forsakenwolf Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Mam takie male pytanko: lepiej wziąść CA25 czy M16A3/M203 od G&P? Quote Link to post Share on other sites
sultann Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Witam. Jestem posiadaczem karabinu SR-25 (CA-25) od ok. pół roku. Karabin jest fabryczny, żadnego tuningu. Jeżeli chodzi o mnie to polecam ten model z czystym sumieniem. wizualnie jest bardzo dobrze wykonany, jest dość spory i ciężki. Nie ma jednak oryginalnych oznaczeń. Technicznie sprawuje się doskonale, żadnych awarii czy problemów. Używam do niego magazynku typu mid-cap (oczywiście CA), również sprawdza się bez zarzutów. Jak na replikę firmy CA jest dość silny w stocku dzięki zastosowaniu przedłużonego gearboxa - moc ok 400 fps. Po dołożeniu kilku szczegółów takich jak porządna luneta czy dwójnóg teleskopowy otrzymujemy doskonałą replikę półałtomatycznego karabinu wyborowego. Polecam. Quote Link to post Share on other sites
Lolexus Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 i wpakowaniu ponad 2 tyle w tuning, fakt otrzymujemy karabin snajerski, luneta i bipod to tylko dodatki.. Quote Link to post Share on other sites
pMATEY Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 A jak jest z ładownicami na magi do CA 25? Bo nie wiem czy przy magach 7.62 zwyczajna ładownica M4/M16 pasuje? Quote Link to post Share on other sites
pMATEY Posted April 5, 2011 Report Share Posted April 5, 2011 A jak jest z ładownicami na magi do CA 25? Bo nie wiem czy przy magach 7.62 zwyczajna ładownica M4/M16 pasuje? Chodzi mi o przerobienie ich, wycinając ściankę. Ale już znalazłem dobre ładownice. Quote Link to post Share on other sites
Nuclear Blast Posted June 16, 2011 Report Share Posted June 16, 2011 na asg.com.pl napisali, że "Klasyczna ładownica na dwa magazynki M14 lub inne o zbliżonych wymiarach (SR25, G3 itp.). Zapinana na rzep z możliwością użycia szybkiego (CQB) po schowaniu patki do wewnątrz." Quote Link to post Share on other sites
Dragunoff Posted September 3, 2011 Report Share Posted September 3, 2011 hicap w zestawie ktory podaje kazda kulke nie tak jak midcap z g&p Tutaj leży mój problem. Mam właśnie dwie sztuki Midcapa z G&P nie dość, że magi nie podają kul, to jeszcze gdy z nich strzelam to pociski lecą krzywo. Po paru metrach skręcają. Czy możliwe jest to, że sprężyna w magach podaje kule za mocno? Jak to naprawić? Quote Link to post Share on other sites
butelka Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 A ja mam pytanie. Czy opłaca się dołożyć trochę kasy i kupić CA25, czy lepiej kupić P&J/A&K, bo i tak będzie tuning? Quote Link to post Share on other sites
ziolo129 Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 do pejotki nie wsadzisz więcej niż sp150 a do ca sp170 Quote Link to post Share on other sites
butelka Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 No zależy na jakich częściach, ale jeżeli części i tak będą wymieniane to jest sens? Przecież nie zrobię 500-650 FPS na stockowych częściach. Quote Link to post Share on other sites
Milski Posted August 6, 2012 Report Share Posted August 6, 2012 Wpadła mi w oko ca25, ale znalazłem bez baterii i ładowarki, ktoś mógłby napisać jaki zestaw(bateria+ładowarka) byłby najlepszy dla tej repliki, cena do około 250zł razem bo i tak trochę zawyżam swoje fundusze po przeczytaniu tematów o sr. Quote Link to post Share on other sites
małpetti Posted March 13, 2013 Report Share Posted March 13, 2013 Mam pytanie do osób, które mają ca25 podkręcone na ok 600fpsów - jak u Was jest z kulturą pracy gb? Wiadomo, że to musi chodzić głośno przy tej mocy, ale moje CA25 jednak dźwięk przy strzale ma jakiś taki dziwny - nieładny, że tak powiem... :) zębatki STU CA, lipolek też porządny. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted March 13, 2013 Report Share Posted March 13, 2013 Nie mam co prawda tej repliki, więc sorry że się wcinam, ale generalnie to zębatki STU CA mają opinię... traktora... Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted March 14, 2013 Report Share Posted March 14, 2013 Ogólnie zębatki o wysokim przełożeniu brzydko brzmią, do tego dochodzi brzdęk mocnej sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
małpetti Posted March 14, 2013 Report Share Posted March 14, 2013 do tego dochodzi brzdęk mocnej sprężyny. Oj, to nie jest brzdęk - to jest pie...cie :) Rozumiem zatem, że ze względu na brak alternatywy w zębatkach przy v2 long muszę ten dźwięk polubić i tyle... Quote Link to post Share on other sites
dj_drops Posted March 14, 2013 Report Share Posted March 14, 2013 w PJtce przy 630fps ten brzdęk też mnie na początku zmartwił, ale pomacałem trochę różnych sr'rek i każda brzdęka brzdękała ze springa :D Quote Link to post Share on other sites
tefinho Posted March 26, 2013 Report Share Posted March 26, 2013 Mam pytanie chce zrobic stockowa CA25 na ok 550 fps. naprawde do sprezyny m/sp 150 MUSZE wrzucic zebatki od G&P ? co prawda sa w promocji teraz na asg shop, 220 zl za komplet ale i tak wole za to kupic jakiegos BoreUpka. W planach mam dokupienie komory KA, dlugiej lufki prometheusa i no wlasnie - co dalej do tych 550 fps. powiedzmy m150 + bu + jakis tlok. tylko wlasnie JAKI ;p jaki BU bedzie pasowal i czy jest sens tam go pakowac. Może ktoś będzie zainteresowany, więc podzielę się moją modyfikacją. Otóż, w naszych Ca25, pociągnięcie dźwigni przeładowania, nie otwiera klapki bolt catch. trzeba odciągać ją ręcznie, a zamek służy jedynie do odciągania tej wewnętrznej blaszki, która bezpośrednio zakrywa hu. Zewnętrzna, czarna blaszka trzyma się tej wewnętrznej, za pomocą magnesu. Próbowałem osłabić moc magnesu, oklejając go taśmą, jednak skubaniec jest mocny i taki zabieg na nic się zdaje. Wystarczy oderwać ten magnes z czarnej blaszki i przepiłować go na pół. Jedną połowę przykleić ponownie w jej pierwotne miejsce, drugi kawałeczek przeciąć jeszcze na pół, by uzyskać kształt kwadracika. Za pomocą szlifierki 'spiłować' ją po skosie, tak aby jedna ze stron tworzyła ostrze. Następnie obrobiony kawałeczek kwadratowy, przykleić tak, by polaryzacja magnesów powodowała odpychanie, kiedy te będą blisko siebie. Cały mechanizm jest dziecinnie prosty, kiedy pociągając za dźwignię, srebrna blaszka z magnesem zbliża się do magnesu na zewnętrznej czarnej blaszce, następuje odpychanie, i klapka bolt catch otwiera się. Taka mała rzecz, a cieszy ! A oto efekt http://www.youtube.com/watch?v=AIb3YOCSHoA&feature=youtu.be Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted April 19, 2013 Report Share Posted April 19, 2013 (edited) Mam pytanie chce zrobic stockowa CA25 na ok 550 fps. naprawde do sprezyny m/sp 150 MUSZE wrzucic zebatki od G&P ? stock ze zmienioną gumką,komorą i lufą daje 495 fps (sprężyna m130). Wsadź m135/140 i po zawodach, nic nie musisz modyfikować i wymieniać Edited April 19, 2013 by mike88 Quote Link to post Share on other sites
forgiel Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Panowie ktoś już to pytanie zadawał, ale nie dostał odpowiedzi. Kupiłem sobie taką SR'ke od CA używaną. Fajnie, wszystko ok, tylko mam problem z magami. Jest tam teoretycznie komora od G&P a magi Classic Army (w to mi się nie chce wierzyć). Czy jeżeli byłyby to na przykład magi od PJ czy A&K to podawałyby bez problemu? Bo te moje podają dopiero po mocnym dociśnięciu maga i przechyleniu go w prawą stronę... Czy powinienem szukać winy po stronie magów? Może po stronie komory? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Forgiel Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 ustaw odpowiednio komore Quote Link to post Share on other sites
forgiel Posted June 5, 2013 Report Share Posted June 5, 2013 Ustawiałem na milion sposobów- nie podaje jak trzeba... Quote Link to post Share on other sites
forgiel Posted June 25, 2013 Report Share Posted June 25, 2013 Mam pytanie jeszcze jedno. Czy oryginalne magi CA mają jakieś oznaczenia? I jak to jest z magami do SR'ki CA? Jacy producenci pasują? Quote Link to post Share on other sites
Aramil Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 (edited) Chcę sprzedać swoją replikę, ale nie bardzo mam pomysł ile za nią wziąć. Czy ktoś mógłby wycenić następujący zestaw? - SR'ka od CA (AR014M, stock), 4 letnia, odwiedziła ledwie dwie strzelanki, poza tym okazjonalnie noszona na festynach etc. Przebieg około 4000 kulek. - Luneta 3-9x40 (któraś z prostszych, kupiona wraz z repliką w SpecShopie. - Zapasowy magazynek (hicap, taki sam jak oryginał) - Paczka kulek G&G 0,25g (4k) PS: Zastanawiałem się, czy pisać tutaj, czy w komisie. Jednak jako że na 90% sprzedam poza forum, ten temat wydał mi się bardziej odpowiedni :icon_wink: Edited June 26, 2013 by Aramil Quote Link to post Share on other sites
Marrtinez Posted June 29, 2013 Report Share Posted June 29, 2013 Mam pytanie jeszcze jedno. Czy oryginalne magi CA mają jakieś oznaczenia? I jak to jest z magami do SR'ki CA? Jacy producenci pasują? O ile dobrze pamiętam, to nie mają oznaczeń (przynajmniej mid-cap'y). Co do pytania które pasują - na pewno NIE pasują PMagi od Magpula. Quote Link to post Share on other sites
tefinho Posted July 10, 2013 Report Share Posted July 10, 2013 (edited) Walczę z moja SRka już kolejny miesiąc. Jedna wielka porażka Po wsadzeniu SP150, łożyskowanej prowadnicy sprężyny, komory KA i dyszy AUG, mam jedna wielka nieszczelność - 460fps. po jakimś czasie zębatki idą wpiz*u - zamawiam więc te od g&p do sr25. i kolejny problem, jak sie okazuje, te zębatki są kompatybilne tylko i wyłącznie z tym tłokiem http://www.specshop....roducts_id=4803 - zwężone zęby. Tłoka dostać nigdzie nie można, zamawiam więc zwykły tłok od SHS do sr25. Następnie bawię się w przycinanie go, tak, aby był kompatybilny z zębami. Kilka dni później JEB - tłok pęka. Nie stalowe zęby, a plastikowe szyny, w których osadzone są zęby. Zamówiłem więc stockowy tłok SR25 CA (żółty, plastikowy) i zrobiłem na nim kolejną operację przycinania zębów - a w zasadzie zrobił to serwis. po kilku zabawach ze szczelnoscią, mam równe 500 fps i wystrzelonych 100 kuleczek. mam więc pytanie : czy ktoś tutaj z obecnych posiadaczy SR, też poddawał swój tłok takim zabiegom? jak z jego trwałością. Jezeli to nie wypali, będę zmuszony ściągać ten tłok G&P zza granicy. dodam ze swoje robi także moja bateria - 11.1 lipo i mosfet z AB - reakcja na spust jest natychmiastowa, tak więc i eksploatacja części nie jest oszczędna. pytanie nr 2 - z serwisu dostałem informacje, ze te 500 fps to i tak duużo za mało. Nieszczelność powoduje ponoć dysza, która ni cholery nie chce się zgrać z komorą (testowane na kilku gumkach HU, obecnie zielona g&g). Ponoć jej stożkowe scięcie powoduje jakiś konflikt. Zna ktoś jakąś alternatywna dyszę do naszych eSeRek, inną niż do AUGa ? Edited July 10, 2013 by tefinho Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.