thewojtz Posted March 15, 2008 Report Share Posted March 15, 2008 a jest jakiś zestaw bore up do naszych eMek? w pełni kompatybilny? w rozsądnej cenie? (wiem, że może oczekuje za dużo ale bore up miażdży wg mnie) Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted March 15, 2008 Report Share Posted March 15, 2008 sry ale nie mogę edytować czy tłumik od spr'a bedzie pasował? mam na myśli ten od boyi 14mm lewoskret Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted March 15, 2008 Report Share Posted March 15, 2008 Tylko prawoskrętne do AGM'ów. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted March 16, 2008 Report Share Posted March 16, 2008 a co z bore up'em? Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 coś takiego wejdzie nam na nasze eMki? http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=3616 a co do bore up'a to myślę, że do aka(v.3) bedzie dobry... poprawcie mnie jak zle mówie. pzdr Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 Hah, kiedy były problemy ze znalezieniem normalnej dyszy do naszych Emek. No i jeszcze problem z głowicą cylindra :) Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 ale jak słyszałem, że ktoś tam zestaw od kałacha wkładał... Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 (edited) Ja...ale dysza i głowica cylindra niepasowały. I to był zestaw JBU - nie Borek. Kupiłem dla wymiatarskiego tłoka :) Edited April 22, 2008 by rafcio21 Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 szkoda a coś ci to dało? to co miałeś z tego zestawu tłok głowice tłoka i cylinder? Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 Tak, warto było kupić dla samego tłoka. Reszta - prowadnica, cylinder, spring, głowica tłoka dla lepszej wytrzymałości :) M130 na spokojnie pociągnie, po wymianie zębatek M140 i więcej. Kwestia tylko gearboxa, na customsie mówili, że M140 na spokojnie pociągnie stockowy (inaczej rozkładają się siły niż w innych gearboxach), ale ja tam wolałbym nie ryzykować. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted April 24, 2008 Report Share Posted April 24, 2008 gdzie to kupiłeś? na customs.pl? dasz link? <piszę w biegu> Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted April 25, 2008 Report Share Posted April 25, 2008 Słuchaj, żeby nie spamować, bo ludzie się wkurzają jak jest przez całą stronę wuchta pytań nowicjusza... napisz mi na gg albo PW i pytaj. Co do tłoka - specshop.pl, ale bardziej bym Ci polecał zestaw Guardera na ASGShopie + pare dupereli. Quote Link to post Share on other sites
ratman1809 Posted April 28, 2008 Report Share Posted April 28, 2008 Przebiłem się przez ten temat ale mam nadal jedno pytanko Kto ma M120 MO w M14stce i jaki wynik osiągnął (zmierzony FPS albo dystans 90% trafień w kartkę a4.....) planuję dać: 120 MO łożyskowana prowadnica sprężyny łożyskowana głowica tłoka Chromowany cylinder łożyska ślizgowe metal Jak spasuje to też doszczelnioną głowicę cylindra... Batka oryginalna pewnie nie pociągnie ale panasonic powinien dać rade Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted April 28, 2008 Report Share Posted April 28, 2008 Jest sens wymieniać cylinder? Lepiej kup se precke :) Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted April 28, 2008 Report Share Posted April 28, 2008 I weź inną sprężyne, tzn innego producenta ;) Mam M120 MO, co prawda nie w M14, ale troche na niej przeszło kulek, i teraz jakoś zwoje się unormowały, już nie są tak bardzo nieregularne jak na początku. Dopłać do Guardera/DF, wyjdziesz na tym lepiej ;) Quote Link to post Share on other sites
ratman1809 Posted April 29, 2008 Report Share Posted April 29, 2008 zarówno 120 MO jak i cylinder mam i kurzem porastają.... Ciekaw po prostu byłem ile da się z niej wycisnąć A precka będzie - ale troszkę później Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted April 29, 2008 Report Share Posted April 29, 2008 jeśli chodzi o sprężyny to i tak najlepiej SYSTEMY albo PDI... Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted April 29, 2008 Report Share Posted April 29, 2008 Nie chcę robić OT, ale PDi wcale nie są jakieś super (brak nieregularnych zwojów). Jak sprężyny to Guarder systema lub DF. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 (edited) tyle, że PDI się tak nie zużywają Guarder i DF tracą moc szybko w porównaniu do SYSTEMY i PDI. A co do tuningu podjąłem się podkręceniu m14 na M140. zamontuję tam: -sprężyna Systemy m140 -łożyska cierne stalowe (tutaj firma jest bez znaczenia) -FTK guardera -dyszę DF -Precrurę systemy 6.04 534mm -gumkę guardera czarną -łożyskowaną prowadnicę sprężyny guardera (v.3) -zębatki jakieś dobre raczej systemy do tego podkładkowanie zablokowanie na single i bateria intellecta 9.6v 3800mAh, i luneta ładna jakaś;D + bipod. dam znać pod koniec czerwca co z tego wyszło (zbieram pieniądze mam lufe prowadnice baterie i 300pln w kieszeni części oczywiście z HK [bo taniej]). pzdr Edited May 5, 2008 by Wojdatuz Quote Link to post Share on other sites
ratman1809 Posted May 7, 2008 Report Share Posted May 7, 2008 tyle, że PDI się tak nie zużywają Guarder i DF tracą moc szybko w porównaniu do SYSTEMY i PDI. A co do tuningu podjąłem się podkręceniu m14 na M140. zamontuję tam: -sprężyna Systemy m140 -łożyska cierne stalowe (tutaj firma jest bez znaczenia) -FTK guardera -dyszę DF -Precrurę systemy 6.04 534mm -gumkę guardera czarną -łożyskowaną prowadnicę sprężyny guardera (v.3) -zębatki jakieś dobre raczej systemy do tego podkładkowanie zablokowanie na single i bateria intellecta 9.6v 3800mAh, i luneta ładna jakaś;D + bipod. dam znać pod koniec czerwca co z tego wyszło (zbieram pieniądze mam lufe prowadnice baterie i 300pln w kieszeni części oczywiście z HK [bo taniej]). pzdr Nie boisz się o szkielet gb?? Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted May 7, 2008 Report Share Posted May 7, 2008 póki żyjesz to szalej! a po drugie ktoś mówił, że wytrzyma (na tym forum) a po trzecie jak pęknie to albo kupie ten G&P albo sprowadzę taki sam za ok 22funty... więc wolałbym G&P a sprawa dopasowania to pilnik i jazda nigdy w życiu nie jest z górki:D jednakowoż zastanawiam się nad tuningiem czy nie lepiej byłoby kupić M249 od P&J... ale do czerwca mam dużo czasu na przemyślenia a wtedy mam przypływ gotówki. Quote Link to post Share on other sites
I3ongo Posted May 7, 2008 Report Share Posted May 7, 2008 (edited) heh, GB miał wytrzymać m130, 140 to już jakaś maksymalna granica, wątpię, żeby wytrzymał jakiśkolwiek akceptowalny czas. (chociaż może masz fartownego, one in a million chinola M14, który złapie m140 i się nawet nie zużyje :-P ;-) ) PS. może mi ktoś wytłumaczyć, jak zdjąć pokrywę lufy? chcę zamontować metalową z DF, ale ani nie mogę znaleźć śrubek, ani imitacja rury gazowej się nie odkręca. Edited May 7, 2008 by I3ongo Quote Link to post Share on other sites
I3ongo Posted May 7, 2008 Report Share Posted May 7, 2008 (edited) przepraszam za posta, już znalazłem jak zdjąć pokrywę. Edited May 7, 2008 by I3ongo Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 jak pęknie to będzie preteks do kupienia tego od G&P chociarz troszkę się martwię strasznie wygląda komora HU... owinę ja cała taśmą i tyle da się zrobić bo chyba nikt metalowych nie robi... Quote Link to post Share on other sites
Vachs Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 (edited) jak pęknie to będzie preteks do kupienia tego od G&P chociarz troszkę się martwię strasznie wygląda komora HU... owinę ja cała taśmą i tyle da się zrobić bo chyba nikt metalowych nie robi... Czy Gearbox V.7 G&P ma te same rozmary co nasz w AGMie ? Edited May 8, 2008 by Vachs Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.