sadowski25 Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Witam Otóz mimo że jeszcze nie mam tej piknej repliki M14 zrobiłęm kosztorys potrzebnych częsci jesli ktos by chiał zrobic tuning za pomocą Gearboxa M14 wzmocnionego z łożyskami kulkowymi 7mm G&P :) A więc tak: - gearbox v.7 G&P - 316zł - Wzmocniona prowadnica sprężyny z łożyskowaniem v.7 Guarder - 67zł - Super gładki, chromowany cylinder do M14 TM Guarder - 64zł - Metalowa uszczelniona dysza do M14 Deep Fire - 38zł - Wzmocniona głowica cylindra ze stali nierdzewnej V.7 Guarder - 79zł - około 500fps to wtedy M150 Deep Fire - 39zł Razem: 603zł (POminełem zębatki gdyż odrazu z gb otrzymujemy Wzmocnioną środkową zębatkę Super Torgue Up , wzmocniony tłok, głowica tłoka no i kochane łożyska kulkowe 7mm :) ) chyba ze damy stockowe zębatki ale to juz tylko kwestia kulek w magazynku by je zjechać:P dla celnosci: - Lufa precyzyjna 6.04mm o długości 500mm do M14 Deep Fire - 108zł - gumka HU - tutaj nie wiem czy czerwona Prometeusza czy nadal Sylikon guardera :P czyli z lufą mamy tuning za 712zł + koszt 2 zębatek + przesyłka jakies okołooo... 850-900zł + obecne 549zł za M14 AGM wychodzi nam super M14 za 1261zł ! A no i batka która to pociagnie jakeiś dodatkowe hmm 100-130zł POzdrawiam Sadowski25 Quote Link to post Share on other sites
vandermann Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 A silnik uciągnie M150? Nawet jeżeli, to rof może być mizerny. Quote Link to post Share on other sites
marys1 Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 a skąd wiesz, że w środku jest normalna v7ka ? o ile dobrze pamiętam to krakman pisał, że np. prowadnica spr. jest z gb v2 Quote Link to post Share on other sites
greloGPZ Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Tak ale napisał że gearbox też wymienić na v.7, jeśli oczywiście podejdzie pod tego agm ;) Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Nie wiem jaki jest sens w ładowaniu kasy w gearbox G&P skoro nawet nie wiadomo jeszcze jak wytrzymały jest stockowy :roll: Zresztą, dalsza dyskusja nie ma większego sensu, chyba, że ktoś już wybebeszał/tuningował M14 AGMa (a jak konstrukcyjnie gearbox i jego wnętrzności nie różnią się od karta to temat już jest i to całkiem obszerny ;)). Quote Link to post Share on other sites
sadowski25 Posted April 14, 2007 Author Report Share Posted April 14, 2007 Wysłałem meila z zapytaniem do krakmana i odpowiedział że raczej powinien pasować... troche ze strony krakmana: "Replika firmy AGM M14 jest kopią repliki karabinku M14 firmy Tokio Marui. Jeśli chodzi o dokładność wykonania kopii poza wagą (4100 g TM) większych różnic nie widać." "Mechanizm repliki opiera się na gearboxie wersji 7, wewnątrz wzmocnione stalowe zębatki osadzone w polikarbonowych łożyskach ślizgowych 6mm które charakteryzują się większą odpornością na zużycie, współpracują ze sprężyną 90 m/s dające siłę wystrzału około 300~310 FPS." "Warto dodać, że wszystkie części i akcesoria innych producentów są w pełni kompatybilne z tym modelem, co ma żywotne znaczenie przy wzmacnianiu repliki i poprawianiu osiągów" Więc gb v.7 G&P powinien według mnie pasować ale zobaczymy jak ktoś rozbebeszy M14 AGm i wtedy będziemy miec potwierdzenie co i jak lub brak potwierdzenia.. :) Ale ogłonie biorąc koszt repliki i tuningu to wszyko by mogło sie zamknac w okolicy 1500zł. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Niezły kosztorys (przypomina mi mój kiedy zbierałem na ukochaną emkę) ale jest parę korekt: - Po pierwsze jeśli chcesz mieć dobrą preckę w przedziale około 100 - 120zł to kup 500 lub 509mm GUARDER (tak tak - asgshop od niedawna dysponuje tymi lufami i baardzo poleca (pytałem)) Napewno zyskasz lepszą jakość wykonania bo DF to loteria (no może nie aż taka jak CA lub SRC ale zawsze trochę). Lepiej weź 509 (ten centymetr zmieści się w tłumiku płomienia a celność i FPS się lekko poprawią.) - Batka na pewno nie wyniesie cię 130 zł... jeśli chcesz mieć 500FPS to nie pakuj M150 tylko 140 albo i nawet 130 (będzie lekko poniżej) i doszczelnij układ taśmą teflonową. Bateria do M150 to koszt 199zł (LARGE G&P 3300mAh) lub 170zł(sanyo 1800 mAh). Mini (np. INTELLECT 12V lub 10,8V) na zwykłym silniku nie da rady a poza tym wystarczy na sto kulek :). Ja mam G&P @ SP150 @ silnik stock CA i niezła a wystarcza na duuuuuuuuużo kulek ;) (napewno ponad 2500). Do tego możnaby wymienić okablowanie na niskooporowe co obniży czas reakcji :D - Łożyska kulkowe do M150 nie dadzą rady - kup cierne stalowe np. guarder. - Zastanów się nad Bore Upem - wzrośnie wytrzymałość zestawu i liczba FPS - Gumkę weź czarną Guardera do replik powyżej 450FPS PZDR Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted April 15, 2007 Report Share Posted April 15, 2007 Jeśli już chcemy taką pół-snajpe, to gigantyczna bateria nie będzie zbyt potrzeba, w końcu i tak na singlu strzelać sie bedzie, nie? :) Myśle ze 9,6 Intelecta spokojnie pociągnie. Quote Link to post Share on other sites
Oli_32 Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 A co do bore-up-a znalazłem tylko dysze o pow.śr do M-14 "DF".Czy reszta zestawu np.cylinder jest stanardowa i jaki w ogóle zestaw bore-up bedzie pasował? np:(M15 Rifle/M-16).Typowego pod M-14 chyba nie ma.I jeszcze jedno:czy nie da rady wstawić lufy o długości 550mm-nie schowa sie ona czasem w tłumiku płomienia?(jest on dość długi). Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 Co do pytańz ostatniegoposta wystarczy prześledzić wątek o M14 KART i na wszystkie znajdzie się odpwiedzi... Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 Kto powiedział że lufka 550mm nie wejdzie? ;P Quote Link to post Share on other sites
Oli_32 Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 Ok.Ale czy gearbox i jego wewnetrzxne podzespoły(M-14 KART) są takie same jak w AGM?.Podobno M-14 KART miał być kopią TM-a a chyba były jakieś różnice w wewnętrznej budowie. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 Są takie same różnice jak w AGMie. Skoro w TM jest gb v7 a w AGM/KART jakieś chybrydy v2 i 3 to normalka że to nie to samo. Quote Link to post Share on other sites
pegrin Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 No dobra, wykonany tuning m14 AGM: poszła sprężynka M100 MO, łożyska stalowe, ślizgowe Systemy, prowadnica Hurricane i preclufa Systemy 509mm. Efekt - 395FPS. Bateria 8,4/1200 (teoretycznie taka sama jak z pudełka emki) daje rade uciągnąć wszystko (z czym nie daje rady w.w. bateria AGM). Porównując do m15a4 Rifle przy 340fps: M14 ma lepsze skupienie, zasięg na oko spokojnie 7-8m (może nawet więcej) dalej niż m15 Jutro przejdzie test w boju, napisze na ile batka starczy i podam dokładniejszy zasięg. Quote Link to post Share on other sites
BisonPL Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 pegrin, jakbyś mógł to zmierz średnice lufy stockowej oraz jej długość :) Spotkałeś się z jakimiś dziwnymi rozwiązaniami w środku m14 czy wszystko standard? Quote Link to post Share on other sites
pegrin Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 Długość stockowej lufy to 550mm, średnicy nie mam jak zmierzyć, ale coś mi się obiło, że może nawet 6,10mm :/ Co to drugiego pytania, kompatybilności części są opisane w dziale Elektryczne/AEG, a jeśli chodzi o rozkładanie- to wszystkie pytania odsyłam do Ola ;) On wszystko wymienił- replikę tuningowałem na Zbrojowni ;) Quote Link to post Share on other sites
yogurt Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 pegrin to czyli przy wymianie czegokolwiek (nie chodzi mi o prec lufke) nie obejdzie sie bez wymiany batki ?? Quote Link to post Share on other sites
pegrin Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 przy m100 Mad Onion,łożyskowanej prowadnicy i wymianie łożysk bateria 8,4/1200 dodawana do repliki nie daje rady... Na innej "zwykłej", czyli KAN albo Sanyo, 8,4/1200 chodzi spokojnie Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 Tu mamy do czynienia z kumulacją... słaba bateria i słaby silnik. Ta sama bateria w AK74 ICSa na sprężynie M120 i silniku Turbo3000 śmiga... tzn strzela zarówno na semi jak i auto ;) Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 Chińske baterie to szajs jakich mało. Moja cymowa zjarała sie po drugim zwarciu. Nawet sie cieszyłem, był pretekst by kupic Intellecta.. Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Montował ktoś do tego larga 1400 intelecta? Jak tak to ile trzyma? Quote Link to post Share on other sites
koonik Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Wypadało by podać wielkość batki (8.4/9.6/inna) :roll: . Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Sory,chodziło mi o 8.4V ale jak już wspomniałeś o 9.6V to dorzucam do pytania:) Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted April 30, 2007 Report Share Posted April 30, 2007 Nie ma LARGE intellecta 1400mAh. To jest typ MINI Quote Link to post Share on other sites
Quattro Posted May 4, 2007 Report Share Posted May 4, 2007 http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=1211 Co myślicie o tej precrurze? Warto się w takie coś pakować, czy to tylko ładnie brzmi? :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.