultka 21,25mm
Maxx Model + dysza Arma Tech 21,3mm
SHS fiolet V3 (skracany) + dysza Ultka 21,25mm
Maxx Model + dysza Rocket zielona 21,3mm
 

Najlepsze połączenia.

Lonexowe głowice cylindra z owalnymi otworami pod trzpienie szkieletu to największa kupa jaką mogli wypuścić.

Dzieki Rogaś za polecenie tych elementów, wale pokłony :D

Panowie, wszystko przyszło i jestem fest zadowolony:

- Glowica MaxxModel + dysza ultimate 21.3(pojedynczy oring, szok !) zero kołysania, pasuje idealnie

- Maxx +  dysze Airsoft Engineering m4 i m14, siedzą za ciasno, gdzie na niemodyfikowanej głowicy tornado miały spory luz

- Maxx + czerwony SHS 21.4 - najgorsze połączenie, pomimo dwóch oringow buja fest.

- Maxx + regulowana Retro Arms to samo co SHS, kiepscizna.

Patrząc po wykonaniu głowicy i komory hopup, nie wydaje mi się, żeby producent pozwolił sobie na różne wymiary elementów to samo dotyczy się dyszy Ultimate.

 

Rogaś, wyrzucales zderzak z głowicy Maxxa i docinales pod wymiar ? Zastanawiam się czy bawic się w docinke, czy wywalic stary i na bezczela kleić do czoła głowicy ?

Edited by Tenlon
Poprawka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zostawiam orgo zderzak ale stosuje do tej glowicy pomowe glowice gloka.

Jak sie okazuje, majster wallop najwidoczniej nie mial w lapach takiego zestawienia i plecie bzdury.

Namontowalem sie takich setow ogrom i w zadnym przypadku nie doswiadczylem bujania sie dyszy. Dysze uktka bardzo lubie i zawsze siegam po nia jako pierwszy wybor.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...