Kocur666 Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 Różnica miedzy bateria 8.4 V 1500 a 3000 to dwukrotna wydajność prądowa. Ale raczej nie wcisniesz dużych baterii do auga. Jezeli na m120 masz 370 fps to znaczy ze ktos cos porządnie skopał. 390-400 to jest minimum w augu. Stawialbym raczej na 420... Z borkiem mam 450 na m120. Batka 9.6 V o ile nie bedzie miala kosmicznej pojemnosci (klania sie wydajnosc prądowa) nie popsuje ci nic. Sam strzelalem na 9.6 1500 i wszystko bylo ok. Jezeli masz sprezyne m120 - to bateria 9.6 V jest raczej koniecznoscia. No chyba ze kupusz mocniejszy silnik. Najistotniejszy przy wyborze baterii jest silnik. Mam dwie konfiguracje teraz - PJ - z tych mega mocnych zasilany lipolem 11 V 2200 MAh 20 C. - daje okrutnego wręcz rofa przy 450 fps (ok 22 k/s). Wsadzony do auga z m90, zrobionym na szybkosc - zmielil zebatki przekraczajac 36 k/s... Ale to wina silnika revolution kotory jak ma dosc prądu kręci sie jak szalony. Wlasnie bede testowac lipole dwupakietowe o mniejszym napieciu - czy beda lepsze na slabsze sprezyny. Ogolnie w augu - zeby wrzucic mocniejsza baterie nie ma miejsca. Max ktore widzialem to 9.6 V 2300 - a to i tak wystaje z kolby. lipol za to ma troche za duze napiecie - 11.1 wsadzic do stocka to latwo zarrznąć zębatki. Ale kazdy stockowy gerabox wytrzyma batke 9.6 do 2000 mAh. Po prostu lozyska o ile sa plastiki szybciej sei zuzyja. Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 Chcesz wydajnej batki do auga która się zmieści do kolby? GP 2000 mAh ułożona w "kostkę" idealnie wypełnia całą powierzchnię. 8,4V się mieści jak i 9,6V bez problemu. Quote Link to post Share on other sites
Marek_pno Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 Kupiłem 7,4 V Li-Po 1000 mAh rof bardzo dobry. Widać problem tkwił w moich bateriach, chociaż inne repliki ciągły na nich bez zarzutu. Ale fps nadal 370. Trochę go przestrzelam ,żeby cały ten smar zszedł i może dam do serwisu ,żeby jeszcze raz go obejrzeli. :) Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 Ten serwis co Ci go zmontował? Sam widzisz że nie dali rady. Stawiam na za dużą uszczelkę głowicy tłoka (opór daje tłokowi) i do tego składa się średni shimming, regulacja silnika, może stock kable zostały. Mankament do mankamentu, a będą zacinki teeth.gif.Gdyby była za duża to moc by spadła i rof nic po za tym. shimming ( pisz po POLSKU ) Podkładkowanie może działać w ten sposób jeśli jest źle wykonane lecz tutaj problem jest ewidentnie wskazujący na wysokie opory przewodów wtyczek bądź niskiej wydajności prądowej akumulatora. Jeżeli masz zbyt niską moc może być to spowodowane brakiem szczelności układu, czyli jedziesz od początku: lufa komora gumka dysze głowice docisk komory do szkieletu. Jeśli tutaj wszystko gra to zostałeś oszukany na wartości sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
Marek_pno Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 Nom, ale gadałem z nimi. Powiedzieli ,żeby wystrzelać z 1000 kulek i im go przywieźć. Byłem u nich z sportlinem z Ca to mi ładnie go ztuningowali (aż się sami dziwili, że tyle fps na nim wykrzesali (na m110 było 420 fps'ów)) Jak będzie pogoda i będę miał trochę czasu to jeszcze go przestrzelam i zobaczę jakie ma osiągi na tą chwilę. Może wina samej broni. Bo poprzedni właściciel (kolega z ekipy) miał z nią spore problemy wcześniej. Quote Link to post Share on other sites
Marek_pno Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 Hmm dzisiaj próbowałem przestrzelać auga ,ale ku mojemu zaskoczeniu stało się to samo co wcześniej na słabszych bateriach tj zaciął się :poddanie: Widać zmiana baterii na mocniejszą ,przedłużyła trochę czas ,po którym się broń zatnie. Naładowałem baterię na fulla z nadzieją ,że może w ten sposób uda się strzelić. Bez rezultatu. Pasuje zanieść broń i powiedzieć ,żeby to zrobili jak należy, albo zwrócili koszty baterii i tuningu. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Powiedz, żeby poprawili regulację silnika i PODKŁADKOWANIE od początku do końca, bo na WMasg ich wyśmiewają ;-) Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Mi lipol 7.4 V ciagnie na zebatkach STU i silniku PJ - springa m160. Musisz miec cos naprawde skopanego. Quote Link to post Share on other sites
granat91 Posted April 25, 2010 Report Share Posted April 25, 2010 (edited) Panowie ja mam taki problem, że moja dysza ma luzy w komorze, a z teflonem znowuż nie chce wleźć i ucieka mi ciśnienie i to sporo bo mam M120 a leci na 30m Edited April 25, 2010 by granat91 Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted April 26, 2010 Report Share Posted April 26, 2010 Dysza nie musi uszczelniach sie w komorze ! Na dysze nie nanosi sie teflonu ! Dysza ma uszczelnic sie w 2 miejscach: 1. - na prowadnicy dyszy - jak masz dysze uszczelniona to oring wewnatrz dyszy za to odpowiada. Sprawdzasz - rozkrecajac gearbox i zatykajac palcem koniec dyszy - w momencie jak jest wysunieta max do przodu. Jezeli jest strzykawka - dysza jest szczelna. 2. - na polacznieu dyszy z kolnierzem gumki hop up - jezeli do rozlozonego gearboxa - z zamontowana dysza i przylozona lufa z komora - zatykasz koniec lufy - powienienes miec prawie efekt strzykawki naciskajac na tlok. Jest to ciezkie do uzyskania - nromalne jest ze powietrze ucieka na kolnierzu - troche. To ze leci blisko moze byc kwestia zlej gumki i slabego krecenia kulki, niekoniecznie nieszczelnosci. Napewno zamontowales dystanser w komorze hopa ? Czesto zdaza sie ze on wypada i krecenie nic nie daje. Gumka hopa musi wystawac w lufie na jakies 2-3 mm zeby dobrze krecila. Sprawdz patrzac w lufe czy jest ok. Quote Link to post Share on other sites
Marek_pno Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Hmm na Bore UP Classic Army mój aug z ca ma na tą chwilę 370 fps, sprężyna jest m120 wsadzona :roll: Zmieniłem sewrwisantów ,na innych ktorzy się znają na rzeczy i uszczelninili auga ,ma około 400 paru fps'ów przy bardzo zdewastowanej sprężynie. A problemy z zacinającym się augiem, rozwiązali prowadząc kableki tam gdzie jest batka i jak się zatnie aug po prostu łączę te kabelki i silnik obraca się w drugą stronę odblokowując broń (wytłumaczayli ,że każdy aug tak ma). Ale może nie o tym. Mam te 400 fps ,ale rof mam dość słaby na baterii LI-Po 900 mah 8,4V. Czy jak kupię mocniejszą batkę to rof się porpawi? Ewentualnie ile kosztowałaby wymiana silnika na inny (bo z tego co kojarzę , to poprawiłoby rof). Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 Chyba nimh 8,4 ? Lipo 11.1 pomoze. Wymiana silnika na elementa tez. Najlepiej - i to i to. Co do blokujacych sie augow ... kto ci takich glupot nagadal ? Kwestia spilowania jednego elementu i nic sie nie blokuje... Quote Link to post Share on other sites
Marek_pno Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 (edited) Chyba nimh 8,4 ? Lipo 11.1 pomoze. Wymiana silnika na elementa tez. Najlepiej - i to i to. Co do blokujacych sie augow ... kto ci takich glupot nagadal ? Kwestia spilowania jednego elementu i nic sie nie blokuje... Ci z serwisu ^^ Mi się blokował... w sumie jeszcze czasem na słabszej batce, też się blokuje. LI-Po 900 mah 8,4V (mierzyłem na volotomierzu) zrobię fotkę może i wrzucę ,bo już ktoś się dziwił, że takie coś jest^^ "silnik elementa" to firma się domyślam. To jest dokładna nazwa ,bo googl mi tego nie znalazł:D Jaki będzie koszt silnika i jego zainstalowania (+/-)? Edited May 8, 2011 by Marek_pno Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Lipo maja 11.1 i 7.4 Ale pod obciazeniem. Bez obciazenia moga miec duzo wiecej. Nie sprawdza sie pakietów woltomierzem. Dodatkowo - pakiety laduje sie do 4,2 V na ogniwo - wiec 8.4 nie jest dziwnym napieciem. Ale nimh ktory teoretycznie ma 8,4 V moze spokojnie dawac bez obciazenia 11-12 V. Mimo to - nadal jest to nimh 8,4 (i lipo 7,4). Silniki Elementa masz na taiwangunie i azteko. Koszt jakies 120 zl. Montaz - kwestia przelutowania (przepiecia jak kto woli) 2 kabli. I jak juz bierz mocowy a nie szybkosciowy. Quote Link to post Share on other sites
Marek_pno Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Dziękuję za pomoc:) Co do li-po masz rację w takim wypadku. Quote Link to post Share on other sites
sledz Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 (edited) pomyłka, proszę o usunięcie Edited May 17, 2011 by sledz Quote Link to post Share on other sites
Marek_pno Posted June 2, 2011 Report Share Posted June 2, 2011 a mógłbym konkretnego linka do silnika? na taiwagunie nie ma (albo jestem ślepy). Dzwoniłem do jednego stacjonarnego sklepu (z pytaniem czy mają ten silnik) to mi powiedzili ,że już nie produkują tych silników elementa i ich nie będzie:/ Jeśli to by była prawda to jaki inny silnik polecasz ? Quote Link to post Share on other sites
Rosomak15 Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 Jest ktoś w stanie podać mi dokładną długość dyszy do aug od CA? Quote Link to post Share on other sites
sledz Posted February 3, 2014 Report Share Posted February 3, 2014 Aktualnie w replice mam: lufa 363 mm Systema komora metalowa King Arms dysza metalowa Deep Fire tłok z metalowymi zębami Element cylinder typ 1 Systema Energy sprężyna M100 Systema zębatki wzmocnione 2x JG, 1 CA (chyba tłokowa, poprzedni właściciel wkładał) ten zestaw daje mi stabilne 370 fps Chciałbym podkręcić go do 420-450 fps. Czy wystarczy mi do tego sprężyna M120 i łożyskowana prowadnica (planuję Systemę)? Z tego, co słyszałem stockowe głowice wytrzymują M120 - strzelam najczęściej seriami 3-6 kulek, 200-300 na weekendową strzelankę więc nie są narażone na wielkie obciążenia. A jeśli lepiej je wymienić to czy przy takiej sprężynie warto inwestować w wyciszone? Quote Link to post Share on other sites
KubaL17 Posted March 24, 2016 Report Share Posted March 24, 2016 Dzień dobry. Wpadł mi w ręce ośmioletni AUG A2 od CA w pełnym stocku, rzadko używany i sprawny. Chrono pokazuje stabilne 320 fps. Chciałbym podciągnąć go pod "współczesne normy" szturmówek, tj. 420-450 fps, w związku z tym, mam parę pytań: 1) z tego, co wyczytałem w tym temacie, do wymiany powinny pójść łożyska, tłok, sprężyna i prowadnica sprężyny (proszę o poprawę, jeśli się mylę), więc: - czy do AUGów są dedykowane części (tj. w sklepie będzie napisane "TŁOK DO AUG" itp.)? - jeśli nie, to jaki standard pasuje? Czy trzeba dobierać na sztukę? - jaka w ogóle wersja gb siedzi w środku? - czy stock szkielet wytrzyma parę tysięcy strzałów na takiej m120? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 24, 2016 Report Share Posted March 24, 2016 Jest kosz silnika i styki, reszta to standardowy gearbox v.3. Wytrzyma nawet i więcej. Quote Link to post Share on other sites
KubaL17 Posted April 30, 2016 Report Share Posted April 30, 2016 Setup: - sprężyna M120 Tornado - tłok niebieski SHS 14 zębów stalowych - bore-up SHS do AUG (padaka, swoją drogą...) Cała reszta stock. Problem: Na nimh 8,4 pali się mosfet za mosfetem (układ homemade, nie znam się niestety, kolega robi, dla porównania identyczny śmiga w m4 EA po "Zbojowniowym" tuningu na 420fps i zero problemów). AUG 10letni, ale z przebiegiem niewielkim: ot, max 10 strzelanek niedzielnych, wszystkie na stocku. Pytanie: Co może być przyczyną kłopotów z mosfetem? Do wyeliminowania złe podkładkowanie (zrobione idealnie) i opory tłoka w GB (chodzi leciutko). Z góry dziękuję za wszelkie rady i pomysły. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Marek_pno Posted April 18, 2017 Report Share Posted April 18, 2017 Po paru latach wracam do tematu. Mam kilka problemów. Będę próbował walczyć z nimi pojedynczo. 1. Gdy naciskam spust, replika czeka sobie sekundę, po czym dopiero strzela. Pokonał ktoś ten problem? Rozebrałem wczoraj mechanizm spustu, ale nie wymyśliłem jak go naprawić i nie zdiagnozowałem przyczyny. Zastanawiam się czy doklejenie jakieś "kostki", żeby dochodziło "szybciej" do styku by nie pomogło. Marek Quote Link to post Share on other sites
Tony91 Posted December 3, 2017 Report Share Posted December 3, 2017 AUG A2 CA. W środku BU Guardera, metalowa łożyskowana prowadnica sprężyny(nie pamiętam firmy), żółty stockowy tłok CA z metalowym zębem, silnik high torque SHS, zębatki wzmocnione SHS. Lata na M120. Myślicie, że spokojnie wytrzyma M130? Może nawet M140? Kiedyś czytałem gdzieś na forum jak ktoś pisał, że posypał mu się BU guardera przy M130. Quote Link to post Share on other sites
falcong700 Posted April 24, 2018 Report Share Posted April 24, 2018 (edited) Tłok może nie wytrzymać, chociaż te żółte od CA są niezłe. Reszta powinna bez problemu. U mnie na stock zębach lata to na M130 , u szwagra latało na M150. Padły zębatki teraz są 32:1, chociaż stockowe przelatały 2 sezony Edited April 24, 2018 by falcong700 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.