Black Posted January 25, 2007 Report Share Posted January 25, 2007 Budowa asp type 96 jest prostsza niż budowa cepa :D Zamontujesz sobie to wszystko sam bez problemu. Quote Link to post Share on other sites
Liszasabi Posted January 25, 2007 Report Share Posted January 25, 2007 Zastanawiam się tylko czy zamiast samemu kupować częsci i potem je wmajsterkować do broni nie wziąć czegoś takiego: Link Czy APS-96 zalicza sie do aps-2 series? No i nigdzie nie napisali jaką ilość fps taki upgrade daje >.> Czy do takiego dwójnogu potrzebuje jeszcze czegoś takiego: link Quote Link to post Share on other sites
Puhaty Posted January 25, 2007 Report Share Posted January 25, 2007 Mam troszke nie typowe pytanko jak dotrzec do komory hop-up bo zakupilem l96 z drugiej raczki i bez intruki czy to mozliwe zeby rozrzut prz 20m w granicach 8 cm mogl polegac na zbyt potkreconym hop-up'ie czy raczej to wina optyki <tez uzywan > Quote Link to post Share on other sites
Black Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 Zastanawiam się tylko czy zamiast samemu kupować częsci i potem je wmajsterkować do broni nie wziąć czegoś takiego: Link Czy APS-96 zalicza sie do aps-2 series? No i nigdzie nie napisali jaką ilość fps taki upgrade daje >.> Lepiej samemu i sprężynę sam dobierzesz. Czy te części będą pasowały do Twojego Maruzena to nie wiem. APS2 to inna replika niż APS Type 96. Czy do takiego dwójnogu potrzebuje jeszcze czegoś takiego: link Nie potrzeba, masz to w zestawie. czy to mozliwe zeby rozrzut prz 20m w granicach 8 cm mogl polegac na zbyt potkreconym hop-up'ie czy raczej to wina optyki <tez uzywan > A może wina zbyt lekkich kulek? Poza tym rozrzut do przyjęcia. Quote Link to post Share on other sites
Puhaty Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 Wina kulke szkoda ze nie doszlem do tego troszke wczesniej bo bym zamowil na BZ III a tak zostaje tylko ak :D dzieki za odp Quote Link to post Share on other sites
Echo_2 Posted February 4, 2007 Report Share Posted February 4, 2007 Co sądzicie na temat montażu cylindra do aps II ze specshopa ( ten +300%). Wysłałem maila do tego sklepu i napisali mi ze przy montazu takiej silnej sprężyny potzebny będzie wzmocniony mechanizm spustowy. Tak sie wogóle zapytam, warto kupowac ten cylinder? Quote Link to post Share on other sites
_Inferno Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 Troszeczkę odświeżę temat :uśmiech: Czy ktoś ma możliwość sprawdzenia tej repliki na sprężynie dającej około 400fps?? Bez wymiany innych podzespołów? :twisted: Quote Link to post Share on other sites
Echo_2 Posted March 17, 2007 Report Share Posted March 17, 2007 Przejrzałem cały temat oraz sklepy wgc i airsoftglobal a następnie sporządziłem listę części wraz z repliką oraz kosztorys repliki która po tunningu wyciąga 650fps na 0.2 i zasięgu skutecznym 80m. APS TYPE 96 -320$ OK Cylinder Set -131$ Laylax PSS96 Smooth Spring Guide -28 $ prec lufa PSG1 -55 $ 380PDI sprężyna nie znalazłem zero trigger (mech. spust) -137$ PDI hop up -61 $ Laylax PSS96 Spring Guide Stopper -22 $ barrel spacer -15 $ gumka sylikonowa -3 $ tłumik -52$ bipod -61$ RAZEM USD 885$ PLN (2.93) 2583.5 Zł Proszę was żebyście napisali mi co ewentualnie moznaby wyrzucić z listy i uznać jako zbędne aby zmniejszyć koszty. Zależy mi również na tym abyście podali spis części które narażone są na szybkie zużycie co wiąże się z ich rychłą wymianą. Czy jest coś jeszcze czego nie uwzględniłem lub coś co będzie niezbędne podczas tunningowania? Quote Link to post Share on other sites
Imashel Posted March 17, 2007 Report Share Posted March 17, 2007 Wyrzucić możesz chyba tłumik i bipod, jeżeli lufa precyzyjna zmieści się bez potrzeby montowania tłumika i masz wystarczająco dużo determinacji by strzelać bez dwójnogu to zaoszczędzisz przeszło 100$. Quote Link to post Share on other sites
bumbel Posted March 23, 2007 Report Share Posted March 23, 2007 Witam potrzebuje szybko waszej pomocy! Nie wiem który cylinder wybrać ??? 1 KM http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i..._srch_type%2096 czy 2 teflonowy Layaxa http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i..._srch_type%2096 Który jest lepszy wytrzymalszy itp ??? Pozdrawiam !!! Quote Link to post Share on other sites
69dziadek Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 panowie potrzebuję pilnie !!!!waszej pomocy przed ok 2miesiącami kupiłem aps 96 full tuning i ....wyjechałem do pracy [za granicę ] teraz po powrocie chciałem ustawić optykę . I teraz zaczynają się problemy giwera wypluła o-ringa który znajduje się na na czołowej części tłoka mam zapasowy komplet lecz ... nie wiem jak go mam tam zamocować bo z tego co zauważyłem to poprzedni właściciel był chyba fanem wynalazku typu "kropelka " . PROSZę o pomoc bo nie wiem jak sobie z tym poradzić a mam niewiele czasu bo niedługo znowu muszę wyjechać jeszcze raz . Koledzy baaardzo proszę o pomoc !! przepraszam podam tylko mój nr gg 9414553 Quote Link to post Share on other sites
BaUEr Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 (edited) Hmmm miałem ostatnio okazję strzelać z SWD sprężynowego ok 550fps. Spręzyna rzeczywiście naciąga się dość ciężko 8-) heh... gdy jeszcze mi szło to w miare sprawnie to kumpel miał z tym nie lada problemy. Do czego zmierzam... jako ze w SWD naciągniecie sprężyny polaga tylko na tym że dźwignie pociąga się poziomo do tyłu i pószcza po osiągnięciu tylnego położenia i już o nic się martwić nie potrzeba. Cały mechanizm cylindra jest niewidoczny i w prowadnicach. Raczej jedynym sposobem na nieodpowiednie przeładowanie jest to że ktoś może nie dokońca naciągnąć... lub po naciągnieciu nie dopchnąć "zamka". W L96 sprawa ma się podobnie jak w wielu podobnych (VSR itp.) czyli naciąg sprężyny odbywa się za pomocą rączki umiejscowionej na końcu zespołu cylindra. O ile na stokowej sprężynie pęwnie idzie to w miare sprawnie... to po założeniu silnej spr. przy musie urzycia takiej lub podobnej siły jak w SWD czy nie będzie to nieco problematyczne? Czy rączki przeładowania jak ich mocowanie na cylindrze nie są poddawane wtedy dużym siłą i oporą? Czy przy musie przyłożenia dużej siły do przeładowania... braku prowadnic cylindra podczas ruchu do tyłu cały ten zespół nie będzie się jakoś kolebotał? Lub przy niechlujnym - nieumiejętnym czynieniu tego nie będzie narażony na usterke? Nie martwiłem się o to pomimo iż wiedziałem że potrzeba troszkę siły i wprawy do naciągu dużo % sprężyn ... heh ale po teście SWD, przemyśleniu zaczołem mieć wątpliwości.. a zarazem domyślać się po co na WGC są same rączki przeładowania do kupienia ;-) Czy moje obawy mają jakieś sensowne podstawy czy raczej konstrukcja samego APSa 96 jest na tyle przemyślana aby nie było podobnych problemów? :luzik: Pozdrawiam! BaUEr 8-) Edited April 21, 2007 by BaUEr Quote Link to post Share on other sites
wrogi Posted May 4, 2007 Report Share Posted May 4, 2007 Witam Planuje upgreade APS type 96 czy te cześci bedą pasować czy ewentualnie można coś jeszcze dorzucić? 1. http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...T96HUC_srch_PDI 2. http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...ls%20for%20AEGs 3. http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...aps%20type%2096 4. http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i..._srch_type%2096 5. http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i..._srch_type%2096 jeszcze chciałbym zakupić głowice tłoka ale nie wiem czy bedzie pasować do APS TYPE 96 któraś z tych: http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...h_Piston%20Head http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...h_Piston%20Head http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...h_Piston%20Head mam już zainstalowany OK Cylinder Set for Maruzen Type 96 czy spręzyna z tego zestawu bedzie pasować czy lepiej zakupić coś innego Propozycje mile widziane Quote Link to post Share on other sites
Black Posted May 4, 2007 Report Share Posted May 4, 2007 Jeżeli planujesz zakupić cylinder PDI razem z wnętrznościami (ten za 187$) to nie kupuj głowicy tłoka. Zamiast precki Prometheusa polecam teflonowego KMa 6,04 tej samej długości TUTAJ Quote Link to post Share on other sites
wrogi Posted May 5, 2007 Report Share Posted May 5, 2007 Dzienki za info głowice odpadają ale zastanawiam sie czy ne dorzucić jeszcze do tego wszystkiego First Factory Parts - Springs FF-SP-210SP First Factory - PSS2 210 Spring for APS2 bedzie sie nadawać? Quote Link to post Share on other sites
Black Posted May 5, 2007 Report Share Posted May 5, 2007 (edited) Będzie się nadawać jak najbardziej. I jeszcze jedna rzecz -wymień sobie rączkę przeładowania na nowy typ (wzmocniona guardera). Przy takim upgradzie warto też zastanowić się nad pełną śrubą (stokowa jest z przelotką na wskaźnik naciągnięcia sprężyny) - stokowa pęka, pisałem o tym wcześniej. Edited May 5, 2007 by Black Quote Link to post Share on other sites
wrogi Posted May 5, 2007 Report Share Posted May 5, 2007 Black możesz mi podać linki do tych części na WGC Quote Link to post Share on other sites
Black Posted May 5, 2007 Report Share Posted May 5, 2007 (edited) Wzmocniona rączka przeładowania Co do tej śruby PDI - nie ma obecnie ani na redwolfie (tzn. jest out of stock ), ani na wgc, przynajmniej nie znalazłem. Ale, prawdopodobnie, jak Ci stokowa pęknie, bez problemu znajdziesz pasującą... Edited May 5, 2007 by Black Quote Link to post Share on other sites
osek Posted May 30, 2007 Report Share Posted May 30, 2007 Witam! Jaką długość ma stockowa lufa w APS? Jaką najdłuższą można wstawić bez wstawiania tłumika? Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
coyote_x Posted June 16, 2007 Report Share Posted June 16, 2007 Witam. Niedawno zakupiłem sobie APS type 96, w zwiącku z tym mam pytania na które nie widziałem odpowiedzi. - czy normalny jest zasięg skuteczny w stocku na granicy ok 25-30m (z pozycji stojącej)? - czy przy takiej słabej spręźynie powinno być widać wyraźnie różnice przy regulacji hopa (hop się dość ciężko kręci)? - czy lufa w tym modelu prawidłowo ma odstęp ok 1mm od łoża (można ją poruszyć, sama nie lata)? - czy po wymianie bebechów cylindra na aluminiowe można włożyć sprężynę 300%, czy też musi być wymieniony cylinder? - zakładam, że 300% da jakies 560fps, czy wogóle zawalcze z tym, czy też lepiej mocniejszy upgrade od razu? Quote Link to post Share on other sites
Black Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 (edited) - czy normalny jest zasięg skuteczny w stocku na granicy ok 25-30m (z pozycji stojącej)? Nie pamiętam :) ,ale myślę, że kilka metrów więcej... - czy przy takiej słabej spręźynie powinno być widać wyraźnie różnice przy regulacji hopa (hop się dość ciężko kręci)? Powinno, choć stockowy HU jest słaby, ale jego słabość wynika przede wszystkim z szybkiego rozregulowywania się wcześniejszych ustawień... - czy lufa w tym modelu prawidłowo ma odstęp ok 1mm od łoża (można ją poruszyć, sama nie lata)? Nie powinno być żadnego odstępu - należy dokręcić lufę (gwint jest długi). Przy dokręcaniu musisz zwrócić uwagę na ten element przykręcany do lufy, który współtworzy łoże magazynka - nie powinien on latać luźno, bo magazynek będzie wypadał... - czy po wymianie bebechów cylindra na aluminiowe można włożyć sprężynę 300%, czy też musi być wymieniony cylinder? - zakładam, że 300% da jakies 560fps, czy wogóle zawalcze z tym, czy też lepiej mocniejszy upgrade od razu? Powinno się wymienić cylinder także, bo same bebechy mogą nie wystarczyć (tłok musi dobrze siedzieć w cylindrze). Co do ilości fps-ów: co kto lubi. Dla mnie snipa winna mieć co najmniej 600 fps, by był sens jej używania, oczywiście z głową. Edited June 17, 2007 by Black Quote Link to post Share on other sites
coyote_x Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Dziękuje za odpowiedz. Chciałbym jeszcze wrócić do lufy, obejrzałem troszkę dokładniej sobie całość i lufa nie jest przykręcana do łoża z ABS, jest przykręcana obudowa cylindra i reszty (całóść siedzi solidnie), a lufa jest do niej dokręcona.Łoże pod lufą ma natomiast na oko troszkę większą średnice niż lufa zewnetrzna. Jak się na samym koncu karabinka spojrzy pod lufę to jest lekki luz, można łapiąc za lufe i łoże mniej więcej w miejscu montowania bipoda troszkę całość ścisnąć, a wtedy luz jest minimalizowany (widać różnice średnic). Czy u Was to też tak wygląda? Quote Link to post Share on other sites
Black Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 (edited) Jak się na samym koncu karabinka spojrzy pod lufę to jest lekki luz, można łapiąc za lufe i łoże mniej więcej w miejscu montowania bipoda troszkę całość ścisnąć, a wtedy luz jest minimalizowany (widać różnice średnic). Czy u Was to też tak wygląda? Czegoś nie zrozumiałem. Lufa nie jest przykręcana, ani do łoża z abs, ani do cylindra, ale nachodzi na cylinder. Jest przykręcana do TEGO. Między łożem z abs, a lufą jest lekki luz, ale to nie ma znaczenia, bo lufa siedzi stabilnie i nie ma prawa się ruszać. Obudowa zespołu cylindra i spustu (nie mam pojęcia, jak to się nazywa - receiver, ale, jak to przetłumaczyć, bo przecież nie odbiornik?) siedzi sztywno przykręcona do body z abs-u, dlatego niczego bym nie dociskał, oprócz dokładnego przykręcenia body i wkręcenia lufy w gwint. Edited June 17, 2007 by Black Quote Link to post Share on other sites
coyote_x Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Zgadzam się, lufa siedzi stabilnie i trzeba chcieć ją jakby lekko nagiąć, sama nie lata. Google mówi, że to tzw "lufa pływająca", czyli montowana tylko w jednym miejscu do komory zamkowej, ma to eliminować drgania wywoływane przez pocisk. W ASG jest to chyba naciągane ale powiedzmy, ze jest OK. Dzięki za sprawdzenie, uspokoiłem się troszkę:-) Quote Link to post Share on other sites
Black Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Google mówi, że to tzw "lufa pływająca", czyli montowana tylko w jednym miejscu do komory zamkowej, ma to eliminować drgania wywoływane przez pocisk. W ASG jest to chyba naciągane ale powiedzmy, ze jest OK. Komora zamkowa :) Dzięki, jestem przymulony, bo ciśnienie u nas leci na łeb, na szyję :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.