kosteQ86 Posted July 22, 2014 Report Share Posted July 22, 2014 Tak, w 2007 masz 3 żyłowy kabelek idący od sensora do mosfetu, a w 2008 i nowszych masz 4-żyłowy kabelek. Chodzi o ten kolorowy. Quote Link to post Share on other sites
Ryży Posted July 22, 2014 Report Share Posted July 22, 2014 Tak zgadza sprawdziłem dzięki Quote Link to post Share on other sites
Piotr0524 Posted July 27, 2014 Report Share Posted July 27, 2014 Witam, Czy te repliki kupujecie w Polsce czy sprowadzacie. Jeśli z zagranicy to czy możecie podać link do zaufanych sklepów. Dzięki Quote Link to post Share on other sites
Ryży Posted July 29, 2014 Report Share Posted July 29, 2014 Polski zaufany i chyba jedyny z PTW http://asgshop.pl/sklep/catalog.php?cat=126 ;) Pytanie techniczne Jak przełożyć selektor na prawą stronę ? Czy może potrzebuję selektora dedykowanego na prawą stronę ? PTW MAX 2007 model Quote Link to post Share on other sites
the-logan Posted July 29, 2014 Report Share Posted July 29, 2014 Potrzebujesz dedykowany gearbox, selektor i korpus. A z opinii w internetach wynika że to skórka za wyprawkę. Quote Link to post Share on other sites
Ryży Posted July 30, 2014 Report Share Posted July 30, 2014 Faktycznie nie opłacalne. Jeszcze jedno pytanie : Używam kulek G&G 0.25 które mi idealnie podawa PTW i kulek 0.30 też G&G no i tu jest problem szatkuje mi. O co chodzi czyżby magazynki do PTW miały problemy z podaniem większej wagi? , mam 12 magów od systemy i strzelanie na auto zazwyczaj kończy się szatkowaniem kulek nawet pop załadowaniu niewielkiej ilości (tak co by nie przeciążyć sprężynek w magu) A 0.25 smiga jak ta lala :icon_eek: . Dodam ze magi są świeżo po wyczyszczeniu i przesmarowaniu . Może te G&G nie są wcale takie dobre , jakich kulek używacie ? Quote Link to post Share on other sites
the-logan Posted July 30, 2014 Report Share Posted July 30, 2014 G&G 0.25. Nigdy nie miałem z nimi problemów. 0.3 mogą być za ciężkie dla oryginalnych sprężyn. Spróbuj zamienników MAG'a jeśli koniecznie musisz z tak ciężkich strzelać. Quote Link to post Share on other sites
Ryży Posted July 30, 2014 Report Share Posted July 30, 2014 (edited) Szybki jak zawsze :icon_smile: Do czerwonego cylindra też używasz 0.25 G&G ? Dodam jeszcze ze na singiel podaje zawsze . Edited July 30, 2014 by Ryży Quote Link to post Share on other sites
the-logan Posted July 30, 2014 Report Share Posted July 30, 2014 Mam tylko czarny i złoty i 0.25 wystarczają w zupełności. Quote Link to post Share on other sites
abram30 Posted August 3, 2014 Report Share Posted August 3, 2014 Magazynki systemy normalnie podają kulki 0.3GG . Po prostu musiałeś trafić na złą partię ;) Mi np PTW szatkuje kulki Madbula i nie ważne jaka waga (Oraz wszystkie inne firmy ) . Sam używam kulek 0.2g i 0.25g od G&G ale jak tylko mam okazje coś zamawiać to kupuję Biovale z ASGshopu gdyż te kulki nie wiem czemu po prostu dalej mi latają niż odpowiednik wagowy G&G. Quote Link to post Share on other sites
Ryży Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 Oddałem PTW na przegląd do ASGshopu (mam parę metrów do niego) Dowiedziałem się ze orginalne magi systemy są przewidziane na kulki 0.25 co za tym idzie nie ma gwarancji ze na cięższych kulkach będą pracować normalnie , zbyt słaba sprężyna zastosowana została w tych magach . Magazynki systemy normalnie podają kulki 0.3GG . Po prostu musiałeś trafić na złą partię :icon_wink: Mi np PTW szatkuje kulki Madbula i nie ważne jaka waga (Oraz wszystkie inne firmy ) . Sam używam kulek 0.2g i 0.25g od G&G ale jak tylko mam okazje coś zamawiać to kupuję Biovale z ASGshopu gdyż te kulki nie wiem czemu po prostu dalej mi latają niż odpowiednik wagowy G&G. Podobno kulki G&G ważą ciut więcej niż odpowiedniki wagowe Ktoś już wspominał . Spróbuje jeszcze z 0.28 Bio czy to podaje . Quote Link to post Share on other sites
Wojciech_G Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 (edited) Mam pytanie - odkupiłem od kolekcjonera PTW z dodatkowym cylindrem i mam problem z określeniem jego typu. Wrzucam zdjęcia: http://s1341.photobu...R?sort=3&page=1 Dysza cofa się z dużo większym oporem niż przy niebieskim cylindrze, Systema jest v.2008 tak więc przypuszczam, że może to być M165? Dziwnie wygląda "kulka" na końcu cylindra, zamiast wystawać jest wepchnięta do środka. Body jest od G&P więc nie mogę określić, czy jest to wersja Super Max. Cylindry wchodzą w korpus (zarówno od G&P jak i Systemy) z dużo większym oporem niż w posiadanej v.2007. Edited August 5, 2014 by Wojciech_G Quote Link to post Share on other sites
miran016 Posted September 6, 2014 Report Share Posted September 6, 2014 Panowie Jak to jest z kupnem tego cuda ?? Czy w praktyce jest tak jak na stronie systemy ?? Czy cywil jednak da radce kupić nówke sztukę ?? Quote Link to post Share on other sites
wilkosz Posted September 6, 2014 Report Share Posted September 6, 2014 kupisz bez problemu :) byle siano było:) Quote Link to post Share on other sites
miran016 Posted September 6, 2014 Report Share Posted September 6, 2014 No to Fajnie :) Czyli te całe sprzedawanie Militarnym to pic na wode :)? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted September 6, 2014 Report Share Posted September 6, 2014 nie myl wersji wolnorynkowej z wersją wojskową. Quote Link to post Share on other sites
skaut413 Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Czy ma macie jakies ciekawe sposoby na czyszczenie silnika? Znacie jakies ciekawe patenty na zmniejszenie awaryjności waszych ptw lub poprawieniw ich działania? Np zastapienie dystanserow hopup sprężyna. Quote Link to post Share on other sites
roos Posted April 14, 2015 Report Share Posted April 14, 2015 Silniki przedmuchuję sprężonym powietrzem. Są dostępne wydłużone prowadnice głowicy tłoka, mają za zadanie wydłużyć czas pracy dyszy w stanie odciągniętym. Powinno to wyeliminować przecinanie kulek, niestety nie miałem okazji wypróbować. Na razie nic się nie tnie. Sprężynki pod hopka są niezłym pomysłem, wkrótce zamontuję drugą taką w hopku ORGA. Quote Link to post Share on other sites
artstarling Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 Witam, mam systema PTW z 2012, calosc stock padl mi silnik - dostalem nowy Kumi 7511 po zainstalowaniu zebatka tlokowa nie ustawia sie wszystkimi zebami "na wierzchu" ktos pomoze? FILM Quote Link to post Share on other sites
artstarling Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 Witam, mam systema PTW z 2012, calosc stock padl mi silnik - dostalem nowy Kumi 7511 po zainstalowaniu zebatka tlokowa nie ustawia sie wszystkimi zebami "na wierzchu" ktos pomoze? FILM zle podlaczylem bieguny ;) Quote Link to post Share on other sites
Wojciech_G Posted October 30, 2015 Report Share Posted October 30, 2015 Czy macie jakiś sposób na odróżnienie wersji MAX od zwykłej? W tej konkretnej Systemie wymienione zewnętrznie jest praktycznie wszystko i po lufie/korpusie nie mam możliwości weryfikacji. Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 Chyba zyje w niewiedzy. A to nie jest tak ze sa trzy wersje: max ,super max i mad max Wszystkie te wersje roznia sie elementami gearboxow I np. Maxa i supermaxa rozpoznasz po cylindrze (patrz wielkosc frezu na sun geara) Quote Link to post Share on other sites
Wojciech_G Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 W replikach z lat '07 i '08 były wersje zwykła, MAX i jeżeli dobrze pamiętam przy '08 pojawiła się jeszcze Super Max. Wersja zwykła oficjalnie nie radziła sobie z czerwonym cylindrem. Różniły się zewnętrznie (oznaczenia na korpusie i stalowa lufa). Niestety moja replika jest Customem z niebieskim cylindrem a sprzedając ją chciałbym mieć pewność co do wersji. Quote Link to post Share on other sites
kamera Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 (edited) Mam kilka pytań odnośnie cylindrów: 1. Czy ktoś wie gdzie można kupić klucz do otwierania cylindrów, ewentualnie jakie narzędzia użyć by otworzyć cylinder od strony głowicy 2. Jakie sprężyny m150 inna niż dedykowana sprawdza się w tej konstrukcji? Bo za dedykowaną pewien sklep rości sobie 150PLN 3. Czy w różnych mocowo cylindrach PTW zachodzą jakieś różnice poza sprężyną? 4. Czy ktoś potrafi zidentyfikować cylinder ze zdjęć ten u dołu dla porównania u góry umieściłem złoty cylinder od systemy. Dolny to podobno 165 ale inny kolor tuby oraz brak szarego/srebnego oznaczenia mocy uniemożliwia mi identyfikację https://drive.google...Szg&usp=sharing 5. Mam problem z szarym cylindrem 165 mianowicie nie poddaje kulek, dochodzi do strzału z lufy idzie ciśnienie ale nie ma kulki. Bardzo ciężko wręcz siłowo wciska się dysza więc podejrzewam, że to właśnie ona się nie cofa i nie wpuszcza kulki, ale dopóki nie otworze cylindra to nic nie będzie pewne. Czy ktoś już przerabiał taki temat? Czego się spodziewać? W poprzednim poście przez przypadek dałem link bez uprawnień. Tutaj daje poprawny https://drive.google...Szg&usp=sharing Edited November 23, 2015 by kamera Quote Link to post Share on other sites
Halama Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 Głowice odkręcasz zwykłym płaskim kluczem , albo kluczem nastawnym. Ja mam stary klucz do roweru. Sprężyny kupujesz za granicą, trochę firm je robi, Tylko dedykowane pasują. Cylinder to prawdopodobnie Systema M165 z 2009 roku. To i tak nie ma znaczenia bo jest uszkodzony, ma wgniecenie na korpusie, będzie ono powodować spadki fps i szybsze zużycie . A ten M130 jest z 2012. Co do nie podawania to albo pęknięta dysza lub zniszczona uszczelka w głowicy tłoka, ale to tylko gdybanie. Zresztą jak by pękła dysza to by wypadła. Możliwe, że dysza nie zgrywa się z komorą i się gdzieś klinuje. Sprawdź czy gładko pasuje do komory HU . Najlepiej odkręcić tył, wyjąć sprężynę i pociągnąć za zęby tłoka, dysza powinna się cofnąć, jak nie to rozkręcasz przód i patrzysz co nie tak tu masz schemat http://brojamesco.proboards.com/thread/41/systema-ptw-cylinder Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.