Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[SKLEP] - Machinegun.pl [ NIE POLECAMY ! ] cz.2 (zlikwidowany)


Recommended Posts

Witam,

 

ponieważ cz.1 wątku coś słabo chodzi (za dużo stron) zakładam kontynuacje.

 

Proszę wpisywać tutaj swoje uwagi (sensowne a nie typu: wysłałem wczoraj maila i jeszcze nie odpowiedzieli, co robić ??, Dostałem wczoraj paczkę, super sklep – takie komentarze proszę kierować prywatnie do sklepu.) na temat sklepu.

 

 

Poprzednie opinie o sklepie znajduja sie pod adresem: http://wmasg.one.pl/forum/viewtopic.php?t=...208&start=0

Link to post
Share on other sites
  • Replies 492
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

W nawiązaniu do wątku...

 

Witam,  

osobiscie nie moge potwierdzic, zeby cos bylo nie tak.  

Regularnie sie zaopatruje w tym sklepie osobiscie podobnie jak wiekszosc czlonkow naszego teamu. Wyslylki zasze byly terminowe.  

Jesli chodzi o serwis broni uzywane trwa to momentami troche dlugo, ale za to jakosc i gwarancja sa nie do podwazenia. Problematyczny jest kontakt mailowy tzn odpowiedzi bywaja lakoniczne i dlugo sie na nie czeka. W ostatnim czasie zaobserwowalem nadwet ze sa problemy z kontaktem telefonicznym ale czy to sa powody by nie polecac tego sklepu???

 

Kolega chyba nie przeczytał wątku lub tylko po łebkach.

1. Sprawa gwarancji, jakości usług objętych gwarancją oraz płatnych są do podważenia i to wielokrotnego (wystarczy poczytać przykłady zamieszczone wcześniej, a zapewniam, że nie są to jedyne przykłady).

2. Jakość kontaktu z klientem w przypadku e-sklepu jest kwestią kluczową.

3. Podstawą do zaliczenia sklepu do polecanych jest coś więcej niż tylko realizowanie zamówień, za które sklep bierze pieniądze – liczy się słowność, terminowość, jakość obsługi, jakość usług, respektowanie praw klienta i sporo innych elementów.

4. Podstawą do nie polecania tego konkretnego sklepu jest zachowanie jego pracowników wobec naszych kolegów - takich samych pasjonatów ASG jak my.

Żale pojedynczych klientów, panom z MG zwisają jak kilo kitu na agrafce przy słabym wietrze - pojedynczy klient może sobie wyć do księżyca. Tak się niestety składa, że każdy z nas z osobna to pojedynczy klient - razem stanowimy Klientelę, która ma pewną siłę oddziaływania - to oddziaływanie ma na celu spowodowanie, że pojedynczy klienci będą traktowani w należyty sposób - czy to tak trudno zrozumieć?

Tak się składa, że znam przebieg rozmowy, jaką odbyli panowie z MG z ich klientem - wiem, więc jakie jest nastawienie MG do klientów. Nie jest moją rolą przedstawianie szczegółów znanych redakcji WMASG - wystarczy powiedzieć, że nastawienie MG wobec klientów usiłujących wyegzekwować swoje prawa wynikające z gwarancji jest, co najmniej mocno lekceważące a wręcz obraźliwe. Nie wiem jak reszta - ja nie mam jakiegoś zadęcia do okazywania mi szczególnego szacunku, ale nie pozwolę, aby ktoś traktował mnie jak "awanturującego się, menela z knajpy”, jeśli to określenie jeszcze do kogoś nie dociera, to posłużę się innym cytatem z repertuaru MG "psy szczekają a karawana idzie dalej".

 

hau, hau!

Link to post
Share on other sites
Wysłałem do nich maila, czy Steyr m-gb posiada hop-up i czy mogliby porównać jego osiągi do np. rugera albo socoma. Odpowiedź przyszła następnego dnia, a wyglądała tak:

- nie ma.

 

No comment

 

Pewnie mieli "trudności ze zrozumieniem treści" i z bólem serca skapitulowali mimo, że bardzo starali się doradzić Ci najlepszy wybór.

Link to post
Share on other sites

Witam.

 

Dokonałem zakupu ( dość pokaźnego ) w tym sklepie, po głebokiej lekturze opini wystawianych na tym forum, a także osobiście znanych mi klientów. W obu wypadkach sklep miał bardzo nieprzychylne recenzje dotyczące przede wszystkim jakości serwisu i kontatku. Jednakże, zdecydowałem się własnie na MG.

 

Wrażenia i jakość oceniam na bardzo wysokim poziomie.

Zamówiłem w MG pistolet maszynowy AEG z firmy G&G wraz z tuningiem i prawdę powiedziawszy, byłem przerażony na samą myśl "co takiego do mnie dojedzie". Wyglądało to w ten oto sposób:

 

W poniedziałek próbóję się dodzwonić, po wcześniejszym kontakcie mailowym. Niestety, nie udaje mi się to do godziny 15 ( informacje o możliwości skontaktowania się tel. dostałem emailem. Wspomnieli, ażeby próbować po 16 - udało się)

 

Pan który odebrał, dokładnie mnie wysłuchał co i jak chce zamówić i czego dotyczyć ma tuning. W tym momencie się zdziwiłem, i to bardzo.

Po pierwsze, byłem gotowy na wysłuchanie jakiejś tam "ściemy" i tego, że wcisną co najlepsze, aby zainkasować gotówkę, jednak tak się nie stało. Zostałem poinformowany, że mogą dokonać tuningu, ale wpierw musieliby sprawdzić, jaki zestaw będzie działał najlepiej. Już we wtorek dostałem e-mail, że sprawdzono takowy, ale zaznaczono, że broń wolno strzela i spytano mnie, czy powinni coś zmieniać, czy akceptuję takie "cosik". Ponieważ jestem zwolennikiem low-capów, wolno strzelający gun mi nie przeszkadza, zamowiłem toto.

Drugie zdziwienie. Po "małych testach" panowie z MG już po południu ( wtorek) zauwazyli problemy ze strzelaniem, i do wymiany poszły łożyska ( które w UMP są plastikowe- stock) o czym zostałem natychmiast poinformowany.

 

Trzecie zdziwienie, jakże pozytywne!

Dodatkowo zamówiłem MP5k Maruzen (gazik). Już na wstępie zostałem poinformowany, że powinienem uzywać gazu HFC (słabego), bo w przeciwnym wypadku, mogą się pojawić problemy z tłokiem i uszczelką, ale poradzono mi wymiane go od razu u nich ( Pan ze sklepu napomniał także, że jest użytkownikiem w/w broni). Zgodziłem się.

 

Paczka dotarła już w czwartek i po rozpakowaniu, wszystko "śmigało" jak należy a UMP, jest najmocniejszym AEGiem jaki miałem okację widzieć "na żywo". Jako dowód, podam że mój tuningowany XM do około 350 FPS robi lekkie wgniecenie w sklejce 5 mm ( używam jej jako podkłądki do tarczy), lecz UMP przebiją ją totalnie na wylot.

Drugi test był robiony na średnio nadmuchanym balonie, którego z rzadnej z posiadanych broni nie da się przebić. UMP przebił... na wylot !

 

 

Jestem zadowolony z tego zakupu jak i jakości usług. Dotyczy się to samego towaru, kontatku telefonicznego jak i e-mail.

 

 

 

Pozdrawiam

 

Jarosław B

Link to post
Share on other sites

Jarosławie B

 

Gratulujemy Ci dobrego wyboru i na prawdę cieszymy się z Tobą, że tak pięknie wszystko poszło. Jak widzę konto na wmasg masz już całe 3 dni i strzelasz w domu do tarczy i balonów - zastanawiam się więc jaka jest Twoja wiarygodność a tym samym wiarygodność zamieszczonej opinii.

Życzę Ci (szczerze), żeby Twoje zadowolenie trwało a zamówiony sprzęt działał dożywotnio.

Myślę jednak, że Twoja opinia będzie bardziej wiarygodna jak postrzelasz trochę ze swojego nowego nabytku, przejdziesz jakieś awarie (które zdarzają się wszystkim, co jest jak najbardziej normalne) i spróbujesz skorzystać z gwarancji (przypominam - "ograniczonej" na tuningowane repliki). Jak sądzę - "do poczytania".

Link to post
Share on other sites

Jestem przekonany o tym, że użytkowanie nabytku z MG i związane z tym późniejsze doświadczenia, takie jak serwis, sprawność itp. zostaną napewno zweryfikowane. Czy pozytywnie, czy też negatywnie- pokaże czas.

 

Jeżeli chodzi o moją osobę, to ASG zacząłęm się interesować baaardzo dawno ( początki 1993) i w swoich zbiorach ( kolekcjonuję repliki broni) mam wiele sprzetu dostarczanych przez różne sklepy i było nie było, pojęcie jakieś na temat jakości/sprawnośći mam.

 

Zdecydowanie mogę zapewnić, że doświadczenia (jakże świeże) związane z zakupem na MG oceniam jako jedne z najbardziej pozytywnych.

Link to post
Share on other sites
Jeżeli chodzi o moją osobę, to ASG zacząłęm się interesować baaardzo dawno ( początki 1993) i w swoich zbiorach ( kolekcjonuję repliki broni) mam wiele sprzetu dostarczanych przez różne sklepy i było nie było, pojęcie jakieś na temat jakości/sprawnośći mam.

 

No i o to chodzi stary - po to jest w jednym z wątków topic o nazwie "Pokaż swój sprzęt" byś mógł sie pochwalić tym zbiorem i u sporej części maniaków wywołał ślinotok. Łącznie oczywiście z twoim upgradowanym UMP - aż dziw bierze że panowie z MG nie zaproponowali ci baterii 9.6 lub 10.8 bo przy mocnych sprężynach to przecież norma... ale po co ja to piszę - przecież jako stary wyjadacz i znawca tego tematu - od 1993 wiesz bardzo dobrze o tym fakcie ;)

 

Ze swojej strony dodam że - nie kupowałem na MG karabinu i nigdy go tam nie serwisowałem - złożyłem z konta znajomego jak i swojego zamówienie na jakieś 1200 (części potrzebne do podrasowania pod sprężynę PDI 170, 4 lowcapy do AK by CA i body od G&P) i z tych zakupów jestem zadowolony - aczkolwiek - przyszedł czas gdy znów chce coś mojej beatce kupić a MG nie ma tego w swojej ofercie (1 produk z 6 na liście) i chyba nie zamierza mieć - patrząc na zmieniającą się dostępnośc frontów raczej mieć nie będzie. So... zamawiamy z zagranicy :]

Link to post
Share on other sites

To i ja dorzucę swoje 5 groszy :evil:

Kilka miesięcy temu kupiłem guna, był to mój pierwszy EAG :roll:

Sformatowałem baterię wg. wszystkich instrukcji, a na pierwszej strzelance bateria padła. Na forum opisywano nie raz, że może być to nie bateria a zacięcie guna. Formatowałe jeszcze kilka razy.

Na następnej gun pociągnął góra 150 kulek (bat 1700mAh) i tak co tydzień :(

 

Napisałem do MG że coś jest nie tak i chyba awaria. Odpowiedź jaką dostałem po prostu zadziwiła mnie swoją nieuprzejmością, niekompetencją i arogancją.

 

Po wielu testach (i stresach), przy pomocy znajomych, okazało się że wysłali mi zupełnie zepsutą ładowarkę. Gdy skontaktowałem się z nimi i zapytałem się ich, co dalej mają zamiar z tym fantem zrobić, to łaskawie zaproponowali mi 9 zł zniżki za nową :D :wink: :D

 

Ostatecznie kupiłem u konkurencji identyczną po normalnej cenie tyle że i tak było taniej niż z ich łaskawą „zniżką”.

 

Postanowiłem omijać sklep szerokim łukiem.

Ogólnie moje doświadczenia z MG to:

 

-minus za jakość towaru (sprzedali wadliwy)

-minus za kontakt

-minus za obsługę klienta (zasada sprzedaj i zapomnij)

+plus za ceny niektórych przedmiotów

 

a wypowiedzi w stylu „duży + bo kupiłem i dojechało” jakoś do mnie nie przemawiają

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
aż dziw bierze że panowie z MG nie zaproponowali ci baterii 9.6 lub 10.8 bo przy mocnych sprężynach to przecież norma... ale po co ja to piszę - przecież jako stary wyjadacz i znawca tego tematu..

 

Żaden "dziw". Po prostu, bez pobierania informacji "o których wiem" zamówiłem" bateryjki 9.6 V , ponieważ tylko takie posiadali. Oj wiem, że takowe to zbędne minimum, ale narazie w Customy nie mam ochoty się bawić. I tak, coś tam via telefon wspominali o zapotrzebowaniu na duży woltaż ( czego nie zrobił jakies 4 lata temu inny sklep...) i o większym poborze mocy.

 

Jak pisałem, jestem zadowolony. Po wystrzeleniu ponad 40 low-cap'ów bron działa ( złośliwi napiszą- Jeszcze?) znakomicie.

 

EDIT: Tutaj podałem błędne info na temat low-cap'ów. Mea Culpa.

Link to post
Share on other sites

Zakupiony tuningowany (CA) MP5 - SD3. Na pierwszej strzelance zaczął nie łączyć. Nie działał. Wysłałem do serwisu. Przyszło mi czekać 1,5 miesiąca na jej powrót. Panowie po wielokrotnym wysyłaniu mejli z mojej strony, ograniczyli się tylko do stwierdzenia że przeczyścili styki. Wysyłałem za potwierdzeniem odbioru, więc wiem że z poczty paczka została odebrana po półtoratygodniu (!) od kiedy doszła. Na razie (na szczęście) karabin działa - upłynęły dwa miesiące. Oby działał jak najdłużej, bo znowu czekać 1,5 miesiąca to mi się nie chce.

 

Komentować to mi się nawet nie chce. Ale serwis w tym sklepie to żaden serwis. Opinia moich znajomych co do MG jest podobna, korzystamy z usług innego (sopockiego) sklepu-serwisu. Niebo a Ziemia.

Link to post
Share on other sites

A jednak widać światełko w tunelu. Zamówiłem na mg butle z propanem i długi mag do glocka. Zawór wewnętrzny był uszkodzony-iglica blokowała się w dolnym położeniu i puszczała gaz (sprawdzałem adapter na innej butli i było ok). W magazynku nie blokowała się sprężyna w dolnym położeniu oraz logo Glocka z tyłu maga była rozwiercone (nie było go :lol: ). Poprosiłem o wymiane butli oraz o zwrot kasy za magazynek. Nowa butla przyszła po kilku dniach, a teraz czekam tylko na wpłate kasy za magazynek. Mimo, że to wszystko trochę trwa oraz na maile trochę trzeba poczekać to mam nadzieję, że cała sytuacja rozwiąże się pomyślnie na koszt mg oraz mój.

 

EDIT: Kase za zwrócony mag wpłacili expresowo. Jestem naprawdę mile zaskoczony z ich strony. :D

Link to post
Share on other sites

Heja

Ja musze powiedzieć, że jestem zadowolony z machinegun.pl. I przyznaje rację Martiniemu. MG to porządny sklep. Zakupiłem u nich M15A4 rifle tuninigowany 380fps. Na razie wszytko jest ok. Wystrzeliłem już około 5000 kulek i żadnych problemów. Bateria była też całkowicie sprawna, wystrzeliłem te 5000 kulek i jescze bateria się nie rozładowała. Z tej broni spokojnie trafisz w kolesia z odleglosci 55 metrów!!!! Obsługa miła i pomocna. Nawet już po kupieni broni, gdy potem prosiłem ich o rady w sprawie smarowania i hop up, odpowiedź przyszła bardzo szybko i była dokładna i rzetelna. Znam też pare osób, które kupiło tam guny i nie mają żadnego problemu. Przykładem tego może być mój kumplel specnatz69 kupił tam 4 miechy temu MP5A2, które dalej jest w 100% sprawne. Widać ulubionymi klientami panów z MG są klienci z Opola, bo tu wszyscy pozytywnie wyrażają sie o MG i dostaja sprawne modele.

Pozdro for all i machinegun.pl

Link to post
Share on other sites

Edit: Odpowiedź na edit wyżej: :) Stawianie takich tez jest mało eleganckie. Zwłaszcza jeśli nie ma się dowodów.

 

Bez teorii spiskowych. Wystarczy 5 minut pogrzebać, żeby zobaczyć, że w/w Panowie nie są wirtualni :)

 

Poza tym, każdy kto czyta ten wątek ma swój rozum. Jeśli fakt, że replika nie rozpadła się po 2,5 tys. kulek to dla niego objaw wyjątkowej solidności sklepu, to juz jego problem.

 

 

Wspomniany cytat z mp5 jest o tyle bez sensu, że fakt, że CA wypuszcza strzelające repliki nijak się ma do sklepu.

Link to post
Share on other sites

Hejka.

1.Jestem zadowolont z MG, ponieważ, przyszła mi sprawna replika i to bardzo szybko.

 

2. Ze serwisu jestem zadowolony, ponieważ kupiłem tuninigowane M15A4 Rifle i nie mam z nim żadnych problemów, strzela bardzo dobrze.

 

3. Co do tej MP5 z CA mojego kumpla to on kupił ją też w MG ( Jemu doradził kumpel, żeby brał w MG, a mi on żebym brał w MG) Przekonało mnie też to, że wszytko mu sprawnie chodzi.

 

4. szalony jack pirat pytał jaką mam baterie, więc odpowiadam - 9,6v 1800mAh.

 

Moim zdaniem, to że czasami przychodzą uszkodzone repliki to jest wina CA lub innego producenta. Przecierz panowie z MG chyba nie psują celowo tych gunów.

 

Moim zdaniem warto brać tuningowane karabiny, ponieważ panowie z MG, od razu widzą co się dzieje w środku gunu i od razu to naprawiają lub wymieniają guna, zanim zostanie wysłany.

 

I nie podejrzewajcie mnie, że ja jestem z MG, tylko dlatego, że mam o nich dobrą opinię.

Link to post
Share on other sites

2. Ze serwisu jestem zadowolony, ponieważ kupiłem tuninigowane M15A4 Rifle i nie mam z nim żadnych problemów, strzela bardzo dobrze.

 

Nie do końca rozumiem twojego zadwolenia oraz faktu z którego on wynika? Ale spróbuje wyartykułować to co zrozumiałem z twojego przekazu. Otóż - jesteś zadowolony z serwisu, gdyż:

1. nie serwisowałeś jeszcze tam broni, a twój karabin działa bez zarzutu o co gorliwie modlisz się co wieczór

2. Sprzedali ci karabin który strzela ponieważ w dalszej części swojej wypowiedzi, dajesz do zrozumienia iż jesteś świadom że istnieje szansa że MG nie sprawdza karabinów przed wysłaniem. :)

 

Moim zdaniem, to że czasami przychodzą uszkodzone repliki to jest wina CA lub innego producenta. Przecierz panowie z MG chyba nie psują celowo tych gunów.

 

Z pewnością - ale przegląd by się chyba przydał? Bo to co kupujesz to nie jednorazowa maszynka do golenia za złotówkę tylko karabin za ponad 1200 złotych.

 

Moim zdaniem warto brać tuningowane karabiny, ponieważ panowie z MG, od razu widzą co się dzieje w środku gunu i od razu to naprawiają lub wymieniają guna, zanim zostanie wysłany.

 

A bez tego nie wiedzą? Dostają pudełka i mają w dupie to co sprzedają ? Sugerujesz "pośrednictwo"?

 

KOCHAM NADINTERPRETACJE !!

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...