AnR Posted August 28, 2008 Author Report Share Posted August 28, 2008 Skończyłem robic G36C JG. Po wywaleniu stockowych smarów, dokonaniu polerki cylindra oraz paru innych zabiegów, porządnym złożeniu z 328 skoczyło jej do 344. Na stockowej sprężynie. Wstawiłem jej M100 G&G oraz prowadnice sprężyny JBU. Na niej osiągneła 360 fps. Dodam od siebie, że nie bierzcie tego springa. Strasznie ciężko wchodzi przez regularny zwój, gnie się w środku i wariuje. Aha, zapomniałem dodać, ze 328, 344 i 360 są to wyniki na chrono, już z wstawioną precką Madbull'a oraz gumką Systemy. Link to post Share on other sites
misa Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 nie wiem czemu ale ja miałem w stockowej g36c ( II generacja JG tak pisalo na gunfire.pl) jedynie co to gumka HU wymieniona (jescze na jakaś gówniana Elementa) 367fps. Tak miałem napisane jak replika wróciła do mnie po gwarancji. Link to post Share on other sites
AnR Posted August 28, 2008 Author Report Share Posted August 28, 2008 Mogą Ci tam napisać co chcą. Póki na oczy nie zobacze na chrono nie uwierze. Replika była nowa, od Krakmanów. Link to post Share on other sites
misa Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Gdzieś czytałem, że w niektórych gietach jest spreżyna m100 a w innych m110, więc jak to jest prawda to możliwe że mi się dostała ta droga wersja. Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 m110 jest niby w wersji k.... Link to post Share on other sites
AnR Posted August 29, 2008 Author Report Share Posted August 29, 2008 Dziś mieszałem w swojej prywatnej G36C, podobno roczka, kupiona na allegro. Spręzyna o wiele gorsza niż w tej poprzedniej, ale drut ten sam. Jaką ona ma moc? Na pewno nie m110 i na pewno nie m100. To zależy tak naprawdę jak się Chińczykowi drut nawinie. Po zrobieniu dokładnie tego samego co w poprzedniej, bez wymieniania części dostałem ładne, równe 100 m/s czyli 328 fps. A przed grzebaniem miała 270 na 0.25, czyli jakieś 290 na 0.20. Zmieniajcie uszczelnik na głowicach tłoka, to wiele daje. Link to post Share on other sites
pin-king-pin Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Panowie, czy wiecie jak wyjąć z frontgripa hmm 'nakrętki' do szyn RIS? Jeśli przykręcamy szynę do gripa, to w dedykowanych otworach znajdują się gwintowane 'gniazda' dla śrub - chciałem je pozamieniać miejscami i nie mam pojęcia jak. (Chcę cofnąć dolną szynę bliżej maga, co prawda w wersji k, ale whatva). Z góry dzięki. Link to post Share on other sites
macioza1 Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Chyba trzeba będzie wybijać młotkiem i jakąś śrubką dopasowaną to tego gwintu... Link to post Share on other sites
Gogin Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 To się raczej gorzej niż kiepsko trzyma, nie wiem czy młotek będzie zdatny ? Mi do bocznych szyn te gwintowane blaszki wypadły, co prawda dwie, a i tak bym tego nie używał, ale jednak... Link to post Share on other sites
K0T Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 (edited) Mam dylemat... Otóż posiadam Zestaw FTK od JBU ze starego chinola (zestaw cylindra, tłoka, prowadnica) , łożyska kulkowe systemy (nowe) i dokupiłbym jakieś M10 albo M110 Promyka, ale nie wiem czy warto tracić gwarancję, bo w tym chińczyku, w którym miałem ten zestaw ftk + M110 promyka i łożyska kulkowe CA po 2 strzelankach rozwalił się silnik i zębatki (czyli wszystko co bylo stockowe :-F , to była m14 kart) :???: . Ogólnie to chcę trochę poprawić pracę całego GB wsadzając tylko łożyska (żyby było mniejsze zużycie zębatek i ogólnie większy rof.. no i ciszej... minimalnie) no ale jak już mam pod nosem ftk to czemu by go nie wsadzić. A nawet wystarczyło by mi M90 Doradzcie plz :poddanie: Edited August 30, 2008 by K0T Link to post Share on other sites
Szerszen01 Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Ja bym zadzwonił do sklepu z którego masz tą Gietę i z nimi obgadał co i jak. Niech sami Ci to zrobią to będzie i napewno lepiej zrobione (chyba, że znasz się na tym :P ) i chyba gwarancji nie stracisz. Ale z tym nie jestem pewien. Link to post Share on other sites
Gogin Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Na pewno jeśli wyślesz do nich części wraz z gb to nie utracisz gwarancji, ja też tak bym zrobił. Tyle, że koszta przesyłki i na pewno koszta serwisu, bo to to usługa gwarancyjna nie jest. ;-) Link to post Share on other sites
K0T Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...L0336_srch_g36c http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...505_srch_spring http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...A01_srch_piston Czy dysza w tym borku będzie pasować? I co to jest Area 1000 w tym tłoku i czemu jest tak tani w porównaniu do innych tłoków systemy Proszę o szybką odpowiedz. Link to post Share on other sites
Gogin Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Jest temat o tuningu G36C JG, odsyłam z chęciami do tego tematu ;-). Link to post Share on other sites
gloomer Posted September 9, 2008 Report Share Posted September 9, 2008 Strasznie ciężko chodzi mi selektor ognia. Zna ktoś patent na usunięcie tej wady. U znajomego selektor chodzi aż miło. Link to post Share on other sites
siridar Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 Z każdej strony selektor jest przykręcony małą śrubką inbusową - 1 mm. Może spróbuj je poluzować trochę, rozsunąć minimalnie te uszka selektora i przykręcić z powrotem? Link to post Share on other sites
gloomer Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 Pokombinuje i dam znać. Link to post Share on other sites
K0T Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 Podkładkował już ktoś gietke? Bo mam łożyska kulkowe systemy i podkładki prometheusa i było by miło jakby ktoś dał schemat pasujący do gietki :mrgreen: Link to post Share on other sites
Placek Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 Czemu nie zapytasz w temacie o tuningu? Link to post Share on other sites
gloomer Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 (edited) UP! No i odkryłem czemu selektor tak ciężko chodził. W lewym selektorze ułamał się sławny bolczyk i on blokował. Więc selektor z lewej strony poszedł się kochać :D Jeśli dobrze rozkminiłem budowę selektora :P Nie wiem czy dobrze zrobiłem. Sprężynkę wsadziłem w otworek selektora. Nałożyłem i przykręciłem. Edited September 10, 2008 by gloomer Link to post Share on other sites
K0T Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 Bo w temacie o tuningu nikt nie odpowiada na posty... Tzn ze teraz nie bedziesz mial takiego fajnego "klik" jak zmieniasz tryb ognia? :-F btw. ty miales juz tak od poczatku? (tzn ze ciezko sie zmienialo tryb ognia czy co to tam bylo) Link to post Share on other sites
gloomer Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 Replike mam od kumpla więc nie wiem czy od nowości. Mam jeszcze klik jak przechodzę z safe na single :D Link to post Share on other sites
K0T Posted September 15, 2008 Report Share Posted September 15, 2008 (edited) Mam pewien problem... Jak strzelam na obojętnie jakim ustawieniu hup-upa to kulki i tak lecą gdzieś w kosmos... a przed tuningiem działało (nie rozkładałem HU) więc to nie powinna być wina dystansera. Edit: W komorze HU widać taki wystający bolec który chyba słóży do tego żeby do kulki nie wchodziły np 2 kulki... i on chyba podkręca je bo gumka na low ustawiona jest schowana w ten rowek w lufie wiec to nie wina dystansera czy gumki (nie odsyłajcie mnie do tematu o tuningu bo ten bolec w HU jest stockowy :-F) Edited September 15, 2008 by K0T Link to post Share on other sites
Gogin Posted September 15, 2008 Report Share Posted September 15, 2008 Może dystanser poszedł się kochać, mój Guardera w Świni pękł, ale cuda kulki wyprawiały na strzelance, lewo, prawo, góra, pod koniec lotu jakoby "drżały" na boki, albo replika pluła na 10 m, ale to nie G36C JG :-P. Link to post Share on other sites
K0T Posted September 16, 2008 Report Share Posted September 16, 2008 Nie czytasz ze zrozumieniem... :-F Bo gumka działa, tzn jak jest ustawiona na low to nie widać jej w lufie... Tam jest tylko jak klin który po naduszeniu się chowa. I on chyba służy do tego żeby do komory nie weszło więcej niż 1 kulka. I on chyba tak podkręca kulki i nie wiem czy go uciąć czy co... Może to przez to że dysza nie dochodzi do końca? (ale mam stockową) Link to post Share on other sites
Recommended Posts