Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Po krótce. Wymiana łożysk (na kulowe, nie jestem absolwentem mechaniki tylko fizyki wiec tak z grubsza troche):

*mniejsze tarcie pomiędzy zębatkami a gearboxem ---> mniejsze siły występujące na połączeniach gearbox - zębatki ---> mniejsze szanse na nieplastyczne odkształcenie któregoś z elementów ---> większa żywotność repliki

*mniejsze tarcie między zębatkami ---> mniejsze tarcie pomiędzy zębatkami a tłokiem ---> mniejsze siły występujące na ww. elementach ---> większa zywotność elementów

*mniejsze tarcie między zębatkami, między zębatkami a tłokiem ---> mniejsza siła wymagana do wprawiania w ruch tych elementów ---> mniejszy prąd pobierany przez silnik ---> dłuższy czas strzelania

*mniejsze tarcie między zębatkami a tłokiem w czasie wykonywania przez tłok pracy nad powietrzem (tego nie jestem pewien) ---> większe ciśnienie powietrza w cylindrze ---> większa prędkość wylotowa kulki (w praktyce raczej nie odczuwalne, tak sie mnie wydaje)

 

To chyba z grubsza mniej wiecej wszystko w temacie.

Aaaaa... mozna jeszcze na siłe dodac ze replika bedzie miała niższą temp. pracy :D

Link to post
Share on other sites

SRC ma chyba łożyska plastikowe, nie mylę się? Robisz upgrade? Jak tak to wymień według rad Foki (na zwykłe a nie kulkowe - nic nie dają). Nie robisz - olej. Wymień po kilkudziesiędziu tysiacach kulek (profilaktycznie).

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Słuchajcie mam taki problem, że nie mogę (nawet na siłę) wybić tych łożysk. Kupiłem sobie FTK. Jak cisnę z całej siły to Gearbox aż się wygina w U :D Mam ICS'a z dwudzielnym Gearboxem ver2. Zestaw to Infinite FTK M150 Guarder'a. Wszystko pasuje tylko nie mogę wyjąć starych (zniszczonych łożysk).

 

Jakieś patenty?

Link to post
Share on other sites