Hawk14 Posted July 24, 2008 Report Share Posted July 24, 2008 1. Będzie trochę za krótka- optimum to 550mm 2. Musisz porównać rowki/ wycięcia na stockowej lufie i dorobić nowe na swojej Systemie. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted July 24, 2008 Report Share Posted July 24, 2008 pilnikiem to tego się nie zrobi;p a nie wiem dlaczego za krótka jak ludzie wsadzają tam 509mm... Quote Link to post Share on other sites
Plutonowy Posted July 26, 2008 Report Share Posted July 26, 2008 Czy ktoś z tu obecnych zaszalał i zrobił(nie chciał zrobić tylko zrobił) tuning AGMa na sprężynie M140 albo i M150? Zastanawiam się czy jest sens robić z tej m14'stki snajperkę z prawdziwego zdarzenia stąd te pytanie bo ładować 1000zł na podstawie wypowiedzi typu "myślę/sądzę/powinien/może...itp" to taki średni interes dla kogoś kto nie ma przychodu 5000 miesięcznie. Jeżeli ktokolwiek zmajstrował takiego potworka to co dokładnie wymienił i jakie miał osiągi. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 przeczytaj poprzednią stronę tematu ;) Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Mam pytanie - jaką sprężynę można wcisnąć zamiast tej 90tki, żeby nie rozpaprać reszty GBoxa ? 100 ? 110 ? Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted August 1, 2008 Report Share Posted August 1, 2008 spokojnie 110 Co zresztą jest też opisane na poprzednich stronach tematu Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted August 1, 2008 Report Share Posted August 1, 2008 Ahm.. pewnie i tak. ^^ Ale po ok. 25 stronach innego tematu o M14 nie miałem mocy szukać post po poście w tym. A co najlepiej wymienić na początku ? Zębatki ? Cylinder ? Szkielet GB ? Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted August 3, 2008 Report Share Posted August 3, 2008 Wybacz ale nie mam mocy by wymieniać 2 raz to samo co wymieniłem na poprzedniej stronie ;) Quote Link to post Share on other sites
ratman1809 Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 Czy ktoś miał pozostawioną stockową głowice cylindra i sprężyne 120 ?? Ile głowica wytrzymała?? Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted September 9, 2008 Report Share Posted September 9, 2008 Wojdatuz- wybacz ale miałem tą replike, kupiłem do niej precke i wiem co mówie. Rowki dorabiałem sam pilnikiem i jakoś wszystko pasowało... Co do długości- mogą se i wstawiać 250mm albo i 705mm. Ja napisałem, że optimum to 550mm. Quote Link to post Share on other sites
ratman1809 Posted September 15, 2008 Report Share Posted September 15, 2008 No to się pochwale A co :-F M14 dostała łożyskowaną prowadnicę sprężyny Łożyska i springa 120 MO (wcześniej 100% chiński stock).. I tu stała się ciekawostka Na baterii 8,4 (ogniwa panasonic) wcześniej potrafiła siąść po wystrzeleniu 5- 6 HC Do tego rof był raczej "niewysoki" Po wymianie części i poprawnym spodkładkowaniu i doszczelnieniu.... rof na mocniejszej sprężynie WZRÓSŁ na tej samej baterii Wczoraj wystrzelałem 5 magów (co prawda większość na busrtach po kilka kulek ale dłuuuga seria dla osłony kolegów też się trafiła parę razy) i bateria nie wykazał jakiegoś spadku mocy....... Zasięg wzrósł zauważalnie (Nie chce podawać metrów dopóki dokładnie nie pomierzę - ale oceniam na przyrost ok 30%) Quote Link to post Share on other sites
mmaruda Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 (edited) Sprawa ma się tak: moje m14 niedawno padło, selektor zwariował do reszty, styki się jarzą jak choinka na święta, jest wyraźny dźwięk jakby "cofania się" silnika - odsyłam na gwarancję. Ale pomyślałem sobie, że skoro już odsyłam, to można by jakiś lekki tuning zapodać. Myślałem o sprężynie M110 (MO), stalowych łożyskach (P&J) i prowadnicy od V3(P&J), nie mam za dużo kasy, ani też jakichś wielkich potrzeb odnośnie mocy, chciałbym się wyrobić w granicach ok 100 zeta. Czy to w ogóle ma sens? I czy skockowa batka i silnik pociągną taką konfigurację? Łożyska wymienię tak czy siak, prowadnicę ponoć też wypada zmienić, ale kompletnie nie znam się na sprężynach, w zasadzie wolałbym jej nie ruszać, ale czy bez zmiany springa same łożyska i prowadnica coś pomogą? Edited September 24, 2008 by mmaruda Quote Link to post Share on other sites
Sil43 Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Ktoś mi może powiedzieć jak i w którą stronę się kręci tym wihajstrem od hopapu by go podkręcić? Ja póki co nie byłem w stanie tego sprawdzić, testowałem ustawienia, ale chyba kulki lecą tak samo odległościowo. Choć mogę się mylić bo waliłem z okna nad baraki i oceniałem po dźwięku w który barak po kolei spadały (na przemian mam blaszaki i kryte papą) Dzisiaj mierzone Chronos 326-340 fps na stocku. No i jeszcze lufe, tyle że mam wersje scout a w instrukcji dowiedziałem sie tylko jak TEORETYCZNIE ją rozłożyć, poza tym nie ma w niej żadnych ważnych danych. instrukcja ma "number 10" jak to mówiono w Wietnamie. A po przeczytaniu tematu to jestem pewien, że tuning zlecę na serwisie. Quote Link to post Share on other sites
Tymbark Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Witam. Wiec tak mam kilka pytan: 1.Silnik i stockowa batka pociagnie na singlu m120? 2.Jaka tam wchodzi komora HU - od v2? v3? czy v7? 3.Jak wyglada sprawa z wymiana gumki hu 4.Gdzie moge kupić głowice tłoka i tłok?? Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 A więc tak: 1.tak i nie (tzn./ ja bym tak czy tak baterię wymienił). 2. v.7 to m14 3.wymieniasz... i musisz przyciąć troszkę jak wyjmiesz to porównasz długości gumki nowej i stockowej i o tyle masz obciąć. 4. w sklepie... w taiwanie można, ale jak chcesz tuningować to lepiej daj im bo ja tuningowałem strzykawa w cylindrze itd. i na m120 mam 340fps... popracuje nad tym jak będę miał wolną chwilkę. Mają tam tłoki i głowicę tłoka, ale ja bym dał to IM, aby dopasowali i tak btw. mój stockowy tok ciągnie chyba już 8k na fullauto na tej m120. Pozdrawiam Wojdatuz Quote Link to post Share on other sites
Tymbark Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 na m120 - 340 fps?? to AGM aż tak są nieszczelne?? Jaki masz zasieg na m120. Chciałbym zrobić max tuning do 430 fps móglbyś mi podać przykladowe częsci? Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Nie. Są bardzo szczelne, ale mi coś uciekło. Do 430fps...No to M120, teflonfix, prowadnica z łożyskowaniem... nie mam pojęcia co dalej szczerze. Mógłbyś M130 wrzucić ale nie obiecuję, że wytrzyma i zestaw uszczelniony GUARDERA, ale to już byłby tuning pt. 'przerost formy nad treścią'. Pozdrawiam Wojdatuz Ja się na swym M14 przejechałem, i uważam, że jest on dobry do tuningu do m120 (na tym szkielecie podobno komuś na m130 padł po prostu). Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Wie ktoś może czy M14 AGM i M14 Cymy mają takie same/wymienne łoża? Domyślam się, że tak, ale nasuwają się wątpliwości. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 (edited) Łoża raczej tak. Różnią się tylko GB (obudowa baaaaardzo podobna ale w środku troszkę inaczej). Pozdrawiam Wojdatuz P.S. zapytaj kogoś kto sprzedaje na komisie m14dymy plus trochę cześci od AGM-a on da ci odpowiedź. Edited May 6, 2009 by Wojdatuz Quote Link to post Share on other sites
damian14c Posted January 1, 2012 Report Share Posted January 1, 2012 Szkielet tylko od G&P pasuje? Czy można pokombinować z innymi? Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted July 20, 2012 Report Share Posted July 20, 2012 Jak wygląda sprawa komory HopUp? Wejdzie od m14'tek w standardzie TM. W jakim standardzie jest głowica cylindra? M130 SHS to dobre rozwiązanie, czy lepiej nie ryzykować? Do tego GB wejdą normalne zębatki od v.2/v.3 SHS? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.