Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 314
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nie wiem z "czego tam" mają do niego graty pasować ;-), ale g-box jest pełen standard w środku, z zewnątrz różni się tylko dwoma takimi "wąsami" które ustalają silnik. Ja mam w swoim głowicę tłoka łożyskowaną Elementa, tłok CA, sprężynę stock CA, prowadnicę łożyskowaną też Elementa, zębatki stok (na razie). Co do tuningu zaufania do zębatek nie mam, wyglądają na bardziej plastelinowe niż XYT kińskie ;-). Tak, że teraz gdyby mi się zechciało kiedykolwiek w tuning bawić, to razem z łożyskami od razu wypad robią na śmietnik.

Po prostu na teren na jakim się strzelam wystarcza mi to co on sobą reprezentuje w zupełności i więcej poweru mi nie potrzeba ;-). A ma po takich zabiegach i z precą 6.03 Unicorna 350 na .2g extremach zmierzone ;-). Kulki latają woooooolno (już parę razy mi dziady "Koledzy" zmatriksowali ;-) ), ale dość daleko jak na taką moc i gramaturę kulek. Bo strzelam z .28g P&J, a zasięg taki w miarę skuteczny to zmierzone 45m, w porywach jak nie wieje do 50m ;-)(ale to na auto seria tak ze 3-4 kulki, żeby się "doszczelnił" ;-) ). Na "semi" maks zasięg skuteczny to 45m.

Link to post
Share on other sites

To ja sie pochwalę wynikiem z chrono, średnia mi wyszła na m130 i borku 488 fps :P . Także da sie tuningować fala bez pierniecia. Ino trzeba spasować przód GB, a mianowicie wchodzi tam zwykła głowica do V3 i dysza do siga 55x.

Mnie to info kosztowało zakup 3 różnych dysz, wy macie za darmo ;) .

Edited by ravic
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Nie moglem juz edytowac.

 

Orientuje sie ktos moze, jaka dlugosc lufy ma najnowszy z rodziny FAL czyli FAL Midlength?

 

Wlasnie zamowilem go na WGC i chcialbym wstawic precke, tylko pojecia nie mam, jakiej dlugosci precki potrzebuje...

 

Z gory dzieki za pomoc.

Link to post
Share on other sites

Tego Ci nie powiem, bo takiego jeszcze nie rozbierałem ;-). Ale to i tak zanabędziesz coś na miejscu, na szybkiego jak znam życie, bo ja się naczytałem jak to lufa ma od długiego 550, a niestety u mnie miała 560 ;-).

Ravic qrczaki, a mi V3 nie pasowała, bo moja jest z przodu dłuższa i V3 się nie opiera o przód GB, ale za to pasowała idealnie V2 systemy na podwójnym oringu z cichego zestawu, czekam jeszcze na głowicę tłoka do tego, bo teraz na płaskim tłoku i tych nieszczęsnych dobitych już maksymalnie stokowych łożyskach i zębatach, mam 383 fpsy na sprężynie 120 Promyka. Czekam na resztę części i wymieniam prowadnicę na łożyskowany mosiądz, cylinderek chrom już mam w domu, łożyska zapodam PDI zielone ( w celach testowych obiecałem być królikiem doświadczalnym ;-) ), zębaty helikale, ale bez zmiany przełożenia + głowiczka tłoka od cichej systemki, zobaczę co z tego wyjdzie wtedy.

 

EDYTA: Literówki.

Edited by Tuksiak
Link to post
Share on other sites

Ja zakładałem Borek Guardera i wchodzi cięzko ale cacy.

Jak narazie mam 508-514, więc bardzo stabilnie.

Tylko że to na m150 Guardera więc troche mało, będe miał chwile to dopchne GB do komory hopsa lepiej (komory sie nie da po magi nie wchodzą).

Jak mi się uda wyciągnać właściwe fpsy to sie pochwale sposobem i podam wymiary uszczelków.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Od tyłu - :)

Też miałem podobny problem, być może zmienił położenie pierścień regulacji hopka. U mnie przesuwał (obluzował) się wzdłuż osi lufy, powodowało to że dźwigienka, która dociska dystanser, wypadła z tego pierścienia a powinna w nim być (tylko czubkiem tam wchodzi) i wtedy możesz sobie kręcić aż do usranej śmierci nic nie wyregulujesz hopkiem.

 

Trudno to zauważyć chyba, że odkręcisz i zdejmiesz cały zespół zewnętrznej lufy i zostawisz samą wew. wtedy możesz delikatnie przekręcić w bok lufę z komorą hopka i jak cofniesz dźwignię przeładowania to przez otwarte okienko zobaczysz górną część hopka - wtedy wszystko będzie jasne.

 

Albo jest tak, że dystanser uciekł :)

 

To Twoje pytanie pasuje do innego działu i kolejne posty z moim też.

Edited by sakai80
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Badziew jakich mało. Oczywiście piszę o oryginalnym haju KA. Nie wiem czy ja na taki egzemplarz trafiłem, ale kulki podaje strasznie kulawo, za mocno nakręcisz - zacinka, za słabo - nie podaje, jak się zatnie kuleczka wyciągasz haja ma luz jakby był nie nakręcony, trzaśniesz nim o dłoń i fontanna z 60 kulek. Nie polecam, ja osobiście biegam na 3 midach, ten hi służy za wypełnienie ładownicy.

A żeby nie było, stosowane kulki tylko i wyłącznie dobrej jakości, hi był już rozbierany raz przez mnie, bo mnie trafiało, że tak kulawo podaje, to spowodowałem tylko tyle, że zacinka jest co któreś tam nakręcenie.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Przymierzam się do FAL TC i tu pojawia się pytanko... czy idzie gdzieś dostać do tego składaną kolbę np. taka jak w wersji Para lub SA-58 OSW CA?

Szyny jeszcze są na asgshopie z tego co widzę ale po przeczytaniu topicu wychodzi na to że górna szyna zintegrowana z pokrywą body nie jest dobrze spasowana i tu kolejne pytanie czy komuś udało się dostać i gdzie montaż/nakładkę z szyna np taką jak jest w dsarms lub coś w stylu montażu z obejmami z MP5?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...