Hawk14 Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Czy standardowa komora jednoczęściowa do emek King Arms będzie współpracować z tym stworem? Quote Link to post Share on other sites
Haron666 Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 tak bedzie! Quote Link to post Share on other sites
wally Posted November 19, 2008 Report Share Posted November 19, 2008 Ostatnio rozkładałem 2 repliki HK 416. W GB są plastikowe łożyska czyli kiepsko, dysza nie jest uszczelniona - też kiepsko, głowica cylindra plastikowa - ale o dziwo dosyć pożądnie wykonana, głowica tłoka aluminiowa i też sprawia dosyć dobre wrażenie. Obie repliki miały podobny przebieg, ok. 5000 kulek. W jednej z nich na zębach na tłoku były wyraźne ślady zużycia. W tej samej replice w komorze HU były ślady jakby dysza nie wchodziła do komory HU idealne centrycznie tylko nieco pod kątem, na dyszy tez były ślady twardej współpracy :) Ponadto cylinder sprawia wrażenie jakby był przewężony na średnicy wewnętrznej. W drugiej replice nie było na tłoku praktycznie żadnych śladów zużycia, w komorze HU też nic nie było. Obie repliki przeszły mały tuning - wymiana łożysk na metalowe (w jednym przypadku na ślizgowe w drugim na kulkowe), wymiana głowicy tłoka i cylindra na wzmocnione aluminiowe, wymiana dyszy na uszczelnione. Wymiana tłoka i prowadnicy na wzmocnione elementy z CA. Sprężyna w jednym wypadku została stokowa w drugim zo Co prawda w jednym wypadku te wszystkie wzmocnione elementy miały już ze 2 lata w drugim były zakupione jako nowe. W giwerze gdzie była zostawiona stokowa sprężyna i nowe wzmocnione lementy, prędkość wylotowa jest stała i wynosi 330 fps, natomiast w giwerze gdzie były wstawione wzmocnione elementy (już nie pierwszej młodości) i wzmocniona sprężyna (chyba 130 Guardera) prędkość wylotowa wacha się od 280 do 340 fpsów. W tym GB efekt strzykawki występował (prz ręcznym ruszaniu tłokiem w cylindrze) ale odnosze wrażenie że po złożeniu giwery następują przedmuchy powietrza za uszczelkę głowicy cylindra. Będę teraz kombinował z wymiana cylindra i głowic tłoka ale nie wiem czy to coś da. Podsumowując - replika z zewnątrz wykonana rewelacyjnie, niestety wnętrzności pozostawiają wiele do życzenia. Przy takiej cenie już mogliby się pokusić o troszkę lepsze bebechy. Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted November 20, 2008 Report Share Posted November 20, 2008 Wychodzi na to, że od premiery nic jeszcze w tej replice od nie poprawili. Quote Link to post Share on other sites
wally Posted November 23, 2008 Report Share Posted November 23, 2008 Kolejne niusy z dziedziny apgrejdu VFC. Replika w której były wymienione zębatki (na jakieś wybebeszone z chińczyka) okazało się, że na słabych sprężynach GB działa bezproblemowo, natomiast na sprężynie 130 Systemy wyrywa ostatni ząb tłoka (w ten sposób zostały załatwione 3 tłoki wzmocnione CA). Powodem tego wszystkiego było to, że zarówno "nowe zębatki" jak i tłok mają niższy profil zębów. Po prostu pierwszy ząb zębatki tłokowej zamiast wejść we wrąb tłoka trafiał na ostatni ząb tłoka i go wyłamywał. Doszedłem do tego wstawiając z powrotem oryginalny tłok VFC do GB. Zębatka (ta chińska) przeszlifowała tylnią część ostatniego zęba tłoka. Postanowiłem porównać wysokość zębów na wszystkich zębach (na tłoku i na zębatce tłokowej) okazało się że zaróno wysokość zębów tłoka CA jak i wysokość zębów zębatki tłkowej jest niższa niż w analogicznych elementach tłoka i zębatki VFC. Konkludując - albo GB ma jakieś minimalne różnice w rozstawie otworów w GB, albo zębatki chińskie są "podwymiarowe", albo zębatki VFC są "nadwymiarowe" w każdym razie przy zmianie zębatek i tłoka trzeba sprawdzić zazębianie się tłoka z zębatką tłokową. Swoją drogą to ten przezroczysty tłok jest wytrzymalszy niż wzmocniony tłok CA. Najgorsze jest to, że jak padnie GB VFC to inny zwykły GB spowoduje, że nie będzie już możliwości zwalniania antirewersala, nie będzie możliwości używania bolt catcha do zwalniania imitacji zamka z tylnego położenia Quote Link to post Share on other sites
Yuber Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 Cześć, słuchajcie mam pytanie na szybca do ludzi posiadających tego HK. Jaka najlepsza batka wchodzi w puchę VFC (byle nie "lipol" - no chyba, że ewidentnie odstaje od reszty). Czy nie lepiej kupić puchę STAR'a na Large? Jak z batkami w puchach typu small- chodzi o wydajność (9,6) Cena nie gra roli- ważne by broń mi nie padła. Zastanawiam się nad taki ale obawiam się, że nie wejdzie (ktoś zweryfikuje?): http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=556 Dzięki za odpowiedź! Quote Link to post Share on other sites
Siup Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Mam HK jakieś pół roku, śmiga ładnie na M110 i batce 9.6. Pytanie do bardziej doświadczonych - czy karabin wytrzyma sprężynę M120 na prawie stockowych częściach (wymieniłem tylko prowadnicę i łożyska)? Quote Link to post Share on other sites
Haron666 Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 ja w takiej konfiguracji mam m120 Hurricane! Quote Link to post Share on other sites
wally Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Dzisiaj, u kumpla w stokowym Hakasiu poszedł tłok, giwera nie była mocno katowana a miała jakieś 4-5 miesięcy. Trochę za szybko jak dla mnie. Teraz pytanie - czy w Waszych giwerach tłok, komora HU, popychacz też są z przeźroczystego tworzywa sztucznego? Chodzi mi o to czy może była jakaś partia zrobiona z innego materiału (czyli nieprzeźroczystego). Quote Link to post Share on other sites
Siup Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 ja w takiej konfiguracji mam m120 Hurricane! Dzięki, zatem zamawiam sprężynę. Mam nadzieję że nic się za szybko nie rozwali :). Teraz pytanie - czy w Waszych giwerach tłok, komora HU, popychacz też są z przeźroczystego tworzywa sztucznego? Zgadza się. Karabin kupiony w sklepie jakoś po ostatnich wakacjach. Quote Link to post Share on other sites
Haron666 Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 i stalo sie!! po półtora roku poszedł tłok!! :twisted: Quote Link to post Share on other sites
_Arczi_ Posted May 15, 2009 Report Share Posted May 15, 2009 Dzisiaj, u kumpla w stokowym Hakasiu poszedł tłok, giwera nie była mocno katowana a miała jakieś 4-5 miesięcy. Trochę za szybko jak dla mnie. Teraz pytanie - czy w Waszych giwerach tłok, komora HU, popychacz też są z przeźroczystego tworzywa sztucznego? Chodzi mi o to czy może była jakaś partia zrobiona z innego materiału (czyli nieprzeźroczystego). Też miałem wsio z przeźroczystego plastiku. Fakt tlok mi się bardzo szybko rozwalił z powodu, którego do teraz nie potrafię określić, ale za to komora HU jest według mnie bardzo szczelna. Po lekkim tuningu i wymianie gumki Hu na TM mam stabilne 395fps. Quote Link to post Share on other sites
amper Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 Odgrzeje: Czy ktoś posiadający 416 korzystał z tuningu ze strony ASGShop.pl (czy to do 420 czy 460 fps'ów)? Jeśli tak, to jak replika sie sprawuje, czy coś się posypało itp. Quote Link to post Share on other sites
JasDa Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 odgrzeję: VFC HK 416 kupiony w WGC w świątecznej promocji, przyjechał w wigilię, w sam raz pod choinkę. ;-) Jestem świeży (do tej pory byłem na 2 strzelankach), ale bardzo podobał mi się ten karabin z wyglądu więc postanowiłem że sobie kupię. Doświadczenia za dużo nie mam, do tej pory miałem tylko AK47 nawet nie wiem jakiej firmy znajomy kupił za mniej jak 500zł, i sprzedał mi za 250zł. Tamto strzelało celnie z 15-20 metrów co drugi strzał trafiał małą puszkę od redbula. Oddałem kałacha znajomemu i przyjechał VFC wygląda pięknie, ale strzela katastrofalnie. skupienie to mam lepsze jak rzucam kamieniami. o zasięgu nawet nie wspomnę bo kamieniem rzucę dużo dalej niż strzała ten karabinu na tą chwilę. Będę próbował wymienić Hopsiup tak jak koledzy radzą może też łożyska powymieniam. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Wszyscy piszą że wymiana hopup pomagała wiec spróbuje tego na początek. Quote Link to post Share on other sites
Smutas Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 (edited) Ja kupiłem swojego jakieś 2 lata temu. Miał taką wadę że po naciśnięciu spustu strzelał dalej sam... :bialaflaga: Czasem przestawał sam, czasem trzeba było selektorem ognia pokręcić, a czasem batkę odłączyć bo by wnętrzności wypluł. W krótkim czasie oddałem go na serwis celem wymiany sprężyny na m110, prowadnicy sprężyny na łożyskowaną, kabli na niskooporowe, i łożysk na metalowe. Od tego czasu śmigał ładnie. Skupienie było też fatalne na początku ale precka 6.03 usunęła problem. Co można dobrego powiedzieć o tej replice to że jest wzorowo wykonana z zewnątrz. Widziałem różne 416-ki ale VFC wygąda zdecydowanie najlepiej. Ale GB to niestety niewypał. Najlepiej od razu zmienić na inny (żegnaj bolt-catch ;) ). Edited January 31, 2011 by Smootaz Quote Link to post Share on other sites
JasDa Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 Wymieniłem Gumkę hopup na przezroczystego Guardera, oraz stokową lufę, 363mm na 455mm Guardera 6,02mm, przymierzam się do wymiany sprężyny na m120. Po wymianie HU i lufy skupienie poprawiło się znacznie. nie mam porównania do innych precek ale ta daję radę. Prawdopodobnie wymienię też łożyska. Czy wie może któryś z kolegów jaka sprężyna jest oryginalnie w naszych HK'siach i ile ma wymiar ta nasza półprecka, bo nie mogę doczytać. Quote Link to post Share on other sites
Smutas Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 Precka w stocku ma średnicę 6,08mm. Sprężyna 100 lub 90... nie jestem pewien. Żadnych problemów z samoczynnym full-auto? Quote Link to post Share on other sites
JasDa Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 (edited) Dzięki za info o lufie i sprężynie, myślisz że bez dodatkowych upgradów m120 długo pochodzi z resztą stockową?? Nie chciałbym na razie nic więcej do niego kupować bo i tak włożyłem w niego sporo więcej niż sobie oryginalnie zakładałem, poczynając od nowego body (BOYI, bo VFC nie sprzedaje części zamiennych, swoją drogą nieźle mnie tym zdenerwowali) bo stare na 1 strzelance na jaką karabin pojechał udało mi się połamać. (boyi się różni kolorem od VFC). Samoczynne Full auto na razie nie występuje. Muszę też kable przełożyć do tyłu bo w Risie mnie wkurzają. Mizernej są jakości. (ale to nic nowego, wszyscy mówią to samo). Edited February 23, 2011 by JasDa Quote Link to post Share on other sites
Smutas Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 Na pewno wymień łożyszka i prowadnicę sprężyny. Nie wiem jak z tłokiem... jedni mówią że trzyma długo, inni że szybko pada. Ja na stockowym miałem sprężynę 110 Promyka i dawał radę przez ponad rok. Druga sprawa... parę razy koziołkowałem już z repliką ale na nic nie popękało :wink: Musiałeś mieć pecha i trafić w jakiś newralgiczny punkt. A tak z ciekawości... gdzie pękło? Kable są faktycznie marnej jakości... Quote Link to post Share on other sites
JasDa Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 (edited) pech biegamy po takim starym forcie potknąłem się na kupie gruzu podczas szybkiego biegu pod ostrzałem i pękła kolba. Edited February 23, 2011 by JasDa Quote Link to post Share on other sites
Smutas Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 Oho... to nieźle gruchnęło. Też raz kolbą walnąłem o ziemię że aż się śruba poluzowała... ale nic nie pękło. Tak to już jest, czysta loteria. Quote Link to post Share on other sites
pMATEY Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Podsumowując. Czy po takim czasie użytkowania replika jest godna polecenia? Oczywiście wiem, że kupno jej wiąże się się z wydatkami na zmiane bebechów. Pozdrawiam, pMATEY Quote Link to post Share on other sites
Aiven Posted June 26, 2012 Report Share Posted June 26, 2012 Jeżeli ktoś chciałby sprzedać body od HK VFC to ja bardzo chętnie się skuszę. Proszę pisać na PW :) Pozdr. Quote Link to post Share on other sites
sultann Posted September 5, 2012 Report Share Posted September 5, 2012 Witam. Parę dni temu byłem posiadaczem HK 416 VFC I generacji. Był to model z kolbą SF więc super sprawa bo kolba mieściła baterię. Niestety replika miała luz między górną a dolną częścią body. Przyznam że tak mnie to zdenerwowało w replice, o której tyle się naczytałem dobrego na temat spasowania części i jakości wykonania że zwróciłem towar do sklepu. Była to oczywiście nówka i po pierwszym kontakcie wizualnym muszę przyznać - mam wrażenie że model ten jest mocno przechwalony (mówię tu tylko o aspekcie wizualnym i spasowaniu części). Technicznie nawet nie sprawdzałem. W każdym bądź razie osobiście zawiodłem się na replice tej klasy i za tą cenę. Mam obecnie dwie repliki firmy CA i porównując z VFC mam wrażenie że CA są wykonane lepiej. Quote Link to post Share on other sites
yarrick242 Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 Ja również jestem zainteresowany tą repliką ,ale że jej koszt jest bardzo wysoki i chciałbym być na 100% pewny ,że będę z niej zadowolony. Czy mógłby mi ktoś wypisać jaj wady i zalety. Z góry dziękuję. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.