Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

komplet m-65 - co wchodzi w skład ?


Recommended Posts

witam

przeszukałem cały temat "umundurowanie" (zarówno przez "szukaj" jak i manualnie - jeśli nie zobaczyłem , to przepraszam) i wobec braku takiej informacji zadaję pytanie - wiem że może trochę lamerskie, ale cóż...

Generalnie chciałbym skompletować mundur m-65 i takiego szukałem sobie w różnych sklepach. Bez problemu znalazłem spodnie i kurtkę, natomiast nigdzie nie widzę bluzy - i tu moje pytanie - czy coś takiego jak bluza m-65 wogóle powstało czy raczej produkowana jest tylko kutka ?

Czy ew. zestawienie spdnie m-65 + bluza BDU (w razie nie produkowania takiej bluzy jak chciałbym) przejdzie czy racej nie ??

Sorry za głupie pytanie, ale w zakresie umundurowania jestem całkiem zielony....

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

To co teraz powiem nie jest pewniakiem więc... pewnie się myle

 

Ale... wg mnie spodnie m-65 były noszone do bluzy TCU 1,2,3 rodzaju, a potem do bluzy BDU. Nie znaczy to (chyba) że nie było spodni TCU.

 

TCU- nie pamiętam dokładnie ale chyba - Tropical Combat Uniform. Używany w Wietnamie

 

Jak już mówiłem nie jestem pewien tego co tu napisałem

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

ok, dzięki wilkie !

madmax - akurat tu wiem , że w TCU były spodnie - zresztą można je nawet kupić na www.demobil.pl - używane kontraktowe z wietnamu za 500 złociszy :lol:

Czyli ogólnie jak sprawię sobie bluzę BDU do spodni m-65 to nie będzie to jakaś straszna niedokładność w stosunku do orginalnego umundurowania ??

Pozdrawiam !

Link to post
Share on other sites

Panowie, jak ktos chce to moze sobie z zielonymi spodniami M-65 nosic bluze w camo miejskim... Jednych (mnie na przyklad :twisted:) widok taki bedzie smieszyl a innym bedzie zupelnie obojetny.