vonmarxx Posted August 22, 2007 Report Share Posted August 22, 2007 Trzeba ją skrócić ( w ostrym kolba wchodzi w body, w replice na odwrót, i trzeba jeszcze wydrążyć z tyłu, aby weszła. ) Dodatkowo trzeba wydrążyć miejsce na baterię, chyba że zamienisz jej miejsce i dasz pod pokrywę komory zamkowej ( oczywiście zmieniając na nową ) Ogólnie kupa roboty. Ale efekt znakomity. batke mam pod deklem,wiec nie bedzie problemu. dzieki za odpowiedz:) Quote Link to post Share on other sites
ues Posted September 1, 2007 Report Share Posted September 1, 2007 Z serii "Ostatnie podrygi" ... ;) b-ta Spec by TM. Kolba jeszcze nie zaśrubiona, dlatego tak zwisa. Reszta siedzi cacy. http://img130.imageshack.us/img130/3715/dscn7280qi9.jpg http://img504.imageshack.us/img504/7896/dscn7281od6.jpg http://img504.imageshack.us/img504/7328/dscn7284xy2.jpg http://img204.imageshack.us/img204/9659/dscn7282nq0.jpg Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 Jakiej farbki użyć do "metalizowania" body ? Quote Link to post Share on other sites
Papuaz Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 Na zbrojowni pojawiło się metalowe Body od Elementa. I to o 20 zł tańsze od SRC ;-) . I tu moje pytanie: jak jest z tym body i czy pasowała by przednia część od SRC?? Pozdro! Papuaz Quote Link to post Share on other sites
Basu Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Hej, jakiś czas temu nabyłem do swojego AK zestaw drewienek, ale kompletnie nie mam czasu zająć się montażem, a do tego żaden ze mnie Adam Słodowy... czy wiecie, kto mogłby się tym zająć (Stolarz? Rusznikarz?) i ile taka usługa by kosztowała? Quote Link to post Share on other sites
QLIG Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Stolarz by zrobił, tylko pewnie by sobie policzył 4 razy tyle, ile kosztują same drewnienka :) Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Jak sie ma dwie lewe ręce to trzeba płacić :) Trochę chęci i pracy i zamontujesz sam te drewienka. Quote Link to post Share on other sites
Basu Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 (edited) Jak sie ma dwie lewe ręce to trzeba płacić :) Starałem się to ująć nieco delikatniej, ale o to właśnie chodzi :P Cóż, sporym problemem może być "wydrążenie" kolby, aby móc do niej wsadzić baterię. Poza tym nie jestem w stanie - mimo wielu prób - zdjąć "stopki" w kolbie - śruby są chyba zapieczone. Poza tym boję się uszkodzić moją TMkę :P nigdy w życiu nie rozkładałem AEGa. Edited September 23, 2007 by Basu Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Wywiercanie dość trudne ale jak nie będziesz pijany dasz rade, wsadzasz w imadło kolbę i zakładasz wiertło do drewna takie żeby pasowało wielkościowi ogniw, i dajesz. Jaki jest problem ze stopką? AEG'a rozkręcić to tylko strach pierwszy raz, zdejmujesz dekiel wkręcasz cały mechanizm suwadła (czyt. jedna mała śrubka), 4 śrubki pod spodem (2 w gnieździe maga i 2 troszke dalej na body. Potem wykręcasz śrubke na HU od suwadła i w chwycie pistoletowym. Wyjmujesz, a raczej wysuwasz przednią część body i finito, cały Gear-Box masz na dłoni. Dwa razy poskładasz i dostaniesz wprawy :) Powodzenia :) Quote Link to post Share on other sites
QLIG Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Wywiercanie dość trudne ale jak nie będziesz pijany dasz rade, wsadzasz w imadło kolbę i zakładasz wiertło do drewna takie żeby pasowało wielkościowi ogniw, i dajesz. Otwór pod baterię to łatwizna nawet dla amatora. Problem większy dla takiej osoby, to wydrążyć kolbę od strony łączenia z body- bo tu jest więcej roboty. Ktoś, kto ma dwie lewe ręce- może mieć problemy ;) Basu z łożem i nakładką na pewno dalbyś radę- wiele roboty nie ma- trochę popiować, trochę poszlifować i jest ;) A śrubki ze stopki kolby wyjdą- siedzą cholernie mocno- najlepiej wsadz ją w imadło i odkręcaj mocno długim śrubokrtem. Puszczą ;) Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Jaką humrelowską farbą "zmetalizować" body ? Quote Link to post Share on other sites
Barbus Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Ma ktoś może na zbyciu zatrzask urządzeń wylotowych od AKMa? Jeśli nikt nie ma, to czym moge go zastąpić, żeby po zakołkowaniu go w podstawie muszki "działał" jak należy? Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted October 20, 2007 Report Share Posted October 20, 2007 Postanowiłem w luźny sposób przeklasyfikować Tokio Mariusza na AKM. Jednym z elementów tuningu będzie wymiana komory zamkowej na taką z AKMu czy AK-74. I tu pojawia się problem, bo z pewnych powodów nie chcę wymieniać przedniego body, więc nasuwa pytanie : czy tylne metal body od AK-74 będzie dobrze współpracowało z przednim plasticzanym od AK-47 TM ? Quote Link to post Share on other sites
Soman Posted October 20, 2007 Report Share Posted October 20, 2007 Jaką humrelowską farbą "zmetalizować" body ? 27003 to stal, a numer wyższa lub niższa to tzw. gunmetal. Farbę nakładasz aerografem (pędzlem niestety nie wyjdzie), a po wyschnięciu (ok. 48 h) polerujesz miękką szmatką. A oto efekt: Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted October 20, 2007 Report Share Posted October 20, 2007 Postanowiłem w luźny sposób przeklasyfikować Tokio Mariusza na AKM. Jednym z elementów tuningu będzie wymiana komory zamkowej na taką z AKMu czy AK-74. I tu pojawia się problem, bo z pewnych powodów nie chcę wymieniać przedniego body, więc nasuwa pytanie : czy tylne metal body od AK-74 będzie dobrze współpracowało z przednim plasticzanym od AK-47 TM ? Będzie OK. Quote Link to post Share on other sites
Hajdi Posted October 20, 2007 Report Share Posted October 20, 2007 A ile Cię taka konwersja wyjdzie ?? Może lepiej będzie zrobić sobie takiego AKMS'a od Inokatsu ? Wiem wesja Eco. ale jaki efekt :) Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Cyku Posted October 20, 2007 Report Share Posted October 20, 2007 Proszę, podbudujcie moje ego i powiedzcie, że wam się podoba :) Ot, standard- ma jednak stalową lufę z gwintem, więc PBS nie urwie mi się przy pierwszym szybszym ruchu :) Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted October 20, 2007 Report Share Posted October 20, 2007 Załatw sobie sklejkowe łoże i będzie OK :) Quote Link to post Share on other sites
Cyku Posted October 20, 2007 Report Share Posted October 20, 2007 Też nad tym myślałem, ale jakoś mi nie przeszkadza, że kolba jest sklejkowa a łoże orzechowe. W sumie prędzej zabejcuje kolbę- taniej i łatwiej :) Quote Link to post Share on other sites
Rudy102 Posted October 25, 2007 Report Share Posted October 25, 2007 Troszkę z innej beczki. Próbował ktoś wyiciąć w chwycie z ostrego kbk aks miejsce na silnik i jego obudowe? Drewienko się nie rozpadnie? Według moich wyliczeń ścianka będzie miała w najcieńszym miejscu 0,7mm a w najgrubszym 2,1 mm czy to nie za mało? Opłaca się to wiercić? Gra jest warta świeczki? :D Quote Link to post Share on other sites
Cyku Posted October 25, 2007 Report Share Posted October 25, 2007 To już lepiej wziać dwa chwyty i poszerzyć jeden wstawiając kawałek drugiego. Ktoś tak zrobił z bakelitem i myślę że w przypadku drewnianego też da radę Quote Link to post Share on other sites
Rudy102 Posted October 30, 2007 Report Share Posted October 30, 2007 Nie bardzo rozumiem :D Mógłbyś bardziej opisac. Quote Link to post Share on other sites
Cyku Posted October 30, 2007 Report Share Posted October 30, 2007 Bierzesz jeden chwyt- rozcinasz go wzdłuż tak że masz dwie połówki. Potem wycinasz z drugiego chwytu wzdłuż kawałek szeroki na ileś tam milimetrów i wklejasz pomiędzy te dwie połówki pierwszego. Potem delikatnie szlifujesz, bejcujesz i nie ma śladu po cięciu a chwyt jest szerszy i pomieści silnik Quote Link to post Share on other sites
gurek Posted November 1, 2007 Report Share Posted November 1, 2007 Ścianki wytrzymaja- bakielit jest bardzo twardy. Efekt jest bardzo "zadowalający". Po uszczelnieniu szczeliny albo proszkiem ze zeszlifowanej rękojeści albo szpachlą do drewna wyglada to całkiem dobrze. Na szerokość zmieści się jak pisał cyku bez problemu. Powodem dla, którego zrezygnowałem z oryginalnej bakielitowej rękojeści było to, że jest ona za krótka. Pomiędzy body a rekojeścią na gorze zostaje ok 1-2 mm szczelina. Na początku mi to nie przeszkadzało, ale teraz jest to dla mnie nie do przyjęcia- więc kupiłem chwyt od VFC i jest lepiej (odczucie subiektywne). ps. suwadło od oryginału też już zamontowałem, ale... z tego powodu trzeba będzei wymienić kolanko gazowe, a potem trzeba wymienić lufę zew. co pociąga za sobą nową podstawę muszki etc. etc - nic tylko wydatki. Tym niemniej, możliwość przeładowania z trzaskiem jak w oryginale jest super. Quote Link to post Share on other sites
Cyku Posted November 1, 2007 Report Share Posted November 1, 2007 Nie wiecie może Panowie gdzie mógłbym zakupić suwadło takie jak w ICS? Chodzi mi to po głowie cały czas, a niestety nie mam a)czasu b)pieniędzy c)czasu d)wszystkie odpowiedzi są poprawne na przerabianie orginalnego suwadła do AK i własnie dlatego chce je zastąpić tańszym i łatwiejszym w montazu ICSowskim (VFC ma podobne rozwiązanie z tego co pamiętam). Dlatego poszukuję ale jakoś mi nie idzie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.