Vcross Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 (edited) Ja wczoraj zamówiłem, ale już było dosyć późno to właśnie przed chwilą zadzwoniłem, nie ma. Poprosiłem o powrót pieniędzy i szukam dalej. Ze swojej strony to proszę o aktualizowanie na bieżąco informacji, bo jest to naprawdę niefajna sprawa, gdy są pilnie potrzebne, a okazuje się, że nie ma. Edited March 31, 2009 by Vcross Quote Link to post Share on other sites
wolf221 Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 Dobry sklep zamawiałem u nich mundur i naszywki. Towar był w kilka dni i wszystko ładnie. Polecam. Quote Link to post Share on other sites
Ariaman Posted April 3, 2009 Report Share Posted April 3, 2009 A mi się przestaje podobać,co się tam dzieje...Kilkakrotnie zamawiałem u nich różne graty-wsio dochochodziło rakietowo,elegancko i z pocałowaniem ręki.Aż do teraz.Zamówiłem pokrowiec do hełmu,przyszedł nie w tym rozmiarze co trzeba,a czekałem sobie na niego (tylko) 2 tyg.Na maile w sprawie mojej reklamacji od kilku dni nie mam odpowiedzi ,a to już fajne nie jest... :roll: Zastanawiam się,co jest przyczyną takiej postawy sklepu... Quote Link to post Share on other sites
james_fryta Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 W Vest.pl wprowadzono od 1 kwietnia nowy "silnik" sklepu, pokazujący aktualne stany magazynowe. System jest nowy, więc obsługa miała na początku trochę problemów wynikających z przejścia i konwersji na nowy system, ale generalnie ma to przyspieszyć i usprawnić realizację zamówień. W przypadku rzeczy, które są na stanie, w sklepie pojawia się informacja dostępne w 48h, do rzeczy których nie ma na stanie, pojawia się informacja jak szybko mogą zostać sprowadzone. Jest też mechanizm informowania o dostawie konkretnych produktów. przy rzeczach sprowadzanych na zamówienie, zawsze może się zdarzyć że u producenta również nie ma danego produktu, wtedy czas realizacji może być dłuższy niż podany w sklepie i jest od vesta niezależny. Quote Link to post Share on other sites
kosimazaki13 Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 widzę, dobre opinie o sklepie, które jestem w stanie potwierdzić własnym doświadczeniem związanym z tym sklepem, zamówiłem kilka drobiazgów, jedyny zgrzyt to brak pasa nośnego do AK, zamówiłem wszystko, przelałem pieniążki i na 2 dzień dostałem telefon, miła Pani przepraszała, że niestety pasa nośnego aktualnie nie posiadają na magazynie, oczywiście ubolewałem nad tym strasznie bo wówczas mieli go po dobrej cenie, ba po bardzo dobrej ;], pieniądze dostały mi dostarczone wraz z paczką, jak wcześniej się umówiłem, realizacja zamówienia zmieściła się luźno w 48h POLECAM!! pozdrawiam - Szmoter vel. kosimazaki Quote Link to post Share on other sites
Mali1511 Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 Wszystko w tym sklepie jest w najlepszym pozadku(dobry sprzet i szybka wysylka)tylko niema z nimi wgl kontaktu.Mozesz im wysylac ze 10 wiadomosci a nieodpisza. :wink: Quote Link to post Share on other sites
Ariaman Posted May 21, 2009 Report Share Posted May 21, 2009 Wszystko w tym sklepie jest w najlepszym pozadku(dobry sprzet i szybka wysylka)tylko niema z nimi wgl kontaktu.Mozesz im wysylac ze 10 wiadomosci a nieodpisza. :wink: Miałem to samo niestety...Czyli? Mam wydzwaniać,jakby co? A jak nie mam zamiaru płacić za rozmowę zamiejscową i wolę wysłać maila to zostanę olany? Powtarzam,to dla mnie dziwne,bo wcześniej wszystko było cacy.... Quote Link to post Share on other sites
james_fryta Posted June 6, 2009 Report Share Posted June 6, 2009 W Vest był problem z firmowymi skrzynkami mailowymi przez ok 2-3 tygodnie, problem już naprawiony, teraz nie powinno być problemu z kontaktem mailowym. Quote Link to post Share on other sites
Kuczu Posted July 30, 2009 Report Share Posted July 30, 2009 DPM z demobilu doszedł w 2 dni. szybka wysyłka i dobre ceny. choć ja z kontaktem mailowym mam problem od zawsze toteż wolę do nich zadzwonić i załatwić wszytko przez telefon. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
james_fryta Posted October 1, 2009 Report Share Posted October 1, 2009 Zapraszamy wszystkich, na kolejne Vest Veteran Days - 23-24.10.2009 Szczegóły pod adresem: http://www.vest.pl/news.php?id=1254292906 Quote Link to post Share on other sites
Michal_g Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 Ja to mam do Vesta szczęście (albo Vest do mnie) - drugie zamówienie i znowu reklamacja. Również załatwiona miło i skutecznie. Zamówiłem czarny pasek do spodni i oliwkowy pas LC-1. W paczce przyszły dwa czarne. Zadzwoniłem do sklepu z reklamacją, przeprosili, obiecali oddzwonić z informacją co z tym zrobimy. Po chwili telefon, okazało się że oliwkowych LC-1 chwilowo nie ma, będą za 2 tygodnie. Zaproponowałem że w takim razie może być khaki albo foliage green i niekoniecznie LC-1. Ostatecznie dostałem LC-3 w foliage green. LC-3 są nieco droższe niż LC-1, różnice w cenie po uzgodnieniu z miłą Panią ze sklepu potraktowaliśmy jako zwrot kosztu wysyłki czarnego LC-1 z powrotem do Vesta. Quote Link to post Share on other sites
Jinrei Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Ode mnie plus dla sklepu. W poniedziałek 01.03 złożyłem zamówienie, tego samego dnia wieczorem dostałem maila, że towar jest już gotowy do wysyłki. Następnego dnia wysłano. W czwartek paczka była już do odbioru:) Zakupiony towar zgodny z opisem. Na pytanie mailowe wysłane przeze mnie wieczorem 01.03 odpowiedź dostałem następnego dnia:) Quote Link to post Share on other sites
huskykaski Posted March 25, 2010 Report Share Posted March 25, 2010 (edited) Zamówiłem kilka artykułów takich jak plecak, kurtka, monokular, kamulaż zimowy itd. Przez 3 tygodnie zero kontaktu i zmiany statusu zamówienia (cały czas przyjęty). Po zadzwonieniu okazało się że mają wszystko prócz monokularu. Stwierdziłem że trudno, niech wyślą wszystko bez monokularu. Został on usunięty z zamówienia, a status zmienił się na "oczekiwanie na dostawę". I znowu zero kontaktu przez 2 tygodnie. W końcu napisali że nie ma jeszcze plecaka i kurtki (wcześniej mówili że jest). Teraz nie ma już żadnego kontaktu (nawet telefonicznego) bym mógł choćby usunąć zamówienie i kupić gdzie indziej. [a śnieg już mi stopniał] :wink: Koszmar, polecam tylko ludziom z dużą ilością wolnego czasu i nerwów. Ps. a w sklepie nawet nie pisze czy w tym momencie produkt jest dostępny czy nie, lecz twierdzą że w ciągu 2 tyg zawsze jest. Edited March 25, 2010 by huskykaski Quote Link to post Share on other sites
ceskikrtek Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 Zamówiłem u nich niedawno mundur DPM. Spodnie przysłali mi mniejsze niż zamawiałem, więc do nich zadzwoniłem i powiedziałem że odsyłam spodnie. Odesłałem i zamówiłem inny rodzaj(nie używki tylko nowe) i czekałem. przez 2 miesiące bylo napisane że 2 tyg. i będę je miał. W końcu się przypomniałem (tym razem mailem), status się zmienił i przyszły. Na razie oceniłbym 3/6 :???: Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Z tego co mi wiadomo to mieli przymusową i nieplanowaną przeprowadzkę. Ja osobiście cenie sobie współprace z Vestem :) Quote Link to post Share on other sites
Naggaroth Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Powiem krótko - sklep robi zamyłę jakich mało. Wraz z moją Lubą chcieliśmy zakupi czarne kombinezony - ale wiadomo, trzeba przymierzyć. Po napisaniu maila i nie otrzymaniu odpowiedzi na to czy będą takie a takie kombinezony - weszliśmy na stronę i patrzymy - są! Ucieszeni idziemy do sklepu, a w sklepie oczywiście ich nie ma. Zapytałem czemu jest na stronie a w sklepie nie. Sprzedawca nas informuje że nie ma u dostawcy. Dobra dobra, ale co nas to obchodzi? Niepolecam, fikcyjne stany magazynowe i żaden kontakt mailowy zwalany na szefową. Quote Link to post Share on other sites
bender Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Dawno temu robiłem u nich zakupy, ale zwróć uwagę, że przy każdym produkcie jest napisana dostępność. 48h oznacza, że mają na miejscu, 14 dni że sprowadzają to skądś. Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 Kolejna porażka! Wyjątkowo niesolidny Sklep, stosujący niedopuszczalne i nieetyczne metody monopolistyczne! Zamówienie złożyłem w dniu 23.06.2012 r. na przedmiot, który winien być dostarczony w terminie 14-tu dni. Opłacono zamówienie w dniu 28.06.2012 r. Do dnia dzisiejszego zamówienie nie zostało zrealizowane! Moje interwencje e-mailowe i telefoniczne nie odnoszą żadnego skutku, poza obietnicami, bezzwłocznej dostawy! Gdyby nie fakt, że asortyment oferowany przez sklep VEST jest w wielu przypadkach niedostępny (nieoferowany) przez inne sklepy, doradzałbym omijanie tego niesolidnego dostawcy szerokim łukiem!!! :maniak_zle: ............................................................................................. "Sukces", przesyłka przyszła we czwartek 9 sierpnia, czyli "już" po ponad 2 miesiącach. Myślę, że VEST "obudził" się po moich komentarzach na Forum. Profesjonalizm na najwyższym poziomie... :icon_evil: Quote Link to post Share on other sites
niepokorny Posted May 18, 2013 Report Share Posted May 18, 2013 Nie polecam tego sklepu. Zamówiłem u nich NOWĄ karimatę armii holenderskiej. Przysłali mi używaną, brudną i śmierdzącą karimatę która nadawała się tylko do śmieci. Złożyłem reklamację i odesłałem im tego śmiecia. Przysłali mi drugą karimatę - stan nieco lepszy od tej pierwszej ale nadal nie jest to NOWA karimata. Przestrzegam przed kupowaniem w tym sklepie chyba, że z odbiorem osobistym. Quote Link to post Share on other sites
marcin_d Posted May 20, 2013 Report Share Posted May 20, 2013 Ja zamówiłem kilka fantów, w tym dostępny w ciągu 14 dni. Opłaciłem całosć i spokojnie czekam. Po upłynięciu 14 dni ktoś dzwoni i mówi, że jednak tego co nie było już nie będzie przez czas jakiś. Mówię - to przyślijcie co jest a za resztę kasę zwróćcie. I tu trochę poczekałem. Ani paczki ani kasy. Po kliku telefonach i mailach zwrócili mi całość kwoty - bo już kupować nic nie chciałem. Wcześniej jednak to co było od reeki na stanie słali spawnie. Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted July 18, 2014 Report Share Posted July 18, 2014 Zamówienie z dnia 15.lipca z dyspozycją przesyłki pocztowej, i tego samego dnia zamieszczono taką informację: Objaśnienia dotyczące stanu zamówienia: Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Twoje zamówienie zostało już skompletowane i spakowane. Obecnie paczka oczekuje na wysłanie. Objaśnienia dotyczące stanu płatności: Informujemy, że Twoje wpłaty wpłynęły na nasze konto. Zamówienie jest już w pełni opłacone i nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów przy odbiorze. ... mają bardzo daleko do poczty... :icon_evil: Potęga Forum :icon_exclaim: Przed chwilą miałem telefon z Firmy VEST, z przeprosinami za opóźnienie. Powód - przeprowadzka. Nagle wszyscy się przeprowadzają... :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.